SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt zijn geen plaatsen naast elkaar beschibaar ivm de drukte .quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Altijd
Helaas kon ik geen 2 kaartjes bestellen
Ja maar wat ik niet snap is dat ik 2 weken geleden om 09:00 pas kon bestellen. Dus ik kom 08:57 ofzo online en je kon nog geen kaartjes bestellen. Ik refresh het om 09:00 en eindelijk kan ik kopen. Krijg ik de melding beperkte 2 plaatsen naast elkaarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Klopt zijn geen plaatsen naast elkaar beschibaar ivm de drukte .
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:07 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Klopt zijn geen plaatsen naast elkaar beschikbaar ivm de drukte .
Hey ik heb niet gezegd dat ie in het doel van PSV zou scoren....quote:
Cop outquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hey ik heb niet gezegd dat ie in het doel van PSV zou scoren....
Fred heeft gezegt dat reis met Marcelo te maken krijgt ,dus denk Marcelo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat als Reis speelt hij gewoon tegenover Derijck staat, trouwens.
Fredje blijft vasthouden aan het opbouwende werk van Marcelo, dus dan wordt Reis gewoon de vaste man voor Derijck, want die zal dieper gaan dan Pedersen.
Absoluut niet mee eensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zag Derijck amper in de verdediging staan tegen Utrecht. Marcelo deed bijna al het werk.
Ja, dat kan Fredje wel zeggen, maar dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Fred heeft gezegt dat reis met Marcelo te maken krijgt ,dus denk Marcelo.
Dat komt omdat Derijck de mandekker van Duplan was. Die trok constant naar de rand van de 16 om de centrale spitsen in stelling te brengen. Daardoor was Derijck in het centrum afwezig, maar stond ie geregeld dieper dan Marcelo, die overigens daardoor ook meer kon opbouwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zag Derijck amper in de verdediging staan tegen Utrecht. Marcelo deed bijna al het werk.
Ik zeg ook niet dat Derijck slecht was. Zeg alleen dat Marcelo meer verdedigend deed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Absoluut niet mee eensDerijck speelde een erg goede wedstrijd!
Okéquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Derijck slecht was. Zeg alleen dat Marcelo meer verdedigend deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |