Mensen zonder UI vallen sowieso niet opquote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef Piye het volgende:
Ik had verwacht dat dit topic zou gaan over hoe geweldig ik ben.
Wat kun jij je aanstellen zeg!quote:Op maandag 23 januari 2012 17:57 schreef esperanza93 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan mannen die domme grapjes maken om maar in de smaak te vallen terwijl ik aan het werk ben (kledingwinkel). Natuurlijk lach ik uit beleefdheid al gaat het niet van harte. Het nadeel is dat mannen dan denken dat zij in de smaak vallen en vervolgens een stap verder gaan.
Nerderige-mannen, wanneer dringt het tot jullie door dat verkoopsters en caissières helemaal niet geïnteresseerd zijn in die kut grapjes en flirt pogingen maar gewoon uit beleefdheid lachen. Reken simpelweg af en ga weg. Allemachtig.
quote:Op maandag 23 januari 2012 17:58 schreef detandenfee het volgende:
je voelt je eentje he, misschien willen zij ook gewoon aardig doen ?
Mooi, dan ben ik incognito.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mensen zonder UI vallen sowieso niet op
Ik herken het verschil tussen normaal beleefd gedrag en verkapte pogingen tot verder contact.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:58 schreef detandenfee het volgende:
Hoe danquote:Op maandag 23 januari 2012 18:02 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik herken het verschil tussen normaal beleefd gedrag en verkapte pogingen tot verder contact.
Nee, zo begint het werkelijk altijd.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
Tevens denken dat mannen op je vallen wanneer ze een grap maken
Geef eens wat voorbeelden dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:04 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee, zo begint het werkelijk altijd.
Het zal wel komen door mijn kleine tieten.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het lijkt mij sterk dat mannen met ts flirten
Denk het niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het zal wel komen door mijn kleine tieten.
en je lelijke rotkopquote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Serieus, ik vermoed dat de meeste vrouwen die in kledingwinkels werken mij wel gelijk geven omdat er overal sneue mannen zijn.quote:
Sjonge jonge wat ben jij verbitterdquote:Op maandag 23 januari 2012 18:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Serieus, ik vermoed dat de meeste vrouwen die in kledingwinkels werken mij wel gelijk geven omdat er overal sneue mannen zijn.Voorbeeld van vandaag: ik moest iets achterhouden voor een jongen, had ik natuurlijk zijn 06 nodig om hem later in de week te bellen, schrijf ik 'm op en zegt hij: je mag me ook wel privé bellen hoor. Met mijn eigen telefoon dus. Zulke types heb je er vaak tussen zitten en ze hebben niet door hoe onnozel ze zijn.
En je smerige vetpensquote:Op maandag 23 januari 2012 18:05 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik een bekend persoon ben en als mensen iets vragen val ik ze snel in de reden en zeg ik Ja is goed en dan pak ik m'n zwarte marker en schrijf ik m'n 06 op hun tiet en vraag ik en voor wie is het? Maar ja ik heb dan ook heel veel swagquote:Op maandag 23 januari 2012 18:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Serieus, ik vermoed dat de meeste vrouwen die in kledingwinkels werken mij wel gelijk geven omdat er overal sneue mannen zijn.Voorbeeld van vandaag: ik moest iets achterhouden voor een jongen, had ik natuurlijk zijn 06 nodig om hem later in de week te bellen, schrijf ik 'm op en zegt hij: je mag me ook wel privé bellen hoor. Met mijn eigen telefoon dus. Zulke types heb je er vaak tussen zitten en ze hebben niet door hoe onnozel ze zijn.
Ik zal wel verbitterd zijn. Kan maar zo ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Sjonge jonge wat ben jij verbitterd![]()
Is toch humor![]()
Lekkere inkoppertje
Jij komt nooit buiten.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik een bekend persoon ben en als mensen iets vragen val ik ze snel in de reden en zeg ik Ja is goed en dan pak ik m'n zwarte marker en schrijf ik m'n 06 op hun tiet en vraag ik en voor wie is het? Maar ja ik heb dan ook heel veel swag
Of geen humor hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik zal wel verbitterd zijn. Kan maar zo ja.
bazin.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:09 schreef Buitendam het volgende:
Vriendelijk lachen en dan een KLB-topic openen.
TS is een echte.
Hmm dat is wel een hele zwakke. Heb je nooit dat iemand echt een hele originele poging waagt? Zo eentje die je aan de etenstafel even bespreekt?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En daarom maar kut opmerkingen gaan maken. Geniaal om te zien, vind ik.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Mannen die zich aangesproken voelen door dit topic
*Gooit het bot van DeRakker weg...ga het pakken dan!... ga het pakken dan!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Of geen humor hebben.
Ik zou alle kansen maar pakken als ik jou was omdat je alleen maar door lelijke nerds aangetrokken wordt.
Jij herkent het dus. Kijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:15 schreef Fascination het volgende:
"Wilt u het bonnetje?"
- "Nee, kan het toch niet aftrekken van de belasting."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
ze is een zweetteef kloonquote:Op maandag 23 januari 2012 18:16 schreef Hierro het volgende:
Stiekem vind je de aandacht die je krijgt wel leuk.
Nee hoor. Vergelijk het met dit: jij krijgt aandacht van een zeer gehandicapte vrouw. Is toch ook niet stiekem heel leuk? Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:11 schreef TimMer1981 het volgende:
Het leuke is, en dat zal TS ook toegeven als ze eerlijk is, dat vrouwen er ook niet blij mee zijn als ze geen aandacht meer krijgen van de mannen, zelfs al zijn ze "nerderig".
Waarom maken ze zulke kk grapjes dan nooit tegen andere mannen om aardig te doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:58 schreef detandenfee het volgende:
Daarom vinden we jouw aandacht ook niet leukquote:Op maandag 23 januari 2012 18:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vergelijk het met dit: jij krijgt aandacht van een zeer gehandicapte vrouw. Is toch ook niet stiekem heel leuk? Nee.
Tuurlijk wel. Het is namelijk een compliment, wat boeit het of de persoon die je complimenteert lelijk of knap is?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Vergelijk het met dit: jij krijgt aandacht van een zeer gehandicapte vrouw. Is toch ook niet stiekem heel leuk? Nee.
Vrij veel eigenlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het is namelijk een compliment, wat boeit het of de persoon die je complimenteert lelijk of knap is?
ik heb het hier menend een uur over gehad met klasgenoten. en ja want elke vorm van aandacht is een beetje fijntjes.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom maken ze zulke kk grapjes dan nooit tegen andere mannen om aardig te doen?
QFT.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Val me dan niet lastig als ik gewoon rondkijk. Dat is echt de voornaamste ergernis in kledingzaken
Sowieso niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb het hier menend een uur over gehad met klasgenoten. en ja want elke vorm van aandacht is een beetje fijntjes.
+1 voor de Ladies.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom maken ze zulke kk grapjes dan nooit tegen andere mannen om aardig te doen?
Aha dus als jij net naar de kapper bent geweest en een lelijk persoon zegt "hé wat zit je haar leuk" dan is het niks waard?quote:
Dit weet jij zeker?quote:
Ik studeer nog gewoon Journalistiek hoor.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dan had je maar door moeten leren, dan stond je nu niet in een winkel dat stomme gelul aan te horen. Ben je nog aan het leren, dan wens ik je veel sterkte! Ooit komt het goed.
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:15 schreef OeJ het volgende:
[..]
*Gooit het bot van DeRakker weg...ga het pakken dan!... ga het pakken dan!
Moest ik gewoon een keer zeggen.
dan blijven er niet veel complimentjes overquote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha dus als jij net naar de kapper bent geweest en een lelijk persoon zegt "hé wat zit je haar leuk" dan is het niks waard?
Aii, niet zo'n beste keuze.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik studeer nog gewoon Journalistiek hoor.
Heel zeker. Als ik ergens rustig zit bijvoorbeeld en ik word lastig gevallen (aandacht dus) door een mongool zie ik dat niet als fijn.quote:
Dat is anders.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha dus als jij net naar de kapper bent geweest en een lelijk persoon zegt "hé wat zit je haar leuk" dan is het niks waard?
Mee eens. Ik doe dat dan ook niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Val me dan niet lastig als ik gewoon rondkijk. Dat is echt de voornaamste ergernis in kledingzaken
gelukkig lekker weinig contact met mensenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik studeer nog gewoon Journalistiek hoor.
Miscommunicatie, hij bedoeld dat je hem ook na sluitingstijd mag bellen mocht het niet tijdens openingstijd lukken.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
maar later in je slaap denk je over die lieve mongool en zijn liefde voor jouquote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Heel zeker. Als ik ergens rustig zit bijvoorbeeld en ik word lastig gevallen (aandacht dus) door een mongool zie ik dat niet als fijn.
ja vet hequote:
ik voorzie veel topics van ts in de toekomstquote:Op maandag 23 januari 2012 18:22 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
gelukkig lekker weinig contact met mensen
FOK!-meisjes worden ook al oud. 19 is de 14 van 4 jaar geleden.quote:
Ja, maar ik verjaar dit jaar wel.quote:
Vrouwen moeten ook gewoon leren te accepteren dat mannen gaan proberen ze te versieren, ook lelijke mannen. De andere optie is dat niemand probeert je te versieren, ook knappe mannen niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef Fascination het volgende:
Wat zijn de "mannen" in dit topic weer op hun teentjes getrapt, zeg.
Daarom, gewoon glimlachen en het complimentje in je zak steken.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef aequus het volgende:
[..]
dan blijven er niet veel complimentjes over
Weer een dag dichter bij de kist.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Fucked up. Niet zo lang geleden was ik nog 16 en dit jaar word ik alweer 19.
Ik kwam op mijn 16e op FOK! en had een foto van toen ik 14 was in mijn fobo. Iedereen daarop hitten.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Fucked up. Niet zo lang geleden was ik nog 16 en dit jaar word ik alweer 19.
Nee jij maakt het anders. Een compliment is een compliment.quote:
al was je 80...quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kwam op mijn 16e op FOK! en had een foto van toen ik 14 was in mijn fobo. Iedereen daarop hitten.
Geef eens voorbeelden van "grapjes" die jij maakt dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef Catkiller het volgende:
Hey kijk, mevrouw haar wekelijkse kankertopic over mannen die haar aandacht geven die ze niet wilt.
Blijf anders gewoon binnen voortaan.
je veter zit los hiihahahhai iiiwiwhwrrwehahrwquote:Op maandag 23 januari 2012 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van "grapjes" die jij maakt dan.
Nee. Maar ik kan met jou wel lang gaan discussiëren.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee jij maakt het anders. Een compliment is een compliment.
Ik maak geen grapjes want ik kom niet buiten.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van "grapjes" die jij maakt dan.
Mooi toch? Hoe sneller je uitgezakt bent hoe sneller je geen last meer hebt van nerderige types die je proberen te versieren.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Onzin, die mannen deden gewoon aardig.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kwam op mijn 16e op FOK! en had een foto van toen ik 14 was in mijn fobo. Iedereen daarop hitten.
Leuke reactie vind ik, oprecht.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:28 schreef Scorpie het volgende:
TS is een lelijke bostrol die denkt dat mannen op haar vallenneger get real.
Alsof vrouwen foto's op FOK! zetten om géén aandacht te krijgenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Alsof vrouwen foto's op FOK! zetten om géén aandacht te krijgen
Komop zeg, het is FOK!
Mag ik nu je nummerquote:Op maandag 23 januari 2012 18:28 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Leuke reactie vind ik, oprecht.
Nou eigenlijk had ik dat gewoon gedaan om te laten zien dat ik geen troll was, wat mensen al gauw denken bij een meisje van die leeftijd op FOK!.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Komop zeg, het is FOK!
Daarom heb ik toentertijd ook foto's in m'n fobo gehad.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou eigenlijk had ik dat gewoon gedaan om te laten zien dat ik geen troll was, wat mensen al gauw denken bij een meisje van die leeftijd op FOK!.
Ik vind dit zo'n onzinquote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Komop zeg, het is FOK!
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:35 schreef Ramkraker het volgende:
Die jongens denken, wat een lelijk wijf die krijgt vast nooit aandacht, en dan gaan ze dat soort dingen doen omdat ze medelijden met je hebbenen jij vat het persoonlijk op
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:31 schreef Crocodi1e het volgende:
Hoin hoin, *star trek handje* gniffel gniffel *snort snort*
Wat is het verschill tussen jou en een floppy disc?
Jij bent geen flop, de disc wel!1!1!11!!1!!!
Bedoel je zulke mensen, ts?
Hey, klein opdondertje, er zit wat bleekselderij in je snor. Staat je goed!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je komt uit Iran, post in het dieetclub topic en je had ergens gezegd dat je ~1.50 lang was. Kan niet missen.
Dat heb ik soms ook wel maar dan moet de jongen wel leuk zijn. Vreemd maar true.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:35 schreef rosepetals het volgende:
Vind het flirten niet perse vervelend maar gewoon ongemakkelijk, ik kan er niet op reageren
helaas trek je lelijkerds aanquote:Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook wel maar dan moet de jongen wel leuk zijn. Vreemd maar true.
Dan had je ook alleen je handen kunnen posten, daarmee kun je bijna altijd wel de leeftijd van iemand aardig inschatten.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou eigenlijk had ik dat gewoon gedaan om te laten zien dat ik geen troll was, wat mensen al gauw denken bij een meisje van die leeftijd op FOK!.
Ja ook wel bij leuke jongens. Maar ook bij vieze oude mannetjes ga ik blozen, naar de grond kijken en dan durf ik niet meer echt te reageren, waardoor idd de man denkt dat ie binnen is terwijl ik gewoon heel graag weg wilquote:Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook wel maar dan moet de jongen wel leuk zijn. Vreemd maar true.
Ja maar ik kan heel makkelijk de hand van mijn zusje gebruiken dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:38 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dan had je ook alleen je handen kunnen posten, daarmee kun je bijna altijd wel de leeftijd van iemand aardig inschatten.
Meen je dat?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ook wel bij leuke jongens. Maar ook bij vieze oude mannetjes ga ik blozen, naar de grond kijken en dan durf ik niet meer echt te reageren, waardoor idd de man denkt dat ie binnen is terwijl ik gewoon heel graag weg wil
Ja ik kan het niet handelen. Vind het vaak ook best wel zielig, die mannen..quote:
Ja, dat klopt helemaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik kan heel makkelijk de hand van mijn zusje gebruiken dan.
En daarnaast wilde ik ook gewoon ontkrachten dat ik heel lelijk ben, dat valt nog best wel mee namelijk.
Ik vind het ook zielig maar vooral irritant waardoor ik automatisch kut ga doen (buiten mijn werk om). Ik heb heel vaak gehoord dat ik arrogant ben, voornamelijk van negers trouwens.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet handelen. Vind het vaak ook best wel zielig, die mannen..
Flirten oude mannetjes ook met je dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ook wel bij leuke jongens. Maar ook bij vieze oude mannetjes ga ik blozen, naar de grond kijken en dan durf ik niet meer echt te reageren, waardoor idd de man denkt dat ie binnen is terwijl ik gewoon heel graag weg wil
Ben je zo'n Poolse skank dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig maar vooral irritant waardoor ik automatisch kut ga doen (buiten mijn werk om). Ik heb heel vaak gehoord dat ik arrogant ben, voornamelijk van negers trouwens.
Aaah nouja, die mannen realiseren zich gewoon niet dat het zoveel voorkomt en irritant kan worden.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zielig maar vooral irritant waardoor ik automatisch kut ga doen (buiten mijn werk om). Ik heb heel vaak gehoord dat ik arrogant ben, voornamelijk van negers trouwens.
Somsquote:Op maandag 23 januari 2012 18:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Flirten oude mannetjes ook met je dan?Wat een bazen.
Een sloerie, kontje verkopend aan de eerste de beste neger die voorbij komt, arrogant en trashy.quote:
Oh zulke types. Nee, bah.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een sloerie, kontje verkopend aan de eerste de beste neger die voorbij komt, arrogant en trashy.
Ik denk dat de meeste mannen dat wel beseffen, maar ze hopen gewoon dat zij wel leuk genoeg zijn. En ik vraag me echt af of die oude mannetjes ook weleens succes hebben als ze iemand van jouw leeftijd proberen te regelen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Aaah nouja, die mannen realiseren zich gewoon niet dat het zoveel voorkomt en irritant kan worden.
[..]
Soms
Dat heb ik (gelukkig) maar 1 keer gehad.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:49 schreef FreckleSs het volgende:
Ik ken het wel, ik had het alleen meer als kassameisje maar ik vond het zelf niet zo erg, kan best wel leuk zijn. Ik vond het alleen minder leuk als ze je dan hadden gevonden op hyves/facebook
Niks vreemds aan, zo zit het gewoon in elkaar. Vrouwen lachen sneller om precies dezelfde stomme grap maar dan van een leuke kerel, net zoals een 'sexy' gebaar van een knappe vent flirty over komt maar van een lelijke obesitasboy niet. Dan is het opeens engquote:Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Mag ik jou wel versieren?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Aaah nouja, die mannen realiseren zich gewoon niet dat het zoveel voorkomt en irritant kan worden.
[..]
Soms
Altijd weer die teleurstelling als je wakker wordt hequote:Op maandag 23 januari 2012 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mannen die met kassameisjes enzo flirten. Die hebben allemaal gewoon pick up artist gelezen en proberen het in de praktijk.
Ik daarentegen ben cool, kassameisjes flirten met mij.
Dat "U mag 'm er van voren insteken" sloeg op het nieuwe pinnen, he..quote:Op maandag 23 januari 2012 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mannen die met kassameisjes enzo flirten. Die hebben allemaal gewoon pick up artist gelezen en proberen het in de praktijk.
Soms werkt het wel hoor, ik vind het wel schattig als ze maar niet doordrammen of me voor lul zettenquote:Op maandag 23 januari 2012 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Nou, dat is wel een stuk makkelijker. 'Nee, maar bedankt voor het aanbod'.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:17 schreef MichaelScott het volgende:
Is "Hoi, wil je neuken?" wel goed dan?
"Nerderig" of "zeer gehandicapt" is nogal een verschilletje. Er zijn vrouwen die op nerd-types vallen, maar geen mannen die specifiek op "zeer gehandicapte" vrouwen vallen.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij om dat het niet leuk is om aandacht te krijgen van types waar ik geen aandacht van wil hebben en waar ik niet eens mee gezien wil worden. Ik ervaar dat soort dingen eerder als kwetsend dan als een compliment en fijn vind ik het ook zeker niet. Dat jij dat (blijkbaar) niet kunt begrijpen vind ik vreemd.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:41 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
"Nerderig" of "zeer gehandicapt" is nogal een verschilletje. Er zijn vrouwen die op nerd-types vallen, maar geen mannen die specifiek op "zeer gehandicapte" vrouwen vallen.
En dit houdt in dat alle mannen hun klep moeten gaan houden, aangezien TS degene is die de lijn tussen wel of niet geslaagd definieert.
Haha hoi Niels, ik heb eens geprobeerd in te loggen in jouw account omdat ik in de veronderstelling was dat jouw wachtwoord mogelijk berenpak kon zijn. Dat is vast en zeker dom van mij.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef 9611Niels het volgende:
Godverdomme, ik al jaren grapjes maken voor niks dus
Zal eerder een accutol zijn in jouw geval hahahahaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef sinepedraap het volgende:
Ik draag een regenjas met niks eronder aan en doe altijd helikoptertje bij de kassa
Ha die Esperanza,quote:Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Haha hoi Niels, ik heb eens geprobeerd in te loggen in jouw account omdat ik in de veronderstelling was dat jouw wachtwoord mogelijk berenpak kon zijn. Dat is vast en zeker dom van mij.
Kwetsend zelfs?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij om dat het niet leuk is om aandacht te krijgen van types waar ik geen aandacht van wil hebben en waar ik niet eens mee gezien wil worden. Ik ervaar dat soort dingen eerder als kwetsend dan als een compliment en fijn vind ik het ook zeker niet. Dat jij dat (blijkbaar) niet kunt begrijpen vind ik vreemd.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Zal eerder een accutol zijn in jouw geval hahahaha
Hallo,quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ha die Esperanza,
Dat is zeker dom, het is namelijk berenpak2.
Groetjes,
Niels
Ik geloof dat jij eerder een beetje vreemd in elkaar zit; je ervaart ongewenste aandacht als "kwetsend"?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij om dat het niet leuk is om aandacht te krijgen van types waar ik geen aandacht van wil hebben en waar ik niet eens mee gezien wil worden. Ik ervaar dat soort dingen eerder als kwetsend dan als een compliment en fijn vind ik het ook zeker niet. Dat jij dat (blijkbaar) niet kunt begrijpen vind ik vreemd.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hallo,
Ik zal het onthouden, 9611Niels. Ik heb jou trouwens nog geprobeerd te zoeken op Facebook aangezien jij zei dat wij gemeenschappelijke vrienden hebben. Het mocht alweer niet baten. Zoveel mensen heten Niels en met veel Nielsen heb ik gemeenschappelijke vrienden.
Liefs.
Is dat vreemd? Ik vind het oprecht kwetsend wanneer ik aangeef dat iemand mij met rust moet laten en de persoon door blijft gaan met ongewenst aandacht geven. Ik vind het zeker niet leuk zoals mannen blijkbaar denken. Ik zie mezelf helemaal niet als superhot, geweldig en ben ook helemaal niet arrogant. Eerder onzeker dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij eerder een beetje vreemd in elkaar zit; je ervaart ongewenste aandacht als "kwetsend"?
Wat voor een prinses op de erwt ben jij dan?
Toen ik dit las besefte ik me dat TS de serveerster uit "soms gaat het mis" is.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef joentje het volgende:
Goed,
Je staat dus in een winkel de kassamiep uit te hangen. (Ja hangen: in kledingwinkels staan vooral winkelmeisjes hun eigen eenzaamheid met z'n allen op te lossen.)
Dan wil iemand wat afrekenen. Met een saggo rotkop kom je aanslenteren (Jij bent er niet voor hem! Hij is de onderbreking van een diepe discussie die je had! "..en ik zeg , ik zeg ,wat ik zeg. en zij zegt.")
Klant maakt een opmerking ( misschien kijkt ze dan wat vrolijker!). Hoe hij het waagt !!!!
Je bent geen lustobject! Wegwezen viezerik! Hoe waagt hij het! Jij, journaliste in spé nog wel, wenst niet op deze lage wijze benaderd te worden! Sexist!
Jij, dominatrix van de pinprocedure, godin de van plastic tas! Afrekenen en wegwezen! Pleurt op!
Al een cursusje klantvriendelijkheid gehad?
Klopt als een busquote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Zoals ik al eerder zei. Is het een mooie man dan zijn zelfs de meest idiote opmerkingen om van te giechelen zo leuk, is het een lelijke man dan werkt het gewoon niet. Als je maar genoeg charme hebt dan kun je in principe een stuk directer en botter zijn.
Mannen denken tevens fundamenteel anders over aandacht krijgen, daarom heb je deze discussies. Is gewoon een man/vrouw verschilletje.
Maar goed, dat het rot is als ze het blijven en blijven proberen snap ik dan weer wel.
Dan ben je een bitchquote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat is er mis met "Bespaar jezelf de moeite."?
Als je dat zegt ben je opeens een bitch.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat is er mis met "Bespaar jezelf de moeite."?
Bitch and proud of it.quote:
In jouw geval sta ik daar niet van te kijken; zelfs deze post wijst op Look At Me-syndrome en meestal gaat dat gepaard met een te positief zelfbeeld.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef esperanza93 het volgende:
Sowieso ben je altijd arrogant. Hoe vaak ik dat wel niet heb gehoord!
Jijquote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef esperanza93 het volgende:
Sowieso ben je altijd arrogant. Hoe vaak ik dat wel niet heb gehoord!
Alsof jij op je 40ste niet liever een 17-jarig neukertje zou willen hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:39 schreef steekhond het volgende:
Ik doe het zelf nooit, maar zie het als een compliment. Die mannen willen je beter leren kennen (neuken) en proberen zo een hele kleine move te maken om te zien of je er op in gaat. Sommigen hebben daar waarschijnlijk nog moed voor moeten verzamelen ook.
Het grappige is dat ze nu net doet alsof ze het irritant vindt, maar dat ze over een jaar of 10-15 als ze hangtieten heeft en een onderkin, weer terug verlangt naar al deze mannen die haar maar wat graag in haar roze sterretje willen neuken.
Wellicht, maar ik claim toch ook nergens dat ik zulke aandacht van vrouwen niet leuk zou vinden?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:45 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Alsof jij op je 40ste niet liever een 17-jarig neukertje zou willen hebben
Dit. Bijzonder irritant ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Nerds proberen TS te regelen, omdat ze denken een kans te makenquote:Op maandag 23 januari 2012 17:57 schreef esperanza93 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan mannen die domme grapjes maken om maar in de smaak te vallen terwijl ik aan het werk ben (kledingwinkel). Natuurlijk lach ik uit beleefdheid al gaat het niet van harte. Het nadeel is dat mannen dan denken dat zij in de smaak vallen en vervolgens een stap verder gaan.
Nerderige-mannen, wanneer dringt het tot jullie door dat verkoopsters en caissières helemaal niet geïnteresseerd zijn in die kut grapjes en flirt pogingen maar gewoon uit beleefdheid lachen. Reken simpelweg af en ga weg. Allemachtig.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:34 schreef RickoKun het volgende:
Oh jeedaar is ze weer de feminist die een paar schoppen in de eierstokken moet hebben
Arthur's nerderigheid is dusdanig ernstig dat ie het niet eens meer probeert, maar lekker klaagt over mannen die wel neuken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
TS is echt zo'n prinsesje die altijd hard to get speelt maar ondertussen toch ieder weekend volgeblaft wordt door allerlei foute gasten nadat ze zich heeft vol laten gooien met gratis mixdrankjes
Bron?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:06 schreef Scorpie het volgende:
Laat maar, TS heeft moeite met slikken.
Bijvoorbeeld dat ze die gekochte broek op de grond gooien en erop gaan stampen en jij zo van "die broek wat doe je?" en hij zo van "ja ik heb 'm toch gekocht?!! whehehe pwnedloller!!!!11einzweipolizeiundvielbierdabeijawohlbratwurstindeinenarsch"quote:Op maandag 23 januari 2012 17:57 schreef esperanza93 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan mannen die domme grapjes maken om maar in de smaak te vallen terwijl ik aan het werk ben (kledingwinkel).
haha bestaan die lui?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:17 schreef Henno het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ze die gekochte broek op de grond gooien en erop gaan stampen en jij zo van "die broek wat doe je?" en hij zo van "ja ik heb 'm toch gekocht?!! whehehe pwnedloller!!!!11einzweipolizeiundvielbierdabeijawohlbratwurstindeinenarsch"
Slikkenquote:
quote:Het is waarschijnlijk al vaker aan bod geweest maar er is geen openstaand topic (meer) over. Ik ben benieuwd hoe de vrouwen hier het slikken ervaren? Slikken jullie het sperma van je (seks)partner door als er gepijpt wordt? Of vinden jullie het smerig?
Zo ja: hoe doen jullie dit zonder bijna over je nek te gaan? Vannacht heb ik het weer eens gedaan maar toch heb ik persoonlijk moeite met slikken. Ik vind het niet echt fijn om te doen en ook krijg ik kokhals-neigingen. Het is niet dat ik de smaak van hem vies vind maar meer op het moment zelf is het gewoon teveel waardoor ik kokhals-neigingen krijg. Het maakt me deels onzeker omdat (volgens mij) veel vrouwen het zonder moeite doen.
Bedankt voor deze waardevolle informatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb alleen de 1e pagina gelezen.
Is dit weer zo'n user als Meloewa? met van die domme luxe probleempjes?
Ik bedoel maar, zo'n jongen probeert in elk geval... als niemand meer probeert .. wat dan?
TS lijkt me echt zo'n trutje die zelf in elk geval nooooit toenadering zou zoeken bij een jongen.
Het ontmoedigt mij een beetje dat er aldoor dit soort topics zijn, ik dacht persoonlijk dat meiden aandacht wel leuk vonden maar uit dit soort topics lijkt dat helemaal niet zo.
Zo ga je steeds meer twijfelen om een leuke juffrouw te benaderen....Jammer.
zoveelste prinsessentopic
quote:
Ja dankzij FOK! durf ik ook geen meisjes meer aan te spreken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik bedoel maar, zo'n jongen probeert in elk geval... als niemand meer probeert .. wat dan?
TS lijkt me echt zo'n trutje die zelf in elk geval nooooit toenadering zou zoeken bij een jongen.
Het ontmoedigt mij een beetje dat er aldoor dit soort topics zijn, ik dacht persoonlijk dat meiden aandacht wel leuk vonden maar uit dit soort topics lijkt dat helemaal niet zo.
Jouw wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja ik wist niet of dat al gezegd was, maar check mijn pi
post iconquote:
Oh je dacht ws dat ik serieus was... in zo'n topic als dit word zo'n tekstje minimaal 3x uitgetypt dus vandaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Wat is de link met jouw pi?
idd, voelt zichzelf te goed. Niemand mag iets tegen haar zeggen behalve: heb je dit in een andere maat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ga er maar vanuit dat meisjes die aan het werk zijn er niet op zitten te wachten, want iemand duidelijk afwijzen kan dan niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik volg het nog steeds niet, maargoed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je dacht ws dat ik serieus was... in zo'n topic als dit word zo'n tekstje minimaal 3x uitgetypt dus vandaar.
Ditquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat meisjes die aan het werk zijn er niet op zitten te wachten, want iemand duidelijk afwijzen kan dan niet.
Nogmaals ik typte het uit omdat dit soort standaard tekstjes altijd aan worden gehaald.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat meisjes die aan het werk zijn er niet op zitten te wachten, want iemand duidelijk afwijzen kan dan niet.
Ja want je wordt alleen maar vaak aangesproken door mannen als je je kleedt als een 'vruchtbare sloerie'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals ik typte het uit omdat dit soort standaard tekstjes altijd aan worden gehaald.
Kan het me wel voorstellen dat je dag in dag uit van die prutsers toespelingen krijgt, het ook zat word. Maar je kan sowieso individueel zo'n jongen er niet op afzeiken vind ik.
Die weet niet van die andere jongens....
Overigens als dit zovaak gebeurd TS, kleed jij je zeker als een vruchtbare () sloerie
Beter gezegd: ze zijn aan het werk om geld te verdienen en je bent dan op dat moment niet de enige klant in de winkel. Tevens nemen ze hun werk serieus. Flirten en ouwehoeren doen ze wel in hun vrije tijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai zei het toch beter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:49 schreef HSG het volgende:
[..]
Beter gezegd: ze zijn aan het werk om geld te verdienen en je bent dan op dat moment niet de enige klant in de winkel. Tevens nemen ze hun werk serieus. Flirten en ouwehoeren doen ze wel in hun vrije tijd.
Ik denk dat dat niet eens per sé hoeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals ik typte het uit omdat dit soort standaard tekstjes altijd aan worden gehaald.
Kan het me wel voorstellen dat je dag in dag uit van die prutsers toespelingen krijgt, het ook zat word. Maar je kan sowieso individueel zo'n jongen er niet op afzeiken vind ik.
Overigens als dit zovaak gebeurd TS, kleed jij je zeker als een vruchtbare () sloerie
Lekker keihard happen aldoor op mijn suffe onelinersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja want je wordt alleen maar vaak aangesproken door mannen als je je kleedt als een 'vruchtbare sloerie'
Dit soort reacties.Je vindt het maar moeilijk te handelen he?
Ja weet ik, maar ik weet zeker dat er op FOK! wel van die figuren zijn die zo denken, dus die mogen ook wel weten dat het niet gepast is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zorg er gewoon voor dat je het doet als ze niet aan het werk is, dan zit je meestal wel goed. Dan heb je ook meteen door of ze trek in je heeft of niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dankzij FOK! durf ik ook geen meisjes meer aan te spreken.
Oh die weten dat nu vast welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik weet zeker dat er op FOK! wel van die figuren zijn die zo denken, dus die mogen ook wel weten dat het niet gepast is.
haha, het zal je verbazen. GIng met groep op vakantie en vriend d8 dat het heel slim was om met een cassiere te flirten. Want.... het is zo een makkelijk slachtoffer. Ze moet klanten werven en niet afstoten. Dus op een gegeven moment draaiden wij ons om "roflcopter wat doet die gast nu". Stond ie daar serieus een uur met een verveelde meid (die er werkte) te praten in heel lijp engels. Op het einde kwamen wij hem maar halen, werd ie vriendelijk verzocht om met ons mee te lopenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt die van de KFC?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef UltraViolence het volgende:
En die kerel van de MacDonalds dan, is die niet supergrappig?!
Wat een mongool is dat zeg..
Oh sorry, hij heeft duidelijk niet veel indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bedoelt die van de KFC?![]()
![]()
![]()
Medelijden met dat fictieve werkneemstertje.
Nou oke.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zorg er gewoon voor dat je het doet als ze niet aan het werk is, dan zit je meestal wel goed. Dan heb je ook meteen door of ze trek in je heeft of niet.
Aan die reclame ergerde ik me dood toen ik hem voor de eerste keer zagquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef UltraViolence het volgende:
En die kerel van de MacDonalds dan, is die niet supergrappig?!
Wat een mongool is dat zeg..
"Wil je menu"?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Oh sorry, hij heeft duidelijk niet veel indruk gemaakt.
"Moet je nog lang werken?!"
WIe is dat? Een boerenversie van ROn Wemel ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:01 schreef UltraViolence het volgende:
[ afbeelding ]
"Hallo, ik ben een malloot van 26 jaar oud die pretendeert 16 te zijn, vandaar mijn slechte hossel-skills."
Die is nog veel erger inderdaad.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:03 schreef rosepetals het volgende:
Ben ik dan de enige die het leuk vind als ze zegt tot mijn 67ste, en hij zegt dan wacht ik wel even?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja.
Wat een hoofd.
[ afbeelding ]
werk je ook in KFC Ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef rosepetals het volgende:
Jaja, dat zal wel. Maar zijn 'dan wacht ik wel even' zou bij mij wel in de smaak gevallen zijnMaar dat zou dan wel aan mij liggen.
Haha nee dat niet.quote:
Kijk naar die vorm van dat hoofd!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja.
Wat een hoofd.
[ afbeelding ]
Haha nee ook niet.quote:
Ja ik vind hem wel schattig eigenlijkquote:
Dan werk je zeker als een "sandwich" artist bij Subway?quote:
Ja maar de klacht van TS gaat natuurlijk ook niet op voor hete mannen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel schattig eigenlijkMaar het is een beetje een jongetje.
Wat zeg je nu!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef rosepetals het volgende:
Jaja, dat zal wel. Maar zijn 'dan wacht ik wel even' zou bij mij wel in de smaak gevallen zijnMaar dat zou dan wel aan mij liggen.
Is dat niet ook "Fokko" uit Turkse Chick?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja.
Wat een hoofd.
[ afbeelding ]
Ziet ze opeens een of andere fok loser dat zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
Wat zeg je nu!![]()
Die ga ik onthouden!
Jezus, verrassend genoeg ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan werk je zeker als een "sandwich" artist bij Subway?![]()
God ik weet nu al weer welke DM's ik allemaal ga krijgenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
Wat zeg je nu!![]()
Die ga ik onthouden!
Vind je het niet sowieso ongemakkelijk als iemand met je flirt? Ook al is hij leuk en doet ie het goed? Ik weet nooit hoe te reageren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar de klacht van TS gaat natuurlijk ook niet op voor hete mannen.
Die mogen (bijna) alles zeggen wat ze willen.
Nee dat is Beau junior.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Is dat niet ook "Fokko" uit Turkse Chick?
Da werk je gewoon als cassiere in een supermarktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jezus, verrassend genoeg ook niet
Dank voor deze informatie.quote:
Ja. Ik kan het nooit zo goed handelen, al helemaal niet als ik aan het werken ben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vind je het niet sowieso ongemakkelijk als iemand met je flirt? Ook al is hij leuk en doet ie het goed? Ik weet nooit hoe te reageren.
Vraag ik mij ook af... misschien iets met een Excel lijstje.quote:
Niks.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af... misschien iets met een Excel lijstje.
Ik wou zeggen to-do listquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Niks.
[..]
Wat moet ik nou weer met dat lelijke stuk vreten, gatver.
Ah ja en die ontmoetingen zijn altijd echtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het nooit zo goed handelen, al helemaal niet als ik aan het werken ben.
Tenzij het zo iemand is waarbij je je instant wel op je gemak voelt. Maar die zijn zeldzaam.
Nee!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Da werk je gewoon als cassiere in een supermarkt
Kledingzaak?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah ja en die ontmoetingen zijn altijd echt
[..]
Nee!
Het antwoord op wat ik doe is slechts 1 muisklik wegquote:
Ja, hij lijkt er wel op en is ook net zo irritant.quote:
Soms flirt ik wel terug, maar dan wel met een rooie kopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt er wel op en is ook net zo irritant.
Zijn hier trouwens ook meiden die wel op werk flirten en hier op in gaan?
Want dan zou ik nogmaals mijn poging kunnen doen bij de oliebollenkraam.
Wie is Beau junior eigenlijk?quote:
Ik wil nog eens een bloemetje gaan kopen voor het meisje in de bloemenwinkel. Niet omdat ze nou zo heel leuk is, maar het leek me gewoon een goeie versierpoging.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat kan echt heel ongemakkelijk gaan worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil nog eens een bloemetje gaan kopen voor het meisje in de bloemenwinkel. Niet omdat ze nou zo heel leuk is, maar het leek me gewoon een goeie versierpoging.
Als jongen zijnde maak ik het zelfs weleens mee dat meiden mij proberen te versieren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jezus, verrassend genoeg ook niet
[..]
God ik weet nu al weer welke DM's ik allemaal ga krijgenHaha aah wel lief
[..]
Vind je het niet sowieso ongemakkelijk als iemand met je flirt? Ook al is hij leuk en doet ie het goed? Ik weet nooit hoe te reageren.
Zeg dat nu nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat kan echt heel ongemakkelijk gaan worden.
Ja? Leek me wel een leuke eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat kan echt heel ongemakkelijk gaan worden.
Haha ja cool man. Dat deden ik en mijn vriendinnetjes vroeger ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Als jongen zijnde maak ik het zelfs weleens mee dat meiden mij proberen te versieren.
Moet zeggen dat ik dat niet vervelend kan vinden. Is wel schattig omdat er zo'n groepje meiden is die telkens één van hun zachtjes naar mij toe duwen enzo.
Dit ongerelateerde stukje informatie wilde ik graag even delen.
Haha ja ik wil geen spelbreekster zijn, maar stel ze kan het niet handelen. En sta je daar ongemakkelijk je bosje bloemen te overhandigen.quote:
Ja die had ik ook wel leuk gevonden hoor, maar goed. Ga er maar eens mee om zoiets.quote:
Ik vind het ook wel leuk, heb alleen totaal geen idee hoe je erop moet reageren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja cool man. Dat deden ik en mijn vriendinnetjes vroeger ook
Ik vind het een totstandkoming van een awkward situatie. Ik zou het niet doen, maar goed :pquote:
Jij doet xeauouixeau niemand jij hommoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het een totstandkoming van een awkward situatie. Ik zou het niet doen, maar goed :p
Hoe oud zijn ze en hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Als jongen zijnde maak ik het zelfs weleens mee dat meiden mij proberen te versieren.
Moet zeggen dat ik dat niet vervelend kan vinden. Is wel schattig omdat er tijdens het uitgaan zo'n groepje meiden is die telkens één van hun zachtjes naar mij toe duwen enzo.
Als ze langzaamaan met hun kontje tegen je aan gaan grindenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat niet vervelend kan vinden. Is wel schattig omdat er tijdens het uitgaan zo'n groepje meiden is die telkens één van hun zachtjes naar mij toe duwen enzo.
Hun rond de 18/19, ik 20.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze en hoe oud ben jij?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik het ook tot op heden niet gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het een totstandkoming van een awkward situatie. Ik zou het niet doen, maar goed :p
ik zal eens tegen jouw plasser aan grindenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als ze langzaamaan met hun kontje tegen je aan gaan grinden
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik zal eens tegen jouw plasser aan grinden
en dan ren ik keihard weg XDquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]en dan een stijve krjigen zeker gadverdamme doe normaal mens bah bah
XD LOL IK VET EJACULEREN IN MIJN PANTIES EN IEDEREN MIJ ZOE UITLACHEN ROFL HAHAHAHA KANKER RICKOKUN MET JE KANKERBEK HAHAHAquote:
Netjes. Zo gaat dat inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:48 schreef Jedi_Pimp het volgende:
"Als het een mooie jongen is mag het wel, als het een minder mooie jongen is mag het niet."
Al die vrouwen dit dit zeggen in dit topic![]()
Ik werk in de zomermaanden in een strandtent, er wordt zovaak met me geflirt door oudere of minder aantrekkelijke vrouwen waar ik zeker niet altijd een beschuitje mee zou willen eten. Voel ik me dan gekwetst, aangedaan of kut? Nee, dan loop ik naar mijn collegae en dan lachen we er over of maken we er zowaar een wedstrijdje van.
Komop hee TS, ligt gewoon aan je verneukte attitude.
En zijn die meisjes ouder dan 10?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En zijn die meisjes ouder dan 10?
Ze zijn dus een jaartje of 18/19, check hierboven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]Volgens mij van die hendige 15 jarige mokkeltjes
(god wat zijn die kk irritant trouwens, kwam er vrijdag oko wat tegen in mijn stamkroeg, ipv witte stralen zou ik gewoon over ze heen pissennatuurlijk allemaal zo dronken van 2 biertjes en maar gillen en gieren.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |