abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2012 @ 20:04:59 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107110721
DML wat goed! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_107110769
Hier over 3 weken een Mirena. Ik heb vanaf mijn 15e de pil geslikt en dacht dat het niet veel met mijn humeur deed. Maar de afgelopen periode heb ik wel gemerkt dat niets minder waar is. De paar weken tussen laatste pil en ontdekken dat ik zwanger was waren al wel fijner dan de periode met de pil, maar nu na de eerste menstruatie na de geboorte van Marieke weet ik zeker dat ik nooit meer aan de pil wil. Ik voel me super en ook mijn vriend is er blij mee. Mijn libido is sinds we elkaar kennen nooit zo hoog geweest B-)

Nu zonder pil trouwens ook meteen weer precies dezelfde cyclus als voor de pil (28 dagen precies). Gyn stond er laatst zelfs van te kijken dat ik precies 6 weken na de geboorte van Marieke weer ongesteld was en bijna 2 weken daarna was er tijdens een controle-echo mooi een aanstaande eisprong te zien. Mijn lichaam lijkt wel een machine met ingebouwde kalender zei ze.
pi_107110860
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:02 schreef Nirak het volgende:
Hier gaat het trouwens regelmatig mis met de pampers baby dry s nachts.. Soms gaat het goed op 9 uur, maar soms ook mis op maar 6 uur.. Iemand een alternatief wat beter absorbeert? Of zou het aan de pasvorm liggen of omdat hij op z'n buik slaapt?
Ruilen? Wij gebruiken nu even de activ fit om te kijken of deze bevallen. Ik vind ze beter te 'vouwen' dan de baby dry, maar ik heb niet het idee dat ze alles binnen de luier kunnen houden zeg maar. Gisteren al megalekkage aan de zijkant en daarna nog 2 keer dat het nog maar net ging.
Misschien dat we dus toch de baby dry gaan proberen. Hoewel ik van de week ook even een pak bij de kruidvat ga halen. Ik hoorde dat alleen de eentjes heel stug zaten en dat de rest wel meevalt. Even proberen dus.
pi_107110957
Nou heerlijk toch SB!
Mijn lichaam is gewoon vergeten de kalender van 2012 aan te schaffen. :P
  zondag 22 januari 2012 @ 20:09:55 #255
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107110961
Hier pampers. We komen er steeds wee op uit, gevalletje 'never change a winning team'. Als je een beetje oplet koop je ze altijd met korting. Laatst weer 6 pakken gekocht met 20 euro kassakorting.
pi_107110993
Maar welke heb je dan van pampers?
pi_107111165
ik heb zelden een eisprong/menstruatie dus maar eens afwachten wat mijn lijf komende tijd gaat doen, maar nu met bv nog niks te merken. Ik hoop dat mijn lijf een beetje hormonaal in balans komt en ik gewoon een cyclus krijg.

Hormonen moet ik in elk geval ook niet meer, ik werd met regelmaat ziek van de pil (overgeven na elke stopwerk etc)

Die foto van Danne O+
  zondag 22 januari 2012 @ 20:16:03 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107111311
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef danic het volgende:
Maar welke heb je dan van pampers?
Eerste drie maanden New Baby (ivm dunnere bv-poep), nu Baby Dry. Ventje is nu 6 maanden en er is denk ik nu in totaal 3 keer een poepincident geweest, dwz. poep tot aan de rug en/of enkels. En misschien 6 keer een gelekt plasje.
pi_107111391
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Jipster het volgende:
ik heb zelden een eisprong/menstruatie dus maar eens afwachten wat mijn lijf komende tijd gaat doen, maar nu met bv nog niks te merken. Ik hoop dat mijn lijf een beetje hormonaal in balans komt en ik gewoon een cyclus krijg.

Hormonen moet ik in elk geval ook niet meer, ik werd met regelmaat ziek van de pil (overgeven na elke stopwerk etc)

Die foto van Danne O+
Oeh, klinkt bekend ja. :r
Heb nu overigens ook minder last gehad van mijn menstruatie dan tijdens de pil. Minder pijn enzo
pi_107111476
Oké. Hier nog nooit een plaslekkage, maar ook een meisje dus dat kan schelen.
De mijne doet het gewoon op het aankleedkussen na het badje, net voordat je de luier onder haar billen schuift :D
  zondag 22 januari 2012 @ 20:30:57 #261
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107112094
Mijn ventje plast de laatste tijd ook veel over het aankleedkussen. Voelt denk ik wel lekker luchtig en vrij :D
pi_107112529
Sinds Puck op zijn buik slaapt hebben wij wel meer doorlekken 's nachts Nirak! Voor die tijd hadden wij nooit problemen met baby dry en sindsdien ook wel.
Ik merk ook dat de gehele luier aan de voorkant zeiknat is terwijl het voorheen dus meer naar achter in de luier zat het gewicht.
Bij ons heeft een ander merk er niks in veranderd. Een grotere maat wil helpen omdat die meer kunnen absorberen maar dat heeft alleen zin als die grotere maat wel een beetje aansluit en niet als die meters te groot is.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 22 januari 2012 @ 20:56:05 #263
30252 Soempie
Procreating
pi_107113701
Oooh, die foto van Danne O+ Wat een mooie ogen ook.

* hier een beetje meelurkt
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_107113913
Wat naar als die lekkage problemen bij jongetje die op hun buik slapen. Helaas heb ik geen tips of de oplossing.

Puck zegt gewoon echte woordjes *O*

Sarah heeft afgelopen nacht zomaar weer een hele nacht in haar eigen bed geslapen, en vanmiddag ook nog bijna 2,5 uur, heel bijzonder. Ik vind ook dat ze opeens wijzer uit haar ogen kijkt ofzo. Ze word groot :X
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107114243
Hier is Eva al een uur lang moord en brand aan het gillen. Ze ligt sinds 19.30 op bed en sindsdien is het drama. Soms slaapt ze even 10 minuten en dan schrikt ze weer wakker en is ze compleet over haar toeren.
We dachten eigenlijk dat ze iets van buikpijn heeft, maar zodra we haar oppakken en bij ons nemen is het over. Soms zelfs lachen en kusjes geven.
Ik gok op verlatingsangst, dat schijnt rond deze leeftijd op te kunnen spelen.
As we speak is vriendlief haar een fles aan het geven en ik hoor haar beneden lachen, zo'n lol heeft ze :') Dus buikpijn (of andere pijn kan het volgens mij niet zijn).
Iemand nog andere ideeën?
pi_107114365
Wij hebben geschilderd in huis dus Puck was uit logeren. Daar heeft hij twee keer door geslapen en dat is natuurlijk heel fijn maar hier thuis is het meteen weer drama. Daar heeft hij ook 's middags heel lang geslapen. Hier zijn we blij als we de drie kwartier halen.

Bij oma heeft hij een eigen kamer en dat lijkt hem dus wel heel erg goed te doen, maar die kan ik hem dus niet bieden -O- en dat stemt me nogal somber ;(
The way you rock'n'roll
pi_107114639
Vervelend gevoel dat je niet de goeie omstandigheden kunt creëren.

Dottir heeft zowel thuis als bij opa en oma een eigen kamer en toch slaapt ze daar beter door. Waarom weten we ook niet (of het moet verkeer zijn, dat hebben zij minder).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_107114718
DML ik kan me voorstellen dat dat heel rot voelt. -O- :*

Danic wat naar dat Eva zo is nu, het kan heel goed verlatingsangst zijn hoor. Sarah had dat ook en toen was het weg maar nu lijkt het wel weer te komen.. Echt ik kan niet eens naar de wc of mevrouw begint alvast te krijsen.. En vanmrogen waren we naar de kerk had ik haar naar de creche gebracht (daar passen ze op de kindjes) en normaal komen ze me halen als het neit goed gaat. Maar nu hadden ze me niet gehaald en ze was helemaal over de rooie toen ik haar kwam halen echt zo sneu, als dat nog een keer gebeurt ga ik er wat van zeggen, ik zeg toch potverdorie niet voor neits dat ze me meoten halen als ze huilt (Sarah kan er zo in doorslaan :( )
  zondag 22 januari 2012 @ 21:10:54 #269
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107114724
@Danic, dat doet ons meisje al een week of 3, de ene dag heel makkelijk slapen, de andere dag drama, soms alleen 's avonds, soms ook overdag. Zodra als we op haar kamer zijn is het over, ze wil gewoon graag bij ons zijn dan. Meestal ga ik met haar op haar kamer zitten en valt ze bij mij in slaap, of ze is na een minuut of 5 weer zo rustig dat ik haat terug in bed kan leggen.

Heeft Eva ook een knuffel, zodat ze iets kan vasthouden als ze alleen is?
Hier een aantal knuffels, een muziekdoos die we aandoen en we laten ook geregeld een lichtje aan op de overloop of een andere kamer zodat het niet helemaal donker is, ook dat helpt soms afdoende.

Als ze stil is als we haar oppakken gaan wij er ook altijd vanuit dat er niets van pijn oid aan de hand is.
pi_107114744
Wauw Puck!! goed nijntjes O+

Ik ben ongesteld dus de pil zit er inmiddels weer lekker in...cerazette O+ heb hiervoor vele pillen geprobeerd en werd er depressief van allemaal behalve deze! dus blijf ik trouw gebruiken
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_107115303
Oh luiers, ik heb altijd witte van pampers..new baby denk ik? en nu maak ik een zaak open zitten blauwen in..baby dry dus...
'gelukkig' worden we wakker van de poep explosie en dus meteen verschonen, als we te lang wachten is het lekken en zit het tot in dr haar! daar kan geen luier tegen...
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 22 januari 2012 @ 21:19:01 #272
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107115336
Ons meisje zei vanochtend in bed, toen haar vader even naar die badkamer ging..... pa pa pa pa.
Hij hoorde het op een afstandje en zei, hoorde ik dat nou goed?
Geen idee of ze echt weet dat hij papa is, al zeggen we dat heel vaak tegen haar. Het klonk zo schattig.... O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107115583
Wij zitten even in hetzlefde schuitje Danic, is hier al een paar avonden feest.. Overdag gaat wel goed.
Het is hier geen pijn oid, zodra we hem uit bed pakken is het over en zodra we aanstalte maken hem neer te leggen is het gillen... :'(
Vind het vreselijk on te zien en horen, want hij huilt eigenlijk nooit... Het duurde hier vanavond een uur voordat hij eindelijk sliep.. Waarvan de eerste 40 minuten bestonden uit op en neer lopen en troosten.. Maar toen kreeg ik de indruk dat er een spellete met me gespeeld werd en heb ik het laten gaan. (jep, heb hem laten huilen... Bad mama ;))
Nu slaapt hij als een roosje :)
pi_107115694
Ow en voor het voortbewegen *O*
en voor de papa en mama zeggers O+
  zondag 22 januari 2012 @ 21:25:58 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107115837
ik wil ook geen hormonen meer slikken en geef ook nog BV... in principe hier ook geen 3e kindje, maar eens ff gaan nadenken welke anticonceptie voor ons dan het beste is.

Liene deed dat ook; huilen als ze werd neergelegd... uiteindelijk bleek het bij haar dus de pijn te zijn van de reflux waarom ze niet wilde liggen.. want ik heb nu al een maand geen enkel probleem meer bij het wegleggen in bed. Ze moppert niet eens als ze naar bed gaat, huilt niet, en gaat gewoon slapen.. echt ongelofelijk dat een medicijn een kindje zo kan veranderen.
Ze meldt zich nog wel 2 keer snachts om te drinken, maar verder hoef ik dr nooit voor dr uit ofzo..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 22 januari 2012 @ 21:29:29 #276
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_107116124
Even een :* voor alle mensen die het nodig hebben!

Hier ook (nog) geen anticonceptie, ik wil afwachten tot ik weet wat m'n cyclus gaat doen ivm PCOS. De verloskundige begon overigens nog geen week na de bevalling al over anticonceptie, en dan echt letterlijk vragen: En, heb je al nagedacht wanneer je weer aan de pil wil? }:| .

Morgen een drukke ochtend voor de boeg... Blegh... Eerst naar het CB voor te wegen/meten, dan meteen door naar het zkh voor m'n checkup/eindgesprek bij de gyn en als het goed is 's middags naar de huisarts voor Draak d'r krampjes/reflux-verhaal.
Auto in, auto uit, auto in, auto uit en dan tussendoor nog ergens een poging doen om te voeden...
Even onder een spoiler want ranzig:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107116137
BJ, Liene krijgt Zantac tegen de reflux toch? Hoe lang heeft het geduurd voordat dat ging werken?
Wij hebben sinds vrijdag een fles van dat spul in huis en ik moet zeggen dat we, ondanks dat we netjes 3 keer per dag 1 ml aan haar geven, nog geen verschil merken.

Nu trouwens eindelijk weer tijd voor mezelf en vriendlief (en hij dus ook voor zichzelf). Marieke heeft sinds 2 uur vanmiddag af en aan gehuild. Zolang ze bij een van ons op schoot kon zitten was het goed en kukelde ze ook wel in slaap, maar zodra je haar dan weglegde ging meteen de sirene weer af.
En dan niet een beetje huilen, maar echt hartverscheurend gillen. Ik trof mijn vriend zelfs op een gegeven moment in tranen aan omdat hij het allemaal even niet meer kon handelen. Toen meteen Marieke van hem overgenomen, mijn trui uitgetrokken en Marieke tegen mijn blote huid aangedrukt. Ze moest even uit die negatieve spiraal komen leek wel.

Nu ligt ze dan eindelijk sinds een half uurtje in haar bedje te slapen. Ik ben benieuwd voor hoe lang.
pi_107116494
BJ, superfijn dat de medicatie zo aansluit :)

En nts, succes morgen! Ik zou het ook aangeven, pijn is niet fijn, even laten checken :*

ik ga maar eens slapen :W
  zondag 22 januari 2012 @ 21:35:05 #279
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_107116568
@SB, toen Lientje klein was konden we haar uit een brulbui (die ze niet heel vaak heeft gehad gelukkig) halen door te gaan wandelen met haar in de draagdoek/kinderwagen of door haar in de tummy te doen, dan kwam ze tot rust en uit de huilmodus.
  zondag 22 januari 2012 @ 21:37:06 #280
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_107116712
@SB; hier geen zantac hoor; wij geven 2x dgs 5 mg nexium... en werkt dus heel erg goed.
wij merkten echt na 2 dagen al een enorm verschil, had nooit verwacht dat dat kon!

over anticonceptie; hier mensen ervaring met implanon? die kan 3 jaar blijven zitten en kan ook icm BV....vind ik toch een prettiger gedachte dan een spiraal, maja wel hormoonafgifte...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_107116722
Och SB :* het doet echt pijn als je kleintje zo huilt -O-

NTS haha onze vk ook...nog geen week na de bevalling begon ze over anti conceptie..vandaag pas mee begonnen.
en succes morgen! drukke dag heb je!

Trusten Nirak :W
pi_107116875
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
@SB; hier geen zantac hoor; wij geven 2x dgs 5 mg nexium... en werkt dus heel erg goed.
wij merkten echt na 2 dagen al een enorm verschil, had nooit verwacht dat dat kon!

over anticonceptie; hier mensen ervaring met implanon? die kan 3 jaar blijven zitten en kan ook icm BV....vind ik toch een prettiger gedachte dan een spiraal, maja wel hormoonafgifte...
Oh, Nexium. Zelf niet al te beste ervaringen mee. Nouja, klinkt heftiger dan het is, het werkte bij mij gewoon niet.
pi_107116989
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:39 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Oh, Nexium. Zelf niet al te beste ervaringen mee. Nouja, klinkt heftiger dan het is, het werkte bij mij gewoon niet.
Wij geven Losec tegen het zuur en ze krijgt motilium. Maar hier heeft het wel een dag of 5 nodig voor de losec optimaal zijn werk doet. We zijn laatst even gestopt, maar toen was het ook echt een dag of 5 na het starten pas dat we het idee hadden dat het weer optimaal werkte.
pi_107117182
@ Juud, ja Eva slaapt altijd in een slaapzak, met twee knuffels en een muziekdoosje/figuurtje aan haar bed. Daarin zitten ook wat lichtjes die langzaam aan en uit gaan (dus niet knipperen, maar langzaam feller worden en weer doven). Haar kamerdeur staat op een klein kiertje en het licht op de overloop brand dan gewoon, zodat het niet pikkedonker is.

Normaal kost het haar ongeveer een kwartiertje om in slaap te vallen. Begint met kletsen, dan even mopperen, daarna één harde brul waarmee ze in slaap valt :') Ik weet ook altijd gelijk dat als ik die hoor, dat ze slaapt.

Net tijdens het flesje drinken lag ze dus gewoon te keten met papa }:| En daarna toen de fles leeg was, ook nog in haar bedje. Nu slaapt ze, dus het zal wel een combi geweest zijn van alleen zijn en honger.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:21:57 #285
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107119671
SB, dat is niet fijn! :*

Hier was mevrouw weer wakker vanaf half 7 en nu ligt ze eindelijk te pitten. Hoop dat ze nu eens een lange slaap gaat doen tot 6 ofzo (hopen mag toch? ;) )
Ik duik er ook in, had vannacht een korte nacht, maar dat was mijn eigen schuld, dus moet niet klagen ;)
pi_107121221
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:

Ja, daar heb ik ervaring mee. Het eerste jaar met Implanon was prima, had nagenoeg geen bloedverlies meer. Het tweede jaar kreeg ik doorbraakbloedingen van 6 weken achtereen. Toen ik hem liet verwijderen heeft de huisarts flink moeten snijden en trekken want het staafje was compleet ingekapseld. Lelijk litteken aan overgehouden.
Daarna maar weer overgestapt naar de oude vertrouwde nuvaring (gaf toen geen bv meer).

Dames, het anticonceptieverhaal van je verloskundige is standaard :Y Je kan 6 weken na de bevalling alweer ovuleren. Na de bevalling van Hannah heeft het bij mij overigens 9 maanden geduurd voordat ik weer ongesteld werd. Hoezo 9 maanden op, 9 maanden af :')
pi_107122273
Octo, ik ga eens wat meer lezen over Essure.
Al kan ik de gedachte van poeha aan m'n lijf het komende jaar nog niet aan ben ik bang, al is het meer een vrij eenvoudige ingreep van een kwartier.
Vriendlief wil ook graag wat 'terug doen' :D

We willen gewoon echt niet het risico lopen.

SB, bij ons zagen we geen resultaat door Zantac, Wies heeft het 2 weken gehad. Daarna in overleg gestopt, wij merkten totaal geen verschil. Dus de reflux kwam door verkeerde voeding, sinds nieuwe voeding gaat het beter. Het gaat niet super, maar wel beter. Ze slaapt nog steeds alleen maar hazeslaapjes overdag en 's avonds ('s nachts slaapt ze over het algemeen wel) Ze wordt telkens weer wakker omdat boeren of opspelende darmen haar in de weg zitten. Maar tot nu toe fles weigert ze niet meer en zijn de krijsbuien ook zo goed als verdwenen. Maar iets is er nog niet ok, het gaat nog steeds niet lekker, onze arme mup. Over een paar weekjes weer naar de kinderarts, ik ben al een mooi lijstje aan het maken met vragen en bevindingen.
Ze lijkt wel volledig over de RS heen te zijn, ze zaagt niet meer :)
Voor de rest is het een heerlijk vrolijk, momenteel vind ze rechtop zitten en omhoog komen helemaal tha bomb, niet dat het echt lukt, maar ze oefent volop.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 23 januari 2012 @ 06:35:23 #288
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107128322
Wow...klokslag 6 uur wakker, inclusief een heerlijke luier vol en op een nieuwe witte romper :D Maar mij hoor je niet, ze heeft lekker doorgeslapen! *O*
  maandag 23 januari 2012 @ 07:16:45 #289
348178 NotTheSame
pi_107128494
Jeej wat goed van Anouk *O* !
En lekker voor jou natuurlijk, goed geslapen?

Hier weer een beetje een rommelnachtje. 23.00uur erin, 2.00uur wakker met helse krampen/kolieken, om 4.00uur gevoed, 4.30uur er in weer in en om 6.30uur kwamen de smakgeluidjes weer, dus hebben we weer een flesje geleegd. En nu ligt ze weer lekker te slapen.

Ik ben benieuwd wat het CB vandaag zegt. En ik ben vooral benieuwd wat ze weegt nu! Ze krijgt nu 7 á 8 flesjes bv van 90 tot 110cc per dag, dus ik zou denken dat er toch wel wat gewicht bij moet zitten nu.
Daarna door naar de gyn, die helse pijn word alleen maar erger momenteel en zit bij m'n ks-wond dus ik hoop toch niet dat het iets ernstigs is...
pi_107128666
Fijn wickie, weg mer rs :)

*O* voor anouk, je moeder is je vast dankbaar :)

En succes straks nts, hoop dat het niets ernstigs is..
  maandag 23 januari 2012 @ 07:53:37 #291
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_107128673
Heerlijk geslapen NTS! Zeer dankbaar :D

Hoop dat draakje is aangekomen! Zo te lezen krijgt ze aardig wat binnen lijkt mij.
Ben ook benieuwd wat je gyn zegt, hoop niet dat het ernstig is! :*
pi_107128766
Hier ook een implanon laten zetten nu BJ, maar toch echt wel een bv dip gemerkt, ondanks dat dat volgens de fabrikant niet zou kunnen. Plaatsen ging op zich simpel, alleen een flink heamatoom, dus was blij dat t geen blote armen weer was 2 mnd geleden ;) Heb nog niet weer gemenstrueerd na de bevalling, maar wel continue een "nou hup zet die sluizen maar open"gevoel, dat kan echter de eerste 3 mnd ook een bijwerking vd implanon zijn. Je voelt m duidelijk zitten, maar wel op zo'n manier dat octo dr inkapselingsverhaal me niet verbaast, t is gelukkig aan de binnen zij/achterkant van je arm, maar ik kan al wel opzien tegen t verwijderen, dus ik duim voor minimaal 2 jr fijne werking hiero.
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_107129622
Mijn bevalling is hier de anticonceptie. Ook wel makkelijk :')

Het was hier zo'n complete dramanacht dat we overstag zijn gegaan en Puck toch maar weer er tussenin hebben gelegd en zelfs toen duurde het nog wel drie kwartier voordat hij sliep. Draaien, draaien, draaien. Hij kon zijn houding maar niet vinden :O
The way you rock'n'roll
pi_107129824
Ik ben erg tevreden over de nuvaring, komende week moet ik geloof ik een stopweek houden. Eens zien hoe dat is na het gebruik van de ring.

Fijne nacht gehad, Cas werd wakker om 06:00 uur. Nog even tussen ons in gelegen maar hij was meer aan het geiten dan dat hij lekker bleef liggen. Vandaag krijgt hij op het kdv voor het eerste groente en fruit, ben heel benieuwd hoe dat gaat!
pi_107130273
NTS, hopelijk valt het mee met jou, en wordt draakje op het CB goedgekeurd.. Maar zou fijn zijn als die krampjes zouden verdwijnen zeg!

En een :* voor alle spookjes en mama's die het nodig hebben ;)

Daan was gisteravond lekker bezig. Manlief had hem om 11 uur een flesje gegeven. Maar uiteindelijk sliep hij pas om 2 uur, na nog een beetje melk en aandacht.. Daarna om half 6 weer een fles, en de slaap pas een uur na afloop van de fles gevat, liggend op mijn borstkas.
En nu ligt hij te snurken, 10 minuten nadat de fles op was.. }:|
pi_107130581
Wow DML praat puck al? en balen van de nacht :{
Laatste tijd kwijlt Evan heel veel en we kwamen er achter dat er een boventandje door kwam :-). Hij wilt ook steeds meer zelf doen...tanden poetsen en eten.
Hij heeft aan 3 of 4 flessen voeding genoeg, eet fruit, brood en avondhapje (nu lust hij ineens wel alles).
Hij groeit bijna uit z'n Maxi Cosi en wil zelf proberen te zitten en staan, maar slaat waarschijnlijk het kruipen over en probeert steeds meer te zeggen.
Wat gaat het allemaal hard!
pi_107130606
cleany, ik dacht ook even dat Bartje kruipen over ging slaan, omdat hij al wel kan staan/zitten, maar geen neiging tot kruipen had.. 3 keer raden waar meneer nu heel hard mee bezig is...
pi_107130624
Kruipen blijkbaar...ze kunnen verrassende dingen doen :P
pi_107130741
Gisteren wist hij zichzelf vooruit te sleuren op de vloer, maar ik zie hem nu ook steeds vaker op handen en knieën, dus zodra hij doorkrijgt hoe hij vooruit moet dan is ie weg!
  maandag 23 januari 2012 @ 10:11:03 #300
348178 NotTheSame
pi_107130781
Puck's (en mama's en papa's) dramanacht -O- :* ...

Daan ook een rommelnachtje :* !

Tandjes voor Evan *O* !

Bartje wil kruipen *O* !

We zijn weer terug van het CB en... surprise, surprise, Draak is in een week tijd 240gram aangekomen *O* ! Ze weegt nu 3270gram en is 48cm!
Vanmorgen, net voor we gingen, wel helaas weer om kunnen kleden wegens projectielspugen :{ . CB ziet er geen probleem in, eens kijken wat morgen de huisarts weer zegt...

Zometeen weer de auto in voor de gyn en dan gaan we vanmiddag eens de lk bellen, want ik ben toch niet van plan om nog maanden m'n voedingen te kolven... Diep respect voor Jipster, want jij doet/deed dat wel, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')