quote:
Ben er nog niet gerust op, al wordt het nu wel 'makkelijker'quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Twente gaat het nog lastig krijgen.
PSV gaat de koppositie niet meer weggeven dit seizoen.
Dat lijkt me wel heel voorbarig....quote:Op zondag 29 januari 2012 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat we wel kunnen stellen dat de titel tussen PSV en Twente gaat inmiddels
Maar toch moet tyton op goalquote:Op zondag 29 januari 2012 16:27 schreef aight1 het volgende:
MINST GEPASSEERDE KEEPER
speler tegen duels gem.
Isaksson 16 17 0.94
Esteban 18 19 0.95
Velthuizen 15 14 1.07
Mihaylov 18 16 1.13
quote:Langst niet gepasseerde verdediging in de Eredivisie - 1159 min - PSV (2004) (PSV gebruikte twee keepers: Edwin Zoetebier en Heurelho da Silva Gomes)
quote:In zijn eerste seizoen hield hij achtereenvolgend 971 minuten en 817 minuten zijn doel 'schoon' in de competitie. In zijn derde seizoen hield hij een keer 956 minuten 'de 0'. Dit was 3 keer net niet genoeg om het record van Heinz Stuy (Ajax, 1971, 1082 minuten) alleen te verbreken.
En we hebben het altijd lastig daar..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
Zondag belangrijke pot op het kunstgras.
gewaagde uitspraakquote:
Was dat niet met die debiele rode kaart voor Pieckenhagen?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:04 schreef Doublepain het volgende:
2009-2010 Heracles Almelo - PSV 0-1
Was dat niet thuis?quote:Op maandag 30 januari 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was dat niet met die debiele rode kaart voor Pieckenhagen?
De uitslagen doen vermoeden dat we weinig moeite hebben daar. Maar in de praktijk bleek dat de laatste jaren we daar vaak de punten gejat hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:53 schreef aight1 het volgende:
2010-2011 Heracles Almelo - PSV 0-2
2009-2010 Heracles Almelo - PSV 0-1
2008-2009 Heracles Almelo - PSV 0-2
2007-2008 Heracles Almelo - PSV 0-2
2006-2007 Heracles Almelo - PSV 0-2
2005-2006 Heracles Almelo - PSV 1-1
Ja, dat mag jij stellen. Bij Ajax ontbreekt de komende weken de gehele basis verdediging en aanvalslinie. Daaromquote:Op zondag 29 januari 2012 15:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Denk dat we wel kunnen stellen dat de titel tussen PSV en Twente gaat inmiddels
Zelfs dan is het geen rare stelling om Ajax buiten de titelstrijd te houden, met de gehele basis speelde ze ook kut dus ja. Daarbij horen blessures er zo bij en heeft een echte titelkandidaat daar goede vervanging voor, je geeft dus toe dat Ajax dat niet heeft. Niet zo gek dan toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 11:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, dat mag jij stellen. Bij Ajax ontbreekt de komende weken de gehele basis verdediging en aanvalslinie. Daarom
Jammer dat Fred het niet in Bakkal zag zitten. Ook gisteren speelt die weer een puike wedstrijd. Heeft een enorm gevoel voor ruimte. Is geniepig. Staat vaak op de juiste plek. Ik ben altijd best fan geweest en ben dat nu nog steeds. Ik vond afgelopen vrijdag Matavs weer best goed. Valt me op dat hij tegen betere clubs beter uit de verf komt. Dus als er ruimte achter de verdediging ligt bij de tegenstander. Tegen mindere teams omsingelt PSV vaak het vijandelijke strafschopgebied en weet hij niet goed waar hij moet lopen. Ik denk dat dat een proces is. Het neusje voor de goal is er in ieder geval.quote:
Fred? Ben jij dat?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer dat Fred het niet in Bakkal zag zitten. Ook gisteren speelt die weer een puike wedstrijd. Heeft een enorm gevoel voor ruimte. Is geniepig. Staat vaak op de juiste plek. Ik ben altijd best fan geweest en ben dat nu nog steeds. Ik vond afgelopen vrijdag Matavs weer best goed. Valt me op dat hij tegen betere clubs beter uit de verf komt. Dus als er ruimte achter de verdediging ligt bij de tegenstander. Tegen mindere teams omsingelt PSV vaak het vijandelijke strafschopgebied en weet hij niet goed waar hij moet lopen. Ik denk dat dat een proces is. Het neusje voor de goal is er in ieder geval.
Vind ik zo een mooie uitdrukking. Liever gebruik ik nog "hoog in de concentratie zitten" maar dat ligt er te dik bovenop. Toch denk ik niet dat Fred een nickname zou nemen met een s er in.quote:
Of juist wel, omdat hij denkt dat hij dat ook kan terwijl iedereen weet van niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Toch denk ik niet dat Fred een nickname zou nemen met een s er in.
Ohja, hoog in de concentratie. Ook zo'n pareltjequote:Op maandag 30 januari 2012 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vind ik zo een mooie uitdrukking. Liever gebruik ik nog "hoog in de concentratie zitten" maar dat ligt er te dik bovenop. Toch denk ik niet dat Fred een nickname zou nemen met een s er in.
Aaah, daar zeg jij zoiets!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:50 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Of juist wel, omdat hij denkt dat hij dat ook kan terwijl iedereen weet van niet.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Maar als het contract niet rechts geldig is, dan krijgt PSV salaris van Labyad toch gewoon terug?
Want Labyad heeft opslag gekregen en PSV kan het dus terug vragen.
Van Marwijk heeft laatst nog ergens laten vallen dat een Nederlandse club ook een optie voor hem isquote:Op maandag 30 januari 2012 21:40 schreef Sj0rSz het volgende:
En verder wordt Cocu niet de nieuwe trainer van PSV. Hij gaat volgend seizoen een jeugdelftal leiden, vermoedelijk de A1.
De namen van Van Gaal en Van Marwijk blijven nadrukkelijk rondzingen.
Terecht. Aan de ene kant; eigen schuld van PSV, moet het maar niet altijd het braafste jongetje van de klas willen zijn. Aan de andere kant; als Labyad zich op deze manier van de club, die alles voor die jongen heeft gedaan wil losweken, dan hoop ik dat ie flink moet terugbetalen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]PSV ging dan de salarisverhoging helemaal terug eisen
wordt nog leuk.
Contract is rechtsgeldig, optie tot verlenging niet. Denk niet dat PSV sterk staat in het terug eisen van het salaris.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Maar als het contract niet rechts geldig is, dan krijgt PSV salaris van Labyad toch gewoon terug?
Want Labyad heeft opslag gekregen en PSV kan het dus terug vragen.
Dat dus, en Van Gaal al helemaal niet. Hij en PSV is als water en vuur.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maargoed ik blijf het onwaarschijnlijk vinden dat hij naar PSV komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |