Ik heb inderdaad even een TR gemacht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef themole het volgende:
Valt me nu pas op dat de TT is veranderd.
Zat achteraf gezien ook wel een flinke spoiler in.
Zijn wel jaren met 9 aflevering geweest toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Helaas zijn er maar 10 afleveringen, zoals normaal. Ieder jaar is er een aflevering waarin er niemand afvalt.
Nah. Alleen de onthulling wie de mol is zit altijd in de laatste aflevering, waarin ze napraten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar sowieso is de finale in 2 delen gedeeld toch?
Ja, maar ik weet niet of het gebruikelijk is of de Mol in het gezicht van de kijker liegt over een stemming?quote:
De eerste twee seizoenen inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zijn wel jaren met 9 aflevering geweest toch?
Of dat is wel gebeurt, maar hebben wij niet gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef Redefine het volgende:
Overigens lijkt mij dat de productie bij de onderhandelingen ook wel wat gestuurd heeft. Door na het overleg van Anne-Marie en Hadewych geen van de twee meer met anderen te laten overleggen. A-M deed dat al voor de tweede keer, maar Hadewych mocht niet met Frits overleggen, terwijl dat logisch zou zijn. En Frits daarna weer met Liesbeth etc. Kortom ze wisten dat die groen hadden, dus konden ze mooi de rest elkaar op het verkeerde been laten zetten.
Op zich is het wel wat te makkelijk gedacht van H en AM om vol voor groen te gaan, maar dat kan wel in the heat of the moment. Voor mezelf schrijf ik die twee i.i.g. af als mol.
Dan nog was er bij wel een afvaller logischerwijs toch een aflevering minder geweest?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Helaas zijn er maar 10 afleveringen, zoals normaal. Ieder jaar is er een aflevering waarin er niemand afvalt.
De Mol liegt over alles. Je moet niets in de aflevering serieus nemen. Dat is het vervelende aan het programma.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet niet of het gebruikelijk is of de Mol in het gezicht van de kijker liegt over een stemming?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef roelofjan het volgende:
Marit heeft al in 2 afleveringen geroepen dat ze niet van water houdt, door haar waterangst kwam ze in een goede positie om te mollen.
Toen gingen bij direct al de alarmbellen rinkelen. Ook de paintball opdracht maakte haar direct verdacht bij mij.
Maar terug naar water, hier een filmpje van Marit die lekker aan het zwemmen is:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1129158
Voor dit soort dingen zijn er altijd back-ups. Dan was er hoogstwaarschijnlijk een andere keer niemand afgevallen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan nog was er bij wel een afvaller logischerwijs toch een aflevering minder geweest?
Daarom heb ik eigenlijk ook nooit echt een mol. De aanwijzingen zijn tegenwoordig zo moeilijk te herkennen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
De Mol liegt over alles. Je moet niets in de aflevering serieus nemen. Dat is het vervelende aan het programma.
Marit heeft in de vorige aflevering veel geld binnen gebracht. Die kan de mol niet zijn imo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:40 schreef roelofjan het volgende:
Marit heeft al in 2 afleveringen geroepen dat ze niet van water houdt, door haar waterangst kwam ze in een goede positie om te mollen.
Toen gingen bij direct al de alarmbellen rinkelen. Ook de paintball opdracht maakte haar direct verdacht bij mij.
Maar terug naar water, hier een filmpje van Marit die lekker aan het zwemmen is:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1129158
Maar als Marit de mol wel zou zijn, wist ze van deze opdracht en kon ze rustig veel geld binnenhalen in de vorige afleveringquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Marit heeft in de vorige aflevering veel geld binnen gebracht. Die kan de mol niet zijn imo.
Dat ze het geld nu kwijt zijn, kwam niet door Marit.
De mol kon sowieso geld in de pot brengen t/m aflevering 4. Het zou er toch allemaal uitgaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Marit heeft in de vorige aflevering veel geld binnen gebracht. Die kan de mol niet zijn imo.
Dat ze het geld nu kwijt zijn, kwam niet door Marit.
en als ze voor de afvaller waren gegaan had je meer dan 10.000quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:43 schreef Jivis het volgende:
Misschien verdienen ze in de volgende aflevering wel in een aflevering 10.000 euro. Dan is er geen man overboord.
Daarom is het eigenlijk vervelend dat de pot leeg is, omdat de voorgaande potentiële Molacties teniet kunnen worden verklaard.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Maar als Marit de mol wel zou zijn, wist ze van deze opdracht en kon ze rustig veel geld binnenhalen in de vorige aflevering
Dat lijkt me erg sterk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of dat is wel gebeurt, maar hebben wij niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |