Ja dan krijg ik alsnog wel kokhals neigingen en nog steeds niet om de smaak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:37 schreef starla het volgende:
Vaker seks hebben, dan komt er minder uit en is het wateriger (smaakt ook minder sperma-achtig en meer naar suikerwater ofzo). Simpel maar het werkt. Jij blij, hij blij.
Als ik een meid had die niet slikte kon die meteen wieberen. Als ik jou was zou ik het gewoon vaker doen. Went vanzelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:00 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik alsnog wel kokhals neigingen en nog steeds niet om de smaak.Het is gewoon niet echt mijn ding, denk ik dan. Ik vind het in ieder geval vreemd om te horen van vriendinnen dat zij het wel leuk vinden om te doen, daarom twijfel ik een beetje aan mezelf.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:37 schreef starla het volgende:
Vaker seks hebben, dan komt er minder uit en is het wateriger (smaakt ook minder sperma-achtig en meer naar suikerwater ofzo). Simpel maar het werkt. Jij blij, hij blij.
Je kan er niet tegen dat het direct achterin je keel word gespoten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:00 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik alsnog wel kokhals neigingen en nog steeds niet om de smaak.Het is gewoon niet echt mijn ding, denk ik dan. Ik vind het in ieder geval vreemd om te horen van vriendinnen dat zij het wel leuk vinden om te doen, daarom twijfel ik een beetje aan mezelf.
Nu je het zegt. TS was toch van het prins op het witte paard principe?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt. TS was toch van het prins op het witte paard principe?
sry sryquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Nu je het zegt. TS was toch van het prins op het witte paard zaad principe?
Stoer hoor...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik een meid had die niet slikte kon die meteen wieberen. Als ik jou was zou ik het gewoon vaker doen. Went vanzelf.
Was een beetje om TS te klieren, die maakt om de haverklap de meest debiele seks topics aan. Wat is veel trouwens?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stoer hoor...
Al veel Fok!chicks gehosseld?
Laatst had ik nog gereageerd in een topic waar TS sprak over een jongen die te snel ging en dat TS nog maagd is. Ik snap er geen kut van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt. TS was toch van het prins op het witte paard principe?
Misschien heeft ze wel seks op date tweequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laatst had ik nog gereageerd in een topic waar TS sprak over een jongen die te snel ging en dat TS nog maagd is. Ik snap er geen kut van.
Sneller dan het licht?quote:
Niet doen, dat twijfelen. Het lijkt mij ook goor. Ik denk alleen dat het ook leuk en geil kan zijn om een grens over te gaan. De stoute schoenen aantrekken zeg maar. Na een nachtje dampende seks zo'n plakkerige ochtendkut in je mond is ook niet echt een fris genoegen, maar in de juiste stemming wel een geil genoegen. Dat het een beetje vies is en je het toch doet is ook wel weer geil. Het is maar een dun lijntje tussen vies en lekker, en als je op je gemakt bent en niet het gevoel hebt dat je moet kun je dat lijntje zomaar oversteken en dat geeft een kick.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:00 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |