Ik heb tenminste nog gehoord van normen en waarden... En dit gaat gewoon te ver..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:34 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Niks nonsens vriend je leeft blijbaar nog in de jaren 50 ,wakker worden jongen!
Normen en waarde zijn veranderd helaas,maar gaat niet te ver,reis verdient het.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog gehoord van normen en waarden... En dit gaat gewoon te ver..
Reis verdient een gebroken been omdat hij als een transfervrije speler ergens een goed contract kon tekenen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:39 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Normen en waarde zijn veranderd helaas,maar gaat niet te ver,reis verdient het.
Dat kun je die snuiver en alcoholist ook verwijten hoor. Met zijn bijdehandte vrije trappen nemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog gehoord van normen en waarden... En dit gaat gewoon te ver..
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Reis verdient een gebroken been omdat hij als een transfervrije speler ergens een goed contract kon tekenen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Reis verdient een gebroken been omdat hij als een transfervrije speler ergens een goed contract kon tekenen?
Reis blijkbaar niet..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nee kruisbandjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat sneu, eerste keer in dit topic en je wil al meteen weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Laat maar, hier valt niet normaal over te discussieren..
Oh. Ik zou precies hetzelfde reageren hoor. Begrijp me niet verkeerd.quote:
Heb je je mede supporters ook aangesproken op die spandoeken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef Bos81 het volgende:
Laat maar, hier valt niet normaal over te discussieren..
Eerste keer... ehh ik post al mee sinds 2004. maar lang niet zo actief...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat sneu, eerste keer in dit topic en je wil al meteen weg.
Gaat een beetje moeilijk als je aan de andere kant zit, maar dat is ludiek en niet te vergelijken met die spreekkoren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je je mede supporters ook aangesproken op die spandoeken?
Klopt, en drie keer de bal kansloos verloren.. Misschien is het een voorbarige conclusie na 1,5 wedstrijd, maar ik krijg sterk het idee dat dit zijn laatste half jaar op hoger niveau is. Hij speelt echt nog heel zwak. Durft geen duels aan te gaan, draait niet, kapt niet, sprint nauwelijks. Vitesse speelde vanaf het moment dat hij erin kwam met 10 man.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aan het publiek te horen had Reis maar 3x de bal ofzo
PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |