Want overstappen kan niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Denk het niet, ze vliegen met icelandair en die vliegen niet naar Mexico: http://www.icelandair.nl/destinations/
Nee, dat zei Hadewych ergens. Waar zij die info vandaan haalde weet ik niet, maar verdacht was het zeker.quote:
Preciesquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef F_JD het volgende:
Die opdracht zou nooit zijn gelukt, ik ga ervan uit dat de mol gewoon op de hoogte is gesteld van de tussenstand van het stemmen (Net zoals George in seizoen 3 op de gang quizantwoorden kreeg te horen en welke vragen hij wel of niet moest/kon beantwoorden).
Tim leunde ontspannen achterover tijdens het fietsen, voetjes in de lucht!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef themole het volgende:
Nieuw dagboek:
Joehoe! De droom van iedere mol... denk ik. De pot he-le-maal leeg! En we zijn al bij aflevering 5!
Is wel eens vaker gebeurd geloof ik, maar toch: ik ben er trots op. Of mijn aandeel nu bestond uit het werpen van een kaartje in een bus óf in de kelder van het Höfði-huis zitten, dat vertel ik natuurlijk niet, maar dat zie je later wel.
Moeten we het nog hebben over het verdiende geld op die tandem? Ik wist natuurlijk allang dat alles op het spel zou worden gezet in de laatste opdracht van deze aflevering, dus ik kón natuurlijk redelijk ontspannen achteroverleunen. Sterker nog: ik kon m’n best doen! Maar goed, ik kon natuurlijk niet zeker weten dat de onderhandelingen zo goed zouden uitpakken.
Afijn... kon... kon... kon... Zwaar vak hoor, de mol zijn. Maar wel leuk!
Jawel dus. Dus je kan alles vergetenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Maartel het volgende:
Als de mol maar niet weer aankomt met 'de eerste afleveringen heb ik goed mijn best gedaan want ik wist dat het er toch weer uit zou gaan'..
Waarom?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ja zeker Marokko.
Maar de mol moet toch wel in het rijtje Frits, Liesbeth en Tim zitten?
De mol heeft helemaal niet gestemd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef F_JD het volgende:
Die opdracht zou nooit zijn gelukt, ik ga ervan uit dat de mol gewoon op de hoogte is gesteld van de tussenstand van het stemmen (Net zoals George in seizoen 3 op de gang quizantwoorden kreeg te horen en welke vragen hij wel of niet moest/kon beantwoorden).
Die zijn precies allemaal mijn verdachtenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ja zeker Marokko.
Maar de mol moet toch wel in het rijtje Frits, Liesbeth en Tim zitten?
Jawel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
De mol heeft helemaal niet gestemd.
Ik ook, maar met die kruizen wordt het lastig (zou ivoorkust/ghana kunnen zijn?)quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:28 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ik vond het er juist Noord Afrikaans uitzien.
Hoeft niet inderdaad, de Mol had ook op de executie bank kunnen zitten (William of Marit) dus dan had de Mol niet gestemd. Maar de Mol heeft gestemd, hij was zo overweldigend blij toen hij binnen kwam.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
De mol heeft helemaal niet gestemd.
Dat ze goed heeft gestudeerd, en dus een slimme mokkel is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Het is vast al genoemd, maar Liesbeth noemt consequent alle kandidaten bij hun voor + achternaam. Wat heeft dat te betekenen.
Nooit kan je iemand afstrepen als Mol.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De volgende mensen kunnen we dankzij deze aflevering afstrepen als mol:
- Hadewych
- Anne-Marie
- Marit
- William
De bovenste twee dames hebben duidelijk groen gestemd en de onderste twee kandidaten hebben niet gemold in de stemming (plus het feit dat één van hen sowieso een rood scherm gehad zou hebben).
Maar goed, het lijkt me denk ik voor iedereen nu wel duidelijk dat Liesbeth gewoon de mol is (twee verschillende tactieken voorleggen aan Hadewych en Frits).
Ja maar de mol kan zeker wel groen hebben gestemd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
De volgende mensen kunnen we dankzij deze aflevering afstrepen als mol:
- Hadewych
- Anne-Marie
- Marit
- William
De bovenste twee dames hebben duidelijk groen gestemd en de onderste twee kandidaten hebben niet gemold in de stemming (plus het feit dat één van hen sowieso een rood scherm gehad zou hebben).
Maar goed, het lijkt me denk ik voor iedereen nu wel duidelijk dat Liesbeth gewoon de mol is (twee verschillende tactieken voorleggen aan Hadewych en Frits).
Art doet het inderdaad super, in het begin twijfelde ik. Maar je ziet dat hij een prima vervanger is van Pieter-Jan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:31 schreef Jirdo het volgende:
Art doet het trouwens echt heel erg goed.
De volgorde wordt door de regie bepaaldquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef F_JD het volgende:
Hoe komt het trouwens dat het rode scherm precies bij de laatste twee (zou moeten) zit(ten)?
Omdat dat zo geregisseerd wordt natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef F_JD het volgende:
Hoe komt het trouwens dat het rode scherm precies bij de laatste twee (zou moeten) zit(ten)?
Art weet wie er afvalt hé.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef F_JD het volgende:
Fuck geen idee, ik ben nu zo verward.quote:
Dit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Nooit kan je iemand afstrepen als Mol.
Ik typte zij i.p.v. zei trouwens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar zij Art niet dat die 2 de test het slechtste hadden gemaakt?
Leek ik toch te horen.
Altijd zo lief voor elkaar, je speelt het spel toch om te winnen of niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kneuzengroep zeg. Dan ga ik liever voor de afvaller - 3000 of gelijke pot.
Kneuzen dat het zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |