Het blijft televisie inderdaad, dus het was te verwachten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:57 schreef Maartel het volgende:
Inderdaad erg interessant om te lezen, vooral dat ze nog wel eens sjoemelen met regels/tijd als een opdracht echt voor geen meter lukt. (Opzich heel logisch als je er over nadenkt wel)
Google heeft cache!quote:
Ik wist hier denk ik al een deel van.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het blijft televisie inderdaad, dus het was te verwachten.
Wil je dat de magie van het programma blijft, dan moet je dit niet lezen.
Ik wist ze niet, ik had een vermoeden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:59 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik wist hier denk ik al een deel van.
Mwah, dat valt nog wel mee (vind ik).quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Het blijft televisie inderdaad, dus het was te verwachten.
Wil je dat de magie van het programma blijft, dan moet je dit niet lezen.
twitter:MaritvBohemen twitterde op donderdag 26-01-2012 om 21:39:21nog even voor alle #widm fans: Will I Am en ik werden zo'n 4 uur opgesloten in het souterrain (mèt bewaking) in afwachting van het vonnis. reageer retweet
Als we ervan uitgaan dat Marit de waarheid spreekt, betekent dus dat de onderhandelingen veel langer duurden dan wat ze in de uitzending allemaal lieten zien. En zaten William en Marit bij elkaar en was er bewaking. Dus zij hebben niet kunnen mollen.twitter:MaritvBohemen twitterde op donderdag 26-01-2012 om 21:59:29“@MIJsendoorn: @MaritvBohemen 4 uur????” yep, eenzame opsluiting. En voor wat? reageer retweet
Wat natuurlijk nergens staat, er staat alleen dat ze beiden in het souterrain zaten, niet dat ze bij elkaar zaten... Er kunnen best meerdere ruimten zijn...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:35 schreef jcdragon het volgende:
twitter:MaritvBohemen twitterde op donderdag 26-01-2012 om 21:39:21nog even voor alle #widm fans: Will I Am en ik werden zo'n 4 uur opgesloten in het souterrain (mèt bewaking) in afwachting van het vonnis. reageer retweet
Als we ervan uitgaan dat Marit de waarheid spreekt, betekent dus dat de onderhandelingen veel langer duurden dan wat ze in de uitzending allemaal lieten zien. En zaten William en Marit bij elkaar en was er bewaking. Dus zij hebben niet kunnen mollen.twitter:MaritvBohemen twitterde op donderdag 26-01-2012 om 21:59:29“@MIJsendoorn: @MaritvBohemen 4 uur????” yep, eenzame opsluiting. En voor wat? reageer retweet
Wie zegt dat zij niet even de kelder uit mocht nadat er gestemd is?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:38 schreef Maartel het volgende:
Dan nog, het lijkt me sterk dat de briefjes via een luikje op Marit''s schoot belanden en zij ze daar naar alle vrijheid om kon wisselen. Met dat soort fratsen zou de hele opdracht nergens meer op slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |