SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Apparently when Rafael Nadal & Roger Federer split sets in a five setter, the winner of the third set wins the match.
En als hij Nadal nog breakt, komt gewoon direct de rebreak.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
Hij redt zich weer een game, maar dit kan natuurlijk niet heel lang meer goed gaan.
Niet altijd zoals ik net postte.quote:
En anders verslaat Djokovic hemquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En als hij Nadal nog breakt, komt gewoon direct de rebreak.
Goed lezen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet altijd zoals ik net postte.
8/11 gevallen en als je de straight sets van Nadal in de RG-finale niet meetelt is het 7/10.
Mwah, dan vind ik de huidige eigenlijk mooier.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:56 schreef donroyco het volgende:
Ik zie het nu pas, maar jammer van de header in de OP.
[ afbeelding ]
zag er toch mooier uit.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, dan vind ik de huidige eigenlijk mooier.
Ja, dus dus er zijn eigenlijk maar twee serieuze mogelijkheden; dat Murray Nadal of Djokovic inhaalt, en Nadal in het schema van Djokovic belandt, of een blessure van Nadal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
Fed kan nog best een GS winnen. Dan moet hij alleen Nadal niet tegenkomen.
Of dat Nadal een keer van een Delpo of Soderling of Berdych in de QF verliest.. Het is niet heel hoopvol, maar het kan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, dus dus er zijn eigenlijk maar twee serieuze mogelijkheden; dat Murray Nadal of Djokovic inhaalt, en Nadal in het schema van Djokovic belandt, of een blessure van Nadal.
Overigens denk ik dat Fedje deze set gaat winnen.
Jouw eerste reactie kun je gewoon niet serieus nemen.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:02 schreef Szura het volgende:
Murray - Nadal nog nooit een Grand Slam-finale geweest.
Is ook weleens leuk, maar dan moet Murray er wel gewoon opklappen en niet lafjes gaan doen.
Wel zuur, dat je van 1 speler echt niet kan winnen, niet eens de nummer 1, en toch redelijk kansloos bent voor een GS.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Of dat Nadal een keer van een Delpo of Soderling of Berdych in de QF verliest.. Het is niet heel hoopvol, maar het kan.
Daarnaast kan Federer bij Djoko in het schema zitten, de finale halen en hopen dat Murray Nadal uitschakeld.
Dat ik degene die in de OP staat mooier vind dan die jij liet zien?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jouw eerste reactie kun je gewoon niet serieus nemen.
Inderdaad. Ze zagen het niet goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie challenge?De bal werd uitgegeven, Nadal challengde en hij bleek inderdaad uit te zijn geweest.
Bijzondere bal net van Fed.
Jupquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat ik degene die in de OP staat mooier vind dan die jij liet zien?
Willander en Co dachten dat Federer challengede.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie challenge?De bal werd uitgegeven, Nadal challengde en hij bleek inderdaad uit te zijn geweest.
Ben je op de hoogte van de foutenmarge van van Hawk-eye? Dus als 'ie close is moet je altijd challengen omdat Hawk-eye er best een beetje naast kan zitten; derhalve een goeie challenge.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
Er is een foutmarge maar hij geeft maar 1 in de 10.000 keer als ik mij goed herinner een bal goed die fout was of andersom,quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben je op de hoogte van de foutenmarge van van Hawk-eye? Dus als 'ie close is moet je altijd challengen omdat Hawk-eye er best een beetje naast kan zitten; derhalve een goeie challenge.
Toch heeft Fed een iets betere BP conversion dan Nadal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:09 schreef TheGeneral het volgende:
3e set op *4-3.
Nu een grote kans op *5-3....
Maar beiden niet gepakt..
4-4.
quote:
Hoe kan je daar tegen verdedigen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:14 schreef TheGeneral het volgende:
Geode passing, maar hij lijkt er totaal niet alert op..
Inderdaad, dit ziet ik niet meer goedkomenquote:
Hoevaak is hij niet crosscourt gegaan? Ik begrijp dat je langs de lijn moet afdekken, maar hij is zo vaak crosscourt gegaan met die forehand na zo'n approach.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar tegen verdedigen?
Positivo als dat nu pas isquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef LDS het volgende:
[..]
Inderdaad, dit ziet ik niet meer goedkomen
Ja nog ballen halen die verder niemand in de wereld zou redden, zo laf!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef kevin_ het volgende:
En maar janken dat het schema zo lang is. Vind je het gek als je je knien zo verneukt met dit laffe spel.
Aaaarghh...het maakt ook gewoon niets uit wat de vorm van Fed of Nadal is, dit is gewoon de Nadal-special: rise to the occasion... ALTIJD dat ene procentje beter op BP's (voor / tegen)...quote:
Djokovic haalt ze ook....quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:17 schreef Logros het volgende:
[..]
Ja nog ballen halen die verder niemand in de wereld zou redden, zo laf!
ik ook en dat hij ze nog zo goed kan plaatsen vanuit die positiesquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef Niox het volgende:
Hoe vaak ik 'm ook zie spelen, ik blijf me verbazen over de ballen die Nadal haalt.
Best vaak ook DTL, en de hoek was heel goed, hiervoor moest hij helemaal aan die kant van het net staan en dan ligt het veld helemaal open voor door het midden + de lijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoevaak is hij niet crosscourt gegaan? Ik begrijp dat je langs de lijn moet afdekken, maar hij is zo vaak crosscourt gegaan met die forehand na zo'n approach.
Dat is zeer sneu inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe zielig, dat we voor de zogenaamde GOAT moeten hopen dat of Rafa geblesserd is of dat een andere tegenstander hem verslaat voordat Fed hem tegen zou komen, anders wint hij waarschijnlijk geen GS meer.
Statistiek.. Juist Nadal kan hem op zulke momenten langs de lijn rossen. Zie service naar forehand. Doet 'ie misschien niet vaak, maar op belangrijke punten juist weer vaker.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoevaak is hij niet crosscourt gegaan? Ik begrijp dat je langs de lijn moet afdekken, maar hij is zo vaak crosscourt gegaan met die forehand na zo'n approach.
Niks GSMquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef stoeltafel het volgende:
Is Nadal zo goed of Fedje zo slecht. Nadal is wel heel goed maar zie Fedje ook veel missers slaan hoor.
Gsm, Nadal
Wel iets, want die BP-conversie van Fed tegen Nadal op GS'en bijvoorbeed is vrij constant slecht. Net als Feds vermogen om gemaakte breaks tegen Nadal op Gs'en vast te houden. Die staistieken even patronen aan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar statistieken, je hebt er niets aan.
En wat als hij tegen Federer speelt?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:21 schreef opgebaarde het volgende:
Ik word gewoon alweer chagrijnig van een wedstrijd van federer, hij lijkt het soms echt soort van we te geven met van die gare fouten.
Fck it, ik ga gewoon alleen nog maar djoko kijken
S.v.p. geen valse scores posten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:20 schreef stoeltafel het volgende:
Is Nadal zo goed of Fedje zo slecht. Nadal is wel heel goed maar zie Fedje ook veel missers slaan hoor.
Gsm, Nadal
Dan zorg ik er voor dat alle scherpe voorwerpen uit huis zijn. Hm, het kan ook aan Nadal liggenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En wat als hij tegen Federer speelt?
Als het je zo vaak lukt om onmogelijke ballen terug te krijgen is het geen geluk meer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ook wel grotendeels het pisgeluk van Nadal bij dat punt hoor.
Vergeet je schoenveters niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan zorg ik er voor dat alle scherpe voorwerpen uit huis zijn. Hm, het kan ook aan Nadal liggen
Dat gebeurt zo vaak ondertussen dat het niet gek is dat 'ie in die flesjes gelooft nee...quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
Ook wel grotendeels het pisgeluk van Nadal bij dat punt hoor.
Ja, behalve op BP's. Daar is hij gewoon consequent slecht in tegen Nadal op de GS'en.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:24 schreef Szura het volgende:
Fed staat wel heerlijk te retourneren deze game
dus.. wel klote alsnog.quote:
Dat zeg jij nu, maar tot de laatste game won Federer een hoger percentage van de breakpunten (37%) dan van de overige return punten (33%). Een goede conversie dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel iets, want die BP-conversie van Fed tegen Nadal op GS'en bijvoorbeed is vrij constant slecht. Net als Feds vermogen om gemaakte breaks tegen Nadal op Gs'en vast te houden. Die staistieken even patronen aan.
Weinig speciaals, vrij standaard potje tussen deze twee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:28 schreef theSummoner het volgende:
Ik heb alleen de laatste paar games gezien, wtf is hier gebeurd?
Ook als Fed de laatste keer gehakt maakte van Nadal? Of zal dat aan het einde van het seizoen gelegen hebben?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weinig speciaals, vrij standaard potje tussen deze twee.
hihi ik vind het liefquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef Niox het volgende:
Roger play very good no? I was very lucky with the break no? I very nervous no?
Gof kors I em not ze favourite for the final, since I'm so tired and really need a rest... Roger played fantastic match, kent believe I ken win from such a great plejer! Goes nekst?!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:27 schreef Szura het volgende:
I'm trying my best in the final, no?
Senks to the crowd, great.
Nadal zuigt nagenoeg altijd tijdens de World Tour Finalsquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:29 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ook als Fed de laatste keer gehakt maakte van Nadal? Of zal dat aan het einde van het seizoen gelegen hebben?
Ik kan ook zo praten.quote:
Hij zei het echt.quote:
"Because of tournament calendar is too full, no?"quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Nadal zuigt nagenoeg altijd tijdens de World Tour Finals
Als je v/d laatste 8 GS's 6 keer de finale hebt gehaald en er 4 hebt gewonnen mag je wel een keer stoppen met jezelf in de underdogpositie lullen.quote:
ghaters gonna ghate no?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:31 schreef Bak_Beest het volgende:
Al die vrouwen die hier voor Nadal zijn
En elke keer zeggen dat Federer de GOAT is, ook niet nodig steeds.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef Niox het volgende:
[..]
Als je v/d laatste 8 GS's 6 keer de finale hebt gehaald en er 4 hebt gewonnen mag je wel een keer stoppen met jezelf in de underdogpositie lullen.
Dan ga je er gemakshalve vanuit dat Nadal een woord Engels verstaat en dat zijn teksten niet gewoon totaal uit zijn hoofd zijn geleerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
Wat mij leuk lijkt, is om het gezicht van Nadal te zien als Courier heel serieus zegt dat de regels zijn veranderd en dat de verliezer doorgaat naar de finale.
Bery bery hard to walk like normal person for me no? Knees hurt bery bery much, kissie from the momma doesn't help no more no?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:31 schreef theSummoner het volgende:
[..]
"Because of tournament calendar is too full, no?"
Yeah, had me dit vorige keer ook voorgenomenquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is zo frustrerend, ik neem me voor nooit meer Federer-Nadal te kijken.
(Echt zo'n voornemen als 'ik drink nooit meer', op het moment dat je een enorme kater hebt)
Zo'n voornemen om nooit meer een Clasico te kijken en dan toch weer 90 minuten lang gezeik, acteurs, geschop en een winnend Barcelona zienquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het is zo frustrerend, ik neem me voor nooit meer Federer-Nadal te kijken.
(Echt zo'n voornemen als 'ik drink nooit meer', op het moment dat je een enorme kater hebt)
Maybe a kiss from xisca in the right place will help, no?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:33 schreef Niox het volgende:
[..]
Bery bery hard to walk like normal person for me no? Knees hurt bery bery much, kissie from the momma doesn't help no more no?
Dat lijkt me toch iets heel anders. Rafa heeft in 1 jaar vaak verloren van Djoko. De jaren daarvoor was het redelijk gelijk op. Ik denk dat Rafa zondag een hele goede kans maakt tegen Fed. Ik vond hem vandaag de ballen dieper spelen dan dat hij in het verleden deed (iets waarvan ik dacht dat nodig was). Dus ik ben tevreden. Daarnaast zegt hij net nog in het interview dat Murray agressiever moet spelen dan normaal om Djoko te verslaan. Als Rafa dat dan zelf ook zondag doet, dan komt het misschien goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is zeer sneu inderdaad.
Hetzelfde geldt voor Nadal, die moet hopen dat Djokovic op de een of andere manier van iemand anders verliest (Federer).
In mindere mate geldt het ook voor Djoko, die moet hopen dat Federer van iemand anders verliest.
Zo bepaalt de ranking veel, en worden spelers dus gedwongen om veel toernooien te spelen. Je kan het ook niet doen, maar dan maak je tegelijk minder kans op de GS's
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Getting my G-string ghout of my ghass no? Putting my bottles in ghorder no?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:56 schreef jojomen4 het volgende:
Dit gaat natuurlijk niet zo door. Hoe vaak hebben we niet gezien dat Fed sterk begint en Rafa even warm moet draaien? 25 x?
Misschien dat de eerste set naar Fed gaat, daarna zie ik Rafa er 3 achter elkaar winnen. Het feit dat Rafa z'n ballen dieper slaat geeft mij veel vertrouwen.
Dat is waar, we moeten dit jaar even kijken hoe dat zich ontwikkelt. Hangt in grote mate ook van Djoko af, die gewoon wint als hij zijn hoge niveau haalt. (Dat geldt voor heel veel spelers, maar Djokovic is ook daadwerkelijk in staat om zijn hoge niveau 3 sets lang te halen.)quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch iets heel anders. Rafa heeft in 1 jaar vaak verloren van Djoko. De jaren daarvoor was het redelijk gelijk op. Ik denk dat Rafa zondag een hele goede kans maakt tegen Fed. Ik vond hem vandaag de ballen dieper spelen dan dat hij in het verleden deed (iets waarvan ik dacht dat nodig was). Dus ik ben tevreden. Daarnaast zegt hij net nog in het interview dat Murray agressiever moet spelen dan normaal om Djoko te verslaan. Als Rafa dat dan zelf ook zondag doet, dan komt het misschien goed.
Ik kan me niet voorstellen dat deze domme statement klopt. Volgens mij heeft hij MC en RG en misschien ook wel Barcelona gewonnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:06 schreef Norrage het volgende:
Kut Nadal
Maar eens kijken of hij de voor de 8e keer in zijn laatste 9 finales de finale verliest
Ok, 8 van de laatste 11 finales danquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat deze domme statement klopt. Volgens mij heeft hij MC en RG en misschien ook wel Barcelona gewonnen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:10 schreef kevin_ het volgende:
Mensen tegen Federer zijn geen echte tennisliefhebbers.
Eens!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:10 schreef kevin_ het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:36 schreef kevin_ het volgende:
Wanneer gaat Federer een dubbelhandige backhand slaan vraag ik me af..
Ze zijn mooi Kevinquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:10 schreef kevin_ het volgende:
Denk niet dat die twee dagen veel uitmaken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:15 schreef danusz1986 het volgende:
Een voordeel zit er wel aan dat Federer er nu uit ligt. De kans is groter dat hij zich niet afmeldt voor Rotterdam. Bij een eventuele finale was die kans groter geweest.
Nou mentaal is een finale verliezen erger dan een semi-final.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk niet dat die twee dagen veel uitmaken.
Ik zie Federer graag een stap vooruit zetten. Zou toch geniaal zijn als de volgende keer dat Nadal en Federer tegen elkaar moeten, Federer ineens dubbelhandig slaat.quote:
Haha, dat zou wel meevallen jojomen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:22 schreef jojomen4 het volgende:
Het zal natuurlijk wel een groot verschil uitmaken of hij dit toernooi had gewonnen of niet. Nu wil hij vast en zeker Rotterdam winnen omdat hij anders tot Basel geen prijs meer pakt.
Nou vorig jaar pakte ie ook geen toernooi tussen Doha en Basel....En dat jaar daarvoor geloof ik ook niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:25 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel meevallen jojomen!
In 2010 won ie Australian Open, eerst toernooi wat ie daarna won was Cincinatti.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou vorig jaar pakte ie ook geen toernooi tussen Doha en Basel....En dat jaar daarvoor geloof ik ook niet.
Murray wordt de goat met de CYGGS dit jaar en in 2016quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef jojomen4 het volgende:
Hoeveel toernooi die nou wel of niet pakte is natuurlijk maar een detail. Feit is dat het treurig gesteld is met de GOAT, die pas 30 is! Mijn god, andere grote spelers gingen door tot de 36ste.. ik zou de grote GOAT niet nog 6 jaar willen zien worstelen en verliezen. Dan zou hij met pension gaan en al 8 jaar geen GS meer hebben gewonnen.
GOAT unworthy bijna...
Niet zo zeuren joh. Ik ben ook altijd voor Rafa hoor, maar hier doe je Federer toch echt tekort. Federerquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef jojomen4 het volgende:
Hoeveel toernooi die nou wel of niet pakte is natuurlijk maar een detail. Feit is dat het treurig gesteld is met de GOAT, die pas 30 is! Mijn god, andere grote spelers gingen door tot de 36ste.. ik zou de grote GOAT niet nog 6 jaar willen zien worstelen en verliezen. Dan zou hij met pension gaan en al 8 jaar geen GS meer hebben gewonnen.
GOAT unworthy bijna...
Pas 30?? Genoeg grote spelers die op hun 30e helemaal uitgeblust waren hoor, sampras bv?!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef jojomen4 het volgende:
GOAT unworthy bijna...
http://www.tennis28.com/slams/agerecords_winners.html#oldestquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:55 schreef Salamando het volgende:
Sampras was toch 31 toen ie US Open nog won?
Har, nu voel ik me slimquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:56 schreef Autobandje het volgende:
[..]
http://www.tennis28.com/slams/agerecords_winners.html#oldest
Pete Sampras 2002 US Open 31y 0m 27d
Andre Agassi 2003 Australian 32y 8m 28d
De meest recente 30+ winnaars. Federer kan best nog wel wat GSes pakken met een beetje mazzel.
ohja dat klopt!quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:55 schreef Salamando het volgende:
Sampras was toch 31 toen ie US Open nog won?
En je punt is?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:54 schreef jojomen4 het volgende:
TennisReporters Matt Cronin
Nadal d Federer 67(5) 62 76 (5) 64 in 3 hrs, 42 min. Now has 18-9 record v Fed, 8-2 in Slams. Objectively, Fed's GOAT label debatable 4 now.
1 hour ago
Onzin.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:57 schreef kevin_ het volgende:
Dat GOAT gezeik altijd. Niemand is de GOAT omdat ze niet allemaal in dezelfde tijd tennisten. Onmogelijk om iedereen te vergelijken met elkaar. En waar baseer je het allemaal op? Gewonnen partijen? Gewonnen partijen in een GS? Moet je angstgegners meenemen of niet?
Niemand is de GOAT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde alleen delen dat Matt Cronin vind dat er over gediscusseerd moet worden.quote:
Dat zegt ie altijdquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef anoukane het volgende:
Ik vind Federer nu al een legende.
Ik hoop dat hij ooit nog een grand-slam wint en dan ermee stopt.
Nadal: "Federer nog steeds de beste. Altijd als ik tegenover hem sta probeer ik wat te leren, want hij is de meest complete tennisser ter wereld."
Goeie gozert die Nadal.
Dat zei die niet. Hij zei dat hij altijd tegenover de beste stond, en dat hij daarom jaren lang zichzelf wilde verbeteren omdat hij nog verbeter punten zag. Hij zegt in die zin niet dat Fed nog steeds de beste is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef anoukane het volgende:
Ik vind Federer nu al een legende.
Ik hoop dat hij ooit nog een grand-slam wint en dan ermee stopt.
Nadal: "Federer nog steeds de beste. Altijd als ik tegenover hem sta probeer ik wat te leren, want hij is de meest complete tennisser ter wereld."
Goeie gozert die Nadal.
Lastig te zeggen hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen delen dat Matt Cronin vind dat er over gediscusseerd moet worden.
Wat vind jij ervan?
Mooi verhaal hoor, maar wat heb je er in godsnaam aan om goed te kunnen volleren als alle ballen langs je heen geslagen worden?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:14 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Lastig te zeggen hoor.
Ik denk dat het heel erg persoonlijk is.
Tennisser van nu kan je niet vergelijken met de topspelers van 20 jaar terug.
Het spel is ontzettend veranderd de afgelopen jaren. Zelfs de laatste 5 jaar vind ik.
Qua titels is Federer de GOAT.
Qua h2h is nadal duidelijk in het voordeel. Maar dat zegt weer niets over je aantal gs titels.
Als ik me goed herriner was de h2h tussen sampras en agassi een stuk meer in evenwicht toch?
Zij haalden juist wel bij beiden het beste naar boven. Kan je van Federer niet zeggen![]()
Maar goed we zullen het wel zien als de tijd daar is als nadal ermee stopt.
Dan pas kun je die twee met elkaar "vergelijken" vind ik. En dan doel ik niet op de h2h![]()
Voor mij persoonlijk is Sampras de beste aller tijden.
Wat een genot om naar te kijken was dat.
Wellicht als Federer hem als choach zou hebben, dat ie nog wat aan zijn volleys zou kunnen verbeteren
Mag het wel of geef je als MOD aan dat dit niet mag?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen we een keer GEEN discussie houden over wie de GOAT is aan het einde van iedere GS? Mooi.
Je zegt het zelf toch eigenlijk al? Geen goede 1e volley (of keuzemoment om naar het net te gaan) en de bal is langs je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:18 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mooi verhaal hoor, maar wat heb je er in godsnaam aan om goed te kunnen volleren als alle ballen langs je heen geslagen worden?
Thomas Johanssonquote:
antwoord op je eigen vraag gevenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen we een keer GEEN discussie houden over wie de GOAT is aan het einde van iedere GS? Mooi.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
Wel Nadal ondergoed...en dat zit krap joh!quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Precies, the Iceman is toch per definitie de grootste aller tijden. Als is het alleen maar omdat 18-jarige sletjes geil worden als ze zijn naam op je ondergoed zien staan.
Zie je het al voor je? Roger Federer ondergoed?
Nog een reden dat Nadal niet de GOAT is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel Nadal ondergoed...en dat zit krap joh!
Ik loop in de schoenen van Cruijff, terwijl Federer mijn hoofd warm houdt en Borg mijn ballen voeltquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
Precies, the Iceman is toch per definitie de grootste aller tijden. Als is het alleen maar omdat 18-jarige sletjes geil worden als ze zijn naam op je ondergoed zien staan.
Zie je het al voor je? Roger Federer ondergoed?
Sinds wanneer is of hij tennist relevant om de onzin van mijn post compleet te maken?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sinds wanneer tennist Cruijff?
Geen Nadal shirtje?quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik loop in de schoenen van Cruijff, terwijl Federer mijn hoofd warm houdt en Borg mijn ballen voelt
Dan valt het op dat ik niet zo gespierd ben, plus het is gewoon Niké toch? (of heeft Rafa zijn eigen kledinglijn?)quote:
Nouja hij heeft van die specifieke Nadal shirtjes, en die zijn zo lelijk en strak en zo dat het wel echt typisch Nadal..Dus als je dat zou dragen zou je wel echt homo zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan valt het op dat ik niet zo gespierd ben, plus het is gewoon Niké toch? (of heeft Rafa zijn eigen kledinglijn?)
Ik hoop echt dat dat niet je dagelijkse outfit is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Sinds wanneer is of hij tennist relevant om de onzin van mijn post compleet te maken?
Vergeten dat Perry natuurlijk mijn borstkas bedekt
Ik herhaalquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dat niet je dagelijkse outfit is.
ah, weer wat geleerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nouja hij heeft van die specifieke Nadal shirtjes, en die zijn zo lelijk en strak en zo dat het wel echt typisch Nadal..Dus als je dat zou dragen zou je wel echt homo zijn
Nee dank je. Ik heb net een tentamen medische statistiek gefaald, dus ik doe even helemaal geen math meer. Ik zit nu eindelijk de wedstrijd te kijken. Jammer dat ik de uitslag al weet, maar wat een heerlijk tennis is het weerquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik herhaal
"de onzin van mijn post"
you do the math
hij is nu bezig op eurosportquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:24 schreef danusz1986 het volgende:
Is de wedstrijd ergens in zijn geheel terug te zien of een groot gedeelte?
Mwah ik vond het niveau wel aardig eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:41 schreef wimderon het volgende:
Hoeveel forehands heeft Federer in het net geslagen? Stuk of 40 schat ik zo![]()
Dit moet haast wel een van de matigste onderlinge wedstrijden zijn en Nadal mag hopen dat Murray de finale haalt om vervolgens weer te gaan brainfarten, anders ziet het er slecht uit voor zijn finale.
En zijn streak van de meest achtereenvolgende sets verloren in GS finalesquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:10 schreef Norrage het volgende:
Murray kan wel zijn hattrick AO finales halen, met 3 verschillende tegenstandersEn ze dan allemaal verliezen...
Ach Lendl begon ook zo!!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:13 schreef Autobandje het volgende:
[..]
En zijn streak van de meest achtereenvolgende sets verloren in GS finales
Gelukkig is Federer ook de "greatest player ever no"quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:25 schreef wimderon het volgende:
Toch goed om te weten dat Nadal de AO een van zijn 'favourites tournament' vindt omdat de organisatie een van de beste is![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:25 schreef wimderon het volgende:
Toch goed om te weten dat Nadal de AO een van zijn 'favourites tournament' vindt omdat de organisatie een van de beste is![]()
Ik blijf het grappig vindenquote:
Dan is de GOAT discussie dus settledquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gelukkig is Federer ook de "greatest player ever no"
http://www.facebook.com/p(...)81025&type=2&theater
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is de GOAT discussie dus settled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |