TOETERTJESquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje meer respect is wel op zijn plaats hoor ... Je hebt het hier wel over de grootste Psv supporter van dit forum.
Vreemd, ED had het over een verlenging van 5 jaar ofzo. Mag van mij wel wat meer speeltijd krijgen trouwens, in plaats van die loze invalbeurten van VoH.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:08 schreef icebodhi het volgende:
Jong PSV-aanvaller Jürgen Locadia (18) heeft zijn contract met 2,5 jaar verlengd. Dat gebeurde in het Philips Stadion met technisch manager Brands. Hij heeft een nieuwe verbintenis getekend tot de zomer van 2014
Erg mooi dit,een groot talent.
Juist helemaal mee eens .quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vreemd, ED had het over een verlenging van 5 jaar ofzo. Mag van mij wel wat meer speeltijd krijgen trouwens, in plaats van die loze invalbeurten van VoH.
Kijk uit Buitendam en caland kunnen niet tegen oude grapjes !!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vanavond zal reis wel 'in grote lijnen' voetballen
Die is wel Fer gezocht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vanavond zal reis wel 'in grote lijnen' voetballen
Ah Leon ben je er weer? Gezellig man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:44 schreef icebodhi het volgende:
Buitendam je staat op me negeerlijst.
quote:
Ik wens je een goede reis en een slechte Reis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, dadelijk naar de stad voor eindelijk weer een thuiswedstrijd. Lekker anderhalf lang op Reis schelden.
Zin in!
4-0!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef StijnDa het volgende:
Wat denken jullie, 3 punten?
Ik denk het wel, al zal het niet gemakkelijk worden
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wens je een goede reis en een slechte Reis.
Dat is het plan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Moet het allemaal wel in de tweede helft gaan gebeuren, want blijkbaar zit Reis op de bank.
moet ik lachen om deze grap?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Zorro het volgende:
Bij de gedachte aan Marcelo werd hij al van schrik greis.
Deze man heeft een plan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:34 schreef Zorro het volgende:
Nee deze gaat mee voor de flauwste opmerking van de dag met serieuze kans op doorstroming naar "van de maand"
De twitter van PSV verwacht meer doelpuntentwitter:PSV twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 20:48:19RUSTSTAND PSV-Vitesse: 1-0. (31) Matavz 1-0. Later meer. #psvvit reageer retweet
Het vreemde is dat Rutten VOH gehaald heeft als breekijzer maar hem alleen gebruikt als we voorstaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vreemd, ED had het over een verlenging van 5 jaar ofzo. Mag van mij wel wat meer speeltijd krijgen trouwens, in plaats van die loze invalbeurten van VoH.
Mag het wat minder joh?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
Kut Vitesse, Kut Reis.. vuile provocerende kuthoeren
Prima wedstrijd!??!?! Hebben we dezelfde pot gekeken? Uiteraard ben ik blij met de drie punten, maar ik vond het dermate tergend om naar te kijken. Wijnaldum en Labyad waren dramatisch, Lens kwam erin en leed alleen maar balverlies. Mertens was naast zijn prima goal ook niet opperbest, en Ola, tja, Ola..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
Prima wedstrijd.. maar zo typisch weer die tegen goal.. 2-0, buit is binnen denken ze en ze gaan wat scharen doen en pingelen en acties.. en 1 minuut later lekker picknicken in de verdediging en iemand zo vrij laten inkoppen..![]()
Maargoed, 3 punten
Hetzelfde wedstrijd gekeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:00 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Prima wedstrijd!??!?! Hebben we dezelfde pot gekeken? Uiteraard ben ik blij met de drie punten, maar ik vond het dermate tergend om naar te kijken. Wijnaldum en Labyad waren dramatisch, Lens kwam erin en leed alleen maar balverlies. Mertens was naast zijn prima goal ook niet opperbest, en Ola, tja, Ola..
Manolev en Marcelo vond ik goed spelen.
Hij was echt niet goed.quote:
Viel mee, die counter had hij 100% moeten afleggen op Strootman.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij was echt niet goed.
Maar om eerlijk te zijn was heel PSV slecht. Enige positieve punt is Matavz, want hij is echt een koele kikker.
Jup, of .. Wijnaldum dacht ik? Had hij niet moeten geven en direct naar Strootman, maargoed.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Viel mee, die counter had hij 100% moeten afleggen op Strootman.
Ja das waar maar hoe dan ook mag ik die gast wel. Natuurlijk is hij niet de spits dat PSV nodig heeft, maar ik gun hem wel succes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Viel mee, die counter had hij 100% moeten afleggen op Strootman.
Klopt inderdaad, Wijnaldum had hem ook direct op Stroot kunnen geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jup, of .. Wijnaldum dacht ik? Had hij niet moeten geven en direct naar Strootman, maargoed.
Voetbal is emotie vriendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Bos81 het volgende:
WAT SCHAAM IK ME DIEP VOOR SOMMIGE "mede-sup eeh toeschouwers"
Dat je Reis uitfluit prima, daar kan ik bij inkomen, maar gaan zingen Breek je been, breek je been. Nee dat gaat veel te ver... #$%^#$&![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |