Het zijn kruidvat luiers, maar inderdaad dat kan ik eens proberen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:30 schreef danic het volgende:
Heb je het bonnetje nog TJ, bij de Etos doen ze daar nooit moeilijk om hoor. Iedere andere winkel lijkt mij ook niet. Gewoon aangeven dat ze te klein zijn en dat je ze wilt ruilen tegen een grotere maat.
Hier ook een man die bang is van rommel/kliederzooi
Zaterdag word die 10 weken en is bijna 6 kilo...quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:08 schreef bitterend het volgende:
TJ in maat 3! hoe groot is je manneke?
Jipster beterschap voor J![]()
Haha dat is ook een bollequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef bitterend het volgende:
Haha....mijne is 8 weken en 6 kilos en 150 gram![]()
WhOOt! Jemig, das best een bolle denk ik? Hou ik van hoor! Anouk zit denk ik nu ook over de 6, maar die is maandag alweer 14 weken....quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef bitterend het volgende:
Haha....mijne is 8 weken en 6 kilos en 150 gram![]()
Groeit hard ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef meissie1595 het volgende:
Hier ongeveer 6,1 kilo met bijna 12 weken
Dot lult ons de oren van de kop met (l)amp, poes, mama, uit, hap en (k)oekkoe(k). Ze gaan nog niet allemaal perfect, maar t is wel duidelijk wat ze bedoelt. Alleen uit zei ze een tijdje heel gericht en dat is nu weer even weg. Komt vast wel weer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel zegt Dot trouwens nog meer dan poes?![]()
DJMO, geef jij nou ook dingen als rijst of een stamppot a la rapley?
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:35 schreef Susie het volgende:
Nope, alleen als ik rondjes ga lopen in huis word ze rustig en naar de vissies kijken in het aquarium. Nu zit ze in (of op?) de wipper het beestje op te eten wat eraan hangt![]()
Ik denk dat ze gewoon 'verder' wil, erg rechtop willen zitten enzo en alles bekijken. In bed is er natuurlijk niets aan
Vaseline?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er iemand een tip voor fijne billencréme ? Zijn billen zijn stuk en sudo lijkt niet te verzachten nu.
Ik geloof dat ik eerst even moet googlen welk soort dan plakrijst is maar bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef Vanyel het volgende:
DML, nog een rijsttip. Maak plakrijst. Dat kun je in blokjes geven. Plakt wel enorm, maar ligt minder snel overal.
In de toko zoeken naar sticky rice.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik eerst even moet googlen welk soort dan plakrijst is maar bedankt voor de tip!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In de toko zoeken naar sticky rice.
Dat maizena op de billen, dat is er volgens mij echt zo'n een van grootmoeders?! Daar kom je toch niet op om op de billen te doen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zou op de open stukken maizena strooien Cyntiaa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |