Altijd zo lief voor elkaar, je speelt het spel toch om te winnen of niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kneuzengroep zeg. Dan ga ik liever voor de afvaller - 3000 of gelijke pot.
Kneuzen dat het zijn
De mol heeft het misschien goed gedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kneuzengroep zeg. Dan ga ik liever voor de afvaller - 3000 of gelijke pot.
Kneuzen dat het zijn
Of de vragen zijn allemaal goed gerekend.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Wel opvallend. Tim zat de schelden van ja ik heb de test klote gemaakt etc. veel gegokt
Dan zou hij veel goed gegokt hebben.
Weet je niet, misschien zijn er wel twee mensen die vol op een verkeerd iemand gaan? Dan gaat ie er alsnog niet uit als hij door het gokken heeft gespreidquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Wel opvallend. Tim zat de schelden van ja ik heb de test klote gemaakt etc. veel gegokt
Dat is elk jaar zo, als er de kans komt om zelf iemand uit het spel te flikkeren dan deinzen ze terug stelletje laffe honden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kneuzen dat het zijn
Goede theorie,quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Ringo het volgende:
Frits is de mol. Check het beeld in de leader:
[ afbeelding ]
Sprekend.
X2quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kneuzen dat het zijn
Of er waren er gewoon 2 die nog slechter hadden gegoktquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Beaudelaire het volgende:
Het vreemde was nog wel dat 5 minuten geleden werd besproken dat het minder een groep moest zijn en dan krijgen ze de keuze om de executie door te laten gaan en dan is het weer gezellig om met z'n allen door te gaan.
Ben er wel blij mee, nu hebben we een extra weekje Wie is de mol.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Kneuzen dat het zijn
Liesbeth denk ik voor groen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verbeter me als mijn gedachtengang hier verkeerd is:
Tijdens de laatste opdracht waren drie personen met elkaar in overleg om rood te stemmen, dat waren in eerste instantie Liesbeth en Frits en later Frits en Tim.
Er zijn in totaal twee rode stemmen uitgebracht, als we het commentaar van Frits mogen geloven was één van die rode stemmen van hem.
Blijven Tim en Liesbeth over, wie van deze twee heeft groen gestemd? En is dat de mol?
Snap je het programma?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tijdens de laatste opdracht waren drie personen met elkaar in overleg om rood te stemmen, dat waren in eerste instantie Liesbeth en Frits en later Frits en Tim.
Er zijn in totaal twee rode stemmen uitgebracht, als we het commentaar van Frits mogen geloven was één van die rode stemmen van hem.
Blijven Tim en Liesbeth over, wie van deze twee heeft groen gestemd? En is dat de mol?
Zou best kunnen ja. Of gewoon Hadewych of Anne-Marie natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar sowieso is de finale in 2 delen gedeeld toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee, nu hebben we een extra weekje Wie is de mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |