Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Op zaterdag 21 januari 2012 10:42 schreef Cee het volgende: Ligt het aan mij of is deze foto (die o.a. op nu.nl veelvuldig wordt gebruikt) hilarisch suggestief?
Op zaterdag 21 januari 2012 10:42 schreef Cee het volgende: Ligt het aan mij of is deze foto (die o.a. op nu.nl veelvuldig wordt gebruikt) hilarisch suggestief?
Ik gooi hem er gewoon in, al was het alleen al om Lisa
Ik heb gister na afloop nog even naar dat duet van Wouter en Paul gekeken op youtube. Merkwáárdig hoe Paul daar eigenlijk beter begint vooral dan Wouter Ik snap niet dat ze hem niet wat vaker afwisselend zo'n 'gewoon' zangnummer hebben gegeven.
Ik snap niet dat ze hem niet wat vaker afwisselend zo'n 'gewoon' zangnummer hebben gegeven.
Ik heb geen idee hoeveel keuze de deelnemers hebben in het kiezen van liedjes... Met kleding hetzelfde probleem Je hoort zo vaak over een 'mooie jurk' die dan 'moest' enzo...
Op zaterdag 21 januari 2012 10:49 schreef loezzzje het volgende: En nog over het songfestival gesproken. Die freaks uit Finland die toen hadden gewonnen. Sorry maar daar is Paul normaal bij
Die Moldaviërs (?) met die puntmutsen vorig jaar dan
Ik heb gister na afloop nog even naar dat duet van Wouter en Paul gekeken op youtube. Merkwáárdig hoe Paul daar eigenlijk beter begint vooral dan Wouter Ik snap niet dat ze hem niet wat vaker afwisselend zo'n 'gewoon' zangnummer hebben gegeven.
Dat nummer wat Paul als duet moest zingen .... wie heeft dat dan uitgekozen?
En die Taio .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn. Hoogachtend, Erik.