Het liefst een makkelijke bal natuurlijk, forehand approach ofzo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fed komt tot 5-6 en verprutst het dan
Tweede service return in het net.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fed komt tot 5-6 en verprutst het dan
Bijnaquote:
Het zijn de duiven die overvliegen, daar heeft Fed last van.quote:
Je weet het ook gewoon van tevoren he.. Same shit, different day.quote:
Nou, inderdaad.quote:
Ach ja statistieken... Je voelt aan alles dat Fed dit niet gaat winnen, hoe de statistieken ook zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:33 schreef Szura het volgende:
Fed dus ooit maar 1x gewonnen vanaf 0-2 of 1-2 in sets.
In hun onderlinge best-of-5 matches pakte diegene die de 3e set won 7 van de 10 keer ook de zege.
1 keer straight sets voor Nadal in een best-of-five?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:33 schreef Szura het volgende:
In hun onderlinge best-of-5 matches pakte diegene die de 3e set won 7 van de 10 keer ook de zege.
En volgens mij heeft hij al 5 jaar niet gewonnen van Rafa in een GS.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:33 schreef Szura het volgende:
Ja als je die meetelt is het 8/11.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
1 keer straight sets voor Nadal in een best-of-five?
Oké, bedankt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja als je die meetelt is het 8/11.
Schokkend gewoon.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
Klinkt misschien heel erg, maar ik vind deze wedstrijd niet erg boeiend.
Was ik al bang voor.quote:
Gast, dit ligt aan jou niet aan Wilander.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:41 schreef Federer-fan het volgende:
Als je de netband raakt, is het een fout?Dat zegt Wilander net.
ja is inderdaad heel jammer, het stuiteren van de bal is veel interessanter dan de herhalingen van het vorige punt...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:43 schreef Ambrosius het volgende:
Verschrikkelijk al die herhalingen van de regie, ik heb werkelijk pas 3 keer een speler zien stuiteren, meestal komen ze pas live terug als de opgooi begint.
Natuurlijk is dat stuiteren interessant. Je bent zeker geen tenniskenner?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:44 schreef verminator het volgende:
[..]
ja is inderdaad heel jammer, het stuiteren van de bal is veel interessanter dan de herhalingen van het vorige punt...
Ja, al vraag ik me erg af of Federer gaat winnen. Ik hoop in elk geval dat het geen 2,5 uur meer duurt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:45 schreef TheGeneral het volgende:
Hoewel, in een lekker 5 setter winnen vind ik ook wel wat
de sjeu is er nu wel wat af ja...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
Klinkt misschien heel erg, maar ik vind deze wedstrijd niet erg boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |