abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:33:20 #76
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_107214005
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ik krabbel niet terug, ik pak jouw argument en geef aan dat er, ondanks producten met 0,2% transvet je alsnog een grote hoeveelheid transvet naar binnenkrijgt. Doordat vele producten transvetten bevatten. Maar ik wil best over een periode foto's maken van producten waar transvetten inzitten en die ergens uppen. Maar geef me wat tijd.
Vele producten bevatten tegenwoordig *samen* nog steeds insignificante hoeveelheden transvetten. En daarmee bedoel ik dat je no way die '10 gram per kleine portie friet van 30 jaar geleden', zoals in het artikel als voorbeeld genoemd werd, dagelijks haalt. Wij zeker niet, de gemiddelde bankhangende, chipsvretende tokkie eigenlijk ook niet meer.

Maar ik ben wel benieuwd naar je producten, dus neem de tijd. Als jij kunt aantonen dat je in een normaal dieet die schadelijke hoeveelheden transvetten binnenkrijgt, structureel zodat het een probleem is en niet incidenteel, dan wil ik daar best van leren.

Maar wat ik van de etiketten lees momenteel in de supermarkt, gekoppeld wat een normaal mens dagelijks zou eten in Nederland, krijgen we tegenwoordig onmogelijk grote, schadelijke hoeveelheden transvet binnen - de situatie is totaal onvergelijkbaar met jaren geleden toen het daadwerkelijk een probleem was en vrijwel elk product, zoals die margarine, er vol mee zat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 25-01-2012 12:38:54 ]
Confidence through competence
pi_107214254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:25 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb wel eens, toen ik nog beachboy was, mijn buik zo hard getraind dat ik daar immense spierpijn had. Dat is nog akeliger, want je moet haast gebukt lopen. :')
Wat is een beachboy dan in jouw ogen?

Voor zover ik weet iemand die wel wat massa (redelijk fysiek) heeft, maar niet zoveel dat hij als BB'er aangezien wordt.
pi_107214343
beachboy is toch een borst biceps split 4x in de week?
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:47:34 #79
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107214379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef 16meter het volgende:

[..]

Wat is een beachboy dan in jouw ogen?

Voor zover ik weet iemand die wel wat massa (redelijk fysiek) heeft, maar niet zoveel dat hij als BB'er aangezien wordt.
My bad. Ik doelde op iemand die voornamelijk traint voor het stand, dus abs, pecs, curls etc. Is daar een term voor (en dan niet curlmonkey :') )?
This isn't even my final form.
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:49:32 #80
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107214457
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:46 schreef Kroc het volgende:
Zoiets bedoelde ik inderdaad.
pi_107214487
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:46 schreef Kroc het volgende:
dan ben je gewoon een mongool

krijg je ook niet echt een beach proof lichaam van, eerder misvormd.
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:51:33 #82
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107214511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef 16meter het volgende:

[..]

dan ben je gewoon een mongool

krijg je ook niet echt een beach proof lichaam van, eerder misvormd.
Als je 16 bent, begin je zo. :P
Heb het wel snel weer goedgemaakt hoor, kreeg hulp van een toffe instructeur aldaar, leerde mij squatten en deadliften enzo.
pi_107214515
soms zie ik ze weleens, ziet er inderdaad vreemd uit. Grote borst en biceps en dan zo'n kinderrug erbij.
pi_107214754
grote armen, klein lichaampje

zie ze vaak lopen idd, vaak ook i.c.m. een bochel
pi_107214813
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef 16meter het volgende:
grote armen, klein lichaampje

zie ze vaak lopen idd, vaak ook i.c.m. een bochel
Idd, ze gaan helemaal krom lopen omdat hun rug niet trainen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:03:26 #86
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_107214861
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 12:16 schreef jeurse04 het volgende:
Weer eens ge-squat sinds 2 weken. Man man man, spierpijn in je benen is veruit het meest akelig.
Nee man, heerlijk spierpijn in de benen _O_
pi_107215073
vraag me niet hoe ik op dit verschrikkelijke youtube account terecht ben gekomen, maar zijn er met mensen die whey mixt met maizena en boter? ik lees nu namelijk dat maizena echt een koolhydraten bom is.
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:16:35 #88
55709 Stereotomy
pi_107215287
Maizena is maiszetmeel. Zetmeel is glucosepolymeren.
pi_107215662
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef borstmelk het volgende:
vraag me niet hoe ik op dit verschrikkelijke youtube account terecht ben gekomen, maar zijn er met mensen die whey mixt met maizena en boter? ik lees nu namelijk dat maizena echt een koolhydraten bom is.
Dat je dat binnenhoud :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_107215744
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:19 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Vrijwel niet meer voor? Loop door een supermarkt en bekijk hoeveel producten dit spul nog bevatten. Related, het aantal GMO's in voedsel is ook schrikbarend.
Ik let op vrijwel alle etiketten van wat ik koop en zie het nooit meer staan.
Laatste keer dat ik het zag was op nieuwjaarrolletjes van Vegter die ze alleen eind december verkopen. Een paar jaar geleden stond daar nog op 2g transvet per 100g, nu staat er niets meer bij. Ik koop die dingen dus (nog steeds) niet.

Waarschijnlijk is het niet verplicht om de hoeveelheid transvetten op het etiket te zetten maar @Slacker_nl en anderen: ik ben wel benieuwd naar concrete voorbeelden van producten die aantoonbaar een significante (zeg > 0,5g/100g) hoeveelheid transvetten bevatten.
pi_107215853
Momenteel loop ik met een scheenbeenblessure waarvan ik verwacht dat het niet zomaar over gaat :( Vet KUT maar nu wil ik wat kracht oefeningen uitvoeren voor mijn cardio. Wat vinden jullie van dit schema? Heb bijna een jaar niet meer aan BB gedaan dus ik wil het rustig opbouwen.

ma A wo B vr A
ma B wo A vr B

Dag A

Squat / Legpress
Banken
Incl banken
Lat pulldown
Bent over row
Military press

Dag B

Deadlift / Legpress
Banken
Incl dumb presses
Lat pulldown / Pullups
Seated row
Upright row

Gepakt van Kobowski, thnx !

Hoeveel setjes en reps zal ik doen? Deed in het verleden altijd 4x12
pi_107215999
quote:
wahaha gezonde vetten er bij.
pi_107216739
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:37 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

wahaha gezonde vetten er bij.
Waarom lach je? Dit zit er gewoon in Blue Band vloeibaar light:

100 g
Energie kJ/Kcal 2100 Kj / 500kcal
Eiwitten < 0,1g
Koolhydraten < 0,1g
waarvan suikers < 0,1g
Vet 56g
waarvan verzadigd 4,5g
Transvet < 1g
Enkelvoudig onverzadigd 33g
Meervoudig onverzadigd, waarvan 18g
Omega 3 4g
Omega 6 14g
Voedingsvezels < 0,5g
Natrium 0,60 g
Vitamine A 800 mcg, 100% ADH
Vitamine D 7,5 mcg, 150% ADH
Vitamine E 11 mg, 110% ADH

Kijkend naar deze voedingswaarde-tabel kun je concluderen dat er een juiste verdeling vetten in dit product zitten; vetten die je lichaam (en jij zult dit toch ongetwijfeld ook weten) nodig heeft om te groeien in de BB-sport.
pi_107217498
ik ben nu al weer terug van de sportschool, shit ik heb me nog nooit zo emo gevoeld.

ik begon met squatten, 5 warm up setjes daarna aan mijn werkgewicht begonnen, het eerste setje ging me nog goed af, de tweede ging al veel slechter en bij mijn derde setje kreeg ik t gewicht niet meer omhoog.

bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog, probeerde daarna nog overhead press te doen maar kreeg zoveel last van mijn linker arm tijdens mijn eerste setje al dat ik maar weg ging omdat ik bang was iets te blessuren. voel me nu een bitch en wil eigenlijk weer terug gaan naar de sportschool maar ben bang dat me arm eraf valt.

ik ben nu sinds begin november serieus aan het sporten met geen een gemiste work-out en alles verliep lekker tot de laatste twee weken, terwijl mijn stats helemaal niet indrukwekkend zijn.

heb echt geen idee waar het aan kan liggen, ik weeg 67 kilo, krijg 150 eiwitten per dag binnen (misschien te weinig?) 3000 calorieën en slaap 8 uur per dag.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:00 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

ik denk meer dat ie lacht om gewoon het filmpje.
pi_107217657
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
ik ben nu al weer terug van de sportschool, shit ik heb me nog nooit zo emo gevoeld.

ik begon met squatten, 5 warm up setjes daarna aan mijn werkgewicht begonnen, het eerste setje ging me nog goed af, de tweede ging al veel slechter en bij mijn derde setje kreeg ik t gewicht niet meer omhoog.

bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog, probeerde daarna nog overhead press te doen maar kreeg zoveel last van mijn linker arm tijdens mijn eerste setje al dat ik maar weg ging omdat ik bang was iets te blessuren. voel me nu een bitch en wil eigenlijk weer terug gaan naar de sportschool maar ben bang dat me arm eraf valt.

ik ben nu sinds begin november serieus aan het sporten met geen een gemiste work-out en alles verliep lekker tot de laatste twee weken, terwijl mijn stats helemaal niet indrukwekkend zijn.

heb echt geen idee waar het aan kan liggen, ik weeg 67 kilo, krijg 150 eiwitten per dag binnen (misschien te weinig?) 3000 calorieën en slaap 8 uur per dag.

[..]

Herkenbaar, soms gaat het gewoon mis. Dan moet je je trots opzij zetten en weten dat het genoeg is geweest, zorg eerst maar dat je arm een beetje herstelt. Want anders ben je straks veel verder van huis en zul je nog meer trainingen missen.
pi_107217716
@borstmelk; kan gebeuren. niet te veel bij stil staan. af en toe een rustweek kan geen kwaad ;)
pi_107217718
Transvetten zijn iets van het verleden. In dierlijk vet zit van nature ook een klein beetje transvet, en dat is voor 99% van de mensen het grootste deel van alle transvetten die ze binnenkrijgen.

En 'borstmelk', misschien gewoon ff paar daagjes rust nemen. Kijken of het beter gaat ^O^
pi_107217738
quote:

[..]

150 eiwitten, hoe krijg je dat weg man?
pi_107217802
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:27 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Herkenbaar, soms gaat het gewoon mis. Dan moet je je trots opzij zetten en weten dat het genoeg is geweest, zorg eerst maar dat je arm een beetje herstelt. Want anders ben je straks veel verder van huis en zul je nog meer trainingen missen.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:29 schreef Weissman het volgende:
@borstmelk; kan gebeuren. niet te veel bij stil staan. af en toe een rustweek kan geen kwaad ;)
Dankje voor de snelle reacties, alleen maar lobi O+ .

Weekje rust nemen dan maar, of nu een 2 dagen goed rusten en dan weer "knallen"?
pi_107217826
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:32 schreef borstmelk het volgende:

Dankje voor de snelle reacties, alleen maar lobi O+ .

Weekje rust nemen dan maar, of nu een 2 dagen goed rusten en dan weer "knallen"?
Doe maar een weekje gelijk.
pi_107217870
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:32 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Doe maar een weekje gelijk.
hartstikke bedankt, stom dat ik die vraag stelde maar ben altijd zo ongeduldig en onzeker dat ik meteen het probleem wil opzoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door borstmelk op 25-01-2012 14:44:06 ]
pi_107218488
quote:
17s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:34 schreef borstmelk het volgende:

[..]

hartstikke bedankt, stom dat ik die vraag stelde maar ben altijd zo ongeduldig en onzeker dat ik meteen het probleem wil opzoeken.
Rust nemen is voor veel mensen een grote psychologische barriëre, niks om je voor te schamen.
pi_107218954
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:29 schreef Weissman het volgende:
Waarom heb jij als Turk een Jodenster in je UI?
If not now, then when.
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 15:38:54 #104
230491 Zith
pls tip
pi_107219816
quote:
Goh, een consumptie met eiwitten, koolhydraten en vetten :o
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:40:53 #105
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_107219888
Zojuist noxipro, cafeïnetabs en groene thee extract besteld. Ben benieuwd. Zit in de cut en twijfel nog steeds aan een eca stack uit engeland te laten importeren.
BEASTMODE
pi_107219948
If not now, then when.
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 15:43:19 #107
230491 Zith
pls tip
pi_107219978
quote:
bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog
...

De vorm misschien? :) Heb je niet te veel druk op je armen omdat je de bar op de verkeerde plek hebt, en je dus je armen teveel moet gebruiken om het op zn plaats te houden? Bij low-bar squats hoor je bijna geen druk te hebben op je armen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_107220206
legs brah

woensdag 25 januari 2012 @ 15:58:53 #109
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_107220504
quote:

[..]

Kun je beter mee opletten, bij mij ging het ook een tijdje steeds moeizamer en steeds meer pijn in mijn bovenarm.
Totdat ik dus mijn arm brak bij het trainen. Bleek een scheurtje in het bot te hebben (vermoedelijk paar maanden geleden gebeurd toen ik er een deur tegenaan kreeg). Door toch gewoon stug door te trainen heeft het scheurtje niet kunnen genezen maar is het dus steeds groter geworden.

:'(

Ben nu 8 weken verder en kan weer wat trainen op apparaten, maar maximaal 40 kg. :(
Voor ik echt weer aan de gang kan ben ik 3 maanden verder.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:00:06 #110
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107220569
Ik heb vandaag borst en triceps gedaan op de manier die gisteren besproken is. Damn, wat ging dat lekker. Ik zei dat ik vanaf september serieus bezig was? Fuck dat. Nu ga ik pas serieus bezig.

Shit just got real.
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:01:21 #111
55709 Stereotomy
pi_107220605
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:58 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Kun je beter mee opletten, bij mij ging het ook een tijdje steeds moeizamer en steeds meer pijn in mijn bovenarm.
Totdat ik dus mijn arm brak bij het trainen. Bleek een scheurtje in het bot te hebben (vermoedelijk paar maanden geleden gebeurd toen ik er een deur tegenaan kreeg). Door toch gewoon stug door te trainen heeft het scheurtje niet kunnen genezen maar is het dus steeds groter geworden.

Kijk, als het nou je kniegewricht was, had je gewoon door te squatten je breuk geheeld en binnen 2 dagen genezen. En als bonus voor de komende 10 jaar kankervrij.

:* sterkte
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2012 @ 16:06:08 #112
230491 Zith
pls tip
pi_107220755
Dat met kanker is nooit precies bewezen, zijn maar geruchten/ervaringen van enkelen, voor de rest klopt het.

Maar goed, bijna 100% van de squatters heeft geen kanker dus waarschijnlijk klopt het wel.
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:07:06 #113
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107220786
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Zith het volgende:
Dat met kanker is nooit precies bewezen, zijn maar geruchten/ervaringen van enkelen, voor de rest klopt het.
Het is wel bewezen maar wordt in de doofpot gestopt zodat de farmaceutische industrie blijft verdienen.
pi_107220802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:00 schreef Levolution het volgende:
Ik heb vandaag borst en triceps gedaan op de manier die gisteren besproken is. Damn, wat ging dat lekker. Ik zei dat ik vanaf september serieus bezig was? Fuck dat. Nu ga ik pas serieus bezig.

Shit just got real.
Wat was er deze keer zo 'anders'?
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:10:01 #115
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107220880
quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:07 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat was er deze keer zo 'anders'?
Zowel incline dumbbell flyes als cable flyes bijgedaan voor de borst en voor de triceps skullcrushers en extensions erbij (normaal deed ik alleen pulldown en dips)
pi_107220977
71 kg vandaag gemeten. Heb nog 3 maanden om 75 kg te hitten. Daarna tot de zomer cutten en dan hopelijk al een mooi beginnersfysiek. _O_ Merk wel dat ik wat meer spekjes krijg en mijn bovenste abs zijn ook niet echt meer zichtbaar.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:13:20 #117
55709 Stereotomy
pi_107220995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Zith het volgende:

Maar goed, bijna 100% van de squatters heeft geen kanker dus waarschijnlijk klopt het wel.
Damn, dat squatten werkt echt bijna 100% preventief tegen kanker!
pi_107221132
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Levolution het volgende:

[..]

Zowel incline dumbbell flyes als cable flyes bijgedaan voor de borst en voor de triceps skullcrushers en extensions erbij (normaal deed ik alleen pulldown en dips)
nieuwe bewegingen en oefeningen zijn sowieso extra spierpijn vaak he...
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:17:19 #119
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107221171
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:16 schreef Kroc het volgende:

[..]

:Y
Heerlijk, kan niet wachten.
pi_107221408
quote:

[..]

Cool stuff. Nog een goede pahmp gehad?

quote:
9s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
71 kg vandaag gemeten. Heb nog 3 maanden om 75 kg te hitten. Daarna tot de zomer cutten en dan hopelijk al een mooi beginnersfysiek. _O_ Merk wel dat ik wat meer spekjes krijg en mijn bovenste abs zijn ook niet echt meer zichtbaar.
Hoeveel kg spiermassa denk je nog te kunnen aanzetten in die drie maanden?

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:16 schreef Kroc het volgende:

[..]

;(. Ik loop nog steeds op mijn tenen. Heb vanochtend in de douche wel geprobeerd om op mijn platte voet te staan maar mijn kuitspieren voelen nog gewoon te 'strak' aan, ken je dat? Heb een paar seconden rechtop & op platte voet gestaan, maar het begon helemaal spastisch te schokken en alles. Maandagavond heel wat sets calf raises gedaan in de smith op een stepblok, en wanneer ik zit ofzo voelt het ook als heerlijke spierpijn. Ze voelen heel sore en ook nog opgepompt. Maar ik moet vanavond squatten/pressen/rowen, what do. :')
pi_107221464
Na het pindakaas verhaal nu het genees kanker verhaal :')
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:28:52 #122
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107221669
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Cool stuff. Nog een goede pahmp gehad?
Beetje, ik vind de pahmp altijd voelbaarder in de biceps.

Trouwens, jij kwam toch van de ectokant? Geen slechte quads.
pi_107221947
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Na het pindakaas verhaal nu het genees kanker verhaal :')
Net zulke klassiekers als olijfolie en testosteron.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Beetje, ik vind de pahmp altijd voelbaarder in de biceps.

Trouwens, jij kwam toch van de ectokant? Geen slechte quads.
Altijd lekker inderdaad, heb alleen wel het gevoel dat het striae in de hand werkt. :') Ik las gisteren trouwens ook over de pullover machine van Nautilus.

Allemaal mensen die beweren dat je daar een pump in je lats van krijgt als met geen ander. Wat moet dat fijn voelen zeg. _O_ Nog nooit ergens zien staan dat ding.

Thanks! En ja, als je in somatypes wil denken dan ben ik absoluut een ecto. Mijn vingers overlappen elkaar met gemak wanneer ik ze om mijn pols doe, enkels zijn ook heel iel. Schouders zijn dan wel weer heel wijd, armen zijn lang. (vingers komen voorbij midden van bovenbenen)
pi_107222208
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hoeveel kg spiermassa denk je nog te kunnen aanzetten in die drie maanden?
Dunno. Ik weet niet ik hoop 1 of 1,5 kg noobgains? Weet niet hoeveel pure spiermassa er overblijft als je veel gewicht gained.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:41:46 #125
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107222220
quote:
14s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Net zulke klassiekers als olijfolie en testosteron.

[..]

Altijd lekker inderdaad, heb alleen wel het gevoel dat het striae in de hand werkt. :') Ik las gisteren trouwens ook over de pullover machine van Nautilus.

Allemaal mensen die beweren dat je daar een pump in je lats van krijgt als met geen ander. Wat moet dat fijn voelen zeg. _O_ Nog nooit ergens zien staan dat ding.

Thanks! En ja, als je in somatypes wil denken dan ben ik absoluut een ecto. Mijn vingers overlappen elkaar met gemak wanneer ik ze om mijn pols doe, enkels zijn ook heel iel. Schouders zijn dan wel weer heel wijd, armen zijn lang. (vingers komen voorbij midden van bovenbenen)
Raar ding, nooit gezien. :P
Denk ook niet dat die in mijn sportschool staat.

Ik voel je bro, mijn polsen en enkels zijn ook dun, maar de rest van mijn lichaam is helemaal niet ecto eigenlijk. Heel vreemd.
Maar ach, waar een wil is, is een weg. Gewoon blijven 'sculpten'. :)
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:50:05 #126
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_107222568
quote:

De David lloyd in Rotterdam Blijdorp heeft er 1 staan. Die mis ik wel.
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:55:59 #127
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_107222821
M'n squat form laten checken door een instructeur, hij vond ik dat wel wat minder diep kon. Ik had van het internet juist geleerd dat je niet diep genoeg kon :')
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_107223080
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Dunno. Ik weet niet ik hoop 1 of 1,5 kg noobgains? Weet niet hoeveel pure spiermassa er overblijft als je veel gewicht gained.
Hm, ik weet niet hoeveel ik er nu nog uit kan krijgen voor de zomer. Wil wel op tijd beginnen met cutten en gewoon 10% halen voor juli. Het is nu nog steeds geen winter geweest, maar vorig jaar was het in het voorjaar wel SUPER weer. Zou dan graag wel shirtless willen rondlopen om bij te kleuren. Ik denk dat mijn ectolijfje gaat piepen en kraken als hem ineens die 1.5-2 liter melk per dag ontzegd wordt. ;( Laat staan al het brood met pindakaas. ;( Moet wel snel in gewicht kunnen droppen, heb echt dag in dag uit moeten proppen om te komen waar ik nu ben.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef Levolution het volgende:

[..]

Raar ding, nooit gezien. :P
Denk ook niet dat die in mijn sportschool staat.

Ik voel je bro, mijn polsen en enkels zijn ook dun, maar de rest van mijn lichaam is helemaal niet ecto eigenlijk. Heel vreemd.
Maar ach, waar een wil is, is een weg. Gewoon blijven 'sculpten'. :)
Yup! Sowieso zijn ectopolsen en enkels wel tof, alles lijkt meteen weer een slagje groter. Gaat uiteindelijk allemaal om de proporties.

quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

_O_

quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef Lakitu het volgende:
M'n squat form laten checken door een instructeur, hij vond ik dat wel wat minder diep kon. Ik had van het internet juist geleerd dat je niet diep genoeg kon :')
Herkenbaar. :') Ik heb ook tot heel lang gedacht dat ik goede diepte had voor lowbar squat, bleek veel te diep te zijn. Lees: vrijwel ATG. Moet er wel aan wennen, wanneer een spotter zegt 'parallel' heb ik het gevoel dat ik een partial squat maak. :') Heb een poosje veel te diep gesquat, overstrekte kuiten aan over gehouden. Had ik ook toen ik begin 2011 wat aan squatte in de smith machine :@. Heb er soms nog wel eens last van wanneer ik naar de bus moet rennen en shit.
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:17:42 #129
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_107223561
Vandaag geen deuk in een pak boter kunnen slaan. Enige wat lekker liep was de barbell row, voor de rest was het meh. Ben afgehaakt op de helft.
Ga nu lekker anderhalve week chillen en dan aan SL beginnen.

/liefdagboek
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_107223571
Die lange posts van Panzer altijd. :D

If not now, then when.
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:18:53 #131
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_107223599
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is trouwens wel de enige die ik in 20 jaar gezien heb in Nederland! :D

Beetje raar om die dan bij een David Lloyd tegen te komen trouwens. :')
pi_107223629
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:43 schreef Zith het volgende:

[..]

De vorm misschien? :) Heb je niet te veel druk op je armen omdat je de bar op de verkeerde plek hebt, en je dus je armen teveel moet gebruiken om het op zn plaats te houden? Bij low-bar squats hoor je bijna geen druk te hebben op je armen.
zou heel goed kunnen kloppen, ik zal er nog eens goed op letten
pi_107223640
is dat wat die David Lloyd, zie bij de Schiekade er ook 1 best een behoorlijk gebouw maar lijkt me stervens duur.
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:20:16 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_107223706
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Noxiposts. :+
_O_
If not now, then when.
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:23:04 #136
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_107223758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:19 schreef Kroc het volgende:
is dat wat die David Lloyd, zie bij de Schiekade er ook 1 best een behoorlijk gebouw maar lijkt me stervens duur.
Het zijn franchises,dus ze zijn allemaal iets anders. Aan de Schiekade ben ik nooit geweest, en voor echt BB werk is het net aan, of het net niet. Ik ben op zoek naar wat anders, maar met wat ik gevonden heb zit ik dan ineens een uur of meer in de auto. Dat laat m´n bedrijfje me dan net weer niet toe.

En ja het is duur. Ik betaal iets van 84 euro per maand.
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:27:07 #137
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107223894
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die lange posts van Panzer altijd. :D

Damn. Ik kijk vaak naar die calisthenics shit op Youtube, maar kende deze nog niet. Erg ziek.
Ze moeten in NL ook overal van die 'barspeeltuintjes' aanleggen.
pi_107223924
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 14:00 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

100 g
Energie kJ/Kcal 2100 Kj / 500kcal
Eiwitten < 0,1g
Koolhydraten < 0,1g
waarvan suikers < 0,1g
Vet 56g
waarvan verzadigd 4,5g
Transvet < 1g
Enkelvoudig onverzadigd 33g
Meervoudig onverzadigd, waarvan 18g
Omega 3 4g
Omega 6 14g
Voedingsvezels < 0,5g
Natrium 0,60 g
Vitamine A 800 mcg, 100% ADH
Vitamine D 7,5 mcg, 150% ADH
Vitamine E 11 mg, 110% ADH

Kijkend naar deze voedingswaarde-tabel kun je concluderen dat er een juiste verdeling vetten in dit product zitten; vetten die je lichaam (en jij zult dit toch ongetwijfeld ook weten) nodig heeft om te groeien in de BB-sport.
Jonguuh Blue Band in je shake, dat is toch lachen.

Ik heb hier nog ergens een filmpje met Haring+uitjes in de Eiwit isolaat.
pi_107224002
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
Zojuist noxipro, cafeïnetabs en groene thee extract besteld. Ben benieuwd. Zit in de cut en twijfel nog steeds aan een eca stack uit engeland te laten importeren.
Gewoon doen, als je netjes 1 capsule neemt is het gewoon veilig.
Ook handig voor de studie (i.v.m Focus)
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:32:19 #140
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_107224095
Haring. :9~
Ansjovis. :9~
Sardientjes. :9~
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:32:55 #141
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_107224117
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Gewoon doen, als je netjes 1 capsule neemt is het gewoon veilig.
Ook handig voor de studie (i.v.m Focus)
Kijk hier heb ik iets aan :) !
Toevallig een shop die aan te raden is in de uk?
BEASTMODE
pi_107224376
quote:

[..]

Zie dat je wat aan mijn schema hebt gehad, mooi zo ^O^
Of toch du vader?
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:41:12 #143
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_107224398
Zo ziet m'n rechterarm er uit trouwens... :')

Kinetise tape (noemen ze dat geloof ik) voor m'n tennisarm. Opgelopen met deadliften..., levensgevaarlijk dus. :P

Loop nu dus bij de fysio hiermee. Ik train wel gewoon door, het wordt niet erger ofzo, maar ik wil er wel graag van af.
pi_107224401
quote:
9s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
boeiend, niet bang om een beetje vet te worden tijdens 't bulken.
pi_107224431
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:32 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Kijk hier heb ik iets aan :) !
Toevallig een shop die aan te raden is in de uk?
AAAAGH, heb ik niet 1 week geleden al die shit gepost!?
Hoe kom je anders op die diamond lap 30 plus :P

Aja, dan quote ik mijzelf maar...
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:44 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Zwaar spul hoor die Clen. Durf er zelf niet aan voor een cut..(lees dus, niet doen!)
Straks ga je nog vragen om Creatine!
Waarom ga je niet voor een veilige ECA stack?

Maar zonder dollen, heb toch vaak wat links gepost waar dit zonder problemen te koop is.
De steriodshop is best betrouwbaar als ik de forums zo lees.
Deze kwam ik van de week tegen, maar heb geen idee of het goed is.

Of deze, zeer bekend natuurlijk :)

Liever eBay klik dan hier

[quote]0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 04:28 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens gebruikt.

[ afbeelding ]
[/quote]

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2012 17:44:09 ]
pi_107224462
quote:
Ik las gisteren trouwens ook over de pullover machine van Nautilus.

Bij mijn gym staat er 1, heel fijn om je lats mee te isoleren. Wissel hem af met straight arm pulldowns.

Wordt ook wel de 'upper body squat' genoemd. (srs) :')
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:43:41 #147
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_107224474
quote:
10s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:41 schreef Snakey het volgende:
Zo ziet m'n rechterarm er uit trouwens... :')

[ afbeelding ]

Kinetise tape (noemen ze dat geloof ik) voor m'n tennisarm. Opgelopen met deadliften..., levensgevaarlijk dus. :P

Loop nu dus bij de fysio hiermee. Ik train wel gewoon door, het wordt niet erger ofzo, maar ik wil er wel graag van af.
Wat heb je verkeerd gedaan bij DL? En wat voor functie heeft die tape?
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:46:18 #148
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_107224550
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:43 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Wat heb je verkeerd gedaan bij DL? En wat voor functie heeft die tape?
Te harde ruk aan de barbell gegeven. Beetje te enthousiast. :')

Die tape: http://www.medi-taping.be/

Ik moest het ook opzoeken, m'n fysio is niet heel erg spraakzaam.
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:58:04 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_107224915
Dit is een wat duidelijker stukje trouwens:

quote:
De gebruikte CureTape komt qua elasticiteit en gewicht overeen met de menselijke huid. Er wordt dan ook gebruik gemaakt van de elasticiteit van de tape ten opzichte van de elasticiteit van de huid, waardoor de tape een soort ‘liftende werking’ heeft op de opperhuid. Er ontstaat zo meer ruimte in het gebied van de subcutis, waar allerlei receptoren, bloed- en lymfevaatjes liggen. Door nu gebruik te maken van verschillende tape technieken, kunnen diverse effecten bereikt worden.
Na weefseltrauma reageert het weefsel met een ontstekingsreactie. Er ontstaat een lokale zwelling welke een drukverhoging geeft op het omringende weefsel. Door deze drukverhoging wordt de bloedcirculatie verstoord en de lymfeafvoer belemmerd, waardoor de druk op de pijnreceptoren toeneemt.

De liftende werking van de CureTape geeft een onmiddellijke drukvermindering, waardoor de bloedcirculatie en de lymfeafvoer weer worden hersteld. De druk op de pijnreceptoren neemt af, de ervaren pijn vermindert onmiddellijk. Automatisch maakt dat een meer fysiologisch bewegingspatroon mogelijk.
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:06:54 #150
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_107225257
Ik wordt trouwens 1x per week ge-electrocuteerd, gemagnetiseerd en gelaserd. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')