Vele producten bevatten tegenwoordig *samen* nog steeds insignificante hoeveelheden transvetten. En daarmee bedoel ik dat je no way die '10 gram per kleine portie friet van 30 jaar geleden', zoals in het artikel als voorbeeld genoemd werd, dagelijks haalt. Wij zeker niet, de gemiddelde bankhangende, chipsvretende tokkie eigenlijk ook niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug, ik pak jouw argument en geef aan dat er, ondanks producten met 0,2% transvet je alsnog een grote hoeveelheid transvet naar binnenkrijgt. Doordat vele producten transvetten bevatten. Maar ik wil best over een periode foto's maken van producten waar transvetten inzitten en die ergens uppen. Maar geef me wat tijd.
Wat is een beachboy dan in jouw ogen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb wel eens, toen ik nog beachboy was, mijn buik zo hard getraind dat ik daar immense spierpijn had. Dat is nog akeliger, want je moet haast gebukt lopen.
My bad. Ik doelde op iemand die voornamelijk traint voor het stand, dus abs, pecs, curls etc. Is daar een term voor (en dan niet curlmonkeyquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat is een beachboy dan in jouw ogen?
Voor zover ik weet iemand die wel wat massa (redelijk fysiek) heeft, maar niet zoveel dat hij als BB'er aangezien wordt.
Zoiets bedoelde ik inderdaad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:46 schreef Kroc het volgende:
beachboy is toch een borst biceps split 4x in de week?
dan ben je gewoon een mongoolquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:46 schreef Kroc het volgende:
beachboy is toch een borst biceps split 4x in de week?
Als je 16 bent, begin je zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een mongool
krijg je ook niet echt een beach proof lichaam van, eerder misvormd.
Idd, ze gaan helemaal krom lopen omdat hun rug niet trainen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef 16meter het volgende:
grote armen, klein lichaampje
zie ze vaak lopen idd, vaak ook i.c.m. een bochel
Nee man, heerlijk spierpijn in de benenquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:16 schreef jeurse04 het volgende:
Weer eens ge-squat sinds 2 weken. Man man man, spierpijn in je benen is veruit het meest akelig.
Dat je dat binnenhoudquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef borstmelk het volgende:
vraag me niet hoe ik op dit verschrikkelijke youtube account terecht ben gekomen, maar zijn er met mensen die whey mixt met maizena en boter? ik lees nu namelijk dat maizena echt een koolhydraten bom is.
Ik let op vrijwel alle etiketten van wat ik koop en zie het nooit meer staan.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vrijwel niet meer voor? Loop door een supermarkt en bekijk hoeveel producten dit spul nog bevatten. Related, het aantal GMO's in voedsel is ook schrikbarend.
wahaha gezonde vetten er bij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef borstmelk het volgende:
vraag me niet hoe ik op dit verschrikkelijke youtube account terecht ben gekomen, maar zijn er met mensen die whey mixt met maizena en boter? ik lees nu namelijk dat maizena echt een koolhydraten bom is.
Waarom lach je? Dit zit er gewoon in Blue Band vloeibaar light:quote:
ik denk meer dat ie lacht om gewoon het filmpje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:00 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Waarom lach je? Dit zit er gewoon in Blue Band vloeibaar light:
Herkenbaar, soms gaat het gewoon mis. Dan moet je je trots opzij zetten en weten dat het genoeg is geweest, zorg eerst maar dat je arm een beetje herstelt. Want anders ben je straks veel verder van huis en zul je nog meer trainingen missen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
ik ben nu al weer terug van de sportschool, shit ik heb me nog nooit zo emo gevoeld.
ik begon met squatten, 5 warm up setjes daarna aan mijn werkgewicht begonnen, het eerste setje ging me nog goed af, de tweede ging al veel slechter en bij mijn derde setje kreeg ik t gewicht niet meer omhoog.
bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog, probeerde daarna nog overhead press te doen maar kreeg zoveel last van mijn linker arm tijdens mijn eerste setje al dat ik maar weg ging omdat ik bang was iets te blessuren. voel me nu een bitch en wil eigenlijk weer terug gaan naar de sportschool maar ben bang dat me arm eraf valt.
ik ben nu sinds begin november serieus aan het sporten met geen een gemiste work-out en alles verliep lekker tot de laatste twee weken, terwijl mijn stats helemaal niet indrukwekkend zijn.
heb echt geen idee waar het aan kan liggen, ik weeg 67 kilo, krijg 150 eiwitten per dag binnen (misschien te weinig?) 3000 calorieën en slaap 8 uur per dag.
[..]
ik denk meer dat ie lacht om gewoon het filmpje.
150 eiwitten, hoe krijg je dat weg man?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
ik ben nu al weer terug van de sportschool, shit ik heb me nog nooit zo emo gevoeld.
ik begon met squatten, 5 warm up setjes daarna aan mijn werkgewicht begonnen, het eerste setje ging me nog goed af, de tweede ging al veel slechter en bij mijn derde setje kreeg ik t gewicht niet meer omhoog.
bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog, probeerde daarna nog overhead press te doen maar kreeg zoveel last van mijn linker arm tijdens mijn eerste setje al dat ik maar weg ging omdat ik bang was iets te blessuren. voel me nu een bitch en wil eigenlijk weer terug gaan naar de sportschool maar ben bang dat me arm eraf valt.
ik ben nu sinds begin november serieus aan het sporten met geen een gemiste work-out en alles verliep lekker tot de laatste twee weken, terwijl mijn stats helemaal niet indrukwekkend zijn.
heb echt geen idee waar het aan kan liggen, ik weeg 67 kilo, krijg 150 eiwitten per dag binnen (misschien te weinig?) 3000 calorieën en slaap 8 uur per dag.
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar, soms gaat het gewoon mis. Dan moet je je trots opzij zetten en weten dat het genoeg is geweest, zorg eerst maar dat je arm een beetje herstelt. Want anders ben je straks veel verder van huis en zul je nog meer trainingen missen.
Dankje voor de snelle reacties, alleen maar lobiquote:Op woensdag 25 januari 2012 14:29 schreef Weissman het volgende:
@borstmelk; kan gebeuren. niet te veel bij stil staan. af en toe een rustweek kan geen kwaad
Doe maar een weekje gelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:32 schreef borstmelk het volgende:
Dankje voor de snelle reacties, alleen maar lobi.
Weekje rust nemen dan maar, of nu een 2 dagen goed rusten en dan weer "knallen"?
hartstikke bedankt, stom dat ik die vraag stelde maar ben altijd zo ongeduldig en onzeker dat ik meteen het probleem wil opzoeken.quote:
Rust nemen is voor veel mensen een grote psychologische barriëre, niks om je voor te schamen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:34 schreef borstmelk het volgende:
[..]
hartstikke bedankt, stom dat ik die vraag stelde maar ben altijd zo ongeduldig en onzeker dat ik meteen het probleem wil opzoeken.
Waarom heb jij als Turk een Jodenster in je UI?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:29 schreef Weissman het volgende:
@borstmelk; kan gebeuren. niet te veel bij stil staan. af en toe een rustweek kan geen kwaad
Goh, een consumptie met eiwitten, koolhydraten en vettenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef borstmelk het volgende:
De vorm misschien?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog
...
Kun je beter mee opletten, bij mij ging het ook een tijdje steeds moeizamer en steeds meer pijn in mijn bovenarm.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
[..]
Kijk, als het nou je kniegewricht was, had je gewoon door te squatten je breuk geheeld en binnen 2 dagen genezen. En als bonus voor de komende 10 jaar kankervrij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Kun je beter mee opletten, bij mij ging het ook een tijdje steeds moeizamer en steeds meer pijn in mijn bovenarm.
Totdat ik dus mijn arm brak bij het trainen. Bleek een scheurtje in het bot te hebben (vermoedelijk paar maanden geleden gebeurd toen ik er een deur tegenaan kreeg). Door toch gewoon stug door te trainen heeft het scheurtje niet kunnen genezen maar is het dus steeds groter geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |