Altijd zo lief voor elkaar, je speelt het spel toch om te winnen of niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kneuzengroep zeg. Dan ga ik liever voor de afvaller - 3000 of gelijke pot.
Kneuzen dat het zijn
De mol heeft het misschien goed gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kneuzengroep zeg. Dan ga ik liever voor de afvaller - 3000 of gelijke pot.
Kneuzen dat het zijn
Of de vragen zijn allemaal goed gerekend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Wel opvallend. Tim zat de schelden van ja ik heb de test klote gemaakt etc. veel gegokt
Dan zou hij veel goed gegokt hebben.
Weet je niet, misschien zijn er wel twee mensen die vol op een verkeerd iemand gaan? Dan gaat ie er alsnog niet uit als hij door het gokken heeft gespreidquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Wel opvallend. Tim zat de schelden van ja ik heb de test klote gemaakt etc. veel gegokt
Dat is elk jaar zo, als er de kans komt om zelf iemand uit het spel te flikkeren dan deinzen ze terug stelletje laffe honden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kneuzen dat het zijn
Goede theorie,quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Ringo het volgende:
Frits is de mol. Check het beeld in de leader:
[ afbeelding ]
Sprekend.
X2quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kneuzen dat het zijn
Of er waren er gewoon 2 die nog slechter hadden gegoktquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Het vreemde was nog wel dat 5 minuten geleden werd besproken dat het minder een groep moest zijn en dan krijgen ze de keuze om de executie door te laten gaan en dan is het weer gezellig om met z'n allen door te gaan.
Ben er wel blij mee, nu hebben we een extra weekje Wie is de mol.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kneuzen dat het zijn
Liesbeth denk ik voor groen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verbeter me als mijn gedachtengang hier verkeerd is:
Tijdens de laatste opdracht waren drie personen met elkaar in overleg om rood te stemmen, dat waren in eerste instantie Liesbeth en Frits en later Frits en Tim.
Er zijn in totaal twee rode stemmen uitgebracht, als we het commentaar van Frits mogen geloven was één van die rode stemmen van hem.
Blijven Tim en Liesbeth over, wie van deze twee heeft groen gestemd? En is dat de mol?
Snap je het programma?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tijdens de laatste opdracht waren drie personen met elkaar in overleg om rood te stemmen, dat waren in eerste instantie Liesbeth en Frits en later Frits en Tim.
Er zijn in totaal twee rode stemmen uitgebracht, als we het commentaar van Frits mogen geloven was één van die rode stemmen van hem.
Blijven Tim en Liesbeth over, wie van deze twee heeft groen gestemd? En is dat de mol?
Zou best kunnen ja. Of gewoon Hadewych of Anne-Marie natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar sowieso is de finale in 2 delen gedeeld toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee, nu hebben we een extra weekje Wie is de mol.
Ik heb inderdaad even een TR gemacht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef themole het volgende:
Valt me nu pas op dat de TT is veranderd.
Zat achteraf gezien ook wel een flinke spoiler in.
Zijn wel jaren met 9 aflevering geweest toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Helaas zijn er maar 10 afleveringen, zoals normaal. Ieder jaar is er een aflevering waarin er niemand afvalt.
Nah. Alleen de onthulling wie de mol is zit altijd in de laatste aflevering, waarin ze napraten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar sowieso is de finale in 2 delen gedeeld toch?
Ja, maar ik weet niet of het gebruikelijk is of de Mol in het gezicht van de kijker liegt over een stemming?quote:
De eerste twee seizoenen inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zijn wel jaren met 9 aflevering geweest toch?
Of dat is wel gebeurt, maar hebben wij niet gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef Redefine het volgende:
Overigens lijkt mij dat de productie bij de onderhandelingen ook wel wat gestuurd heeft. Door na het overleg van Anne-Marie en Hadewych geen van de twee meer met anderen te laten overleggen. A-M deed dat al voor de tweede keer, maar Hadewych mocht niet met Frits overleggen, terwijl dat logisch zou zijn. En Frits daarna weer met Liesbeth etc. Kortom ze wisten dat die groen hadden, dus konden ze mooi de rest elkaar op het verkeerde been laten zetten.
Op zich is het wel wat te makkelijk gedacht van H en AM om vol voor groen te gaan, maar dat kan wel in the heat of the moment. Voor mezelf schrijf ik die twee i.i.g. af als mol.
Dan nog was er bij wel een afvaller logischerwijs toch een aflevering minder geweest?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Helaas zijn er maar 10 afleveringen, zoals normaal. Ieder jaar is er een aflevering waarin er niemand afvalt.
De Mol liegt over alles. Je moet niets in de aflevering serieus nemen. Dat is het vervelende aan het programma.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of het gebruikelijk is of de Mol in het gezicht van de kijker liegt over een stemming?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef roelofjan het volgende:
Marit heeft al in 2 afleveringen geroepen dat ze niet van water houdt, door haar waterangst kwam ze in een goede positie om te mollen.
Toen gingen bij direct al de alarmbellen rinkelen. Ook de paintball opdracht maakte haar direct verdacht bij mij.
Maar terug naar water, hier een filmpje van Marit die lekker aan het zwemmen is:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1129158
Voor dit soort dingen zijn er altijd back-ups. Dan was er hoogstwaarschijnlijk een andere keer niemand afgevallen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan nog was er bij wel een afvaller logischerwijs toch een aflevering minder geweest?
Daarom heb ik eigenlijk ook nooit echt een mol. De aanwijzingen zijn tegenwoordig zo moeilijk te herkennen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De Mol liegt over alles. Je moet niets in de aflevering serieus nemen. Dat is het vervelende aan het programma.
Marit heeft in de vorige aflevering veel geld binnen gebracht. Die kan de mol niet zijn imo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef roelofjan het volgende:
Marit heeft al in 2 afleveringen geroepen dat ze niet van water houdt, door haar waterangst kwam ze in een goede positie om te mollen.
Toen gingen bij direct al de alarmbellen rinkelen. Ook de paintball opdracht maakte haar direct verdacht bij mij.
Maar terug naar water, hier een filmpje van Marit die lekker aan het zwemmen is:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1129158
Maar als Marit de mol wel zou zijn, wist ze van deze opdracht en kon ze rustig veel geld binnenhalen in de vorige afleveringquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Marit heeft in de vorige aflevering veel geld binnen gebracht. Die kan de mol niet zijn imo.
Dat ze het geld nu kwijt zijn, kwam niet door Marit.
De mol kon sowieso geld in de pot brengen t/m aflevering 4. Het zou er toch allemaal uitgaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Marit heeft in de vorige aflevering veel geld binnen gebracht. Die kan de mol niet zijn imo.
Dat ze het geld nu kwijt zijn, kwam niet door Marit.
en als ze voor de afvaller waren gegaan had je meer dan 10.000quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Jivis het volgende:
Misschien verdienen ze in de volgende aflevering wel in een aflevering 10.000 euro. Dan is er geen man overboord.
Daarom is het eigenlijk vervelend dat de pot leeg is, omdat de voorgaande potentiële Molacties teniet kunnen worden verklaard.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Maar als Marit de mol wel zou zijn, wist ze van deze opdracht en kon ze rustig veel geld binnenhalen in de vorige aflevering
Dat lijkt me erg sterk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of dat is wel gebeurt, maar hebben wij niet gezien.
Je zag de vlag van Tenerife inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:45 schreef NumberNine het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tenerife
Het wordt steeds lastiger om ook maar een serieuze verdenking te hebben, gebaseerd op informatie uit de tv-serie, AVRO is tegen onsquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Daarom is het eigenlijk vervelend dat de pot leeg is, omdat de voorgaande potentiële Molacties teniet kunnen worden verklaard.
Met een mol ertussen was een kans op unaniem toch bijna 0.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en als ze voor de afvaller waren gegaan had je meer dan 10.000
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:46 schreef franklop het volgende:
Anne-Marie <-> Hadewych <-> Liesbeth <-> Frits <-> Tim.
onderhandelings posities qua communicatie, liesbeth dus de meest ideale positie, want de meeste invloed.
Dit. De regie speelt zó erg met je... Je moet eigenlijk niet eens meer letten op de acties die men uitvoert, maar hoe de regie het brengt, en daar je conclusies uit trekken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Renn het volgende:
[..]
Het wordt steeds lastiger om ook maar een serieuze verdenking te hebben, gebaseerd op informatie uit de tv-serie :p
Tim is ook degene die zich (neem ik aan) niet aan de tactiek heeft gehouden. Mijn gevoel zegt dat zowel Frits als Liesbeth voor rood zijn gegaan, en Anne-Marie en Hadewych voor groen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Het moet Frits, Tim of Liesbeth zijn... Tim stijgt bij mij met stip maar Liesbeth had een doorslaggevende rol bij het onderhandelen... Tim heeft er geen grip op gehad dat er 2 stemmen naar groen gingen...
De mol moet sowieso groen hebben gekozen, want waarschijnlijk mocht hij als laatste stemmen en heeft hij de andere kaartjes kunnen bekijken. (Het programma kennende).quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tim is ook degene die zich (neem ik aan) niet aan de tactiek heeft gehouden. Mijn gevoel zegt dat zowel Frits als Liesbeth voor rood zijn gegaan, en Anne-Marie en Hadewych voor groen.
Tim zag je onderhandelen met Frits, waar ze tot de conclusie kwamen dat het beter was om rood te stemmen (zoals Frits en Liesbeth besproken hadden). En toch doet Tim dan groen.
Als ik de stemmen goed inschat.
Als Liesbeth de mol is gaat je hele verhaal niet op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tim is ook degene die zich (neem ik aan) niet aan de tactiek heeft gehouden. Mijn gevoel zegt dat zowel Frits als Liesbeth voor rood zijn gegaan, en Anne-Marie en Hadewych voor groen.
Tim zag je onderhandelen met Frits, waar ze tot de conclusie kwamen dat het beter was om rood te stemmen (zoals Frits en Liesbeth besproken hadden). En toch doet Tim dan groen.
Als ik de stemmen goed inschat.
Want? Als er al drie groene waren, had hij toch ook rood kunnen kiezen? Dat maakt het alleen maar spannender..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De mol moet sowieso groen hebben gekozen, want waarschijnlijk mocht hij als laatste stemmen en heeft hij de andere kaartjes kunnen bekijken. (Het programma kennende).
De Mol zal wel ingeseind zijn idd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De mol moet sowieso groen hebben gekozen, want waarschijnlijk mocht hij als laatste stemmen en heeft hij de andere kaartjes kunnen bekijken. (Het programma kennende).
Kut je hebt gelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Want? Als er al drie groene waren, had hij toch ook rood kunnen kiezen? Dat maakt het alleen maar spannender..
Ja dat is het meest logische.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef roelofjan het volgende:
Jullie gaan er allemaal, net als de kandidaten, meteen van uit dat de mol mee onderhandeld heeft...
Ja, ik vind Marit en William niet verdacht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef roelofjan het volgende:
Jullie gaan er allemaal, net als de kandidaten, meteen van uit dat de mol mee onderhandeld heeft...
Scherp!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef roelofjan het volgende:
De mol moet bijna wel zeker mee onderhandeld hebben. Anders was het nu 2 groen en 3 rood.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef roelofjan het volgende:
Lijkt mij ook inderdaad. Afgaande op deze aflevering lijkt mij het nog steeds Tim. Die deed niet veel bij de fietsopdracht, was niet echt top bezig bij de foto opdracht. En zat sowieso op een key spot bij de onderhandelingen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De Mol zal wel ingeseind zijn idd.
Dit had er moeten gebeuren:quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit weet je niet zeker..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit had er moeten gebeuren:
Hadewych - groen
Anne-Marie - groen
Frits - rood
Tim - rood
Liesbeth - rood
Echter iemand van het rode team is overgegaan op groen (waardoor de pot nu op nul staat).
Is er nu nog echt iemand die denkt dat iemand buiten het rode trio de mol kan zijn??
Zelf vind ik ze beiden niet verdacht. Ondanks dat Marit vandaag wat vreemde dingen deed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef roelofjan het volgende:
Ja ik had qua dilemma eigenlijk ook meer verwacht dat mensen wegsturen geld zou kosten. (Of was dat ook zo?)quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ook nooit zo goed waarom er mensen zijn die de groep per se compleet willen houden. Vooral als je toch weet dat het niet om jouw plek in de finale gaat, dan zou ik het liefst willen dat er iemand uitvloog
.
Omdat ze besefte dat het met de mol toch niet lukt, unaniem stemmen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Was het niet Liesbeth die eerst unaniem zei en toen voor de meerderheid ging?
Ja, want die bedacht dat de Mol dan rood zou stemmen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Was het niet Liesbeth die eerst unaniem zei en toen voor de meerderheid ging?
Ja, want ik geef een voorbeeld: Frits stemde rood, Liesbeth rood, Anne-Marie groen en Hadewych groen. Als de mol als laatste was dus (Tim in dit voorbeeld) en ingeseind heeft gekregen wat de andere hebben gestemd, moet de mol groen hebben gestemd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit had er moeten gebeuren:
Hadewych - groen
Anne-Marie - groen
Frits - rood
Tim - rood
Liesbeth - rood
Echter iemand van het rode team is overgegaan op groen (waardoor de pot nu op nul staat).
Is er nu nog echt iemand die denkt dat iemand buiten het rode trio de mol kan zijn??
Volgens mij was ze bij beide onderhandelingen heel zeker van haar zaak en bij de onderhandeling toen ze van gedachte veranderde acteerde ze heel slecht 'oh mijn god, ik snap het nu!!!'. Voor mij is zij de mol.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat ze besefte dat het met de mol toch niet lukt, unaniem stemmen.
Dat had gekund als Anne-Marie en Hadewych nogmaals hadden mogen overleggen. Maar die hebben na definitief op groen in te zetten, nooit meer aan tafel gezeten. Zij dachten er helemaal niet aan dat de mol dan rood zou stemmen. En aangezien niemand ze daarna hieraan kon herinneren, was het unaniem stemmen sowieso van de baan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:53 schreef Rockiejj het volgende:
Ze hadden zich gewoon aan een unaniem iets moeten houden, dan had je kunnen zien of de mol in het midden zat of niet.
Maar zal de Mol zich zo duidelijk maken door dat te doen, of zou hij dan meestemmen, zodat het niet opvalt. Anders vallen er al twee kandidaten af die het mogelijk zijn..
Van zijn Wiki:quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef Femm2 het volgende:
Ik vond bij die eerste opdracht de beschrijvingen van de kandidaten allemaal wel duidelijk, behalve die van Frits. I Am, dan denk ik persoonlijk niet meteen aan I Amsterdam? Misschien, Wie is de mol? -> I Am
quote:Belangrijkste wapenfeit van Huffnagel als wethouder was de introductie van de nieuwe citymarketingstrategie onder het motto I amsterdam.
Dat is weer iets te opvallend, maar het kan toch een hint zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef franklop het volgende:
wordt er net op gewezen door een mede crewlid (DaMart) dat Hadewych bij test vaak kruizen slaat en wat komt er vaak in beeld tijdens deze serie? juist
Ja dat viel nogal op, heel overdreven ineens zeggen dat het zo niet gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij was ze bij beide onderhandelingen heel zeker van haar zaak en bij de onderhandeling toen ze van gedachte veranderde acteerde ze heel slecht 'oh mijn god, ik snap het nu!!!'. Voor mij is zij de mol.
En dan is er de 'min' theorie, en montage aan haar kant (we zien haar iig amper verdacht gemaakt worden)..quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat is weer iets te opvallend, maar het kan toch een hint zijn.
Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef Zetfil het volgende:
Is de volgorde van onderhandelingen zoals je ze zag wel echt de volgorde waarin is onderhandeld?
Wel als je weet dat er bij de executie toch flink verloren gaat worden..quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Jammer, daar gaat de I Am theorie.
Maar wat wel tegenwerkt voor Frits is dat hij het zelf aangaf, een mol zou dat niet snel doen.
Ik ga ervan uit dat alleen de mol gelogen heeft qua stemmen (waarom zou een kandidaat liegen, waardoor de pot naar nul gaat?).quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:55 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja, want ik geef een voorbeeld: Frits stemde rood, Liesbeth rood, Anne-Marie groen en Hadewych groen. Als de mol als laatste was dus (Tim in dit voorbeeld) en ingeseind heeft gekregen wat de andere hebben gestemd, moet de mol groen hebben gestemd.
De mol kan zowel rood als groen hebben gestemd, wat hij/zij heeft gedaan ligt er gewoon aan wat de andere kandidaten hebben gestemd. En dat weten we niet precies.
Ik denk wel dat het zeker is dat Liesbeth eerst met Hadewych overlegde en toen pas met Frits (anders had ze 'r ingeving wel gek ingeplandquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef Zetfil het volgende:
Is de volgorde van onderhandelingen zoals je ze zag wel echt de volgorde waarin is onderhandeld?
Maar dan had je geen invloed op de pot, de mol wil natuurlijk al dat geld eruit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef okiokinl het volgende:
liesbeth met stip op mol, wat mij betreft.
maar, heeft iemand al bedacht dat de mol gewoon bij de 2 bijna- afvallers had kunnen zitten?
stel dat het rood was geworden, en er had er 1 weggemoeten. had de mol gewoon groen scherm gekregen. is natuurlijk wel gunstig voor mol om zo buiten verdenking te vallen, als potentiele afvaller.
Dat weet je niet zeker.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wel als je weet dat er bij de executie toch flink verloren gaat worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |