quote:
Op dinsdag 24 januari 2012 08:00 schreef esperanza93 het volgende:[..]
Ja dan krijg ik alsnog wel kokhals neigingen en nog steeds niet om de smaak.

Het is gewoon niet echt mijn ding, denk ik dan. Ik vind het in ieder geval vreemd om te horen van vriendinnen dat zij het wel leuk vinden om te doen, daarom twijfel ik een beetje aan mezelf.
Niet doen, dat twijfelen. Het lijkt mij ook goor. Ik denk alleen dat het ook leuk en geil kan zijn om een grens over te gaan. De stoute schoenen aantrekken zeg maar. Na een nachtje dampende seks zo'n plakkerige ochtendkut in je mond is ook niet echt een fris genoegen, maar in de juiste stemming wel een geil genoegen. Dat het een beetje vies is en je het toch doet is ook wel weer geil. Het is maar een dun lijntje tussen vies en lekker, en als je op je gemakt bent en niet het gevoel hebt dat je moet kun je dat lijntje zomaar oversteken en dat geeft een kick.
Ik heb eens een vriendinnetje gehad die zaad gewoon heel vies vond, ook op een buik of been, dat wilde ze dan meteen opvegen. Prima, ieder zo zijn eigenaardigheden en ik zit er sowieso niet op te wachten dat vrouwen iets doen wat ze niet leuk vinden en ik waarschuw ook altijd wanneer het komt. Maar toen was ze me een keertje sowieso waanzinnig lekker en lang aan het pijpen en ik waarschuwde haar en sloeg haar ogen op en toen had ze een hele ondeugende blik en ging ze vol door. En daarna wel meteen wegspoelen met een slok bier, zo was ze dan ook wel weer. Maar die ondeugende blik, daar zat het hem in.
Dus ik zou zeggen, maak je hoofd vrij van het idee dat je iets moet, vertel het je vriend en dan krijg je er misschien vanzelf een keer lol in, en is het voor je vriend alleen maar extra leuk. Zoniet jammer, niks aan te doen. Krijg je er wel lol in maar moet je toch wel eens een keer kokhalzen, geeft ook niks. Een keer kokhalzen is toch niet erg? Dat is het pas als het persoonlijk wordt opgevat en jullie er een drama van maken. Niks moet, alles mag.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.