Dot wordt over 2 weken 1 en die krijgt nog elke avond/nacht een fles.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:07 schreef Cyntiaa het volgende:
mijn moeder en de moeder van mijn vriend verklaarden ons voor gek dat Cas tot december nog een nachtfles kreeg. En kijk hem nu, slapen van 18:30 - 06:00 uur.Hij kan het wel.
Maar goed dat je mijn schoonmoeder niet kentquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dot wordt over 2 weken 1 en die krijgt nog elke avond/nacht een fles.
Dito, mijnes krijgt volledig op verzoek dus het verschilt wanneer wel 's nachts en wanneer niet, maar er zijn nachten bij dat ze rustig 2 of 3 keer een fles krijgt 's nachts. Achja, ik lig er niet wakker van. (juist nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dot wordt over 2 weken 1 en die krijgt nog elke avond/nacht een fles.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dito, mijnes krijgt volledig op verzoek dus het verschilt wanneer wel 's nachts en wanneer niet, maar er zijn nachten bij dat ze rustig 2 of 3 keer een fles krijgt 's nachts. Achja, ik lig er niet wakker van. (juist niet)
Ik ben zo trots op die kleine kabouter van me! Ze loopt zelf de trap open trots dat ze was! Okay minder handig dat wij haar ineens kwijt waren en ze toen al halverwege de trap zat, maar ik vind t zo knap <3
Ze gaat ook steeds meer gericht communiceren, zo leuk <3 dat communiceren deed ze uiteraard al wel, maar nu echt een geluidje gebruiken om aan te geven dat ze iets wil hebben en wijzen en pakken enzo.
En over kleine kabouters gesproken, ik heb dr vanmorgen eens op de weegschaal geparkeerd, welliswaar met kleding en met luier aan, maar zat ze wel mooi aan de 8.4 woehoe!
Het is het nieuwe beleid om ze niet meteen op maagzuurremmers te zetten. Eerst proberen zonder en met indikken van de voeding aan de slag. Dit omdat maagzuurremmers wel heel goed werken, maar je wordt er een soort van verslaafd aan en het verstoord, op lange termijn, de aanmaak van maagzuur. Althans, zo werd mij verteld, van verstand heb ik er verder ook niet van. En inderdaad is groei daarbij een criterium. Groeien ze goed, dan is de noodzaak tot ingrijpen minder hoog.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:25 schreef NotTheSame het volgende:
Conclusie van dokter: Draakje heeft wat last van maagzuur, maar ze willen haar nog niet aan de medicatie zetten. De eerste minuten van het gesprek was ze de voorbeeldbaby uit aan het hangen: lekker slapen in de kinderwagen, maar 'gelukkig', toen hij haar wilde onderzoeken begon het projectielspugen. Maar reflux word hier uitgesloten, ze zou namelijk genoeg gewicht aankomen?
Ik hou haar goed in de gaten en bevalt het me niet, dan zit ik zo weer met haar bij de huisarts.
ean 7,7quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:48 schreef bitterend het volgende:
ah ean wat een poepie! en die poes is net zo groot man! hoeveel weegt hij/zij??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:56 schreef danic het volgende:
Wauw, wat blijft Rossi lief bij Ean liggen f_r. Dat doen die twee main coons van mij niet hoor. Die blijven veilig uit Eva d'r buurt.
En de cb arts gaf aan dat ze eventueel al naar 2 flessen mocht, als ze daarbij dan een toetje atLijkt me echt niet voldoende hoor, ze is nog maar 8,5 maand. En aan de stats te zien kan een derde fles echt geen kwaad. Dus we blijven nog maar een tijdje op 3.
Rossi wist niet hoe gauw hij weg moest gaan hoor. Hij lag heel fout in de box en ik legde ean er naast. Ean yes kat aaien aaien aaien en Rossi ie wegwezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ean zit nog op 4 flessen
En je spoiler spannend. Mocht het zo zijn ik ga niet met je meedoen.
Mt bv zou ik inderdaad helemaal niet vasthouden aan aantal x voeding, wat een onzin. Wat is dat toch met cb's en het zo snel mogelijk willen terugdringen van voedingen...Ze kijken daarbij ook helemaal niet naar de hoeveelheid per voeding, wat natuurlijk wel relevant is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:52 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Hier ook het advies om Floris maar drie keer te laten drinken (BV). Ik dacht het dus even niet.
Succes Danic!
Tijd tussen de prikjes maakt ook niet uit. Matthias krijgt de prikken van 4 maand voorlopig ook nog niet. Misschien met 6 maand, misschien zelfs nog wel later!!quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:26 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou de wijkverpleegkundige had mijn man gebeld. Volgens haar maakt het niet uit en kon het echt echt echt niet eerder. Kortom, 14 februari it is...
Niet leuker nee, maar wel minstens zo leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:31 schreef Aventura het volgende:
Phew, haha! Moet er zelf ook echt niet aan denken. Ben nog aan het bekomen van deze, haha. Kan me ook niet voorstellen dat er ooit een leukere gemaakt kan worden (groot cliche, ik weet het).
Ja mijn man denkt ook dat het de goden verzoeken is. Ik ben er gezond uitgekomen (met mijn hoge bloeddruk niet vanzelfsprekend), onze jongen is helemaal gezond, geen huilbaby, allergie of ander gedoe, slaapt goed, is stoer, blij, mooi, het is de ideale baby! Hoeveel geluk kun je hebben als de tweede baby ook zo is. (Ik denk altijd aan de buren, die hebben 2 zoontjes, allebei huilbaby's, die ene na een jaar nog elke nacht 2x urenlang brullen, oudste deed dat ook en is nu op zijn derde hyperactief en volkomen onhandelbaar, dan denk ik: hoe kon je er nog een willen als je er zo eentje had, gemeen he!)quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef bitterend het volgende:
haha aventura zegt mijn man ook...wil geen tweede deze is perfect
Dan heb ik wel een hele zware accessoire en kost me dat mijn arm!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Accessoire was het toch, 1 kind..? Volgens KimLian
van der Meij
+1quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat ouders met één kind maar een gezin met twee stuit mij zo tegen de borst
Want?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat ouders met één kind maar een gezin met twee stuit mij zo tegen de borst
Nou ik weet wel zeker dat ik geen tweede wilquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef bitterend het volgende:
Nu dat ik weet hoe ongemakkelijk een zwangerschap kan zijn en hoe pijnlijk bevallen is...weet niet of ik een tweede durf!
Ben je met 1 kind geen gezin?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |