Ruilen? Wij gebruiken nu even de activ fit om te kijken of deze bevallen. Ik vind ze beter te 'vouwen' dan de baby dry, maar ik heb niet het idee dat ze alles binnen de luier kunnen houden zeg maar. Gisteren al megalekkage aan de zijkant en daarna nog 2 keer dat het nog maar net ging.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:02 schreef Nirak het volgende:
Hier gaat het trouwens regelmatig mis met de pampers baby dry s nachts.. Soms gaat het goed op 9 uur, maar soms ook mis op maar 6 uur.. Iemand een alternatief wat beter absorbeert? Of zou het aan de pasvorm liggen of omdat hij op z'n buik slaapt?
Eerste drie maanden New Baby (ivm dunnere bv-poep), nu Baby Dry. Ventje is nu 6 maanden en er is denk ik nu in totaal 3 keer een poepincident geweest, dwz. poep tot aan de rug en/of enkels. En misschien 6 keer een gelekt plasje.quote:
Oeh, klinkt bekend ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef Jipster het volgende:
ik heb zelden een eisprong/menstruatie dus maar eens afwachten wat mijn lijf komende tijd gaat doen, maar nu met bv nog niks te merken. Ik hoop dat mijn lijf een beetje hormonaal in balans komt en ik gewoon een cyclus krijg.
Hormonen moet ik in elk geval ook niet meer, ik werd met regelmaat ziek van de pil (overgeven na elke stopwerk etc)
Die foto van Danne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, Nexium. Zelf niet al te beste ervaringen mee. Nouja, klinkt heftiger dan het is, het werkte bij mij gewoon niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
@SB; hier geen zantac hoor; wij geven 2x dgs 5 mg nexium... en werkt dus heel erg goed.
wij merkten echt na 2 dagen al een enorm verschil, had nooit verwacht dat dat kon!
over anticonceptie; hier mensen ervaring met implanon? die kan 3 jaar blijven zitten en kan ook icm BV....vind ik toch een prettiger gedachte dan een spiraal, maja wel hormoonafgifte...
Wij geven Losec tegen het zuur en ze krijgt motilium. Maar hier heeft het wel een dag of 5 nodig voor de losec optimaal zijn werk doet. We zijn laatst even gestopt, maar toen was het ook echt een dag of 5 na het starten pas dat we het idee hadden dat het weer optimaal werkte.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:39 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Oh, Nexium. Zelf niet al te beste ervaringen mee. Nouja, klinkt heftiger dan het is, het werkte bij mij gewoon niet.
Ja, daar heb ik ervaring mee. Het eerste jaar met Implanon was prima, had nagenoeg geen bloedverlies meer. Het tweede jaar kreeg ik doorbraakbloedingen van 6 weken achtereen. Toen ik hem liet verwijderen heeft de huisarts flink moeten snijden en trekken want het staafje was compleet ingekapseld. Lelijk litteken aan overgehouden.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
@SB; hier geen zantac hoor; wij geven 2x dgs 5 mg nexium... en werkt dus heel erg goed.
wij merkten echt na 2 dagen al een enorm verschil, had nooit verwacht dat dat kon!
over anticonceptie; hier mensen ervaring met implanon? die kan 3 jaar blijven zitten en kan ook icm BV....vind ik toch een prettiger gedachte dan een spiraal, maja wel hormoonafgifte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |