abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107255893
Ik heb voor Chris wel eens wat creme-fraiche door de rijst geroerd. Plakt ook lekker.

Hier een wakker ventje vanochtend. Tussen half 7 en een kwartier geleden maar een uur geslapen. Verder veel gedronken en lekker bij me gelegen. hopelijk pakt hij nu wel wat slaap.. En dan vanavond weer wat wakkerder zodat we vannacht lekker kunnen slapen.. Wensenlijstje :P
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:25:46 #277
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107257790
Hier wat nieuws, als hij honger had zat hij altijd op zijn handje te kluiven.
Maar ik moet nu goed opletten want als het lijkt dat hij op zijn handje zit te kluiven maar eigenlijk zijn duim te pakken hoopt te krijgen dan wil hij slapen en niet eten :P

Zonde het kind ik hoor hier steeds kokhalsgeluiden als hij zijn duim zijn keel in steekt ;(
Haha van die grote smekgeluiden erbij. :+

Ik ga duimen voor het wensenlijstje van DF ;)
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:32:09 #278
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107258033
Ah, ook een lekkere smekker? Hier ook hoor, jeetje, wat een geluid kan ze produceren met zo'n klein duimpje! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107259072
Hier gaat de babyfoon aan als ze op haar handje aan het smakken in in haar bedje :')
Tralalalaaa
pi_107259250
Wat zoet al die sabbelende babies O+

Over handjes gesproken, hoe doen jullie het met nagels vijlen?? ik krijg haar handen niet stil genoeg ervoor..
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:06:39 #281
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107259304
Ik wacht tot ze ligt te slapen ;)
pi_107259341
Oh lol hmm even proberen dan..ze is compleet knock out door de prikjes...slaapt al sinds 13!
goed idee :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107259344
Ik bijt haar nagels af.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:07:58 #284
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107259359
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef bitterend het volgende:
Wat zoet al die sabbelende babies O+

Over handjes gesproken, hoe doen jullie het met nagels vijlen?? ik krijg haar handen niet stil genoeg ervoor..
Nou volgens mij word de onze een "homootje" want hij blijft er maar bij lachen :9 , ik hou zijn handjes stevig vast en vijl ze dan.
.
Af en toe trekt die zich los dus het duurt effe maar op zich valt het nog mee vind ik.

Hier kreeg ik de tip om het in zijn slaap te doen, maar hij is zo snel wakker en ik ben blij dat die eindelijk slaapt dus ik doe het maar als die wakker is.

Trouwens hij smekt en doet maar het is hem maar 1 keer gelukt om werkelijk zijn duim te pakken te krijgen :P
Rayen 2½ jaar!
pi_107259412
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef Vanyel het volgende:
Ik bijt haar nagels af.
ben nu aan het doen! grappig dacht er niet aan :D ze slaapt gelukkig door :9
pi_107259488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou volgens mij word de onze een "homootje" want hij blijft er maar bij lachen :9 , ik hou zijn handjes stevig vast en vijl ze dan.
.
Af en toe trekt die zich los dus het duurt effe maar op zich valt het nog mee vind ik.

Hier kreeg ik de tip om het in zijn slaap te doen, maar hij is zo snel wakker en ik ben blij dat die eindelijk slaapt dus ik doe het maar als die wakker is.

Trouwens hij smekt en doet maar het is hem maar 1 keer gelukt om werkelijk zijn duim te pakken te krijgen :P
_O- _O-
of gewoon een verzorgde metro-sexueel :D

hier duimt ze nog niet, ze sabbelt ook niet echt op haar handen..heeeel af en toe
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:33:02 #287
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107260281
Anouk heeft d'r duim inmiddels gevonden... eerst zat haar wijsvinger er ook nog bij, maar die heeft ze nu ook losgelaten. Het levert alleen zo'n berg kwijl op! Haar hele shirt is nat! :D

Ze is nog steeds aan het slapen trouwens! *O* Zo'n 3 uur nu? Wel zo'n 6 keer naar boven gelopen, maar ik klaag niet hoor! Heb ondertussen het eten al klaar (nasi, kan zo weer opgewarmd), dus ben trots op mezelf! ;)
pi_107260397
Midas duwt gewoon zijn hele hand naar binnen. Soms ook alleen een of meerdere vingers. of 2 handen.....

Hij slaapt nu sinds een uurtje ook eindelijk. Beetje hazeslaapjes beneden op de bank, in de box en op de arm maar nu eindelijk vertrokken. Denk dat ik er zo ook maar naast ga liggen.
pi_107260600
Cas doet ook even een dutje na ons shopavontuur. Créme voor zijn billen gehaald ben alleen zo dom geweest om de stickers van Etos in mijn mandje te laten liggen :') Voor volgende week maar even nieuwe opscharrelen.
pi_107260800
Ik vijl al een poosje de nageltjes niet meer. Ik knip ze met een nagelknippertje af, dat gaat veel sneller en voelt minder irritant aan dan vijlen. En met vijlen heb ik altijd haaltjes aan de nageltjes, met knippertje veel minder. Maar het is wel moeilijk hoor, dat knippen, want ze trekt haar handen steeds weg of vouwt haar vingertjes om mijn handen heen enzo.
Tralalalaaa
pi_107263068
Kijk wie als een dolle is bijgegroeid:

Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 26 januari 2012 @ 17:11:17 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_107263895
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

DJMO, geef jij nou ook dingen als rijst of een stamppot a la rapley? En zo ja gaat dat een beetje? Ik wil wat minder de lepel gebruiken hier maar Puck moet dan wel genoeg binnen krijgen om zijn honger te stillen. En papa moet even over zijn angst over de kliederboel die het dan wordt heen stappen :')
vuilniszak onder de stoel leggen :Y) en ja, ik geef het a la rapley, en hij pakt wat hij wil. Als hij er niet genoeg aan heeft, komt hij erna wel om de borst ;) (zou bij jullie evt een boterham kunnen zijn of een flesje). Wat je kunt doen om het makkelijker te pakken voor puck is het een minuutje langer doorkoken en er kleine balletjes van kneden. of het vochtiger te maken met wat saus, zodat het wat smeuiiger wordt en dus makkelijker blijft hangen in 't handje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_107273640
Ik kon afgelopen nacht om 02:30 mijn bed uit voor de kat en om 03:00 voor ean die had d'r deken en lakentje van zich afgeschopt. En om 06:00 was mevrouw ook weer present. Ik hoop dat ze morgen iets langer slaapt.

Ziet er mooi uit vanyel de stats van dot
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:15:24 #294
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107273745
Mevrouw hier is al wakker vanaf 16.00.... Hazetukje gemaakt van 10 minuten. Mag toch verwachten dat ze straks een hele lange tuk gaat maken!
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:44:17 #295
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107278401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:15 schreef Susie het volgende:
Mevrouw hier is al wakker vanaf 16.00.... Hazetukje gemaakt van 10 minuten. Mag toch verwachten dat ze straks een hele lange tuk gaat maken!
En heeft ze dat gedaan?

Zij lijkt wel op de onze ;) die kan ook urennnn wakker blijven, en op een dag zoals gisteren haalt hij de slaap ineens in en slaapt hij de hele avond.
Al moet ik zeggen dat ik kapot was en hem mee naar bed had genomen om 8 uur en we hebben samen geslapen, weer "eten" en weer verder snurken.
Ik wil nog wel zo'n avond :9
Rayen 2½ jaar!
pi_107278767
Poeh Susie, jou baby is echt een stoere dame dat ze zo weinig slaapt.. Die van mij heeft mijn ambtenarenbloed meegekregen en slaapt veel ;)
pi_107278808
Ik heb Jelte zijn nagels nooit gevijld. Gewoon knippen. Gaat prima!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 26 januari 2012 @ 23:15:15 #298
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_107279596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb Jelte zijn nagels nooit gevijld. Gewoon knippen. Gaat prima!
Ohw ga ik voortaan ook doen dan, ik dacht dat dat niet mocht omdat nagels van baby's snel zouden scheuren.
Rayen 2½ jaar!
pi_107279663
Advies is volgens mij om tot een week of 6 niet te knippen inderdaad.
Ik deed altijd met mijn tanden en nu knip ik gewoon, nou ja gewoon... Met een nagelknippertje en dan nog maakt ze er een strijd van, maar het lukt uiteindelijk wel :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107279843
Zodra de nagels zijn uitgehard buiten de buik leek het mij wel kunnen nu. Hij was ongeveer twee weken oud toen ik ze voor het eerst knipte volgens mij. Gewoon heel goed uit kijken dat je alleen de nagels knipt en niet in het vel.

Dat gebeurde bij Rienk nog wel eens :@
Maar die zat ook nooit stil :')

Mijn tanden staan blijkbaar niet recht genoeg, want ik kan niet bijten :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')