Dat kan echt heel ongemakkelijk gaan worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil nog eens een bloemetje gaan kopen voor het meisje in de bloemenwinkel. Niet omdat ze nou zo heel leuk is, maar het leek me gewoon een goeie versierpoging.
Als jongen zijnde maak ik het zelfs weleens mee dat meiden mij proberen te versieren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jezus, verrassend genoeg ook niet
[..]
God ik weet nu al weer welke DM's ik allemaal ga krijgenHaha aah wel lief
[..]
Vind je het niet sowieso ongemakkelijk als iemand met je flirt? Ook al is hij leuk en doet ie het goed? Ik weet nooit hoe te reageren.
Zeg dat nu nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat kan echt heel ongemakkelijk gaan worden.
Ja? Leek me wel een leuke eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat kan echt heel ongemakkelijk gaan worden.
Haha ja cool man. Dat deden ik en mijn vriendinnetjes vroeger ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Als jongen zijnde maak ik het zelfs weleens mee dat meiden mij proberen te versieren.
Moet zeggen dat ik dat niet vervelend kan vinden. Is wel schattig omdat er zo'n groepje meiden is die telkens één van hun zachtjes naar mij toe duwen enzo.
Dit ongerelateerde stukje informatie wilde ik graag even delen.
Haha ja ik wil geen spelbreekster zijn, maar stel ze kan het niet handelen. En sta je daar ongemakkelijk je bosje bloemen te overhandigen.quote:
Ja die had ik ook wel leuk gevonden hoor, maar goed. Ga er maar eens mee om zoiets.quote:
Ik vind het ook wel leuk, heb alleen totaal geen idee hoe je erop moet reageren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:32 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha ja cool man. Dat deden ik en mijn vriendinnetjes vroeger ook
Ik vind het een totstandkoming van een awkward situatie. Ik zou het niet doen, maar goed :pquote:
Jij doet xeauouixeau niemand jij hommoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het een totstandkoming van een awkward situatie. Ik zou het niet doen, maar goed :p
Hoe oud zijn ze en hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Als jongen zijnde maak ik het zelfs weleens mee dat meiden mij proberen te versieren.
Moet zeggen dat ik dat niet vervelend kan vinden. Is wel schattig omdat er tijdens het uitgaan zo'n groepje meiden is die telkens één van hun zachtjes naar mij toe duwen enzo.
Als ze langzaamaan met hun kontje tegen je aan gaan grindenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik dat niet vervelend kan vinden. Is wel schattig omdat er tijdens het uitgaan zo'n groepje meiden is die telkens één van hun zachtjes naar mij toe duwen enzo.
Hun rond de 18/19, ik 20.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze en hoe oud ben jij?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt er wel op en is ook net zo irritant.
Zijn hier trouwens ook meiden die wel op werk flirten en hier op in gaan?
Want dan zou ik nogmaals mijn poging kunnen doen bij de oliebollenkraam.
Ja daarom heb ik het ook tot op heden niet gedaan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het een totstandkoming van een awkward situatie. Ik zou het niet doen, maar goed :p
ik zal eens tegen jouw plasser aan grindenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:36 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als ze langzaamaan met hun kontje tegen je aan gaan grinden
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik zal eens tegen jouw plasser aan grinden
en dan ren ik keihard weg XDquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]en dan een stijve krjigen zeker gadverdamme doe normaal mens bah bah
XD LOL IK VET EJACULEREN IN MIJN PANTIES EN IEDEREN MIJ ZOE UITLACHEN ROFL HAHAHAHA KANKER RICKOKUN MET JE KANKERBEK HAHAHAquote:
Netjes. Zo gaat dat inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:48 schreef Jedi_Pimp het volgende:
"Als het een mooie jongen is mag het wel, als het een minder mooie jongen is mag het niet."
Al die vrouwen dit dit zeggen in dit topic![]()
Ik werk in de zomermaanden in een strandtent, er wordt zovaak met me geflirt door oudere of minder aantrekkelijke vrouwen waar ik zeker niet altijd een beschuitje mee zou willen eten. Voel ik me dan gekwetst, aangedaan of kut? Nee, dan loop ik naar mijn collegae en dan lachen we er over of maken we er zowaar een wedstrijdje van.
Komop hee TS, ligt gewoon aan je verneukte attitude.
En zijn die meisjes ouder dan 10?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:30 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
En zijn die meisjes ouder dan 10?
Ze zijn dus een jaartje of 18/19, check hierboven.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]Volgens mij van die hendige 15 jarige mokkeltjes
(god wat zijn die kk irritant trouwens, kwam er vrijdag oko wat tegen in mijn stamkroeg, ipv witte stralen zou ik gewoon over ze heen pissennatuurlijk allemaal zo dronken van 2 biertjes en maar gillen en gieren.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |