Dat zei Art ergens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij tweeen de test het slechtst hebben gemaakt?
Want overstappen kan niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Denk het niet, ze vliegen met icelandair en die vliegen niet naar Mexico: http://www.icelandair.nl/destinations/
Nee, dat zei Hadewych ergens. Waar zij die info vandaan haalde weet ik niet, maar verdacht was het zeker.quote:
Preciesquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef F_JD het volgende:
Die opdracht zou nooit zijn gelukt, ik ga ervan uit dat de mol gewoon op de hoogte is gesteld van de tussenstand van het stemmen (Net zoals George in seizoen 3 op de gang quizantwoorden kreeg te horen en welke vragen hij wel of niet moest/kon beantwoorden).
Tim leunde ontspannen achterover tijdens het fietsen, voetjes in de lucht!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef themole het volgende:
Nieuw dagboek:
Joehoe! De droom van iedere mol... denk ik. De pot he-le-maal leeg! En we zijn al bij aflevering 5!
Is wel eens vaker gebeurd geloof ik, maar toch: ik ben er trots op. Of mijn aandeel nu bestond uit het werpen van een kaartje in een bus óf in de kelder van het Höfði-huis zitten, dat vertel ik natuurlijk niet, maar dat zie je later wel.
Moeten we het nog hebben over het verdiende geld op die tandem? Ik wist natuurlijk allang dat alles op het spel zou worden gezet in de laatste opdracht van deze aflevering, dus ik kón natuurlijk redelijk ontspannen achteroverleunen. Sterker nog: ik kon m’n best doen! Maar goed, ik kon natuurlijk niet zeker weten dat de onderhandelingen zo goed zouden uitpakken.
Afijn... kon... kon... kon... Zwaar vak hoor, de mol zijn. Maar wel leuk!
Jawel dus. Dus je kan alles vergetenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:24 schreef Maartel het volgende:
Als de mol maar niet weer aankomt met 'de eerste afleveringen heb ik goed mijn best gedaan want ik wist dat het er toch weer uit zou gaan'..
Waarom?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ja zeker Marokko.
Maar de mol moet toch wel in het rijtje Frits, Liesbeth en Tim zitten?
De mol heeft helemaal niet gestemd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:27 schreef F_JD het volgende:
Die opdracht zou nooit zijn gelukt, ik ga ervan uit dat de mol gewoon op de hoogte is gesteld van de tussenstand van het stemmen (Net zoals George in seizoen 3 op de gang quizantwoorden kreeg te horen en welke vragen hij wel of niet moest/kon beantwoorden).
Die zijn precies allemaal mijn verdachtenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ja zeker Marokko.
Maar de mol moet toch wel in het rijtje Frits, Liesbeth en Tim zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |