Niet leuker nee, maar wel minstens zo leukquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:31 schreef Aventura het volgende:
Phew, haha! Moet er zelf ook echt niet aan denken. Ben nog aan het bekomen van deze, haha. Kan me ook niet voorstellen dat er ooit een leukere gemaakt kan worden (groot cliche, ik weet het).
Ja mijn man denkt ook dat het de goden verzoeken is. Ik ben er gezond uitgekomen (met mijn hoge bloeddruk niet vanzelfsprekend), onze jongen is helemaal gezond, geen huilbaby, allergie of ander gedoe, slaapt goed, is stoer, blij, mooi, het is de ideale baby! Hoeveel geluk kun je hebben als de tweede baby ook zo is. (Ik denk altijd aan de buren, die hebben 2 zoontjes, allebei huilbaby's, die ene na een jaar nog elke nacht 2x urenlang brullen, oudste deed dat ook en is nu op zijn derde hyperactief en volkomen onhandelbaar, dan denk ik: hoe kon je er nog een willen als je er zo eentje had, gemeen he!)quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:32 schreef bitterend het volgende:
haha aventura zegt mijn man ook...wil geen tweede deze is perfect
Dan heb ik wel een hele zware accessoire en kost me dat mijn arm!quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Accessoire was het toch, 1 kind..? Volgens KimLian
van der Meij
+1quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat ouders met één kind maar een gezin met twee stuit mij zo tegen de borst
Want?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat ouders met één kind maar een gezin met twee stuit mij zo tegen de borst
Nou ik weet wel zeker dat ik geen tweede wilquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef bitterend het volgende:
Nu dat ik weet hoe ongemakkelijk een zwangerschap kan zijn en hoe pijnlijk bevallen is...weet niet of ik een tweede durf!
Ben je met 1 kind geen gezin?quote:
Ja, moet er nu ook nog even niet aan denken. Maar gezien mijn eiproductie -en eigenlijk ook wel mijn leeftijd- kan ik ook geen jaren meer wachten op een nummer 2. Maar goed, eerst maar eens bevalling nummer 1 verwerkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:35 schreef bitterend het volgende:
Nu dat ik weet hoe ongemakkelijk een zwangerschap kan zijn en hoe pijnlijk bevallen is...weet niet of ik een tweede durf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |