Mag ik nu je nummerquote:Op maandag 23 januari 2012 18:28 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Leuke reactie vind ik, oprecht.
Nou eigenlijk had ik dat gewoon gedaan om te laten zien dat ik geen troll was, wat mensen al gauw denken bij een meisje van die leeftijd op FOK!.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Alsof vrouwen foto's op FOK! zetten om géén aandacht te krijgen
Komop zeg, het is FOK!
Daarom heb ik toentertijd ook foto's in m'n fobo gehad.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou eigenlijk had ik dat gewoon gedaan om te laten zien dat ik geen troll was, wat mensen al gauw denken bij een meisje van die leeftijd op FOK!.
Ik vind dit zo'n onzinquote:Op maandag 23 januari 2012 18:29 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Alsof vrouwen foto's op FOK! zetten om géén aandacht te krijgen
Komop zeg, het is FOK!
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:35 schreef Ramkraker het volgende:
Die jongens denken, wat een lelijk wijf die krijgt vast nooit aandacht, en dan gaan ze dat soort dingen doen omdat ze medelijden met je hebbenen jij vat het persoonlijk op
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:31 schreef Crocodi1e het volgende:
Hoin hoin, *star trek handje* gniffel gniffel *snort snort*
Wat is het verschill tussen jou en een floppy disc?
Jij bent geen flop, de disc wel!1!1!11!!1!!!
Bedoel je zulke mensen, ts?
Hey, klein opdondertje, er zit wat bleekselderij in je snor. Staat je goed!quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Je komt uit Iran, post in het dieetclub topic en je had ergens gezegd dat je ~1.50 lang was. Kan niet missen.
Dat heb ik soms ook wel maar dan moet de jongen wel leuk zijn. Vreemd maar true.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:35 schreef rosepetals het volgende:
Vind het flirten niet perse vervelend maar gewoon ongemakkelijk, ik kan er niet op reageren
helaas trek je lelijkerds aanquote:Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook wel maar dan moet de jongen wel leuk zijn. Vreemd maar true.
Dan had je ook alleen je handen kunnen posten, daarmee kun je bijna altijd wel de leeftijd van iemand aardig inschatten.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou eigenlijk had ik dat gewoon gedaan om te laten zien dat ik geen troll was, wat mensen al gauw denken bij een meisje van die leeftijd op FOK!.
Ja ook wel bij leuke jongens. Maar ook bij vieze oude mannetjes ga ik blozen, naar de grond kijken en dan durf ik niet meer echt te reageren, waardoor idd de man denkt dat ie binnen is terwijl ik gewoon heel graag weg wilquote:Op maandag 23 januari 2012 18:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook wel maar dan moet de jongen wel leuk zijn. Vreemd maar true.
Ja maar ik kan heel makkelijk de hand van mijn zusje gebruiken dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:38 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dan had je ook alleen je handen kunnen posten, daarmee kun je bijna altijd wel de leeftijd van iemand aardig inschatten.
Meen je dat?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ook wel bij leuke jongens. Maar ook bij vieze oude mannetjes ga ik blozen, naar de grond kijken en dan durf ik niet meer echt te reageren, waardoor idd de man denkt dat ie binnen is terwijl ik gewoon heel graag weg wil
Ja ik kan het niet handelen. Vind het vaak ook best wel zielig, die mannen..quote:
Ja, dat klopt helemaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar ik kan heel makkelijk de hand van mijn zusje gebruiken dan.
En daarnaast wilde ik ook gewoon ontkrachten dat ik heel lelijk ben, dat valt nog best wel mee namelijk.
Ik vind het ook zielig maar vooral irritant waardoor ik automatisch kut ga doen (buiten mijn werk om). Ik heb heel vaak gehoord dat ik arrogant ben, voornamelijk van negers trouwens.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet handelen. Vind het vaak ook best wel zielig, die mannen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |