Nou volgens mij word de onze een "homootje" want hij blijft er maar bij lachenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:05 schreef bitterend het volgende:
Wat zoet al die sabbelende babies![]()
Over handjes gesproken, hoe doen jullie het met nagels vijlen?? ik krijg haar handen niet stil genoeg ervoor..
ben nu aan het doen! grappig dacht er niet aanquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou volgens mij word de onze een "homootje" want hij blijft er maar bij lachen, ik hou zijn handjes stevig vast en vijl ze dan.
.
Af en toe trekt die zich los dus het duurt effe maar op zich valt het nog mee vind ik.
Hier kreeg ik de tip om het in zijn slaap te doen, maar hij is zo snel wakker en ik ben blij dat die eindelijk slaapt dus ik doe het maar als die wakker is.
Trouwens hij smekt en doet maar het is hem maar 1 keer gelukt om werkelijk zijn duim te pakken te krijgen
vuilniszak onder de stoel leggenquote:Op donderdag 26 januari 2012 10:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
DJMO, geef jij nou ook dingen als rijst of een stamppot a la rapley? En zo ja gaat dat een beetje? Ik wil wat minder de lepel gebruiken hier maar Puck moet dan wel genoeg binnen krijgen om zijn honger te stillen. En papa moet even over zijn angst over de kliederboel die het dan wordt heen stappen
En heeft ze dat gedaan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:15 schreef Susie het volgende:
Mevrouw hier is al wakker vanaf 16.00.... Hazetukje gemaakt van 10 minuten. Mag toch verwachten dat ze straks een hele lange tuk gaat maken!
Ohw ga ik voortaan ook doen dan, ik dacht dat dat niet mocht omdat nagels van baby's snel zouden scheuren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb Jelte zijn nagels nooit gevijld. Gewoon knippen. Gaat prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |