Ik zit ook op Frits nu.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:23 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zie Frits al vanaf aflevering 1 als de Mol.
Hij heeft de Mol willen misleiden, maar dat is hijzelf. Go On Fritsie.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ik blijf bij m'n eerste keus: Frits.
Kan je natuurlijk niet 100% weten, maar de kans was groot.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef KneusTeun het volgende:
Opzich had de mol dus tot nu toe nog helemaal niet hoeven mollen dus.... En zou die dat geweten hebben?
Maar de mol heeft toch nooit als slechtste de test gemaakt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef Marcoss het volgende:
Het kan ook "gewoon" William of Marit zijn natuurlijk. Iedereen weet dat je bij zo'n opdracht nooit unaniem gaat stemmen.
Wie zegt dat zij tweeen de test het slechtst hebben gemaakt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar de mol heeft toch nooit als slechtste de test gemaakt?
Denk het niet, ze vliegen met icelandair en die vliegen niet naar Mexico: http://www.icelandair.nl/destinations/quote:
Nee, maar ze onthullen het nooit in volgorde van goed naar slecht, dus William of Marit kan de test prima gemaakt hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Maar de mol heeft toch nooit als slechtste de test gemaakt?
Art zei toch vantevoren dat de Mol wist dat dit zou gebeuren?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Kan je natuurlijk niet 100% weten, maar de kans was groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |