abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107168589
Cas vond dat het om 06:00 uur weer tijd was om op te staan. Nog even in bed geknuffeld en toen de dag gestart met een flesje O+
pi_107168757
Eva vindt zwemmen onwijs leuk, kijkt echt haar ogen uit! En echt zo schattig!!

Ze heeft vannacht trouwens goed geslapen! Ging om 19.30u naar bed, kwam om 1.30 voor een voeding en werd om 6.20 weer wakker. En dat kwam goed uit, want rond die tijd maak ik haar sowieso wakker omdat ik om 7.00 de deur uit moet. Dus mama was ook erg blij, zo kon ik even wat uurtjes bijtukken...
Tralalalaaa
pi_107168935
Zwemmen vinden ze hier ook geweldig en we doen het veel te weinig.

Sarah heeft weer een beetje door wat de hele nacht slapen is. Vijf uur werd ze wakker, normaal krijgt ze dan een flesje, nu heb ik haar bij me genomen en ze sliep gewoon tot 8 uur door :D lekker wijffie O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107169170
Kijk, zo zien we het graag! :)

Fijn hé wanneer ze een beetje een vast ritme krijgen. Ik moet zeggen dat ik het ook gewoon zijn beloop heb gelaten, mijn moeder en de moeder van mijn vriend verklaarden ons voor gek dat Cas tot december nog een nachtfles kreeg. En kijk hem nu, slapen van 18:30 - 06:00 uur. *; Hij kan het wel.

Zwemmen doen we hier ook veel te weinig, misschien a.s. weekend maar even doen.

En we gaan een lang weekend weg boeken! *O* Naar Texel! Een leuk hotel gezien met familiekamer voor een fijn prijsje. Straks even een datum prikken en boeken maar!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:27:55 #104
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107169488
Hier ook een goede nacht, van half 11 tot 5.45. Helaas wilde ze daarna absoluut niet slapen en was het vreselijk brullen. Niets hielp, maar weer wat drinken gemaakt, ook dat niet... Toen heb ik haar neergelegd en laten huilen....na 5 minuten viel ze in slaap om 8 uur. Pffff, dat was zo tegen mijn gevoel in.

Vanmiddag naar kdv, gesprek en uurtje wennen! Brrrr, wat komt het werken weer dichtbij zeg!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 24 januari 2012 @ 09:28:27 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107169496
Oh Cyntia, wat lekker! Texel is heerlijk!
pi_107170086
Texel is het enige eiland waar ik nog niet geweest ben, van de Wadden welteverstaan ;)

Je zult zien Susie dat het werken je ook wel weer gaat bevallen. En dat je kleintje het op het kdv super zal vermaken. Als ik kijk hoe blij Cas daar altijd is, lekker met andere kindjes spelen. Komt ze op een vertikale groep? Cas zit tussen kindjes van 10 weken tot 4 jaar :)
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:25:00 #107
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107170876
Zo, wij hebben ook weer een droomnacht gehad! 23.00uur - 4.00uur en 4.30uur tot 8.00uur, toen moest ik haar wakker maken want we moesten om 9.00uur bij de dokter zijn...

Conclusie van dokter: Draakje heeft wat last van maagzuur, maar ze willen haar nog niet aan de medicatie zetten. De eerste minuten van het gesprek was ze de voorbeeldbaby uit aan het hangen: lekker slapen in de kinderwagen, maar 'gelukkig', toen hij haar wilde onderzoeken begon het projectielspugen. Maar reflux word hier uitgesloten, ze zou namelijk genoeg gewicht aankomen?
Ik hou haar goed in de gaten en bevalt het me niet, dan zit ik zo weer met haar bij de huisarts.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 10:25:57 #108
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107170905
Oh ja hoor, werken zal me ook wel weer bevallen, maar toch he?! :D En ik weet zeker dat ze het leuk zal hebben op het kdv. En nu begin ik in ene te twijfelen of ze horizontale of verticale groepen hebben :? Daar geef ik de zwangerschap maar even de schuld van :6 Ik dacht horizontaal, omdat mij dat zelf prettig leek.... stom he? Weet het gewoon niet meer! :D _O-
Edit; heb het ff opgezocht; horizontaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Susie op 24-01-2012 10:35:42 ]
pi_107171179
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 09:07 schreef Cyntiaa het volgende:
mijn moeder en de moeder van mijn vriend verklaarden ons voor gek dat Cas tot december nog een nachtfles kreeg. En kijk hem nu, slapen van 18:30 - 06:00 uur. *; Hij kan het wel.
Dot wordt over 2 weken 1 en die krijgt nog elke avond/nacht een fles.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107171266
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maar goed dat je mijn schoonmoeder niet kent >:) Ach, ieder kindje doet het op zijn eigen ritme. Zolang alles maar goed gaat, toch?

Hoe is het nu met Dot haar allergiën?
pi_107171671
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dito, mijnes krijgt volledig op verzoek dus het verschilt wanneer wel 's nachts en wanneer niet, maar er zijn nachten bij dat ze rustig 2 of 3 keer een fles krijgt 's nachts. Achja, ik lig er niet wakker van. (juist niet :+)

Ik ben zo trots op die kleine kabouter van me! Ze loopt zelf de trap op O+ en trots dat ze was! Okay minder handig dat wij haar ineens kwijt waren en ze toen al halverwege de trap zat, maar ik vind t zo knap <3
Ze gaat ook steeds meer gericht communiceren, zo leuk <3 dat communiceren deed ze uiteraard al wel, maar nu echt een geluidje gebruiken om aan te geven dat ze iets wil hebben en wijzen en pakken enzo.

En over kleine kabouters gesproken, ik heb dr vanmorgen eens op de weegschaal geparkeerd, welliswaar met kleding en met luier aan, maar zat ze wel mooi aan de 8.4 woehoe! *O*
:)
pi_107171694
We krijgen morgen de uitslag van het bloedonderzoek, dus dat is ff spannend.

Verder gaat het eigenlijk best goed. Ze heeft bijna geen plekjes meer, krabt zich nog maar zelden open en eet weer met smaak.
Vooral dat laatste vind ik fijn om te zien. Nu nog wat meer variatie erin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107171750
Superfijn! *O*
succes met de uitslag :*
pi_107171761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dito, mijnes krijgt volledig op verzoek dus het verschilt wanneer wel 's nachts en wanneer niet, maar er zijn nachten bij dat ze rustig 2 of 3 keer een fles krijgt 's nachts. Achja, ik lig er niet wakker van. (juist niet :+)

Ik ben zo trots op die kleine kabouter van me! Ze loopt zelf de trap op O+ en trots dat ze was! Okay minder handig dat wij haar ineens kwijt waren en ze toen al halverwege de trap zat, maar ik vind t zo knap <3
Ze gaat ook steeds meer gericht communiceren, zo leuk <3 dat communiceren deed ze uiteraard al wel, maar nu echt een geluidje gebruiken om aan te geven dat ze iets wil hebben en wijzen en pakken enzo.

En over kleine kabouters gesproken, ik heb dr vanmorgen eens op de weegschaal geparkeerd, welliswaar met kleding en met luier aan, maar zat ze wel mooi aan de 8.4 woehoe! *O*
*O*
Nog even doorpompen en je hebt zo je speklap terug. Dot gaat donderdag naar het CB, ben heel benieuwd wat ze daar te vertellen hebben over lengte en gewicht.

Dot vraagt echt maar 1x 's nachts. Als wij de moeite doen om haar uit bed te plukken voor we zelf naar bed gaan hoeft ze helemaal niet meer.

Vanmorgen op het aankleedkussen bleef ze maar poes poes zeggen. Ik denk dat kind is gek, weet niet meer wie ik ben. Zie ik opeens dat mevrouw V een foto van onze poes boven haar hoofd had gehangen O+
pi_107171909
Hier krijgt Sarah ook vaak 's nachts rond 5 uur nog een voeding. Ik zeg gewoon dat dat haar ontbijt is ;) Lijkt het of ze geen ancht voeding heeft maar meestal slapat ze daaarna dan weer door :)

En hier ook een traploper, zat opeens op de 4 tree, maar draait zich dus ook zo om en als ik er niet had gestaan was ze zo naar beneden gedonderd.

NTS wil de huisarts nou niet aan de maagzuurremmers omdat ze goed genoeg groeit?!
Sarah groeide ook goed genoeg en daarom wilde ze er ook steeds niet aan dat ze ergens last van had.. Maar uiteindelijk bleek het dus wel reflux te zijn waardoor ze heel veel huilde en sinds ze medicatie gebruikt hebben wij een totaal ander meisje. DUs idd als het bij jou niet goed voelt gewoon weer aan de bel trekken!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:03:02 #116
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107172048
Mignonne, wat fijn dat ze weer groeit! :)
pi_107172111
NTS :* ze groeit goed maar ze heeft pijn..kan de KA echt niks voorschrijven die het kan verlichten?

Susie spannenddddd!! wij gaan volgende week wennen!

en Texel is heerlijk O+

Gisteren had ons ukje verhoging, ze heeft ook het bed ondergespuugd dus alles verschoond en dan sliep ze van 22 tot 02.00 en dan tot 06.30 :o
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107172194
Hier ook achter elkaar al een paar goede nachten van 9 tot 5.45 :o
pi_107172269
@NTS ik kolf nog steeds regelmatig, maar de laatste week niet meer fulltime. In elk geval kolf ik de avondvoeding en de nachtvoeding(en) sowieso en krijg J. dus direct verse gekolfde melk.
Ik schommel een beetje, eerst kolfde ik alles, deze week was ik het weer zo zat dat ik overdag de meeste voedingen aan de borst leg. Even kijken hoe de groei gaat.. maar hij lijkt wel goed te drinken. Dus even afwachten...

Overigens krijgt hij wel een flesje kv per dag, want ik kreeg het gewoon niet rond

gekolfd een hele dag en inmiddels zit dat er gewoon in. Heb er wel vrede mee, en probeer het in elk geval vol te houden tot hij een half jaar is. Heb niet het idee dat mijn productie heeft geleden onder dat ene flesje kv. Ga sowieso aan de domperidon beginnen denk ik, als ik weer moet werken, want ik krijg niet genoeg gekolfd.

Succes! En vertrouw op je gevoel wat betreft die reflux en ga anders gewoon weer terug naar de dokter!

Ik lees allemaal over zwemmen, dat lijkt me zo leuk! Wij willen binnenkort ook eens naar babyzwemmen, is hier op zondagmorgen.

Ik krijg het topic steeds niet bijgelezen.. :D en ik werk nog niet eens :')

Ergens las ik Puck die al een echte dreumes is met woordjes *O* En fijn Mignonne dat jou snelle weer groeit! *O*

En spannend voor Vanyel en uk de bloeduitslag :*
pi_107172292
Wij hebben vorige week gezwommen met Matthias :') Hij vond het net zo leuk als in bad gaan. Dikke fail dus. Voorlopig gaat ie maar niet meer mee!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 13:03:58 #121
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107176029
*O* voor het traplopen van de kabouter van Mignonne! *O*

*O* even voor Anouk, want 3 maanden vandaag! *O* die ze besloten heeft slapend door te brengen... vanmorgen van 8.00 tot 11.00 en nu weer vanaf 12.30... :D
pi_107178827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef NotTheSame het volgende:

Conclusie van dokter: Draakje heeft wat last van maagzuur, maar ze willen haar nog niet aan de medicatie zetten. De eerste minuten van het gesprek was ze de voorbeeldbaby uit aan het hangen: lekker slapen in de kinderwagen, maar 'gelukkig', toen hij haar wilde onderzoeken begon het projectielspugen. Maar reflux word hier uitgesloten, ze zou namelijk genoeg gewicht aankomen?
Ik hou haar goed in de gaten en bevalt het me niet, dan zit ik zo weer met haar bij de huisarts.
Het is het nieuwe beleid om ze niet meteen op maagzuurremmers te zetten. Eerst proberen zonder en met indikken van de voeding aan de slag. Dit omdat maagzuurremmers wel heel goed werken, maar je wordt er een soort van verslaafd aan en het verstoord, op lange termijn, de aanmaak van maagzuur. Althans, zo werd mij verteld, van verstand heb ik er verder ook niet van. En inderdaad is groei daarbij een criterium. Groeien ze goed, dan is de noodzaak tot ingrijpen minder hoog.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben het er niet mee eens, maar wij krijgen om die reden ook geen medicijnen. Mij is toen wel gezegd: werkt het niet voldoende en gaat de groei achterlopen, dan is het tijd om in te grijpen en medicijnen te gaan geven.

Ben je nog met haar bij een osteopaat of manueel therapeut geweest? Hier hielp dat goed, misschien bij jullie ook?

Mijn eigen jochie was vannacht om twee uur klaar wakker met honger. Dus daar ging even een fles van 180 cc in. Conclusie: meneer is beter, we gaan maar weer eens kijken of vast voedsel weer kan.

En over zwemmen: we gingen tot voor kort elke week met Tienus. Sinds de rs komt het er weinig meer van, dus de zwemles is afgezegd. Hielp ook niet mee dat we met hem van 9 tot half tien gingen en dan met zijn broer van half 11 tot elf.
Beide jongens hebben Happy Nappys, broekjes van wetsuitmateriaal dat strak zit om buikjes en beentjes. Plas blijft niet binnen, poep wel als je er op tijd bij bent. Kost wel even wat, maar als je elke week gaat zwemmen is het de investering waard.
En als je echt wilt lachen: doe een keer een gewone luier aan en laat ze dan in een bak water spelen. Dan zie je pas hoeveel vocht een gewone luier opneemt en hoe weinig een zwemluier opneemt. Wij hebben ook zwemluiers gebruikt toen de oudste er een handje van had om precies vijf minuten na het starten van de les te gaan poepen. Dan was het snel het bad uit, broek omlaag, luier uit, broek omhoog, klaar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107178843
o en voor de mini van mignonne *O* *O* *O*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107180487
Fijn dat Tienus weer beter lijkt! Je hebt er behoorlijk wat mee afgetobd he, afgelopen weken? :*

Hier even trots op mijn ventje, heeft nu al overdag 2x 1.5uur in zijn wieg geslapen! Wel in de pacco, dat lijkt goed te werken voor mijn normaal veel te wakkere baby overdag!

En even mijn bijna 16 weken oude ventje, waar blijft de tijd?!
pi_107180674
Wat een charmeur is dat toch!! O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107182189
Och gossie kiek dat menneke nou!
Tralalalaaa
  dinsdag 24 januari 2012 @ 16:04:51 #127
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107182430
Och Jipster wat een leuk kind! O+
pi_107182453
Wat een guitig koppie! *;
pi_107185153
Wat een heerlijke lach heeft je mannetje Jipster O+

Hier vandaag een vermaanddag. De tweede alweer. Ik ben verdorie al weer twee maanden moeder :o

En mijn kleine meid is ook echt niet meer het kleintje dat ze twee maanden geleden was. En ze lacht nu echt naar bijna alles dat beweegt

pi_107185212
O+ SB
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:53:03 #131
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107186426
Wat een lieverds! O+

Anouk deed het leuk dat uurtje op kdv, ze heeft zelfs 20 minuten geslapen! Lieve leidsters, zo op het eerste gezicht en leuke mede kindjes (2 kende ik al O+ ) Volgende week vrijdag mag ze 4 uur komen.
pi_107189097
SB wat een mopje en Jipster wat een guitig mannetje heb je toch O+ O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107190096
Allemaal goed slapers *O*
Mignonne je mini groeit en gaat de trap op *O*
Mijn mini groeit ook 7,7 kilo

mijn boef en mijn mooie meissie

En eerst

[ Bericht 11% gewijzigd door F_r op 24-01-2012 21:04:50 ]
pi_107207862
Die voetjes van EAN O+
En Marieke al 2 maanden oud! Gaat snel hé...

Hier weer een fijne avond gehad, er bleef een vrienin eten. Cas kreeg weer de volle aandacht! Lekker een flesje gehad en toe fijn slapen.

Vrijdag ga ik lekker met mijn vriend uit eten, hij weet nog van niets. Wel dat hij de avond vrij moet houden ;). Mijn zusje komt oppassen dus dat zit wel goed.
pi_107208017
ah ean wat een poepie! en die poes is net zo groot man! hoeveel weegt hij/zij??
pi_107208064
blegh, wat een nacht. Voor het eerst in tijden dat ze weer TWEE keer kwam: om half 1 en om half 4 :O. en om nou te zeggen dat ze gierende honger had, nee. Wel heel duidelijk aangeven honger te hebben, dus hop, vriend Marieke laten vasthouden en ik naar beneden flesje maken. Vervolgens valt ze beide keren echt enorm aan op de fles om uiteindelijk na nog geen 30 cc in slaap te vallen. En niet meer wakker worden tijdens het verschonen ook hè.
pi_107208697
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 08:48 schreef bitterend het volgende:
ah ean wat een poepie! en die poes is net zo groot man! hoeveel weegt hij/zij??
ean 7,7
en rossi (hij) 5,4
  woensdag 25 januari 2012 @ 10:16:15 #138
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107209803
Ean O+ Word ze al groot he?

Niet fijn SB!
pi_107210833
Wauw, wat blijft Rossi lief bij Ean liggen f_r. Dat doen die twee main coons van mij niet hoor. Die blijven veilig uit Eva d'r buurt.

Wij zijn net op het cb geweest. En wat ik vermoedde, werd bevestigd: Eva is drukker bezig met nieuwe dingen leren, dan met groeien. Stats:

En de cb arts gaf aan dat ze eventueel al naar 2 flessen mocht, als ze daarbij dan een toetje at :? Lijkt me echt niet voldoende hoor, ze is nog maar 8,5 maand. En aan de stats te zien kan een derde fles echt geen kwaad. Dus we blijven nog maar een tijdje op 3.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107211269
Mooie stats! Bijna gelijk met Cas :7
En lekker op de 3 flessen blijven hoor, het cb wil ons nu ook al over hebben op 3. Cas krijg gewoon lekker 4 flessen die nog met smaak op gaan. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107211342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 10:56 schreef danic het volgende:
Wauw, wat blijft Rossi lief bij Ean liggen f_r. Dat doen die twee main coons van mij niet hoor. Die blijven veilig uit Eva d'r buurt.

En de cb arts gaf aan dat ze eventueel al naar 2 flessen mocht, als ze daarbij dan een toetje at :? Lijkt me echt niet voldoende hoor, ze is nog maar 8,5 maand. En aan de stats te zien kan een derde fles echt geen kwaad. Dus we blijven nog maar een tijdje op 3.
SPOILER
Rossi wist niet hoe gauw hij weg moest gaan hoor. Hij lag heel fout in de box en ik legde ean er naast. Ean yes kat aaien aaien aaien en Rossi ie wegwezen.
Ean zit nog op 4 flessen
En je spoiler spannend. Mocht het zo zijn ik ga niet met je meedoen.
pi_107211657
Wat een snoepie! Wat is die van mij dan al weer groot :'(
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:24:40 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107211693
Ventje is 6 maanden en krijgt nog 5 flessen van 180 ml. Hij eet niet genoeg om er een weg te laten. Paar lepeltjes fruit waarvan driekwart uitgespuugd vind ik geen vervanging.
  woensdag 25 januari 2012 @ 11:27:09 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107211782
Danic :o
pi_107212065
Nee, ben ik met je eens Aventura. Eva eet ondertussen een halve tot hele boterham, flink wat fruit en groenten en aardappel/rijst. Dus dat kan wel. Maar ik vind 2 echt te weinig hoor.

Wat een mooi manneke Meissie.

En f_r, ik begrijp dat je niet met me mee gaat doen haha. Ik wil zelf nog niet eens meedoen -O-
Maar aan de andere kant; is het zo dan is het zo. Maar als ik logisch nadenk dan kan het helemaal niet. Daarom is dit voor mij meer even zeker weten om het uit te sluiten.
pi_107212182
Ik dacht het laatst ook, blijkt mijn cyclus even een week erbij te snoepen. Nu aan de nuvaring, eerste stopweek dus ben benieuwd!
Je kan het beter uitsluiten en zeker weten dan af te wachten ;)
pi_107212298
Ja precies. Misschien dat mijn lijf hetzelfde doet als de jouwe, er ook een week bijsnoepen.
pi_107212614
Hier ook het advies om Floris maar drie keer te laten drinken (BV). Ik dacht het dus even niet :+ .
Succes Danic!
pi_107212766
Zodra ik wat weet gooi ik em er even in hoor. Maar voorlopig ligt tuttie lekker te slapen en moet ze daarna eerst nog een fles enzo. Dus niet voor einde van de middag. Áls ik dan al gelijk een test doe.
pi_107212785
Nou spannend hoor Danic!

Alle babietjes hier O+
Tralalalaaa
pi_107213004
Wij moesten vanmorgen ook naar cb. Matthias is al 7,1 kilo en 65 cm. Dikke beer :o En ze vond hem heel sterk in de benen. Ze wilde heupjes kijken maar kreeg zijn beentjes niet recht :D We mogen ook overgaan op 4 flessen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:10:05 #153
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107213242
ahhhh wat een knapperds weer!!!
Marieke alweer 2 maanden joh SB? wat gaat dat snel! en wat een lief lachje... O+
Danne zijn zwemfoto was ook prachtig Nirak (en Faithz) O+
mooi om te zien dat verschil FR! Ean is mooi groot idd... hoe oud is ze inmiddels?
en Meisje ook een prachtig exemplaar O+

ik heb eindelijk es tijd om ook ff weer te updaten, ben weer begonnen met werken en toch wel druk druk druk.. vooral late diensten; nog steeds onderbroken nachten, dan tot 14:30 mijn kids vermaken, dan alles inladen naar de kinderopvang en dan nog werken tot 23:30 uur... best ff wennen dus..

en ik doe ook ff mee:

Liene O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_107213246
Wij moeten maandag as weer naar het cb. Ben heel erg benieuwd!
En 23 feb foto laten maken in het lumc van Eva's heupjes. Gewoon ter extra controle, want ik had vroeger ook spreidbroek. Ik ben wel een beetje bang dat ze er ook eentje moet, ook al was er op eerste gezicht niks te zien...
Tralalalaaa
pi_107213521
Ik ben benieuwd hoe groot Eva nu is. Als Matthias na de vorige inentingen niet zo ziek was geweest en die kilo was afgevallen dan was ie nu helemaal een dikke beer geweest :o
Hij heeft dan vandaag ook geen entingen gehad. Die zijn voorlopig verschoven.
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:22:05 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107213656
Liene O+
pi_107214349
Wat een heerlijke foto's O+

Balen van de nacht SB!

Danic, succes ;)

Hier ook weer CB-stempel. Ik heb Chris zijn oude arts weer, die had destijds een sneer gemaakt over de borstvoeding. Maar nu reageerde ze heel relaxed over de wissel. En was blij te horen dat we lekker op verzoek bleven voeden. Verder zag ze ook geen gekke dingen. Wel wat uitslag op zijn wangen die we wat zouden mogen smeren met iets vettigs, waarschijnlijk van overstap bv->fv, maar geen allergie. We moeten nog wel even een echo van de heupjes. Omdat hij in het 3e trimester in stuit heeft gelegen. Maar tot 33-34 weken, maar toch maar even laten nakijken dan.
De stats: Daan is 54,3 cm, 4760 gram en een koppie van 38,5 cm.
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:55:33 #158
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_107214629
Danic: je spoiler :o Ben benieuwd!

Pfff, drukke tijd achter de rug:

Vorige week maandag fysio gehad en het resultaat mag er wezen: Larissa kan achteruit kruipen. Alleen wil ze de oefeningen niet doen tenzij ze veel aandacht krijgt (meerdere mensen om haar heen om haar aan te moedigen :P)

Woensdag video-interactie gehad en besproken:
We gaan goed met Larissa om, maar we mogen meer babbelen met haar .
We waren op dat moment net zo lekker stil om te genieten van het feit dat ze niet aan het brullen was :P

Het was wel erg leuk om het video-moment terug te zien. Ik zag dat Larissa heel veel naar mij keek, en dat heb ik nog geen eens doorgehad (ook al reageerde ik op de video wel elke keer netjes op haar).

Vrijdag is er iemand van het CB langsgeweest van Stevig Ouderschap, maar die kon niet veel doen voor ons, behalve luisteren naar ons verhaal. Ook gaat de wijkverpleegkundige zorgen dat we niet meer elke keer een ander krijgen bij het CB, en dat is wel handig :)

Morgen weer naar de kinderpsycholoog, maandag weer de mevrouw voor de video-interactie en dinsdag weer naar het CB. Pfffff! Maar er wordt wel naar ons geluisterd nu :)

Onze kleine meid is al 8 maanden, en ik voel mij nog steeds als een nieuwe ouder :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 25 januari 2012 @ 12:57:58 #159
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_107214694
Het is blijkbaar CB dag vandaag, wij gaan zo ook!

Nu ik weer aan het werk ben lukt het me niet om actief mee te posten, maar tijdens het kolven lees en leef ik met jullie mee! En ik geniet van jullie foto's O+
Oude (on)bekende.
pi_107214764
Gezien haar lijntje zou ik zeker op drie flessen blijven danic. Met 9 maanden vonden ze hier op het cb 3 flessen juist prima. En verder succes voor jou dame :*
The way you rock'n'roll
pi_107214774
We zouden gaan voor prikjes maar de verpleegkundige was ziek...hier ook was het een cb dagje maar nu naar morgen verschoven.

Mus :W
pi_107215250
Grrrrr net gebeld door manlief. Er lag een brief in de bus van het cb. Door ziekte wordt de afspraak van maandag as verschoven naar 14 februari! Pffff dan pas???
Ik dacht dat er zoveel weken tijd tussen prikjes moest zitten? En we waren al laat neergezet, de vorige afspraak was namelijk 15 november.
Jammer, ik was wel heel benieuwd naar de stats enzo.
Tralalalaaa
pi_107215441
Ik zou even bellen, TAP. Aangeven dat het om prikjes gaat, misschien kan je nog wel tussendoor?! Hebben wij ook een keer gehad, zijn er toen even tussen geplakt!
pi_107215631
Nou de wijkverpleegkundige had mijn man gebeld. Volgens haar maakt het niet uit en kon het echt echt echt niet eerder. Kortom, 14 februari it is...
Tralalalaaa
  woensdag 25 januari 2012 @ 13:27:27 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107215695
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hier ook het advies om Floris maar drie keer te laten drinken (BV). Ik dacht het dus even niet :+ .
Succes Danic!
Mt bv zou ik inderdaad helemaal niet vasthouden aan aantal x voeding, wat een onzin. Wat is dat toch met cb's en het zo snel mogelijk willen terugdringen van voedingen...Ze kijken daarbij ook helemaal niet naar de hoeveelheid per voeding, wat natuurlijk wel relevant is.
pi_107215908
En wat ieder kindje nodig heeft. Ik vind het nog steeds zo goed van Cas dat hij het prima af kan met 4 flessen. En dan over te gaan naar 3? Nee hoor. We kijken dit eerst even aan :)

Mijn bollo vindt eten tegenwoordig heel leuk om te doen! En hij kan ook heel ondeugend kijken O+ O+ O+ O+

pi_107217763
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 13:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou de wijkverpleegkundige had mijn man gebeld. Volgens haar maakt het niet uit en kon het echt echt echt niet eerder. Kortom, 14 februari it is...
Tijd tussen de prikjes maakt ook niet uit. Matthias krijgt de prikken van 4 maand voorlopig ook nog niet. Misschien met 6 maand, misschien zelfs nog wel later!!
pi_107217848
OK dan! Nouja, ik was wel heel benieuwd naar de lengte en gewicht van mn mupke. Dan maar zelf proberen te wegen :P
Tralalalaaa
pi_107217896
Hebben jullie geen inloopochtend?
pi_107217900
Naar het inloopspreekuur even gaan?
The way you rock'n'roll
pi_107218069
Tja, dat is enkel op tijden en dagen dat ik werk ;)
Tralalalaaa
pi_107219119
Nou, hier werd ook niet gevraagd baar de hoeveelheid can de flessen, best gek.

Net toch naar gelijk een test gedaan, en die was (zoals verwacht) negatief. Fijn, maar dab mag die menstruatie nu wel komen.
pi_107219170
Gelukkig Danic! Wat kan een lichaam je dan in de war maken hé! 8)7
pi_107219751
Oh en de cijfertjes van Eva van vanmorgen: 69,5 cm en 7875 gram.
pi_107219764
oi danic.. hoe leuk dat kleine spul ook is.. Eerst maar eens van deze genieten ;)
pi_107219765
Nogal cyntiaa
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:31:10 #177
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107221766
Phew, haha! Moet er zelf ook echt niet aan denken. Ben nog aan het bekomen van deze, haha. Kan me ook niet voorstellen dat er ooit een leukere gemaakt kan worden (groot cliche, ik weet het).
pi_107221842
haha aventura zegt mijn man ook...wil geen tweede deze is perfect O+
pi_107221905
Nou, wij willen nog wel graag een tweede en misschien zelfs wel een derde :X Maar de grote vraag is wanneer. Maar nu nog even niet haha
pi_107221911
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:31 schreef Aventura het volgende:
Phew, haha! Moet er zelf ook echt niet aan denken. Ben nog aan het bekomen van deze, haha. Kan me ook niet voorstellen dat er ooit een leukere gemaakt kan worden (groot cliche, ik weet het).
Niet leuker nee, maar wel minstens zo leuk :)
pi_107221976
Nu dat ik weet hoe ongemakkelijk een zwangerschap kan zijn en hoe pijnlijk bevallen is...weet niet of ik een tweede durf!
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:39:59 #182
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107222143
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef bitterend het volgende:
haha aventura zegt mijn man ook...wil geen tweede deze is perfect O+
Ja mijn man denkt ook dat het de goden verzoeken is. Ik ben er gezond uitgekomen (met mijn hoge bloeddruk niet vanzelfsprekend), onze jongen is helemaal gezond, geen huilbaby, allergie of ander gedoe, slaapt goed, is stoer, blij, mooi, het is de ideale baby! Hoeveel geluk kun je hebben als de tweede baby ook zo is. (Ik denk altijd aan de buren, die hebben 2 zoontjes, allebei huilbaby's, die ene na een jaar nog elke nacht 2x urenlang brullen, oudste deed dat ook en is nu op zijn derde hyperactief en volkomen onhandelbaar, dan denk ik: hoe kon je er nog een willen als je er zo eentje had, gemeen he!)
pi_107222305
Mijn vriend wil (voorlopig) ook nog geen 2e. Ik wel! Heb een perfecte zwangerschap gehad, genoot er van! Gezonde baby, wel middels een spoedkeizersnede. En we zijn heel gelukkig met hem, altijd vrolijk, eet goed, huilt amper... *;
pi_107222852
Hihi, toen Hannah 1 jaar was ging ik keihard rammelen. 2 maanden later was ik zwanger :D

Ik ben zo verliefd op mijn 2 meiden O+
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:58:12 #185
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107222912
Oooo ik ben, ondanks de niet zo leuke periode, wel extreem blij met mijn tweetal hoor! :Y Het voelt goed zo, geen ouders meer met een kind, maar het voelt nu echt als een gezinnetje... O+ O+ O+
en Octo; ik oohook! wist niet dat het kon, maar ben ook helemaal stapel op mijn dochters...

(en Liene is ongeveer verwerkt op Evie dr verjaardag ;) in elk geval ergens die week....)
pi_107224013
Dat ouders met één kind maar een gezin met twee stuit mij zo tegen de borst :r
The way you rock'n'roll
pi_107224291
Accessoire was het toch, 1 kind..? Volgens Kim :r Lian :r van der Meij :r
  woensdag 25 januari 2012 @ 17:44:53 #188
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107224507
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Accessoire was het toch, 1 kind..? Volgens Kim :r Lian :r van der Meij :r
Dan heb ik wel een hele zware accessoire en kost me dat mijn arm! :D
pi_107225065
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
+1

Nog niet compleet wat mij betreft, maar een gezinnetje dat zijn we met 3 ook O+
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:10:39 #190
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_107225398
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Want?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:25:51 #191
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107225978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef bitterend het volgende:
Nu dat ik weet hoe ongemakkelijk een zwangerschap kan zijn en hoe pijnlijk bevallen is...weet niet of ik een tweede durf!
Nou ik weet wel zeker dat ik geen tweede wil :N
Maar ik ben al hartstikke blij dat de eerste zo goed gelukt is :+
Maar zo'n zwangerschap :N zo'n bevallling :N (nah ja keizersnee)
Nee dank je :P
Maar ik ben heel blij met mijn kleine stoere knul *O*
Rayen 2½ jaar!
  Moderator woensdag 25 januari 2012 @ 18:45:00 #192
5428 crew  miss_sly
pi_107226751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:10 schreef J-net het volgende:

[..]

Want?
Ben je met 1 kind geen gezin?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107226838
*fotofoetsie*

We zijn in zo'n hysterische speelhal geweest vandaag, en ze ging helemaal los :D ze vond het helemaal de bom O+

*nu even teruglezen*

[ Bericht 33% gewijzigd door mignonne op 25-01-2012 21:36:14 ]
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:50:25 #194
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107226957
Wat een leuke foto!
pi_107227224
Wat een geweldige foto Mignonne O+ O+
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:12:19 #196
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107227840
Ahhh. Wat een leuke foto!! Toch leuk he??? Haha
pi_107228025
Super foto mignonne O+ waar was je? O-)
The way you rock'n'roll
pi_107228135
dank O+ lief, ik vind hem leuk, mn lief maakt normaal niet echt geweldige foto's (denk: bewogen) maar deze is leuk gelukt.

BJ wat bedoel j e?die indoortoestand? Ik vind het hels, maar voor de kinderen is het zeker leuk :Y

ik was in mn eigen woonplaats! Als je googlet op mn woonplaats en indoor speeltuin kom je hem tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')