ok, dan heb ik tentamen... maar misschien kan ik het einde en de speech nog meepakken waarin het Djoko's beurt is om te zeggen hoe fantastisch Murray is en dat hij nog wel een GS gaat winnen...quote:
Valt wel mee, Nadal was voor het vuurwerk ook beter in de 2e set. Federer zat en zit gewoon te klooien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Federer duidelijk uit zijn spel gehaald door het vuurwerk.
Misschien is die bang voor vuurwerk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Federer duidelijk uit zijn spel gehaald door het vuurwerk.
Alleen 'Fed is Gay'. Zijn er meer dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:27 schreef jojomen4 het volgende:
Wie heeft de geheimen boodschappen al gevonden in de OP?
Kristie GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Boogert ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:29 schreef Szura het volgende:
Gelukkig Kristie op Eurosport, dat is nog wel te doen.
Hoef ik in ieder geval niet te luisteren naar die zaadbal van een Roelfs, de ultiem saaie Pakkert en de cokesnuivende Wilander.
Dit vind ik wel een schitterende opmerking hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien is die bang voor vuurwerk.
Ik zet hem alvast op de lijst als nieuw argument.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien is die bang voor vuurwerk.
Ik zet hem alvast op de lijst als nieuw argument.
Die twee sets vertellen toch dat Nadal weer gaat winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? Dat was hij voor de wedstrijd ook.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:32 schreef jojomen4 het volgende:
Federer geblesseerd!
Aan z'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |