quote:Op maandag 23 januari 2012 09:50 schreef Deepfreeze het volgende:
NTS, hopelijk valt het mee met jou, en wordt draakje op het CB goedgekeurd.. Maar zou fijn zijn als die krampjes zouden verdwijnen zeg!
En eenvoor alle spookjes en mama's die het nodig hebben
Daan was gisteravond lekker bezig. Manlief had hem om 11 uur een flesje gegeven. Maar uiteindelijk sliep hij pas om 2 uur, na nog een beetje melk en aandacht.. Daarna om half 6 weer een fles, en de slaap pas een uur na afloop van de fles gevat, liggend op mijn borstkas.
En nu ligt hij te snurken, 10 minuten nadat de fles op was..
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:03 schreef cleany het volgende:
Wow DML praat puck al? en balen van de nacht![]()
Laatste tijd kwijlt Evan heel veel en we kwamen er achter dat er een boventandje door kwam :-). Hij wilt ook steeds meer zelf doen...tanden poetsen en eten.
Hij heeft aan 3 of 4 flessen voeding genoeg, eet fruit, brood en avondhapje (nu lust hij ineens wel alles).
Hij groeit bijna uit z'n Maxi Cosi en wil zelf proberen te zitten en staan, maar slaat waarschijnlijk het kruipen over en probeert steeds meer te zeggen.
Wat gaat het allemaal hard!
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
cleany, ik dacht ook even dat Bartje kruipen over ging slaan, omdat hij al wel kan staan/zitten, maar geen neiging tot kruipen had.. 3 keer raden waar meneer nu heel hard mee bezig is...
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:05 schreef cleany het volgende:
Kruipen blijkbaar...ze kunnen verrassende dingen doen
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Gisteren wist hij zichzelf vooruit te sleuren op de vloer, maar ik zie hem nu ook steeds vaker op handen en knieën, dus zodra hij doorkrijgt hoe hij vooruit moet dan is ie weg!
quote:Op maandag 23 januari 2012 10:11 schreef NotTheSame het volgende:
Puck's (en mama's en papa's) dramanacht![]()
...
Daan ook een rommelnachtje!
Tandjes voor Evan!
Bartje wil kruipen!
We zijn weer terug van het CB en... surprise, surprise, Draak is in een week tijd 240gram aangekomen! Ze weegt nu 3270gram en is 48cm!
Vanmorgen, net voor we gingen, wel helaas weer om kunnen kleden wegens projectielspugen. CB ziet er geen probleem in, eens kijken wat morgen de huisarts weer zegt...
Zometeen weer de auto in voor de gyn en dan gaan we vanmiddag eens de lk bellen, want ik ben toch niet van plan om nog maanden m'n voedingen te kolven... Diep respect voor Jipster, want jij doet/deed dat wel, toch?
Eet en drink je wel genoeg?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:10 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pffff het voelt alsof ik zweef, zo duizelig ben ik. Beetje slaapgebrek ofzo?? En op zich ging het best wel goed vannacht. Ze werd maar 2 keer wakker.
Zo'n ukje gewoon altijd lekker oppakken en niet laten huilen. Hij is nog zo kleinquote:Op maandag 23 januari 2012 13:29 schreef Kyara het volgende:
1e weekend met Midas thuis gehad. Is nog wel wennen om huiltjes en zo te herkennen. Wanneer laten huilen en wanneer oppakken en zo. We moeten elkaar nog even leren kennen zeg maar.
Maar wel superblij om met z'n drietjes bij elkaar te zijn
+1!quote:Op maandag 23 januari 2012 14:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo'n ukje gewoon altijd lekker oppakken en niet laten huilen. Hij is nog zo klein. Je kan hem nog niet verwennen.
Midas is voor dit gebeuren inderdaad nog veel te klein. Ik pakte Marieke tot twee weken terug inderdaad bij elk huiltje op. Als ze niet al de hele tijd bij mijn vriend of mij lag dan tenminstequote:Op maandag 23 januari 2012 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar SB jouw meisje is alweer twee maandjes en ga je nu aanleren in bed te slapen.
Midas is zo jong. Ik zou hem persoonlijk vooral gewoon lekker dichtbij je houden voor nu. Dat mopperen om te leren zelf in slaap te vallen e.d. dat komt over een aantal weken wel. Maar dat is mijn mening.
Als ze zo klein zijn dan kun je ze ook niet 'verwennen', zeg maar. Voor een goede hechting is het dan juist van belang zo'n kleintje te troosten. Het verband is dan echt nog niet gelegd tussen: huilen en uit bed halen/ troosten. Mijn advies zou dus ook zijn: nooit laten huilen op die leeftijd. En als ze dan huilen, dan in elk geval terwijl je erbij bent. Als het wat gemopper is, dan is het wat anders natuurlijk, kan het net zo goed zijn dat ze even later lekker in slaap vallen.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:21 schreef tweeoogje het volgende:
Ik pak mn kleine meisje ook altijd op. veul te zielig om te laten huilen nog, vind ik
Ik doe het uitstekend vind ik zelfquote:Op maandag 23 januari 2012 14:24 schreef SummerBreeze het volgende:
En dat het een reactie op Bitterend is wil niet zeggen dat hoe zij het doet niet goed is hoor. Ik merk alleen aan mezelf dat ik een betere en vrolijkere moeder ben als ik ook af en toe wat tijd voor mezelf heb. En daarvoor moet Marieke dus in haar eigen bedje liggen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar SB jouw meisje is alweer twee maandjes en ga je nu aanleren in bed te slapen.
Midas is zo jong. Ik zou hem persoonlijk vooral gewoon lekker dichtbij je houden voor nu. Dat mopperen om te leren zelf in slaap te vallen e.d. dat komt over een aantal weken wel. Maar dat is mijn mening.
Herkenbaar. Blij dat ik geen trap hebquote:Op maandag 23 januari 2012 16:14 schreef Susie het volgende:
Ik vind het wel moeilijk huiltjes te herkennen hoor. Toen ze net geboren was, tot een week of 2,3 had ze een duidelijke eten huil, maar nu?
Als ik haar in bed leg, meestal is ze dan al half onder zeil, dan word ze na 10 minuten weer wakker en is het brullen. Loopt helemaal rood aan en dikke tranen. Wanneer ik haar oppak is ze ook niet gelijk stil, dus is ze echt boos of verdrietig. Ik vind het dan ook lastig haar in bed te krijgen. Wakker in bed leggen is beter, maar lukt dus niet. Ze is zo actief. Dan gaat ze dus mama beweging geven, want moet tig keer de trap op en dat word ik dan zat en neem ik haar weer mee naar beneden.... Mja, ooit zal het wel goed komen denk ik maar.
Ow ok, ik heb het boek zelf en vond het fijn om te lezen en een paar ideeën op de doen, maar ik ben idd mee eens dat het gedeelte voor onder 6 maanden niet zo heel uitgebreid is.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lekker slapen zonder huilen vind ik pas nuttig vanaf zes maanden. Het gedeelte voor baby's onder de zes maanden is maar magertjes vind ik en niet echt vernieuwend.
/einde mening.
Ik tikte gelijktijdig een aanvulling. Overdag doe ik hem geen slaapzakje aan. Ook omdat hij op onregelmatige tijden moe wordt. Soms valt hij spelende in slaap, dan pest ik hem niet door hem alsnog en slaapzakje aan te doen. Mss. toch iets stipter worden in de bedtijden en bijbehorend ritueel. Ik vind dat lastig. Ik probeer wel de drie r's, maar probeer hem toch ook in zijn natuurlijk ritme te volgen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Slaapt hij normaal in een slaapzak, Aventura?
Als ik Cas zonder slaapzak in bed leg dan vindt ik hem ook zo terugMet slaapzak kan hij niet draaien nog niet iig...
Mattís slaapt vlak naast me in z'n wieg. Als hij dan wat begint te mekkeren laat ik hem liggen, maar zorg ik wel dat hij naar me kan kijken en me vast kan houden (of ik hem). Werkt in elk geval goed.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:36 schreef Kyara het volgende:
We laten hem niet echt huilen maar soms is het meer gemekker om in slaap te komen. Als ik hem dan uit bed haal is hij klaarwakker terwijl hij anders nog wel in slaap wil vallen. Maar dat is dan meer mekkeren dan huilen inderdaad.
En inderdaad, verwennen kan nog niet.
ja, dat doe ik ook. En overdag ga ik ook vaak even bij hem kijken. Troosten vanuit de wieg zeg maar.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mattís slaapt vlak naast me in z'n wieg. Als hij dan wat begint te mekkeren laat ik hem liggen, maar zorg ik wel dat hij naar me kan kijken en me vast kan houden (of ik hem). Werkt in elk geval goed.
Of gewoon lekker vanaf de kant foto's maken en paps laten zwemmen!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Daar heb je tankini's voorOh een badpak vond je ook al niks. Een wetsuit dan
![]()
Goed idee. Ik ging alleen met Puck en kon dus niet filmen hoe hij aan het schateren wasquote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef Susie het volgende:
[..]
Of gewoon lekker vanaf de kant foto's maken en paps laten zwemmen!
En dat is dan ook wel weer jammer. Ik was vroeger echt een waterrat, vond het heerlijk! Maar de laatste jaren zag je mij echt niet meer in NL in een bikini op het strand of zwembad. Buitenland geen probleem. *complex ofzo* Woon ook in een dorp, dus vind het gewoon niet fijn, dat bekenden je zien enzo. Nah, komt wel goed. Boerkini een optie?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ging alleen met Puck en kon dus niet filmen hoe hij aan het schateren was
Huh? Wat is een Ssserpente?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Aventura het volgende:
Haaaaha, dat is een Ssserpente! Ik las er laatst ook al een toespeling op, heb het toen niet nagevraagd. Zwembroekjes zijn losscheurbaar * Aventura maakt een metal note
Yep. Ik heb het onthouden want ik wil niet hetzelfde meemakenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Ssserpente het volgende:
Ooh, dat met die zwemluier en die poep?
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Ssserpente het volgende:
Ooh, dat met die zwemluier en die poep?
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef tweeoogje het volgende:
Oh, en trui! Het gaat heeeeeeel goed, zowel met mij als met mn kleine meisje. Ik vind het zoooo leuk om moeder te zijn! Ze is zo superlief! Alleen vaak overdag wakker, maar ze slaapt 's nachts heel goed, drinkt heel goed, en groeit heel goed! Alleen hoop ik dat de krampjes niet te vaak tevoorschijn komen.. Oo en ik heb toch zo'n mooi dekentje voor dr gehaakt! Die moet ik eigenlijk in t haaktopic komen showen.. Dat komt nog!
Sommige zwembaden is het echter verplicht. Dan kan je beter zelf bij de kruidvat eigen merk zwemluiers kopen, ipv ze duur te kopen bij het zwembad.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef DJMO het volgende:
Zwemluiers = redelijk geldopleverende uitvindinghet ding zuigt zich zo direct vol met water dat het alleen poep bij de billen houdt, maar plas is ook vocht en aangezien de luier al vol zit, houdt het dat absoluut niet tegen!
Hier ook gewoon een boxershort of zwembroek aan. Komop zeg, ik ga geen euro per luier betalen omdat er een duur woord/merk aanhangt terwijl het niets meer doet dan een gewone luier
Dot wordt over 2 weken 1 en die krijgt nog elke avond/nacht een fles.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:07 schreef Cyntiaa het volgende:
mijn moeder en de moeder van mijn vriend verklaarden ons voor gek dat Cas tot december nog een nachtfles kreeg. En kijk hem nu, slapen van 18:30 - 06:00 uur.Hij kan het wel.
Maar goed dat je mijn schoonmoeder niet kentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dot wordt over 2 weken 1 en die krijgt nog elke avond/nacht een fles.
Dito, mijnes krijgt volledig op verzoek dus het verschilt wanneer wel 's nachts en wanneer niet, maar er zijn nachten bij dat ze rustig 2 of 3 keer een fles krijgt 's nachts. Achja, ik lig er niet wakker van. (juist nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dot wordt over 2 weken 1 en die krijgt nog elke avond/nacht een fles.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dito, mijnes krijgt volledig op verzoek dus het verschilt wanneer wel 's nachts en wanneer niet, maar er zijn nachten bij dat ze rustig 2 of 3 keer een fles krijgt 's nachts. Achja, ik lig er niet wakker van. (juist niet)
Ik ben zo trots op die kleine kabouter van me! Ze loopt zelf de trap open trots dat ze was! Okay minder handig dat wij haar ineens kwijt waren en ze toen al halverwege de trap zat, maar ik vind t zo knap <3
Ze gaat ook steeds meer gericht communiceren, zo leuk <3 dat communiceren deed ze uiteraard al wel, maar nu echt een geluidje gebruiken om aan te geven dat ze iets wil hebben en wijzen en pakken enzo.
En over kleine kabouters gesproken, ik heb dr vanmorgen eens op de weegschaal geparkeerd, welliswaar met kleding en met luier aan, maar zat ze wel mooi aan de 8.4 woehoe!
Het is het nieuwe beleid om ze niet meteen op maagzuurremmers te zetten. Eerst proberen zonder en met indikken van de voeding aan de slag. Dit omdat maagzuurremmers wel heel goed werken, maar je wordt er een soort van verslaafd aan en het verstoord, op lange termijn, de aanmaak van maagzuur. Althans, zo werd mij verteld, van verstand heb ik er verder ook niet van. En inderdaad is groei daarbij een criterium. Groeien ze goed, dan is de noodzaak tot ingrijpen minder hoog.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef NotTheSame het volgende:
Conclusie van dokter: Draakje heeft wat last van maagzuur, maar ze willen haar nog niet aan de medicatie zetten. De eerste minuten van het gesprek was ze de voorbeeldbaby uit aan het hangen: lekker slapen in de kinderwagen, maar 'gelukkig', toen hij haar wilde onderzoeken begon het projectielspugen. Maar reflux word hier uitgesloten, ze zou namelijk genoeg gewicht aankomen?
Ik hou haar goed in de gaten en bevalt het me niet, dan zit ik zo weer met haar bij de huisarts.
ean 7,7quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:48 schreef bitterend het volgende:
ah ean wat een poepie! en die poes is net zo groot man! hoeveel weegt hij/zij??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:56 schreef danic het volgende:
Wauw, wat blijft Rossi lief bij Ean liggen f_r. Dat doen die twee main coons van mij niet hoor. Die blijven veilig uit Eva d'r buurt.
En de cb arts gaf aan dat ze eventueel al naar 2 flessen mocht, als ze daarbij dan een toetje atLijkt me echt niet voldoende hoor, ze is nog maar 8,5 maand. En aan de stats te zien kan een derde fles echt geen kwaad. Dus we blijven nog maar een tijdje op 3.
Rossi wist niet hoe gauw hij weg moest gaan hoor. Hij lag heel fout in de box en ik legde ean er naast. Ean yes kat aaien aaien aaien en Rossi ie wegwezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ean zit nog op 4 flessen
En je spoiler spannend. Mocht het zo zijn ik ga niet met je meedoen.
Mt bv zou ik inderdaad helemaal niet vasthouden aan aantal x voeding, wat een onzin. Wat is dat toch met cb's en het zo snel mogelijk willen terugdringen van voedingen...Ze kijken daarbij ook helemaal niet naar de hoeveelheid per voeding, wat natuurlijk wel relevant is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hier ook het advies om Floris maar drie keer te laten drinken (BV). Ik dacht het dus even niet.
Succes Danic!
Tijd tussen de prikjes maakt ook niet uit. Matthias krijgt de prikken van 4 maand voorlopig ook nog niet. Misschien met 6 maand, misschien zelfs nog wel later!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou de wijkverpleegkundige had mijn man gebeld. Volgens haar maakt het niet uit en kon het echt echt echt niet eerder. Kortom, 14 februari it is...
Niet leuker nee, maar wel minstens zo leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:31 schreef Aventura het volgende:
Phew, haha! Moet er zelf ook echt niet aan denken. Ben nog aan het bekomen van deze, haha. Kan me ook niet voorstellen dat er ooit een leukere gemaakt kan worden (groot cliche, ik weet het).
Ja mijn man denkt ook dat het de goden verzoeken is. Ik ben er gezond uitgekomen (met mijn hoge bloeddruk niet vanzelfsprekend), onze jongen is helemaal gezond, geen huilbaby, allergie of ander gedoe, slaapt goed, is stoer, blij, mooi, het is de ideale baby! Hoeveel geluk kun je hebben als de tweede baby ook zo is. (Ik denk altijd aan de buren, die hebben 2 zoontjes, allebei huilbaby's, die ene na een jaar nog elke nacht 2x urenlang brullen, oudste deed dat ook en is nu op zijn derde hyperactief en volkomen onhandelbaar, dan denk ik: hoe kon je er nog een willen als je er zo eentje had, gemeen he!)quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef bitterend het volgende:
haha aventura zegt mijn man ook...wil geen tweede deze is perfect
Dan heb ik wel een hele zware accessoire en kost me dat mijn arm!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Accessoire was het toch, 1 kind..? Volgens KimLian
van der Meij
+1quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat ouders met één kind maar een gezin met twee stuit mij zo tegen de borst
Want?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat ouders met één kind maar een gezin met twee stuit mij zo tegen de borst
Nou ik weet wel zeker dat ik geen tweede wilquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef bitterend het volgende:
Nu dat ik weet hoe ongemakkelijk een zwangerschap kan zijn en hoe pijnlijk bevallen is...weet niet of ik een tweede durf!
Ben je met 1 kind geen gezin?quote:
Ja, moet er nu ook nog even niet aan denken. Maar gezien mijn eiproductie -en eigenlijk ook wel mijn leeftijd- kan ik ook geen jaren meer wachten op een nummer 2. Maar goed, eerst maar eens bevalling nummer 1 verwerkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef bitterend het volgende:
Nu dat ik weet hoe ongemakkelijk een zwangerschap kan zijn en hoe pijnlijk bevallen is...weet niet of ik een tweede durf!
ja ik bedoelde de indoor; ik vind het zelf ook vreselijk, maar ik ga ook naar Ballorig met de meiden hoor, Evie vind het prachtig!quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:19 schreef mignonne het volgende:
danklief, ik vind hem leuk, mn lief maakt normaal niet echt geweldige foto's (denk: bewogen) maar deze is leuk gelukt.
BJ wat bedoel j e?die indoortoestand? Ik vind het hels, maar voor de kinderen is het zeker leuk![]()
ik was in mn eigen woonplaats! Als je googlet op mn woonplaats en indoor speeltuin kom je hem tegen.
Maar het is vrij vaak gezegd hoor, met 2 kinderen zijn we pas een écht gezin.. Lees het vaak in bladen enzo..quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ja, lieve meiden, ik bedoelde niet dat je als ouders of alleenstaande ouders met 1 kindje geen gezinnetje bent hoor!
Alleen het voelde bij ons echt nog niet klaar, en nu voelt het goed, en is 'ons' gezinnetje echt compleet. dat bedoelde ik meer...![]()
Al een hele tijd heb ik vage klachten en die ontsteking in mijn maag en luchtwegen erbij. en via de SC in oud zag ik een lijstje met klachten voorbij komen die bijna allemaal op mij van toepassing zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:53 schreef bitterend het volgende:
f_r candida? heb je er last van?
Kyara![]()
![]()
BJ ik snap je! je hebt een prachtige gezinnetje
Ik had vandaag gevraagd of hij boven wilde stofzuigen en de aanrecht schoon wilde makenquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:07 schreef laiveneertiekje het volgende:
f_r, ziet hij wel wat er gedaan moet worden? Die van mij heeft echt duidelijke instructies nodig, anders komt er soms maar weinig van terecht..
Wat heerlijk zo een vent DML, al hoewel het zal ook zijn nadelen hebben.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier is het andersom. Meneer loopt vaak te mopperen. En het is heus gewoon netjes hier hoor en ik doe mijn huishoudelijke taken maar hij is zo over perfectionistisch daar kan ik niet tegen op. Dus dan mag ie het vaak lekker zelf doen als hij gaat brommenmijn mopperpot.
Gaat ook zo lekker samen een perfectionist en een sloopkogel van bijna eén![]()
![]()
klinkt wellicht raar; maar als ik aan mijn vent vraag; wil jij stofzuigen boven? en ik kom terug. zit ie in dezelfde positie op de bank bij wijze van spreken. Zeg: de stofzuiger staat klaar, stofzuig je even boven voor ik terug ben? dan is het vaak wél gebeurd. Niet vragen, maar opdracht geven dusquote:Op woensdag 25 januari 2012 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had vandaag gevraagd of hij boven wilde stofzuigen en de aanrecht schoon wilde maken
2 dingen moet lukken toch?
waarschijnlijk heb je gelijk, jammer dat er geen handleiding bijzatquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:35 schreef danic het volgende:
Ik denk beide. Zijn ritme veranderd en niets wat jij doet kan dat tegengaan. Tot voor kort kon je nog lekker even met hem op bed wegdoezelen, nu wordt hij groter en wil hij gaan spelen. Ook zijn slaaptijden kunnen anders worden, dus wellicht is hij nog niet moe genoeg??
Eva vindt de box ook helemaal niks, die wil rond kunnen dabberen.
jammer dat het op dit moment meestal een vervelend toontje is, soms lijkt het ook op "au, au"quote:Zaba: je kindje ontdekt dat hij een stem heeft. niets minder en niets minder. Ga er op in door er op veschillende toonhoogte's op te reageren. Dan help je 'm juist met z'n spraakontwikkeling
Het zijn kruidvat luiers, maar inderdaad dat kan ik eens proberen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:30 schreef danic het volgende:
Heb je het bonnetje nog TJ, bij de Etos doen ze daar nooit moeilijk om hoor. Iedere andere winkel lijkt mij ook niet. Gewoon aangeven dat ze te klein zijn en dat je ze wilt ruilen tegen een grotere maat.
Hier ook een man die bang is van rommel/kliederzooi
Zaterdag word die 10 weken en is bijna 6 kilo...quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:08 schreef bitterend het volgende:
TJ in maat 3! hoe groot is je manneke?
Jipster beterschap voor J![]()
Haha dat is ook een bollequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef bitterend het volgende:
Haha....mijne is 8 weken en 6 kilos en 150 gram![]()
WhOOt! Jemig, das best een bolle denk ik? Hou ik van hoor! Anouk zit denk ik nu ook over de 6, maar die is maandag alweer 14 weken....quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef bitterend het volgende:
Haha....mijne is 8 weken en 6 kilos en 150 gram![]()
Groeit hard ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef meissie1595 het volgende:
Hier ongeveer 6,1 kilo met bijna 12 weken
Dot lult ons de oren van de kop met (l)amp, poes, mama, uit, hap en (k)oekkoe(k). Ze gaan nog niet allemaal perfect, maar t is wel duidelijk wat ze bedoelt. Alleen uit zei ze een tijdje heel gericht en dat is nu weer even weg. Komt vast wel weer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel zegt Dot trouwens nog meer dan poes?![]()
DJMO, geef jij nou ook dingen als rijst of een stamppot a la rapley?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:35 schreef Susie het volgende:
Nope, alleen als ik rondjes ga lopen in huis word ze rustig en naar de vissies kijken in het aquarium. Nu zit ze in (of op?) de wipper het beestje op te eten wat eraan hangt![]()
Ik denk dat ze gewoon 'verder' wil, erg rechtop willen zitten enzo en alles bekijken. In bed is er natuurlijk niets aan
Vaseline?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er iemand een tip voor fijne billencréme ? Zijn billen zijn stuk en sudo lijkt niet te verzachten nu.
Ik geloof dat ik eerst even moet googlen welk soort dan plakrijst is maar bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef Vanyel het volgende:
DML, nog een rijsttip. Maak plakrijst. Dat kun je in blokjes geven. Plakt wel enorm, maar ligt minder snel overal.
In de toko zoeken naar sticky rice.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik eerst even moet googlen welk soort dan plakrijst is maar bedankt voor de tip!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In de toko zoeken naar sticky rice.
Dat maizena op de billen, dat is er volgens mij echt zo'n een van grootmoeders?! Daar kom je toch niet op om op de billen te doen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou op de open stukken maizena strooien Cyntiaa!
Nou volgens mij word de onze een "homootje" want hij blijft er maar bij lachenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef bitterend het volgende:
Wat zoet al die sabbelende babies![]()
Over handjes gesproken, hoe doen jullie het met nagels vijlen?? ik krijg haar handen niet stil genoeg ervoor..
ben nu aan het doen! grappig dacht er niet aanquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou volgens mij word de onze een "homootje" want hij blijft er maar bij lachen, ik hou zijn handjes stevig vast en vijl ze dan.
.
Af en toe trekt die zich los dus het duurt effe maar op zich valt het nog mee vind ik.
Hier kreeg ik de tip om het in zijn slaap te doen, maar hij is zo snel wakker en ik ben blij dat die eindelijk slaapt dus ik doe het maar als die wakker is.
Trouwens hij smekt en doet maar het is hem maar 1 keer gelukt om werkelijk zijn duim te pakken te krijgen
vuilniszak onder de stoel leggenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DJMO, geef jij nou ook dingen als rijst of een stamppot a la rapley? En zo ja gaat dat een beetje? Ik wil wat minder de lepel gebruiken hier maar Puck moet dan wel genoeg binnen krijgen om zijn honger te stillen. En papa moet even over zijn angst over de kliederboel die het dan wordt heen stappen
En heeft ze dat gedaan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:15 schreef Susie het volgende:
Mevrouw hier is al wakker vanaf 16.00.... Hazetukje gemaakt van 10 minuten. Mag toch verwachten dat ze straks een hele lange tuk gaat maken!
Ohw ga ik voortaan ook doen dan, ik dacht dat dat niet mocht omdat nagels van baby's snel zouden scheuren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb Jelte zijn nagels nooit gevijld. Gewoon knippen. Gaat prima!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |