TOETERTJESquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje meer respect is wel op zijn plaats hoor ... Je hebt het hier wel over de grootste Psv supporter van dit forum.
Vreemd, ED had het over een verlenging van 5 jaar ofzo. Mag van mij wel wat meer speeltijd krijgen trouwens, in plaats van die loze invalbeurten van VoH.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:08 schreef icebodhi het volgende:
Jong PSV-aanvaller Jürgen Locadia (18) heeft zijn contract met 2,5 jaar verlengd. Dat gebeurde in het Philips Stadion met technisch manager Brands. Hij heeft een nieuwe verbintenis getekend tot de zomer van 2014
Erg mooi dit,een groot talent.
Juist helemaal mee eens .quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vreemd, ED had het over een verlenging van 5 jaar ofzo. Mag van mij wel wat meer speeltijd krijgen trouwens, in plaats van die loze invalbeurten van VoH.
Kijk uit Buitendam en caland kunnen niet tegen oude grapjes !!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vanavond zal reis wel 'in grote lijnen' voetballen
Die is wel Fer gezocht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vanavond zal reis wel 'in grote lijnen' voetballen
Ah Leon ben je er weer? Gezellig man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:44 schreef icebodhi het volgende:
Buitendam je staat op me negeerlijst.
quote:
Ik wens je een goede reis en een slechte Reis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, dadelijk naar de stad voor eindelijk weer een thuiswedstrijd. Lekker anderhalf lang op Reis schelden.
Zin in!
4-0!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef StijnDa het volgende:
Wat denken jullie, 3 punten?
Ik denk het wel, al zal het niet gemakkelijk worden
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wens je een goede reis en een slechte Reis.
Dat is het plan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Moet het allemaal wel in de tweede helft gaan gebeuren, want blijkbaar zit Reis op de bank.
moet ik lachen om deze grap?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Zorro het volgende:
Bij de gedachte aan Marcelo werd hij al van schrik greis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |