hartstikke bedankt, stom dat ik die vraag stelde maar ben altijd zo ongeduldig en onzeker dat ik meteen het probleem wil opzoeken.quote:
Rust nemen is voor veel mensen een grote psychologische barriëre, niks om je voor te schamen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:34 schreef borstmelk het volgende:
[..]
hartstikke bedankt, stom dat ik die vraag stelde maar ben altijd zo ongeduldig en onzeker dat ik meteen het probleem wil opzoeken.
Waarom heb jij als Turk een Jodenster in je UI?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:29 schreef Weissman het volgende:
@borstmelk; kan gebeuren. niet te veel bij stil staan. af en toe een rustweek kan geen kwaad
Goh, een consumptie met eiwitten, koolhydraten en vettenquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:10 schreef borstmelk het volgende:
vraag me niet hoe ik op dit verschrikkelijke youtube account terecht ben gekomen, maar zijn er met mensen die whey mixt met maizena en boter? ik lees nu namelijk dat maizena echt een koolhydraten bom is.
De vorm misschien?quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog
...
heb echt geen idee waar het aan kan liggen, ik weeg 67 kilo, krijg 150 eiwitten per dag binnen (misschien te weinig?) 3000 calorieën en slaap 8 uur per dag.
Kun je beter mee opletten, bij mij ging het ook een tijdje steeds moeizamer en steeds meer pijn in mijn bovenarm.quote:Op woensdag 25 januari 2012 14:22 schreef borstmelk het volgende:
ik ben nu al weer terug van de sportschool, shit ik heb me nog nooit zo emo gevoeld.
ik begon met squatten, 5 warm up setjes daarna aan mijn werkgewicht begonnen, het eerste setje ging me nog goed af, de tweede ging al veel slechter en bij mijn derde setje kreeg ik t gewicht niet meer omhoog.
bij mijn eerste setje van de squat met mijn werkgewicht voelde het alsof er iets gesnapt was in mijn linker schouder en elleboog, probeerde daarna nog overhead press te doen maar kreeg zoveel last van mijn linker arm tijdens mijn eerste setje al dat ik maar weg ging omdat ik bang was iets te blessuren. voel me nu een bitch en wil eigenlijk weer terug gaan naar de sportschool maar ben bang dat me arm eraf valt.
ik ben nu sinds begin november serieus aan het sporten met geen een gemiste work-out en alles verliep lekker tot de laatste twee weken, terwijl mijn stats helemaal niet indrukwekkend zijn.
heb echt geen idee waar het aan kan liggen, ik weeg 67 kilo, krijg 150 eiwitten per dag binnen (misschien te weinig?) 3000 calorieën en slaap 8 uur per dag.
[..]
ik denk meer dat ie lacht om gewoon het filmpje.
Kijk, als het nou je kniegewricht was, had je gewoon door te squatten je breuk geheeld en binnen 2 dagen genezen. En als bonus voor de komende 10 jaar kankervrij.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Kun je beter mee opletten, bij mij ging het ook een tijdje steeds moeizamer en steeds meer pijn in mijn bovenarm.
Totdat ik dus mijn arm brak bij het trainen. Bleek een scheurtje in het bot te hebben (vermoedelijk paar maanden geleden gebeurd toen ik er een deur tegenaan kreeg). Door toch gewoon stug door te trainen heeft het scheurtje niet kunnen genezen maar is het dus steeds groter geworden.
Het is wel bewezen maar wordt in de doofpot gestopt zodat de farmaceutische industrie blijft verdienen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Zith het volgende:
Dat met kanker is nooit precies bewezen, zijn maar geruchten/ervaringen van enkelen, voor de rest klopt het.
Wat was er deze keer zo 'anders'?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:00 schreef Levolution het volgende:
Ik heb vandaag borst en triceps gedaan op de manier die gisteren besproken is. Damn, wat ging dat lekker. Ik zei dat ik vanaf september serieus bezig was? Fuck dat. Nu ga ik pas serieus bezig.
Shit just got real.
Zowel incline dumbbell flyes als cable flyes bijgedaan voor de borst en voor de triceps skullcrushers en extensions erbij (normaal deed ik alleen pulldown en dips)quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat was er deze keer zo 'anders'?
Damn, dat squatten werkt echt bijna 100% preventief tegen kanker!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Zith het volgende:
Maar goed, bijna 100% van de squatters heeft geen kanker dus waarschijnlijk klopt het wel.
nieuwe bewegingen en oefeningen zijn sowieso extra spierpijn vaak he...quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zowel incline dumbbell flyes als cable flyes bijgedaan voor de borst en voor de triceps skullcrushers en extensions erbij (normaal deed ik alleen pulldown en dips)
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:16 schreef Kroc het volgende:
[..]
nieuwe bewegingen en oefeningen zijn sowieso extra spierpijn vaak he...
Cool stuff. Nog een goede pahmp gehad?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zowel incline dumbbell flyes als cable flyes bijgedaan voor de borst en voor de triceps skullcrushers en extensions erbij (normaal deed ik alleen pulldown en dips)
Hoeveel kg spiermassa denk je nog te kunnen aanzetten in die drie maanden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
71 kg vandaag gemeten. Heb nog 3 maanden om 75 kg te hitten. Daarna tot de zomer cutten en dan hopelijk al een mooi beginnersfysiek.Merk wel dat ik wat meer spekjes krijg en mijn bovenste abs zijn ook niet echt meer zichtbaar.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:16 schreef Kroc het volgende:
[..]
nieuwe bewegingen en oefeningen zijn sowieso extra spierpijn vaak he...
Beetje, ik vind de pahmp altijd voelbaarder in de biceps.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cool stuff. Nog een goede pahmp gehad?
Net zulke klassiekers als olijfolie en testosteron.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Na het pindakaas verhaal nu het genees kanker verhaal
Altijd lekker inderdaad, heb alleen wel het gevoel dat het striae in de hand werkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Beetje, ik vind de pahmp altijd voelbaarder in de biceps.
Trouwens, jij kwam toch van de ectokant? Geen slechte quads.
Dunno. Ik weet niet ik hoop 1 of 1,5 kg noobgains? Weet niet hoeveel pure spiermassa er overblijft als je veel gewicht gained.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoeveel kg spiermassa denk je nog te kunnen aanzetten in die drie maanden?
Raar ding, nooit gezien.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Net zulke klassiekers als olijfolie en testosteron.
[..]
Altijd lekker inderdaad, heb alleen wel het gevoel dat het striae in de hand werkt.Ik las gisteren trouwens ook over de pullover machine van Nautilus.
Allemaal mensen die beweren dat je daar een pump in je lats van krijgt als met geen ander. Wat moet dat fijn voelen zeg.Nog nooit ergens zien staan dat ding.
Thanks! En ja, als je in somatypes wil denken dan ben ik absoluut een ecto. Mijn vingers overlappen elkaar met gemak wanneer ik ze om mijn pols doe, enkels zijn ook heel iel. Schouders zijn dan wel weer heel wijd, armen zijn lang. (vingers komen voorbij midden van bovenbenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |