haha, het zal je verbazen. GIng met groep op vakantie en vriend d8 dat het heel slim was om met een cassiere te flirten. Want.... het is zo een makkelijk slachtoffer. Ze moet klanten werven en niet afstoten. Dus op een gegeven moment draaiden wij ons om "roflcopter wat doet die gast nu". Stond ie daar serieus een uur met een verveelde meid (die er werkte) te praten in heel lijp engels. Op het einde kwamen wij hem maar halen, werd ie vriendelijk verzocht om met ons mee te lopenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat meisjes die aan het werk zijn er niet op zitten te wachten, want iemand duidelijk afwijzen kan dan niet.
Je bedoelt die van de KFC?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef UltraViolence het volgende:
En die kerel van de MacDonalds dan, is die niet supergrappig?!
Wat een mongool is dat zeg..
Oh sorry, hij heeft duidelijk niet veel indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bedoelt die van de KFC?![]()
![]()
![]()
Medelijden met dat fictieve werkneemstertje.
Nou oke.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zorg er gewoon voor dat je het doet als ze niet aan het werk is, dan zit je meestal wel goed. Dan heb je ook meteen door of ze trek in je heeft of niet.
Aan die reclame ergerde ik me dood toen ik hem voor de eerste keer zagquote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:57 schreef UltraViolence het volgende:
En die kerel van de MacDonalds dan, is die niet supergrappig?!
Wat een mongool is dat zeg..
"Wil je menu"?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 11:59 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Oh sorry, hij heeft duidelijk niet veel indruk gemaakt.
"Moet je nog lang werken?!"
WIe is dat? Een boerenversie van ROn Wemel ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:01 schreef UltraViolence het volgende:
[ afbeelding ]
"Hallo, ik ben een malloot van 26 jaar oud die pretendeert 16 te zijn, vandaar mijn slechte hossel-skills."
Die is nog veel erger inderdaad.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:03 schreef rosepetals het volgende:
Ben ik dan de enige die het leuk vind als ze zegt tot mijn 67ste, en hij zegt dan wacht ik wel even?
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja.
Wat een hoofd.
[ afbeelding ]
werk je ook in KFC Ofzo?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef rosepetals het volgende:
Jaja, dat zal wel. Maar zijn 'dan wacht ik wel even' zou bij mij wel in de smaak gevallen zijnMaar dat zou dan wel aan mij liggen.
Haha nee dat niet.quote:
Kijk naar die vorm van dat hoofd!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja.
Wat een hoofd.
[ afbeelding ]
Haha nee ook niet.quote:
Ja ik vind hem wel schattig eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |