abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:45:59 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107229229
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:19 schreef mignonne het volgende:
dank O+ lief, ik vind hem leuk, mn lief maakt normaal niet echt geweldige foto's (denk: bewogen) maar deze is leuk gelukt.

BJ wat bedoel j e?die indoortoestand? Ik vind het hels, maar voor de kinderen is het zeker leuk :Y

ik was in mn eigen woonplaats! Als je googlet op mn woonplaats en indoor speeltuin kom je hem tegen.
ja ik bedoelde de indoor; ik vind het zelf ook vreselijk, maar ik ga ook naar Ballorig met de meiden hoor, Evie vind het prachtig!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_107229239
Wat een lieve foto's zag ik voorbij komen! Kleine Mignonne goed aan het groeien, NTS nog geen maagzuurremmers (onzin van die groei! Kijk mijn dikkie dik.. Laat je niet afschepen hoor!), gezinnetjes met 1 kind..

Als je met 2 ouders en 1 kind geen gezin bent, wat ben ik dan met mn meisje? :D

Mijn Eliesje is weer blij. Nog steeds verhoging (hoe lang moet je dat trouwens aankijken voor je naar de dokter gaat? Ik zie geen reden, maar ze heeft nu al sinds zaterdag verhoging, rond de 37.8 a 38gr) en nog steeds veel snottebellen maar verder een vrolijke meid.. Kijk maar!

Zooooo jammer dat ie niet helemaal scherp is.... Moeilijk hoor fotograferen zonder flits met een wiebelbaby..
pi_107229328
Hij is scherp op het mooie rompertje Sannne, prachtige foto inderdaad. En soms vind ik de onscherpte niet eens storen zoals bij deze foto O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107229477
Ohhh Elise!!!! om op te vreten ben je O+ O+ O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107229941
Wat een mooi meisje Sannne! O+

Mag ik ook mijn 2 weken oude baby even spammen?

pi_107230022
Ow Kyara wat een droppie! O+
pi_107230393
Tnx meiden!
Wauw wat een kanjer Kyara!!
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:20:31 #208
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107231120
o ja, lieve meiden, ik bedoelde niet dat je als ouders of alleenstaande ouders met 1 kindje geen gezinnetje bent hoor!
Alleen het voelde bij ons echt nog niet klaar, en nu voelt het goed, en is 'ons' gezinnetje echt compleet. dat bedoelde ik meer... :Y O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_107231715
Oh Elise wat een prachtige foto sanne
Wat een droppie kyara
Mignonne ook al zo'n mooie foto.

2e wel of niet ik ben er nog niet uit. Eerst maar eens beter worden. Als ik de volgende keer bij de arts ben maar eens vragen of ik getest kan worden op candida
  woensdag 25 januari 2012 @ 20:38:05 #210
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107232053
Oh, wat zijn we heerlijk aan het spammen! O+

Ik gebruik ook liever de flits niet...heule rare foto's krijg ik dan :P

FR: dat zou niet fijn zijn!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107232250
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
o ja, lieve meiden, ik bedoelde niet dat je als ouders of alleenstaande ouders met 1 kindje geen gezinnetje bent hoor!
Alleen het voelde bij ons echt nog niet klaar, en nu voelt het goed, en is 'ons' gezinnetje echt compleet. dat bedoelde ik meer... :Y O+
Maar het is vrij vaak gezegd hoor, met 2 kinderen zijn we pas een écht gezin.. Lees het vaak in bladen enzo..
Ik voel me een minigezinnetje met mn meisje, maar we zijn nog niet compleet!
(Maar als we met zn tweetjes blijven is dat prima!)
pi_107232752
f_r candida? heb je er last van?

Kyara O+ O+

BJ ik snap je! je hebt een prachtige gezinnetje O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107232908
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 20:53 schreef bitterend het volgende:
f_r candida? heb je er last van?

Kyara O+ O+

BJ ik snap je! je hebt een prachtige gezinnetje O+
Al een hele tijd heb ik vage klachten en die ontsteking in mijn maag en luchtwegen erbij. en via de SC in oud zag ik een lijstje met klachten voorbij komen die bijna allemaal op mij van toepassing zijn.

@sannne ik heb juist heel veel respect voor je. Ik zou het alleen echt niet trekken.
Nu ben ik wel een beetje pissig want vriend is op woe altijd thuis en heeft dus niks in het huishouden gedaan. Oke hij zwemt wel met ean maar het schoonmaken komt allemaal vrij op mijn bordje.
pi_107233426
f_r, ziet hij wel wat er gedaan moet worden? Die van mij heeft echt duidelijke instructies nodig, anders komt er soms maar weinig van terecht..

En om op de eerdere posts in te haken, ik wil graag een tweede.. Mijn O+ ook, maar we zien het financiële plaatje op dit moment niet duidelijk, en daarom gaan we nog lekker een tijdje genieten van Bartje...
pi_107233461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:07 schreef laiveneertiekje het volgende:
f_r, ziet hij wel wat er gedaan moet worden? Die van mij heeft echt duidelijke instructies nodig, anders komt er soms maar weinig van terecht..
Ik had vandaag gevraagd of hij boven wilde stofzuigen en de aanrecht schoon wilde maken
2 dingen moet lukken toch?
pi_107233765
Dat zou je zeggen van wel f_r.
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:22:17 #217
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107234130
Oei, dat zijn wel 2 dingen FR :P
Ik ken het; loop alles achter zijn kont op te ruimen, maar ik heb nu nog verlof. Hoop wel dat dat straks anders gaat. Laatst ging het hier al over praten met je kerel (of vrouw natuurlijk! Alhoewel ik mij kan voorstellen dat een huishouden met 2 vrouwen gewoon makkelijker verloopt? Correct me if i'm wrong), dat is hier dus ook lastig. Ik kan 10 x wat zeggen, maar de 11de keer gebeurt het nog niet of verkeerd....dus geef ik het op :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107234443
Ik deed dat ook altijd maar ik trek dat momenteel echt niet.
Een beetje hulp is dan wel prettig
pi_107234561
f_r hoop niet dat je candida hebt :*

ik doe niet aan huishouden :9
pi_107235980
Hoe uit zich verlatingsangst bij een baby? Kan dat ook als ik gewoon nog in dezelfde kamer ben?

Ik heb geen idee wat er is, maar zoontje schreeuwt de hele tijd (nu in elk geval veel vaker dan ik gewent was) sinds enkele dagen. Ik denk dat die niet ziek is, geen tandjes krijgt op dit moment, geen honger heeft en geen verse luier nodig heeft.
Ik heb sinds een tijdje de box en het bed laag gezet en vrij snel ernaar begon die met optrekken. Nu is niets leuker om aan de tralies van de box/ bed te hangen. Eerst dacht ik dat die niet meer vanzelfs kon gaan zitten, maar gisteren was het ook tijdens het wandelen (sinds ik de wagen heb omgebouwd kan die mij niet meer zien, maar ik heb wel geprobeerd veel met hem te praten tijdens het lopen). Hij schreeuwt nu de hele dag, zo van die korte harte verontwaardigde kreten, als ik op een afstandje ben, ook soms als hem het eten niet snel genoeg gaat, of hem iets anders niet zint.....
Ben een beetje radeloos ..
pi_107236263
Wat vervelend Zana. Hier is het zo dat ze de hele dag op schoot wil dus ja ook in dezelfde kamer, als ik haar op de grond zet dan is het krijsen tot ik haar weer oppak dan is het weer goed. Ik speel vaak even mee en als ze dan zelf lekker bezig is dan loop ik weg en ga k op de bank zitten ofzo, maar zelfs dat werkt soms niet. Echt vermoeiend, maar het is gelukkig maar een fase!!

En over mannen die niets doen, ik heb er ook zo eentje en ik hou van hem O+
Maar soms is het wel vreselijk irritant. Nu werk ik gelukkig iets minder en daardoor kan ik het beter hebben dat ik zelf alles meot doen. Maar als ik bijvoorbeeld moet werken zorg ik dat ik alles spik en span achterlaat om terug te komen in een teringzooi die ik dan vervolgens weer op kan ruimen, maar ja de meiden hebben het leuk gehad en hij ziet het gewoon echt niet. Ik heb voor me eigen rust besloten me er niet meer druk over te maken maar dat heeft wel even geduurt voor ik dat kon hoor!
pi_107236409
Hoe oud is hij nu?
Het kan heel goed verlatingsangst zijn hoor. Eva heeft dit nu ook heel erg en ik kan me nog niet omdraaien, of het is brullen.
Dus hangt ze aan mijn broekspijp, huilt ze als ik in de keuken sta (daar kan ze niet komen ivm kattenvoer enzo) en zit ze soms zelfs op de wc op schoot 8)7
Ik weet dat het een fase is en laat haar in me klimmen als ze dat wil. Ik ga dan dingen samen met haar doen en samen ontdekken. Dus als ze zo doet bij een (voor haar) onbekend persoon, dan pak ik haar op en gaan we samen kennismaken. Dus ik ga haar niet bevestigen in haar angst, maar laat zien dat hij bij mij veilig is en dat haar angst niet altijd gegrond is. Veiligheid en geborgenheid zijn het belangrijkst.

Je laatste stukje begrijp ik niet helemaal. De korte, harde gillen. Is dat echt huilen of is dat roepen. Eva roept de hele tijd "HA" en dan roep ik dat terug. Kan zo wel een paar minuten doorgaan. Ze doet het ook om te ontdekken waar ik ben als ze me niet ziet, maar het is ook gewoon een spelletje. Alleen wilde ze dat vanmiddag ook in de AH :')

Ik zou (als het kan) je wandelwagen gewoon nog even zo zetten dat hij je kan zien en het over een week of twee nog eens proberen. Of, als dat niet lukt, stop dan regelmatig tijdens het wandelen, ga naast hem zitten op je hurken en 'praat' over alles wat jullie zien.
pi_107236569
Hier is het andersom. Meneer loopt vaak te mopperen. En het is heus gewoon netjes hier hoor en ik doe mijn huishoudelijke taken maar hij is zo over perfectionistisch daar kan ik niet tegen op. Dus dan mag ie het vaak lekker zelf doen als hij gaat brommen :6 mijn mopperpot.

Gaat ook zo lekker samen een perfectionist en een sloopkogel van bijna eén :') :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107236693
Wat een heerlijke babyfoto's O+
pi_107236982
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 22:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier is het andersom. Meneer loopt vaak te mopperen. En het is heus gewoon netjes hier hoor en ik doe mijn huishoudelijke taken maar hij is zo over perfectionistisch daar kan ik niet tegen op. Dus dan mag ie het vaak lekker zelf doen als hij gaat brommen :6 mijn mopperpot.

Gaat ook zo lekker samen een perfectionist en een sloopkogel van bijna eén :') :D
Wat heerlijk zo een vent DML, al hoewel het zal ook zijn nadelen hebben.

(hier trouwens ben ik de perfectionist, zo erg dat als hij de was heeft gevouwen ofzo dat ik het over ga doen :') beetje triest van mij.. Hem nu maar gezegd dat hij geen was meer hoeft te vouwen ;))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')