Vele producten bevatten tegenwoordig *samen* nog steeds insignificante hoeveelheden transvetten. En daarmee bedoel ik dat je no way die '10 gram per kleine portie friet van 30 jaar geleden', zoals in het artikel als voorbeeld genoemd werd, dagelijks haalt. Wij zeker niet, de gemiddelde bankhangende, chipsvretende tokkie eigenlijk ook niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug, ik pak jouw argument en geef aan dat er, ondanks producten met 0,2% transvet je alsnog een grote hoeveelheid transvet naar binnenkrijgt. Doordat vele producten transvetten bevatten. Maar ik wil best over een periode foto's maken van producten waar transvetten inzitten en die ergens uppen. Maar geef me wat tijd.
Wat is een beachboy dan in jouw ogen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb wel eens, toen ik nog beachboy was, mijn buik zo hard getraind dat ik daar immense spierpijn had. Dat is nog akeliger, want je moet haast gebukt lopen.
My bad. Ik doelde op iemand die voornamelijk traint voor het stand, dus abs, pecs, curls etc. Is daar een term voor (en dan niet curlmonkeyquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat is een beachboy dan in jouw ogen?
Voor zover ik weet iemand die wel wat massa (redelijk fysiek) heeft, maar niet zoveel dat hij als BB'er aangezien wordt.
Zoiets bedoelde ik inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:46 schreef Kroc het volgende:
beachboy is toch een borst biceps split 4x in de week?
dan ben je gewoon een mongoolquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:46 schreef Kroc het volgende:
beachboy is toch een borst biceps split 4x in de week?
Als je 16 bent, begin je zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een mongool
krijg je ook niet echt een beach proof lichaam van, eerder misvormd.
Idd, ze gaan helemaal krom lopen omdat hun rug niet trainen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef 16meter het volgende:
grote armen, klein lichaampje
zie ze vaak lopen idd, vaak ook i.c.m. een bochel
Nee man, heerlijk spierpijn in de benenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:16 schreef jeurse04 het volgende:
Weer eens ge-squat sinds 2 weken. Man man man, spierpijn in je benen is veruit het meest akelig.
Dat je dat binnenhoudquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef borstmelk het volgende:
vraag me niet hoe ik op dit verschrikkelijke youtube account terecht ben gekomen, maar zijn er met mensen die whey mixt met maizena en boter? ik lees nu namelijk dat maizena echt een koolhydraten bom is.
Ik let op vrijwel alle etiketten van wat ik koop en zie het nooit meer staan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vrijwel niet meer voor? Loop door een supermarkt en bekijk hoeveel producten dit spul nog bevatten. Related, het aantal GMO's in voedsel is ook schrikbarend.
wahaha gezonde vetten er bij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef borstmelk het volgende:
vraag me niet hoe ik op dit verschrikkelijke youtube account terecht ben gekomen, maar zijn er met mensen die whey mixt met maizena en boter? ik lees nu namelijk dat maizena echt een koolhydraten bom is.
Waarom lach je? Dit zit er gewoon in Blue Band vloeibaar light:quote:
ik denk meer dat ie lacht om gewoon het filmpje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:00 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Waarom lach je? Dit zit er gewoon in Blue Band vloeibaar light:
Herkenbaar, soms gaat het gewoon mis. Dan moet je je trots opzij zetten en weten dat het genoeg is geweest, zorg eerst maar dat je arm een beetje herstelt. Want anders ben je straks veel verder van huis en zul je nog meer trainingen missen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
ik ben nu al weer terug van de sportschool, shit ik heb me nog nooit zo emo gevoeld.
ik begon met squatten, 5 warm up setjes daarna aan mijn werkgewicht begonnen, het eerste setje ging me nog goed af, de tweede ging al veel slechter en bij mijn derde setje kreeg ik t gewicht niet meer omhoog.
bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog, probeerde daarna nog overhead press te doen maar kreeg zoveel last van mijn linker arm tijdens mijn eerste setje al dat ik maar weg ging omdat ik bang was iets te blessuren. voel me nu een bitch en wil eigenlijk weer terug gaan naar de sportschool maar ben bang dat me arm eraf valt.
ik ben nu sinds begin november serieus aan het sporten met geen een gemiste work-out en alles verliep lekker tot de laatste twee weken, terwijl mijn stats helemaal niet indrukwekkend zijn.
heb echt geen idee waar het aan kan liggen, ik weeg 67 kilo, krijg 150 eiwitten per dag binnen (misschien te weinig?) 3000 calorieën en slaap 8 uur per dag.
[..]
ik denk meer dat ie lacht om gewoon het filmpje.
150 eiwitten, hoe krijg je dat weg man?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
ik ben nu al weer terug van de sportschool, shit ik heb me nog nooit zo emo gevoeld.
ik begon met squatten, 5 warm up setjes daarna aan mijn werkgewicht begonnen, het eerste setje ging me nog goed af, de tweede ging al veel slechter en bij mijn derde setje kreeg ik t gewicht niet meer omhoog.
bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog, probeerde daarna nog overhead press te doen maar kreeg zoveel last van mijn linker arm tijdens mijn eerste setje al dat ik maar weg ging omdat ik bang was iets te blessuren. voel me nu een bitch en wil eigenlijk weer terug gaan naar de sportschool maar ben bang dat me arm eraf valt.
ik ben nu sinds begin november serieus aan het sporten met geen een gemiste work-out en alles verliep lekker tot de laatste twee weken, terwijl mijn stats helemaal niet indrukwekkend zijn.
heb echt geen idee waar het aan kan liggen, ik weeg 67 kilo, krijg 150 eiwitten per dag binnen (misschien te weinig?) 3000 calorieën en slaap 8 uur per dag.
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar, soms gaat het gewoon mis. Dan moet je je trots opzij zetten en weten dat het genoeg is geweest, zorg eerst maar dat je arm een beetje herstelt. Want anders ben je straks veel verder van huis en zul je nog meer trainingen missen.
Dankje voor de snelle reacties, alleen maar lobiquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:29 schreef Weissman het volgende:
@borstmelk; kan gebeuren. niet te veel bij stil staan. af en toe een rustweek kan geen kwaad
Doe maar een weekje gelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:32 schreef borstmelk het volgende:
Dankje voor de snelle reacties, alleen maar lobi.
Weekje rust nemen dan maar, of nu een 2 dagen goed rusten en dan weer "knallen"?
hartstikke bedankt, stom dat ik die vraag stelde maar ben altijd zo ongeduldig en onzeker dat ik meteen het probleem wil opzoeken.quote:
Rust nemen is voor veel mensen een grote psychologische barriëre, niks om je voor te schamen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:34 schreef borstmelk het volgende:
[..]
hartstikke bedankt, stom dat ik die vraag stelde maar ben altijd zo ongeduldig en onzeker dat ik meteen het probleem wil opzoeken.
Waarom heb jij als Turk een Jodenster in je UI?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:29 schreef Weissman het volgende:
@borstmelk; kan gebeuren. niet te veel bij stil staan. af en toe een rustweek kan geen kwaad
Goh, een consumptie met eiwitten, koolhydraten en vettenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef borstmelk het volgende:
De vorm misschien?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog
...
Kun je beter mee opletten, bij mij ging het ook een tijdje steeds moeizamer en steeds meer pijn in mijn bovenarm.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
[..]
Kijk, als het nou je kniegewricht was, had je gewoon door te squatten je breuk geheeld en binnen 2 dagen genezen. En als bonus voor de komende 10 jaar kankervrij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Kun je beter mee opletten, bij mij ging het ook een tijdje steeds moeizamer en steeds meer pijn in mijn bovenarm.
Totdat ik dus mijn arm brak bij het trainen. Bleek een scheurtje in het bot te hebben (vermoedelijk paar maanden geleden gebeurd toen ik er een deur tegenaan kreeg). Door toch gewoon stug door te trainen heeft het scheurtje niet kunnen genezen maar is het dus steeds groter geworden.
Het is wel bewezen maar wordt in de doofpot gestopt zodat de farmaceutische industrie blijft verdienen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Zith het volgende:
Dat met kanker is nooit precies bewezen, zijn maar geruchten/ervaringen van enkelen, voor de rest klopt het.
Wat was er deze keer zo 'anders'?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:00 schreef Levolution het volgende:
Ik heb vandaag borst en triceps gedaan op de manier die gisteren besproken is. Damn, wat ging dat lekker. Ik zei dat ik vanaf september serieus bezig was? Fuck dat. Nu ga ik pas serieus bezig.
Shit just got real.
Zowel incline dumbbell flyes als cable flyes bijgedaan voor de borst en voor de triceps skullcrushers en extensions erbij (normaal deed ik alleen pulldown en dips)quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat was er deze keer zo 'anders'?
Damn, dat squatten werkt echt bijna 100% preventief tegen kanker!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Zith het volgende:
Maar goed, bijna 100% van de squatters heeft geen kanker dus waarschijnlijk klopt het wel.
nieuwe bewegingen en oefeningen zijn sowieso extra spierpijn vaak he...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zowel incline dumbbell flyes als cable flyes bijgedaan voor de borst en voor de triceps skullcrushers en extensions erbij (normaal deed ik alleen pulldown en dips)
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:16 schreef Kroc het volgende:
[..]
nieuwe bewegingen en oefeningen zijn sowieso extra spierpijn vaak he...
Cool stuff. Nog een goede pahmp gehad?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zowel incline dumbbell flyes als cable flyes bijgedaan voor de borst en voor de triceps skullcrushers en extensions erbij (normaal deed ik alleen pulldown en dips)
Hoeveel kg spiermassa denk je nog te kunnen aanzetten in die drie maanden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
71 kg vandaag gemeten. Heb nog 3 maanden om 75 kg te hitten. Daarna tot de zomer cutten en dan hopelijk al een mooi beginnersfysiek.Merk wel dat ik wat meer spekjes krijg en mijn bovenste abs zijn ook niet echt meer zichtbaar.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:16 schreef Kroc het volgende:
[..]
nieuwe bewegingen en oefeningen zijn sowieso extra spierpijn vaak he...
Beetje, ik vind de pahmp altijd voelbaarder in de biceps.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool stuff. Nog een goede pahmp gehad?
Net zulke klassiekers als olijfolie en testosteron.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Na het pindakaas verhaal nu het genees kanker verhaal
Altijd lekker inderdaad, heb alleen wel het gevoel dat het striae in de hand werkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beetje, ik vind de pahmp altijd voelbaarder in de biceps.
Trouwens, jij kwam toch van de ectokant? Geen slechte quads.
Dunno. Ik weet niet ik hoop 1 of 1,5 kg noobgains? Weet niet hoeveel pure spiermassa er overblijft als je veel gewicht gained.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeveel kg spiermassa denk je nog te kunnen aanzetten in die drie maanden?
Raar ding, nooit gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Net zulke klassiekers als olijfolie en testosteron.
[..]
Altijd lekker inderdaad, heb alleen wel het gevoel dat het striae in de hand werkt.Ik las gisteren trouwens ook over de pullover machine van Nautilus.
Allemaal mensen die beweren dat je daar een pump in je lats van krijgt als met geen ander. Wat moet dat fijn voelen zeg.Nog nooit ergens zien staan dat ding.
Thanks! En ja, als je in somatypes wil denken dan ben ik absoluut een ecto. Mijn vingers overlappen elkaar met gemak wanneer ik ze om mijn pols doe, enkels zijn ook heel iel. Schouders zijn dan wel weer heel wijd, armen zijn lang. (vingers komen voorbij midden van bovenbenen)
De David lloyd in Rotterdam Blijdorp heeft er 1 staan. Die mis ik wel.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
Allemaal mensen die beweren dat je daar een pump in je lats van krijgt als met geen ander. Wat moet dat fijn voelen zeg.Nog nooit ergens zien staan dat ding.
Hm, ik weet niet hoeveel ik er nu nog uit kan krijgen voor de zomer. Wil wel op tijd beginnen met cutten en gewoon 10% halen voor juli. Het is nu nog steeds geen winter geweest, maar vorig jaar was het in het voorjaar wel SUPER weer. Zou dan graag wel shirtless willen rondlopen om bij te kleuren. Ik denk dat mijn ectolijfje gaat piepen en kraken als hem ineens die 1.5-2 liter melk per dag ontzegd wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dunno. Ik weet niet ik hoop 1 of 1,5 kg noobgains? Weet niet hoeveel pure spiermassa er overblijft als je veel gewicht gained.
Yup! Sowieso zijn ectopolsen en enkels wel tof, alles lijkt meteen weer een slagje groter. Gaat uiteindelijk allemaal om de proporties.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Raar ding, nooit gezien.![]()
Denk ook niet dat die in mijn sportschool staat.
Ik voel je bro, mijn polsen en enkels zijn ook dun, maar de rest van mijn lichaam is helemaal niet ecto eigenlijk. Heel vreemd.
Maar ach, waar een wil is, is een weg. Gewoon blijven 'sculpten'.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
De David lloyd in Rotterdam Blijdorp heeft er 1 staan. Die mis ik wel.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:55 schreef Lakitu het volgende:
M'n squat form laten checken door een instructeur, hij vond ik dat wel wat minder diep kon. Ik had van het internet juist geleerd dat je niet diep genoeg kon
Dat is trouwens wel de enige die ik in 20 jaar gezien heb in Nederland!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
De David lloyd in Rotterdam Blijdorp heeft er 1 staan. Die mis ik wel.
zou heel goed kunnen kloppen, ik zal er nog eens goed op lettenquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:43 schreef Zith het volgende:
[..]
De vorm misschien?Heb je niet te veel druk op je armen omdat je de bar op de verkeerde plek hebt, en je dus je armen teveel moet gebruiken om het op zn plaats te houden? Bij low-bar squats hoor je bijna geen druk te hebben op je armen.
Noxiposts.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die lange posts van Panzer altijd.
Het zijn franchises,dus ze zijn allemaal iets anders. Aan de Schiekade ben ik nooit geweest, en voor echt BB werk is het net aan, of het net niet. Ik ben op zoek naar wat anders, maar met wat ik gevonden heb zit ik dan ineens een uur of meer in de auto. Dat laat m´n bedrijfje me dan net weer niet toe.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:19 schreef Kroc het volgende:
is dat wat die David Lloyd, zie bij de Schiekade er ook 1 best een behoorlijk gebouw maar lijkt me stervens duur.
Damn. Ik kijk vaak naar die calisthenics shit op Youtube, maar kende deze nog niet. Erg ziek.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die lange posts van Panzer altijd.
Jonguuh Blue Band in je shake, dat is toch lachen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:00 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Waarom lach je? Dit zit er gewoon in Blue Band vloeibaar light:
100 g
Energie kJ/Kcal 2100 Kj / 500kcal
Eiwitten < 0,1g
Koolhydraten < 0,1g
waarvan suikers < 0,1g
Vet 56g
waarvan verzadigd 4,5g
Transvet < 1g
Enkelvoudig onverzadigd 33g
Meervoudig onverzadigd, waarvan 18g
Omega 3 4g
Omega 6 14g
Voedingsvezels < 0,5g
Natrium 0,60 g
Vitamine A 800 mcg, 100% ADH
Vitamine D 7,5 mcg, 150% ADH
Vitamine E 11 mg, 110% ADH
Kijkend naar deze voedingswaarde-tabel kun je concluderen dat er een juiste verdeling vetten in dit product zitten; vetten die je lichaam (en jij zult dit toch ongetwijfeld ook weten) nodig heeft om te groeien in de BB-sport.
Gewoon doen, als je netjes 1 capsule neemt is het gewoon veilig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:40 schreef Awesome_ het volgende:
Zojuist noxipro, cafeïnetabs en groene thee extract besteld. Ben benieuwd. Zit in de cut en twijfel nog steeds aan een eca stack uit engeland te laten importeren.
Kijk hier heb ik iets aanquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gewoon doen, als je netjes 1 capsule neemt is het gewoon veilig.
Ook handig voor de studie (i.v.m Focus)
Zie dat je wat aan mijn schema hebt gehad, mooi zoquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
boeiend, niet bang om een beetje vet te worden tijdens 't bulken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
71 kg vandaag gemeten. Heb nog 3 maanden om 75 kg te hitten. Daarna tot de zomer cutten en dan hopelijk al een mooi beginnersfysiek.Merk wel dat ik wat meer spekjes krijg en mijn bovenste abs zijn ook niet echt meer zichtbaar.
AAAAGH, heb ik niet 1 week geleden al die shit gepost!?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:32 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik iets aan!
Toevallig een shop die aan te raden is in de uk?
[/quote]quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Zwaar spul hoor die Clen. Durf er zelf niet aan voor een cut..(lees dus, niet doen!)
Straks ga je nog vragen om Creatine!
Waarom ga je niet voor een veilige ECA stack?
Maar zonder dollen, heb toch vaak wat links gepost waar dit zonder problemen te koop is.
De steriodshop is best betrouwbaar als ik de forums zo lees.
Deze kwam ik van de week tegen, maar heb geen idee of het goed is.
Of deze, zeer bekend natuurlijk
Liever eBay klik dan hier
[quote]Op vrijdag 20 januari 2012 04:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gebruikt.
[ afbeelding ]
Bij mijn gym staat er 1, heel fijn om je lats mee te isoleren. Wissel hem af met straight arm pulldowns.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
Ik las gisteren trouwens ook over de pullover machine van Nautilus.
Wat heb je verkeerd gedaan bij DL? En wat voor functie heeft die tape?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:41 schreef Snakey het volgende:
Zo ziet m'n rechterarm er uit trouwens...![]()
[ afbeelding ]
Kinetise tape (noemen ze dat geloof ik) voor m'n tennisarm. Opgelopen met deadliften..., levensgevaarlijk dus.![]()
Loop nu dus bij de fysio hiermee. Ik train wel gewoon door, het wordt niet erger ofzo, maar ik wil er wel graag van af.
Te harde ruk aan de barbell gegeven. Beetje te enthousiast.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:43 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wat heb je verkeerd gedaan bij DL? En wat voor functie heeft die tape?
quote:De gebruikte CureTape komt qua elasticiteit en gewicht overeen met de menselijke huid. Er wordt dan ook gebruik gemaakt van de elasticiteit van de tape ten opzichte van de elasticiteit van de huid, waardoor de tape een soort ‘liftende werking’ heeft op de opperhuid. Er ontstaat zo meer ruimte in het gebied van de subcutis, waar allerlei receptoren, bloed- en lymfevaatjes liggen. Door nu gebruik te maken van verschillende tape technieken, kunnen diverse effecten bereikt worden.
Na weefseltrauma reageert het weefsel met een ontstekingsreactie. Er ontstaat een lokale zwelling welke een drukverhoging geeft op het omringende weefsel. Door deze drukverhoging wordt de bloedcirculatie verstoord en de lymfeafvoer belemmerd, waardoor de druk op de pijnreceptoren toeneemt.
De liftende werking van de CureTape geeft een onmiddellijke drukvermindering, waardoor de bloedcirculatie en de lymfeafvoer weer worden hersteld. De druk op de pijnreceptoren neemt af, de ervaren pijn vermindert onmiddellijk. Automatisch maakt dat een meer fysiologisch bewegingspatroon mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |