Rafa is extreem bijgelovig he. Ik zie dat zich van tevoren in de underdog positie manouvreren een beetje hetzelfde als zijn gedoe met de 2 flesjes, zijn bilnaad, etc. Hij is er van overtuigd dat wanneer hij het niet doet, hij verliest.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef Norrage het volgende:
Om een of andere reden zijn Fed-Rafa wedstrijden voor Rafa fans helemaal niet voorspelbaar. Jullie zitten allemaal vol spanning te kijken, terwijl wij gewoon hier zitten van "FUUUUUUUUUU". Rafa zelf snapt ook nog niet dat hij eigenlijk gewoon altijd wint van Fedje.
Oh, die flesjes, daar erger ik me altijd zo aan!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Rafa is extreem bijgelovig he. Ik zie dat zich van tevoren in de underdog positie manouvreren een beetje hetzelfde als zijn gedoe met de 2 flesjes, zijn bilnaad, etc. Hij is er van overtuigd dat wanneer hij het niet doet, hij verliest.
Alleen de flesjes?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Oh, die flesjes, daar erger ik me altijd zo aan!
Ik vind trouwens dat er na elk punt 10 seconden gewacht moet worden met reageren, om de stream mensen tegemoet te komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:14 schreef Szura het volgende:
Wat een matige return.
Vol door het midden.
vergeet de banaan nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Oh, die flesjes, daar erger ik me altijd zo aan!
Ik vind het ook wel grappig, op eenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
vergeet de banaan niet!
ik vind het wel grappig.
of jij scrollt tien seconden later naar beneden...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat er na elk punt 10 seconden gewacht moet worden met reageren, om de stream mensen tegemoet te komen
Ik vind dat natuurlijk niet echtquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef alors het volgende:
[..]
of jij scrollt tien seconden later naar beneden...
ja dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat natuurlijk niet echt
PI vergeten.
Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef TheGeneral het volgende:
Pfff. Ik zag hem al het net invliegen.
7-6 2-6 *5-6.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:22 schreef Szura het volgende:
Hij doet het al beter dan ik verwachtte
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:22 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, hij komt in ieder geval verder dan dat ik had gedacht na die rebreak in het begin van de 3e set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |