Bedankt voor deze waardevolle informatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb alleen de 1e pagina gelezen.
Is dit weer zo'n user als Meloewa? met van die domme luxe probleempjes?
Ik bedoel maar, zo'n jongen probeert in elk geval... als niemand meer probeert .. wat dan?
TS lijkt me echt zo'n trutje die zelf in elk geval nooooit toenadering zou zoeken bij een jongen.
Het ontmoedigt mij een beetje dat er aldoor dit soort topics zijn, ik dacht persoonlijk dat meiden aandacht wel leuk vonden maar uit dit soort topics lijkt dat helemaal niet zo.
Zo ga je steeds meer twijfelen om een leuke juffrouw te benaderen....Jammer.
zoveelste prinsessentopic
quote:
Ja dankzij FOK! durf ik ook geen meisjes meer aan te spreken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik bedoel maar, zo'n jongen probeert in elk geval... als niemand meer probeert .. wat dan?
TS lijkt me echt zo'n trutje die zelf in elk geval nooooit toenadering zou zoeken bij een jongen.
Het ontmoedigt mij een beetje dat er aldoor dit soort topics zijn, ik dacht persoonlijk dat meiden aandacht wel leuk vonden maar uit dit soort topics lijkt dat helemaal niet zo.
Jouw wat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ja ik wist niet of dat al gezegd was, maar check mijn pi
post iconquote:
Oh je dacht ws dat ik serieus was... in zo'n topic als dit word zo'n tekstje minimaal 3x uitgetypt dus vandaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Wat is de link met jouw pi?
idd, voelt zichzelf te goed. Niemand mag iets tegen haar zeggen behalve: heb je dit in een andere maat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ga er maar vanuit dat meisjes die aan het werk zijn er niet op zitten te wachten, want iemand duidelijk afwijzen kan dan niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik volg het nog steeds niet, maargoed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je dacht ws dat ik serieus was... in zo'n topic als dit word zo'n tekstje minimaal 3x uitgetypt dus vandaar.
Ditquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat meisjes die aan het werk zijn er niet op zitten te wachten, want iemand duidelijk afwijzen kan dan niet.
Nogmaals ik typte het uit omdat dit soort standaard tekstjes altijd aan worden gehaald.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat meisjes die aan het werk zijn er niet op zitten te wachten, want iemand duidelijk afwijzen kan dan niet.
Ja want je wordt alleen maar vaak aangesproken door mannen als je je kleedt als een 'vruchtbare sloerie'quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals ik typte het uit omdat dit soort standaard tekstjes altijd aan worden gehaald.
Kan het me wel voorstellen dat je dag in dag uit van die prutsers toespelingen krijgt, het ook zat word. Maar je kan sowieso individueel zo'n jongen er niet op afzeiken vind ik.
Die weet niet van die andere jongens....
Overigens als dit zovaak gebeurd TS, kleed jij je zeker als een vruchtbare () sloerie
Beter gezegd: ze zijn aan het werk om geld te verdienen en je bent dan op dat moment niet de enige klant in de winkel. Tevens nemen ze hun werk serieus. Flirten en ouwehoeren doen ze wel in hun vrije tijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai zei het toch beter.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:49 schreef HSG het volgende:
[..]
Beter gezegd: ze zijn aan het werk om geld te verdienen en je bent dan op dat moment niet de enige klant in de winkel. Tevens nemen ze hun werk serieus. Flirten en ouwehoeren doen ze wel in hun vrije tijd.
Ik denk dat dat niet eens per sé hoeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nogmaals ik typte het uit omdat dit soort standaard tekstjes altijd aan worden gehaald.
Kan het me wel voorstellen dat je dag in dag uit van die prutsers toespelingen krijgt, het ook zat word. Maar je kan sowieso individueel zo'n jongen er niet op afzeiken vind ik.
Overigens als dit zovaak gebeurd TS, kleed jij je zeker als een vruchtbare () sloerie
Lekker keihard happen aldoor op mijn suffe onelinersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja want je wordt alleen maar vaak aangesproken door mannen als je je kleedt als een 'vruchtbare sloerie'
Dit soort reacties.Je vindt het maar moeilijk te handelen he?
Ja weet ik, maar ik weet zeker dat er op FOK! wel van die figuren zijn die zo denken, dus die mogen ook wel weten dat het niet gepast is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zorg er gewoon voor dat je het doet als ze niet aan het werk is, dan zit je meestal wel goed. Dan heb je ook meteen door of ze trek in je heeft of niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dankzij FOK! durf ik ook geen meisjes meer aan te spreken.
Oh die weten dat nu vast welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik weet zeker dat er op FOK! wel van die figuren zijn die zo denken, dus die mogen ook wel weten dat het niet gepast is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |