Ja dan krijg ik alsnog wel kokhals neigingen en nog steeds niet om de smaak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:37 schreef starla het volgende:
Vaker seks hebben, dan komt er minder uit en is het wateriger (smaakt ook minder sperma-achtig en meer naar suikerwater ofzo). Simpel maar het werkt. Jij blij, hij blij.
Als ik een meid had die niet slikte kon die meteen wieberen. Als ik jou was zou ik het gewoon vaker doen. Went vanzelf.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:00 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik alsnog wel kokhals neigingen en nog steeds niet om de smaak.Het is gewoon niet echt mijn ding, denk ik dan. Ik vind het in ieder geval vreemd om te horen van vriendinnen dat zij het wel leuk vinden om te doen, daarom twijfel ik een beetje aan mezelf.
Een vrouw naar mijn hartquote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:37 schreef starla het volgende:
Vaker seks hebben, dan komt er minder uit en is het wateriger (smaakt ook minder sperma-achtig en meer naar suikerwater ofzo). Simpel maar het werkt. Jij blij, hij blij.
Je kan er niet tegen dat het direct achterin je keel word gespoten?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:00 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik alsnog wel kokhals neigingen en nog steeds niet om de smaak.Het is gewoon niet echt mijn ding, denk ik dan. Ik vind het in ieder geval vreemd om te horen van vriendinnen dat zij het wel leuk vinden om te doen, daarom twijfel ik een beetje aan mezelf.
Nu je het zegt. TS was toch van het prins op het witte paard principe?quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu je het zegt. TS was toch van het prins op het witte paard principe?
sry sryquote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Nu je het zegt. TS was toch van het prins op het witte paard zaad principe?
Stoer hoor...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik een meid had die niet slikte kon die meteen wieberen. Als ik jou was zou ik het gewoon vaker doen. Went vanzelf.
Was een beetje om TS te klieren, die maakt om de haverklap de meest debiele seks topics aan. Wat is veel trouwens?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Stoer hoor...
Al veel Fok!chicks gehosseld?
Laatst had ik nog gereageerd in een topic waar TS sprak over een jongen die te snel ging en dat TS nog maagd is. Ik snap er geen kut van.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel seks op date tweequote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Laatst had ik nog gereageerd in een topic waar TS sprak over een jongen die te snel ging en dat TS nog maagd is. Ik snap er geen kut van.
Sneller dan het licht?quote:
Niet doen, dat twijfelen. Het lijkt mij ook goor. Ik denk alleen dat het ook leuk en geil kan zijn om een grens over te gaan. De stoute schoenen aantrekken zeg maar. Na een nachtje dampende seks zo'n plakkerige ochtendkut in je mond is ook niet echt een fris genoegen, maar in de juiste stemming wel een geil genoegen. Dat het een beetje vies is en je het toch doet is ook wel weer geil. Het is maar een dun lijntje tussen vies en lekker, en als je op je gemakt bent en niet het gevoel hebt dat je moet kun je dat lijntje zomaar oversteken en dat geeft een kick.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:00 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dan sla jij maar zelf die spin doodquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:58 schreef rosepetals het volgende:
Als je het echt niet fijn vind moet je het ook gewoon niet doen, niet over je grenzen gaan. Seks moet wel leuk blijven.
Is dat aan mij persoonlijk gericht of in het algemeen? Want ik zie nergens staan dat ik moeite heb met slikken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan sla jij maar zelf die spin dood
Algemeen natuurlijk; als je problemen hebt met slikken kun je ook geen seks hebben, want dat is dat ook eng en vies enzoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Is dat aan mij persoonlijk gericht of in het algemeen? Want ik zie nergens staan dat ik moeite heb met slikken.
Ik neuk inderdaad niet. Is dat vreemd? De activiteiten buiten neuken om (hand en mond-werk) doe ik ook niet zomaar, dan moet ik binnen een relatie zitten of iemand echt heel erg leuk vinden en dat er mogelijk meer inzit.quote:
Ik vroeg het me af vanwege je vorige topic, over die dude die te snel ging.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:55 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik neuk inderdaad niet. Is dat vreemd? De activiteiten buiten neuken om (hand en mond-werk) doe ik ook niet zomaar, dan moet ik binnen een relatie zitten of iemand echt heel erg leuk vinden en dat er mogelijk meer inzit.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:55 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik neuk inderdaad niet. Is dat vreemd? De activiteiten buiten neuken om (hand en mond-werk) doe ik ook niet zomaar, dan moet ik binnen een relatie zitten of iemand echt heel erg leuk vinden en dat er mogelijk meer inzit.
En welke smaak dan wel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal zoiets dan ook nooit doen op de eerste date. Nou, kom maar op met de serieuze posts. Heel KLB en ONZ is hierheen gekomen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af vanwege je vorige topic, over die dude die te snel ging.
Doe eens rustig. TS is jong, en ze moet gewoon niks doen wat ze niet wil. Als ze het wil blijven proberen is dat natuurlijk ook oke, maar zo niet en je zet daar als vriend tegenover dat je dan ook niet meer wilt beffen (mag ik hierbij zeggen dat wij beiden vocht verliezen en dat sperma dus iets 'extra's' is wat bestaat uit heel wat meer vocht?) is dat pas echt kinderachtig en puberaal. Je moet zelf alles ontdekken en niks forceren, want dan gaat de lol er vanaf en dat is niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Algemeen natuurlijk; als je problemen hebt met slikken kun je ook geen seks hebben, want dat is dat ook eng en vies enzo
Hypocriete preutse pubers, want je kut smaakt zo lekker natuurlijk
Tweede date wel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:13 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik zal zoiets dan ook nooit doen op de eerste date. Nou, kom maar op met de serieuze posts. Heel KLB en ONZ is hierheen gekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieuze reactie: Laat hem minder koffie drinken/stoppen met roken en meer fruit eten, vooral ananas schijnt de smaak te bevorderen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Deze reactie valt me tegen van je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel seks op date twee
Ook niet als het je ultieme droomman is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:13 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik zal zoiets dan ook nooit doen op de eerste date. Nou, kom maar op met de serieuze posts. Heel KLB en ONZ is hierheen gekomen.
Over puberaal gesprokenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Algemeen natuurlijk; als je problemen hebt met slikken kun je ook geen seks hebben, want dat is dat ook eng en vies enzo
Hypocriete preutse pubers, want je kut smaakt zo lekker natuurlijk
Strong logicquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nog een die vies is van lichaamssappen tijdens de seks
Ach, jij blijkt in het algemeen best een tegenvaller te zijn dus een tegenvallende reactie valt in datzelfde ooglicht nog best meequote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:31 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Deze reactie valt me tegen van je.
Meneer is op zijn teentjes getrapt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, jij blijkt in het algemeen best een tegenvaller te zijn dus een tegenvallende reactie valt in datzelfde ooglicht nog best mee
Klopt, frustraties na een kutdag. Sorry schatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Meneer is op zijn teentjes getrapt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, frustraties na een kutdag. Sorry schat
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik een meid had die niet slikte kon die meteen wieberen. Als ik jou was zou ik het gewoon vaker doen. Went vanzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |