Ik doe het uitstekend vind ik zelfquote:Op maandag 23 januari 2012 14:24 schreef SummerBreeze het volgende:
En dat het een reactie op Bitterend is wil niet zeggen dat hoe zij het doet niet goed is hoor. Ik merk alleen aan mezelf dat ik een betere en vrolijkere moeder ben als ik ook af en toe wat tijd voor mezelf heb. En daarvoor moet Marieke dus in haar eigen bedje liggen.
quote:Op maandag 23 januari 2012 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar SB jouw meisje is alweer twee maandjes en ga je nu aanleren in bed te slapen.
Midas is zo jong. Ik zou hem persoonlijk vooral gewoon lekker dichtbij je houden voor nu. Dat mopperen om te leren zelf in slaap te vallen e.d. dat komt over een aantal weken wel. Maar dat is mijn mening.
Herkenbaar. Blij dat ik geen trap hebquote:Op maandag 23 januari 2012 16:14 schreef Susie het volgende:
Ik vind het wel moeilijk huiltjes te herkennen hoor. Toen ze net geboren was, tot een week of 2,3 had ze een duidelijke eten huil, maar nu?
Als ik haar in bed leg, meestal is ze dan al half onder zeil, dan word ze na 10 minuten weer wakker en is het brullen. Loopt helemaal rood aan en dikke tranen. Wanneer ik haar oppak is ze ook niet gelijk stil, dus is ze echt boos of verdrietig. Ik vind het dan ook lastig haar in bed te krijgen. Wakker in bed leggen is beter, maar lukt dus niet. Ze is zo actief. Dan gaat ze dus mama beweging geven, want moet tig keer de trap op en dat word ik dan zat en neem ik haar weer mee naar beneden.... Mja, ooit zal het wel goed komen denk ik maar.
Ow ok, ik heb het boek zelf en vond het fijn om te lezen en een paar ideeën op de doen, maar ik ben idd mee eens dat het gedeelte voor onder 6 maanden niet zo heel uitgebreid is.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lekker slapen zonder huilen vind ik pas nuttig vanaf zes maanden. Het gedeelte voor baby's onder de zes maanden is maar magertjes vind ik en niet echt vernieuwend.
/einde mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |