Ik tikte gelijktijdig een aanvulling. Overdag doe ik hem geen slaapzakje aan. Ook omdat hij op onregelmatige tijden moe wordt. Soms valt hij spelende in slaap, dan pest ik hem niet door hem alsnog en slaapzakje aan te doen. Mss. toch iets stipter worden in de bedtijden en bijbehorend ritueel. Ik vind dat lastig. Ik probeer wel de drie r's, maar probeer hem toch ook in zijn natuurlijk ritme te volgen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Slaapt hij normaal in een slaapzak, Aventura?
Als ik Cas zonder slaapzak in bed leg dan vindt ik hem ook zo terugMet slaapzak kan hij niet draaien nog niet iig...
Mattís slaapt vlak naast me in z'n wieg. Als hij dan wat begint te mekkeren laat ik hem liggen, maar zorg ik wel dat hij naar me kan kijken en me vast kan houden (of ik hem). Werkt in elk geval goed.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:36 schreef Kyara het volgende:
We laten hem niet echt huilen maar soms is het meer gemekker om in slaap te komen. Als ik hem dan uit bed haal is hij klaarwakker terwijl hij anders nog wel in slaap wil vallen. Maar dat is dan meer mekkeren dan huilen inderdaad.
En inderdaad, verwennen kan nog niet.
ja, dat doe ik ook. En overdag ga ik ook vaak even bij hem kijken. Troosten vanuit de wieg zeg maar.quote:Op maandag 23 januari 2012 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mattís slaapt vlak naast me in z'n wieg. Als hij dan wat begint te mekkeren laat ik hem liggen, maar zorg ik wel dat hij naar me kan kijken en me vast kan houden (of ik hem). Werkt in elk geval goed.
Of gewoon lekker vanaf de kant foto's maken en paps laten zwemmen!quote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Daar heb je tankini's voorOh een badpak vond je ook al niks. Een wetsuit dan
![]()
Goed idee. Ik ging alleen met Puck en kon dus niet filmen hoe hij aan het schateren wasquote:Op maandag 23 januari 2012 20:06 schreef Susie het volgende:
[..]
Of gewoon lekker vanaf de kant foto's maken en paps laten zwemmen!
En dat is dan ook wel weer jammer. Ik was vroeger echt een waterrat, vond het heerlijk! Maar de laatste jaren zag je mij echt niet meer in NL in een bikini op het strand of zwembad. Buitenland geen probleem. *complex ofzo* Woon ook in een dorp, dus vind het gewoon niet fijn, dat bekenden je zien enzo. Nah, komt wel goed. Boerkini een optie?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Goed idee. Ik ging alleen met Puck en kon dus niet filmen hoe hij aan het schateren was
Huh? Wat is een Ssserpente?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:11 schreef Aventura het volgende:
Haaaaha, dat is een Ssserpente! Ik las er laatst ook al een toespeling op, heb het toen niet nagevraagd. Zwembroekjes zijn losscheurbaar * Aventura maakt een metal note
Yep. Ik heb het onthouden want ik wil niet hetzelfde meemakenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Ssserpente het volgende:
Ooh, dat met die zwemluier en die poep?
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:47 schreef Ssserpente het volgende:
Ooh, dat met die zwemluier en die poep?
quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef tweeoogje het volgende:
Oh, en trui! Het gaat heeeeeeel goed, zowel met mij als met mn kleine meisje. Ik vind het zoooo leuk om moeder te zijn! Ze is zo superlief! Alleen vaak overdag wakker, maar ze slaapt 's nachts heel goed, drinkt heel goed, en groeit heel goed! Alleen hoop ik dat de krampjes niet te vaak tevoorschijn komen.. Oo en ik heb toch zo'n mooi dekentje voor dr gehaakt! Die moet ik eigenlijk in t haaktopic komen showen.. Dat komt nog!
Sommige zwembaden is het echter verplicht. Dan kan je beter zelf bij de kruidvat eigen merk zwemluiers kopen, ipv ze duur te kopen bij het zwembad.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef DJMO het volgende:
Zwemluiers = redelijk geldopleverende uitvindinghet ding zuigt zich zo direct vol met water dat het alleen poep bij de billen houdt, maar plas is ook vocht en aangezien de luier al vol zit, houdt het dat absoluut niet tegen!
Hier ook gewoon een boxershort of zwembroek aan. Komop zeg, ik ga geen euro per luier betalen omdat er een duur woord/merk aanhangt terwijl het niets meer doet dan een gewone luier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |