abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107249741
Cleany er zijn wel februari kindjes maar die staan niet in de lijst. Over een week is de jongste van Mignonne jarig :o *O* en die week er op mijn Puck en Dot van Vanyel.

Vanyel zegt Dot trouwens nog meer dan poes? O+
Ik benoemde trouwens de katten bij hun naam altijd maar voor het begrijpen is poes wellicht handiger zodat hij niet elke kat straks Flo noemt :+

DJMO, geef jij nou ook dingen als rijst of een stamppot a la rapley? En zo ja gaat dat een beetje? Ik wil wat minder de lepel gebruiken hier maar Puck moet dan wel genoeg binnen krijgen om zijn honger te stillen. En papa moet even over zijn angst over de kliederboel die het dan wordt heen stappen :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107249796
Heb je het bonnetje nog TJ, bij de Etos doen ze daar nooit moeilijk om hoor. Iedere andere winkel lijkt mij ook niet. Gewoon aangeven dat ze te klein zijn en dat je ze wilt ruilen tegen een grotere maat.

Hier ook een man die bang is van rommel/kliederzooi :')
pi_107249808
Fijn juud!

Mathias, wat een heerlijk ventje is dat. Gefeliciteerd!

Cleany, dat groeit lekker!

Hier een spookje vannacht.. Geen idee wat er was, maar veel dwarse boeren, onrustig slapen, en vaak wakker. Dus manlief tot 3 uur amper geslapen, en ik daarna nog een paar losse kwartiertjes.. Ach, het zal vanzelf wel beter worden ;)
pi_107250946
Puck heb je nou alweer gepoept? 'Jajajaja'
The way you rock'n'roll
pi_107250992
TJ in maat 3! hoe groot is je manneke?

Jipster beterschap voor J :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:10:28 #256
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107251049
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:30 schreef danic het volgende:
Heb je het bonnetje nog TJ, bij de Etos doen ze daar nooit moeilijk om hoor. Iedere andere winkel lijkt mij ook niet. Gewoon aangeven dat ze te klein zijn en dat je ze wilt ruilen tegen een grotere maat.

Hier ook een man die bang is van rommel/kliederzooi :')
Het zijn kruidvat luiers, maar inderdaad dat kan ik eens proberen.

Ik gebruik inmiddels toch pampers want die houden hier toch beter de plas en poep tegen.

Cleany dat groeit lekker daar ;)
hier zit die inmiddels in maat 62, al zijn sommige dingen nog wat te groot.
Ik heb zin om te shoppen en wil al dingen maat 68 kopen, maar ja, lastig kiezen want hoe lang zit hij in maat 62.
Koop ik nog winter of al zomerspul. Het blijft gokken :+

Hier een "gewond" jongetje, had toch zijn nagels gevijld maar nu heeft hij een snee in zijn neus :{ nou ja sneetje dan ;)

Ga ik ook maar spammen ;)
Lekker "uitbuiken" bij papa

Rayen 2½ jaar!
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:12:02 #257
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107251099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:08 schreef bitterend het volgende:
TJ in maat 3! hoe groot is je manneke?

Jipster beterschap voor J :*
Zaterdag word die 10 weken en is bijna 6 kilo...
In maat 2 pampers past ook nog wel, maar als hij flinke knalpoep heeft dan houdt maat 3 het beter van zijn rug af :D
Rayen 2½ jaar!
pi_107251137
Haha....mijne is 8 weken en 6 kilos en 150 gram :D O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 26 januari 2012 @ 11:14:58 #259
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107251208
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef bitterend het volgende:
Haha dat is ook een bolle ;)
In het diagram van het CB zat hij al aan de bovenmarge zeg maar...och komt vanzelf weer goed.
Maar het tillen van maxi-cosi en R ayen lijkt nu wel fitness :+
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:02:17 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107252924
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 11:12 schreef bitterend het volgende:
WhOOt! Jemig, das best een bolle denk ik? Hou ik van hoor! Anouk zit denk ik nu ook over de 6, maar die is maandag alweer 14 weken....
Vreselijke slaapochtend, hoe blij ik was dat ze in dr bed lag, dat duurde nog geen 20 minuten. Zojuist heeft ze ook nog geslapen, heb haar weer laten huilen, dat duurde nog geen uur. Pffff, weet niet wat ik er aan kan doen, maar dat ze dr slaap nodig heeft, dat blijkt wel uit het vreselijke huilen. Ik heb ook niet het idee dat er wat anders aan de hand is. Het bewuste sprongetje??
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107253016
Hier ongeveer 6,1 kilo met bijna 12 weken
pi_107253716
Hihi ja het is idd een bolle!! heerlijke spekkie is het! O+
Bij de prikjes vanochtend was het heel even huilen maar nu slaapt ze al sinds 10uur...ben benieuwd of ze nog koorts zal krijgen of last van gaat hebben...heb iig paracetamol in huis

Susie -O- verzet ze zich echt zo hard tegen haar slaap? lastig! slaapt ze wel als ze bij jou is? op de bank ofzo?

TJ O+ mooie manneke!!
pi_107253746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:04 schreef meissie1595 het volgende:
Hier ongeveer 6,1 kilo met bijna 12 weken
Groeit hard ook O+
  donderdag 26 januari 2012 @ 12:35:37 #264
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107254053
Nope, alleen als ik rondjes ga lopen in huis word ze rustig en naar de vissies kijken in het aquarium. Nu zit ze in (of op?) de wipper het beestje op te eten wat eraan hangt :D
Ik denk dat ze gewoon 'verder' wil, erg rechtop willen zitten enzo en alles bekijken. In bed is er natuurlijk niets aan ;)
pi_107254127
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Vanyel zegt Dot trouwens nog meer dan poes? O+

DJMO, geef jij nou ook dingen als rijst of een stamppot a la rapley?
Dot lult ons de oren van de kop met (l)amp, poes, mama, uit, hap en (k)oekkoe(k). Ze gaan nog niet allemaal perfect, maar t is wel duidelijk wat ze bedoelt. Alleen uit zei ze een tijdje heel gericht en dat is nu weer even weg. Komt vast wel weer.

Hier nog niet gepost: Dot testte negatief op koemelk- en glutenallergie *O*
Om ei, pinda en sesamzaad is een stuk makkelijker heen te werken. De eerste boterham in maanden werd vanmorgen als een dolle naar binnen geprikt O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107254208
*O* voor Dot!

Cas is een beetje aan het mopperen in bed, snel even stofzuigen zodat we straks de stad even in kunnen gaan.

Heeft er iemand een tip voor fijne billencréme ? Zijn billen zijn stuk en sudo lijkt niet te verzachten nu.
pi_107254335
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:35 schreef Susie het volgende:
Nope, alleen als ik rondjes ga lopen in huis word ze rustig en naar de vissies kijken in het aquarium. Nu zit ze in (of op?) de wipper het beestje op te eten wat eraan hangt :D
Ik denk dat ze gewoon 'verder' wil, erg rechtop willen zitten enzo en alles bekijken. In bed is er natuurlijk niets aan ;)
:D
Misschien slaapt ze in de wipper kijkend naar de vissen O+
Het wordt een snelle meid denk ik :Y :D

Een *O* voor Dot!!
pi_107254380
DML, nog een rijsttip. Maak plakrijst. Dat kun je in blokjes geven. Plakt wel enorm, maar ligt minder snel overal.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107254513
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Heeft er iemand een tip voor fijne billencréme ? Zijn billen zijn stuk en sudo lijkt niet te verzachten nu.
Vaseline?
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_107254574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:52 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Vaseline?
Dat helpt op dit moment ook niet lijkt me.

Ik zou op de open stukken maizena strooien Cyntiaa!
The way you rock'n'roll
pi_107254604
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:48 schreef Vanyel het volgende:
DML, nog een rijsttip. Maak plakrijst. Dat kun je in blokjes geven. Plakt wel enorm, maar ligt minder snel overal.
Ik geloof dat ik eerst even moet googlen welk soort dan plakrijst is maar bedankt voor de tip!
The way you rock'n'roll
pi_107254605
Zet ik maizene op het lijstje en ik kijk ook even voor Weleda crème.
pi_107255071
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik eerst even moet googlen welk soort dan plakrijst is maar bedankt voor de tip!
In de toko zoeken naar sticky rice.
pi_107255392
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 13:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]

In de toko zoeken naar sticky rice.
:')
Soms is het ook zo simpel _O-
The way you rock'n'roll
  donderdag 26 januari 2012 @ 13:28:50 #275
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107255779
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 12:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik zou op de open stukken maizena strooien Cyntiaa!
Dat maizena op de billen, dat is er volgens mij echt zo'n een van grootmoeders?! Daar kom je toch niet op om op de billen te doen? :D Ik vind het in ieder geval briljant gevonden en vraag me ook echt af hoe iemand dat verzonnen heeft....

Ik type zachtjes nu en ga niet de goden verzoeken, maar Anouk doet wat ze nu hoort te doen. Ga het woord ook niet zeggen nu ;) :P Al een half uur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')