SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Apparently when Rafael Nadal & Roger Federer split sets in a five setter, the winner of the third set wins the match.
En als hij Nadal nog breakt, komt gewoon direct de rebreak.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:52 schreef Ambrosius het volgende:
Hij redt zich weer een game, maar dit kan natuurlijk niet heel lang meer goed gaan.
Niet altijd zoals ik net postte.quote:
En anders verslaat Djokovic hemquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En als hij Nadal nog breakt, komt gewoon direct de rebreak.
Goed lezen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet altijd zoals ik net postte.
8/11 gevallen en als je de straight sets van Nadal in de RG-finale niet meetelt is het 7/10.
Mwah, dan vind ik de huidige eigenlijk mooier.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:56 schreef donroyco het volgende:
Ik zie het nu pas, maar jammer van de header in de OP.
[ afbeelding ]
zag er toch mooier uit.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, dan vind ik de huidige eigenlijk mooier.
Ja, dus dus er zijn eigenlijk maar twee serieuze mogelijkheden; dat Murray Nadal of Djokovic inhaalt, en Nadal in het schema van Djokovic belandt, of een blessure van Nadal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
Fed kan nog best een GS winnen. Dan moet hij alleen Nadal niet tegenkomen.
Of dat Nadal een keer van een Delpo of Soderling of Berdych in de QF verliest.. Het is niet heel hoopvol, maar het kan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, dus dus er zijn eigenlijk maar twee serieuze mogelijkheden; dat Murray Nadal of Djokovic inhaalt, en Nadal in het schema van Djokovic belandt, of een blessure van Nadal.
Overigens denk ik dat Fedje deze set gaat winnen.
Jouw eerste reactie kun je gewoon niet serieus nemen.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:02 schreef Szura het volgende:
Murray - Nadal nog nooit een Grand Slam-finale geweest.
Is ook weleens leuk, maar dan moet Murray er wel gewoon opklappen en niet lafjes gaan doen.
Wel zuur, dat je van 1 speler echt niet kan winnen, niet eens de nummer 1, en toch redelijk kansloos bent voor een GS.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Of dat Nadal een keer van een Delpo of Soderling of Berdych in de QF verliest.. Het is niet heel hoopvol, maar het kan.
Daarnaast kan Federer bij Djoko in het schema zitten, de finale halen en hopen dat Murray Nadal uitschakeld.
Dat ik degene die in de OP staat mooier vind dan die jij liet zien?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jouw eerste reactie kun je gewoon niet serieus nemen.
Inderdaad. Ze zagen het niet goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie challenge?De bal werd uitgegeven, Nadal challengde en hij bleek inderdaad uit te zijn geweest.
Bijzondere bal net van Fed.
Jupquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat ik degene die in de OP staat mooier vind dan die jij liet zien?
Willander en Co dachten dat Federer challengede.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
Goeie challenge?De bal werd uitgegeven, Nadal challengde en hij bleek inderdaad uit te zijn geweest.
Ben je op de hoogte van de foutenmarge van van Hawk-eye? Dus als 'ie close is moet je altijd challengen omdat Hawk-eye er best een beetje naast kan zitten; derhalve een goeie challenge.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
Er is een foutmarge maar hij geeft maar 1 in de 10.000 keer als ik mij goed herinner een bal goed die fout was of andersom,quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben je op de hoogte van de foutenmarge van van Hawk-eye? Dus als 'ie close is moet je altijd challengen omdat Hawk-eye er best een beetje naast kan zitten; derhalve een goeie challenge.
Toch heeft Fed een iets betere BP conversion dan Nadal.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:09 schreef TheGeneral het volgende:
3e set op *4-3.
Nu een grote kans op *5-3....
Maar beiden niet gepakt..
4-4.
quote:
Hoe kan je daar tegen verdedigen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:14 schreef TheGeneral het volgende:
Geode passing, maar hij lijkt er totaal niet alert op..
Inderdaad, dit ziet ik niet meer goedkomenquote:
Hoevaak is hij niet crosscourt gegaan? Ik begrijp dat je langs de lijn moet afdekken, maar hij is zo vaak crosscourt gegaan met die forehand na zo'n approach.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Hoe kan je daar tegen verdedigen?
Positivo als dat nu pas isquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef LDS het volgende:
[..]
Inderdaad, dit ziet ik niet meer goedkomen
Ja nog ballen halen die verder niemand in de wereld zou redden, zo laf!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef kevin_ het volgende:
En maar janken dat het schema zo lang is. Vind je het gek als je je knien zo verneukt met dit laffe spel.
Aaaarghh...het maakt ook gewoon niets uit wat de vorm van Fed of Nadal is, dit is gewoon de Nadal-special: rise to the occasion... ALTIJD dat ene procentje beter op BP's (voor / tegen)...quote:
Djokovic haalt ze ook....quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:17 schreef Logros het volgende:
[..]
Ja nog ballen halen die verder niemand in de wereld zou redden, zo laf!
ik ook en dat hij ze nog zo goed kan plaatsen vanuit die positiesquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:15 schreef Niox het volgende:
Hoe vaak ik 'm ook zie spelen, ik blijf me verbazen over de ballen die Nadal haalt.
Best vaak ook DTL, en de hoek was heel goed, hiervoor moest hij helemaal aan die kant van het net staan en dan ligt het veld helemaal open voor door het midden + de lijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoevaak is hij niet crosscourt gegaan? Ik begrijp dat je langs de lijn moet afdekken, maar hij is zo vaak crosscourt gegaan met die forehand na zo'n approach.
Dat is zeer sneu inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:16 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe zielig, dat we voor de zogenaamde GOAT moeten hopen dat of Rafa geblesserd is of dat een andere tegenstander hem verslaat voordat Fed hem tegen zou komen, anders wint hij waarschijnlijk geen GS meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |