Ja maar de klacht van TS gaat natuurlijk ook niet op voor hete mannen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik vind hem wel schattig eigenlijkMaar het is een beetje een jongetje.
Wat zeg je nu!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:06 schreef rosepetals het volgende:
Jaja, dat zal wel. Maar zijn 'dan wacht ik wel even' zou bij mij wel in de smaak gevallen zijnMaar dat zou dan wel aan mij liggen.
Is dat niet ook "Fokko" uit Turkse Chick?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja.
Wat een hoofd.
[ afbeelding ]
Ziet ze opeens een of andere fok loser dat zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
Wat zeg je nu!![]()
Die ga ik onthouden!
Jezus, verrassend genoeg ook nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan werk je zeker als een "sandwich" artist bij Subway?![]()
God ik weet nu al weer welke DM's ik allemaal ga krijgenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef Knaller het volgende:
[..]
Wat zeg je nu!![]()
Die ga ik onthouden!
Vind je het niet sowieso ongemakkelijk als iemand met je flirt? Ook al is hij leuk en doet ie het goed? Ik weet nooit hoe te reageren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar de klacht van TS gaat natuurlijk ook niet op voor hete mannen.
Die mogen (bijna) alles zeggen wat ze willen.
Nee dat is Beau junior.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Is dat niet ook "Fokko" uit Turkse Chick?
Da werk je gewoon als cassiere in een supermarktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jezus, verrassend genoeg ook niet
Dank voor deze informatie.quote:
Ja. Ik kan het nooit zo goed handelen, al helemaal niet als ik aan het werken ben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vind je het niet sowieso ongemakkelijk als iemand met je flirt? Ook al is hij leuk en doet ie het goed? Ik weet nooit hoe te reageren.
Vraag ik mij ook af... misschien iets met een Excel lijstje.quote:
Niks.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af... misschien iets met een Excel lijstje.
Ik wou zeggen to-do listquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:17 schreef classpc het volgende:
[..]
Niks.
[..]
Wat moet ik nou weer met dat lelijke stuk vreten, gatver.
Ah ja en die ontmoetingen zijn altijd echtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja. Ik kan het nooit zo goed handelen, al helemaal niet als ik aan het werken ben.
Tenzij het zo iemand is waarbij je je instant wel op je gemak voelt. Maar die zijn zeldzaam.
Nee!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
Da werk je gewoon als cassiere in een supermarkt
Kledingzaak?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:19 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ah ja en die ontmoetingen zijn altijd echt
[..]
Nee!
Het antwoord op wat ik doe is slechts 1 muisklik wegquote:
Ja, hij lijkt er wel op en is ook net zo irritant.quote:
Soms flirt ik wel terug, maar dan wel met een rooie kopquote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt er wel op en is ook net zo irritant.
Zijn hier trouwens ook meiden die wel op werk flirten en hier op in gaan?
Want dan zou ik nogmaals mijn poging kunnen doen bij de oliebollenkraam.
Wie is Beau junior eigenlijk?quote:
Ik wil nog eens een bloemetje gaan kopen voor het meisje in de bloemenwinkel. Niet omdat ze nou zo heel leuk is, maar het leek me gewoon een goeie versierpoging.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt er wel op en is ook net zo irritant.
Zijn hier trouwens ook meiden die wel op werk flirten en hier op in gaan?
Want dan zou ik nogmaals mijn poging kunnen doen bij de oliebollenkraam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |