Jawel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
De mol heeft helemaal niet gestemd.
Ik ook, maar met die kruizen wordt het lastig (zou ivoorkust/ghana kunnen zijn?)quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:28 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ik vond het er juist Noord Afrikaans uitzien.
Hoeft niet inderdaad, de Mol had ook op de executie bank kunnen zitten (William of Marit) dus dan had de Mol niet gestemd. Maar de Mol heeft gestemd, hij was zo overweldigend blij toen hij binnen kwam.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
De mol heeft helemaal niet gestemd.
Dat ze goed heeft gestudeerd, en dus een slimme mokkel is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Het is vast al genoemd, maar Liesbeth noemt consequent alle kandidaten bij hun voor + achternaam. Wat heeft dat te betekenen.
Nooit kan je iemand afstrepen als Mol.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De volgende mensen kunnen we dankzij deze aflevering afstrepen als mol:
- Hadewych
- Anne-Marie
- Marit
- William
De bovenste twee dames hebben duidelijk groen gestemd en de onderste twee kandidaten hebben niet gemold in de stemming (plus het feit dat één van hen sowieso een rood scherm gehad zou hebben).
Maar goed, het lijkt me denk ik voor iedereen nu wel duidelijk dat Liesbeth gewoon de mol is (twee verschillende tactieken voorleggen aan Hadewych en Frits).
Ja maar de mol kan zeker wel groen hebben gestemd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De volgende mensen kunnen we dankzij deze aflevering afstrepen als mol:
- Hadewych
- Anne-Marie
- Marit
- William
De bovenste twee dames hebben duidelijk groen gestemd en de onderste twee kandidaten hebben niet gemold in de stemming (plus het feit dat één van hen sowieso een rood scherm gehad zou hebben).
Maar goed, het lijkt me denk ik voor iedereen nu wel duidelijk dat Liesbeth gewoon de mol is (twee verschillende tactieken voorleggen aan Hadewych en Frits).
Art doet het inderdaad super, in het begin twijfelde ik. Maar je ziet dat hij een prima vervanger is van Pieter-Jan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef Jirdo het volgende:
Art doet het trouwens echt heel erg goed.
De volgorde wordt door de regie bepaaldquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef F_JD het volgende:
Hoe komt het trouwens dat het rode scherm precies bij de laatste twee (zou moeten) zit(ten)?
Omdat dat zo geregisseerd wordt natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef F_JD het volgende:
Hoe komt het trouwens dat het rode scherm precies bij de laatste twee (zou moeten) zit(ten)?
Art weet wie er afvalt hé.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef F_JD het volgende:
Fuck geen idee, ik ben nu zo verward.quote:
Dit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Nooit kan je iemand afstrepen als Mol.
Ik typte zij i.p.v. zei trouwens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar zij Art niet dat die 2 de test het slechtste hadden gemaakt?
Leek ik toch te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |