Haha hoi Niels, ik heb eens geprobeerd in te loggen in jouw account omdat ik in de veronderstelling was dat jouw wachtwoord mogelijk berenpak kon zijn. Dat is vast en zeker dom van mij.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef 9611Niels het volgende:
Godverdomme, ik al jaren grapjes maken voor niks dus
Zal eerder een accutol zijn in jouw geval hahahahaquote:Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef sinepedraap het volgende:
Ik draag een regenjas met niks eronder aan en doe altijd helikoptertje bij de kassa
Ha die Esperanza,quote:Op maandag 23 januari 2012 20:08 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Haha hoi Niels, ik heb eens geprobeerd in te loggen in jouw account omdat ik in de veronderstelling was dat jouw wachtwoord mogelijk berenpak kon zijn. Dat is vast en zeker dom van mij.
Kwetsend zelfs?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij om dat het niet leuk is om aandacht te krijgen van types waar ik geen aandacht van wil hebben en waar ik niet eens mee gezien wil worden. Ik ervaar dat soort dingen eerder als kwetsend dan als een compliment en fijn vind ik het ook zeker niet. Dat jij dat (blijkbaar) niet kunt begrijpen vind ik vreemd.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Zal eerder een accutol zijn in jouw geval hahahaha
Hallo,quote:Op maandag 23 januari 2012 20:09 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ha die Esperanza,
Dat is zeker dom, het is namelijk berenpak2.
Groetjes,
Niels
Ik geloof dat jij eerder een beetje vreemd in elkaar zit; je ervaart ongewenste aandacht als "kwetsend"?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Het gaat er bij mij om dat het niet leuk is om aandacht te krijgen van types waar ik geen aandacht van wil hebben en waar ik niet eens mee gezien wil worden. Ik ervaar dat soort dingen eerder als kwetsend dan als een compliment en fijn vind ik het ook zeker niet. Dat jij dat (blijkbaar) niet kunt begrijpen vind ik vreemd.
quote:Op maandag 23 januari 2012 20:23 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hallo,
Ik zal het onthouden, 9611Niels. Ik heb jou trouwens nog geprobeerd te zoeken op Facebook aangezien jij zei dat wij gemeenschappelijke vrienden hebben. Het mocht alweer niet baten. Zoveel mensen heten Niels en met veel Nielsen heb ik gemeenschappelijke vrienden.
Liefs.
Is dat vreemd? Ik vind het oprecht kwetsend wanneer ik aangeef dat iemand mij met rust moet laten en de persoon door blijft gaan met ongewenst aandacht geven. Ik vind het zeker niet leuk zoals mannen blijkbaar denken. Ik zie mezelf helemaal niet als superhot, geweldig en ben ook helemaal niet arrogant. Eerder onzeker dan.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij eerder een beetje vreemd in elkaar zit; je ervaart ongewenste aandacht als "kwetsend"?
Wat voor een prinses op de erwt ben jij dan?
Toen ik dit las besefte ik me dat TS de serveerster uit "soms gaat het mis" is.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:16 schreef joentje het volgende:
Goed,
Je staat dus in een winkel de kassamiep uit te hangen. (Ja hangen: in kledingwinkels staan vooral winkelmeisjes hun eigen eenzaamheid met z'n allen op te lossen.)
Dan wil iemand wat afrekenen. Met een saggo rotkop kom je aanslenteren (Jij bent er niet voor hem! Hij is de onderbreking van een diepe discussie die je had! "..en ik zeg , ik zeg ,wat ik zeg. en zij zegt.")
Klant maakt een opmerking ( misschien kijkt ze dan wat vrolijker!). Hoe hij het waagt !!!!
Je bent geen lustobject! Wegwezen viezerik! Hoe waagt hij het! Jij, journaliste in spé nog wel, wenst niet op deze lage wijze benaderd te worden! Sexist!
Jij, dominatrix van de pinprocedure, godin de van plastic tas! Afrekenen en wegwezen! Pleurt op!
Al een cursusje klantvriendelijkheid gehad?
Klopt als een busquote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Zoals ik al eerder zei. Is het een mooie man dan zijn zelfs de meest idiote opmerkingen om van te giechelen zo leuk, is het een lelijke man dan werkt het gewoon niet. Als je maar genoeg charme hebt dan kun je in principe een stuk directer en botter zijn.
Mannen denken tevens fundamenteel anders over aandacht krijgen, daarom heb je deze discussies. Is gewoon een man/vrouw verschilletje.
Maar goed, dat het rot is als ze het blijven en blijven proberen snap ik dan weer wel.
Dan ben je een bitchquote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat is er mis met "Bespaar jezelf de moeite."?
Als je dat zegt ben je opeens een bitch.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:08 schreef TimMer1981 het volgende:
Wat is er mis met "Bespaar jezelf de moeite."?
Bitch and proud of it.quote:
In jouw geval sta ik daar niet van te kijken; zelfs deze post wijst op Look At Me-syndrome en meestal gaat dat gepaard met een te positief zelfbeeld.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef esperanza93 het volgende:
Sowieso ben je altijd arrogant. Hoe vaak ik dat wel niet heb gehoord!
Jijquote:Op maandag 23 januari 2012 22:29 schreef esperanza93 het volgende:
Sowieso ben je altijd arrogant. Hoe vaak ik dat wel niet heb gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |