SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je het gek dat hij tegen hem opknalt als hij uitgebreid ligt alsof hij op hetstrand zit..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Het eerste schopje was ook om zijn arm te vinden..![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind je het gek dat hij tegen hem opknalt als hij uitgebreid ligt alsof hij op hetstrand zit..![]()
![]()
Ah oke. En waarom zeg je dat het jouw account is?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:20 schreef vincerusso het volgende:
[..]
stoer doen is voor 13 jarigen. ik vond dat hij het best verwoordde .
★★★![]()
Trolololol. En dan zijn de overtredingen van die pepe zeker de schuld vd tegenstanderquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind je het gek dat hij tegen hem opknalt als hij uitgebreid ligt alsof hij op hetstrand zit..![]()
Omdat ik weet dat jij er een account etc ging aanmakenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah oke. En waarom zeg je dat het jouw account is?![]()
Doe dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja leuk ik kan ook plaatjes posten![]()
Doe maar niet, je teksten zijn al dom genoeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een account aangemaakt, en zal dat nooit doen. Wat een faal gozer ben je toch.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat jij er een account etc ging aanmaken![]()
Lachwekkend.★★★![]()
Doe eens.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat ven der Kerkhof in de rust om een wissel vroeg.
George Best
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
jij hebt een account daar hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb er nooit een account aangemaakt, en zal dat nooit doen. Wat een faal gozer ben je toch.![]()
Lachwekkend.![]()
![]()
René van der Gijp heeft met Miss België geneukt en die heet Billen van achteren Echt
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Idd dat zal het wel zijn jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje gefrustreerd omdat Barça te goed is![]()
![]()
hoe kan je dan anders achter zijn reacties komen ?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja... bewijs het eens zou ik zeggen.
Faaljong.![]()
kamerheerr stapt de hotelkamer binnen waar George Best met miss world in bed ligt. Champagne om hem heen hier en daar een dollarbiljet.
'Waar ging het mis George ?'
Raap me op.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:29 schreef tong80 het volgende:
kamerheerr stapt de hotelkamer binnen waar George Best met miss world in bed ligt. Champagne om hem heen hier en daar een dollarbiljet.
'Waar ging het mis George ?'![]()
Te weinig biljetten, echte bazen gebruiken 1000 dollar biljetten als dekenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:29 schreef tong80 het volgende:
'Waar ging het mis George ?'![]()
Ik heb een godverse trage minimale verbindingquote:
Ik ben blij dat verse Gijp er weer is.˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Geniet ff van deze bazenep ipv die lousy flamewar.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hoe kan je dan anders achter zijn reacties komen ?![]()
Dit bedoel ik nou. Je lult teveel.
Typ dit in op google: De medische begeleiding van voetballers in Nederland is een lachertje. Laatst nog werd er een filmpje gepost op Ajax TV van een krachttrainingssessie van de Ajacieden. Overhead squats met een plastic buisje van amper een![]()
★★★![]()
Nu je het zegt, heb Firefox al een tijdje niet gezien inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets mis mee man. Gloryhunters trekken rustig weg.![]()
![]()
Omdat sv nu beter is?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets mis mee man. Gloryhunters trekken rustig weg.![]()
Beetje wedstrijdritme opbouwen. Niks mis meequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef Buitendam het volgende:
Ja, Gijpie is beter bezig dan maandag."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Net als het voltooid deelwoord?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:31 schreef julian6 het volgende:
De reclameblokken zijn weer verandert?˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Omdat ik wou kijken of jij het was. En het was snel duidelijk dat dat niet zo is.quote:
Google > FoppeDeHaan ajax netwerk > meer restultaten op Ajax netwerk★★★![]()
Wat ben jij fucking irritant zeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net als het voltooid deelwoord?˛
![]()
![]()
Topic gaat trager omdat veel users (waaronder ik) op vrijdag niet mee posten.
Tot nu toe vind ik het trouwens een goede show, wel topshow waardig.![]()
Lef heb je wel voor sinds 31 December op fok.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat ben jij fucking irritant zeg.![]()
Besta jij ook nogquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net als het voltooid deelwoord?˛
![]()
![]()
Wat kan ik van die Gijp genieten zeg. Het maakt ook niet wat hij zegt, als hij begint te lachen geniet iedereen er van. Wat dat aan gaat kan ik zeker een end met je mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat ben jij fucking irritant zeg.˛
Hij is een gloryhunterquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lef heb je wel voor sinds 31 December op fok.![]()
Leer je klonen kennen newbie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lef heb je wel voor sinds 31 December op fok.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je nu wel reageren op inhoudelijke vragen? Of ga je weer niet reageren omdat je te simpel bent?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als firefox1, fapt op alles wat wint![]()
Like?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:39 schreef kilozout het volgende:
[..]
Kan je nu wel reageren op inhoudelijke vragen? Of ga je weer niet reageren omdat je te simpel bent?![]()
Als dit geen clone account is, ben je echt f dom bezig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:39 schreef kilozout het volgende:
[..]
Kan je nu wel reageren op inhoudelijke vragen? Of ga je weer niet reageren omdat je te simpel bent?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Van der Gijp doet mijn chocoladereep extra lekker smaken.˛
okequote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
![]()
Jij hebt geen hond he?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
![]()
Derksen haat vrouwen.
Van Gaal, Riemer en van Geel junnen er over meepraten. Zijn 2 exen ook.
Er heeft zich wel een kat aan ons opgedrongen.quote:˛
Wilde ik graag op soliciteren, maar jij was me voor helaasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:41 schreef kilozout het volgende:
[..]
Doe niet zo dom gast. Ga pallets sorteren.![]()
![]()
OOOOOOOOOH SNAP!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wilde ik graag op soliciteren, maar jij was me voor helaas![]()
Wij VI hooligans moeten hem niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Kilozout denkt dat hij stoer is jongens.![]()
Dat juichen is ook vreselijk.
Cruijfie juiche gewoon en spring. Schaamde zich voor het spronetje
Ik mag hem ook niet hoor. Meer een teken dat hij denkt dat hij stoer isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wij VI hooligans moeten hem niet.![]()
Hopelijk komt pberends daar morgen mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Wow die kop van Johan was een uistekend gifje.![]()
Maar wel op een leuke manier. Hij heeft een goed onderstel. Doet me denken aan een Ford Focus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef muzas het volgende:
Die guidetti is ook zo gestoord als een deur he?
Prachtig!˛
Beste juichactie was gewoon luchtneuken. Ikweet niet meer van wie
En natuurlijk kah
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 21:45:35 ]![]()
Dude, wat?!?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft een goed onderstel. Doet me denken aan een Ford Focus.![]()
![]()
Als zo'n Guidetti zich kwaad maakt scoort hij er op zijn minst 20 per seizoen. Niet toevallig hetzelfde als de bijtelling op de recente Focus.˛
Dat mag je niet zeggen!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoop dat iemand reis weer flink het ziekenhuis in trapt![]()
Bandiet!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoop dat iemand reis weer flink het ziekenhuis in trapt
Ben jij een PSV'er ofzo boerkinkel lul![]()
![]()
I know whoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoop dat iemand reis weer flink het ziekenhuis in trapt![]()
![]()
Dat is de schuld van alle bloedzuigers bij Vitesse. Een jongen uit de Braziliaanse sloppen kun je dit niet kwalijk nemen. Heeft nog geen schooldag gehad in zijn leven, maar moet de normen en waarden van een rijk land in Europa kennen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hoop dat iemand reis weer flink het ziekenhuis in trapt
PSV wilde braafste jongetje van de klas zijn, zoals altijd, Vitesse naait ze hard.Dit, dus.![]()
Net als échte Nederlanders.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
Tja Zuid Amerikanen he.. niet te vertrouwen.˛
Niet haten op MarkoAlmeloquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bandiet!
Ben jij een PSV'er ofzo boerkinkel lul![]()
![]()
Gewoon ruzie mee maken door Hutchinson en dan zeggen dat hij racistisch is geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
Tja Zuid Amerikanen he.. niet te vertrouwen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Utrecht - PSV en Arsenal - United.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
az -ajax en City - totenham zelfde tijd
Overigens vind ik die laatste meer match of the day.![]()
Wordt een tweede tv kopen dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Utrecht - PSV en Arsenal - United.
Overigens vind ik die laatste meer match of the day.![]()
quote:hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MarkoAlmelo
Alleen als je voor PSV wordt terwijl je eerst voor ene bazenclub als Heracles was![]()
![]()
![]()
Het is je ontgaan dat hij bij Arsenal voetbalt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Nee, van Persie is niet geschikt voor de top, hij gaat falen.˛
Ja maar hij bedoelt de top.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is je ontgaan dat hij bij Arsenal voetbalt?˛
Dat is subtop.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is je ontgaan dat hij bij Arsenal voetbalt?˛
![]()
Daar ging ie weer
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ze hadden niks Stekelenburg, ze hadden Vorm moeten halen
Gijp kan zo direct naar het ziekenhuis
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
"Zo heet zijn hond."˛
Weet iemand trouwens hoe je van een spijker een paperclip maakt?˛
God weet het.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je van een spijker een paperclip maakt?˛
![]()
Onmogelijkquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Als je een vrouw niet slaat krijg je geen respect.˛
Ik was ff pisen waarom lagen ze zo in de deuk ?
Eerst haten op MarkoAlmelo en nu op Utreg?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
utrecht is de meest klote club in de eredivisie die je je kan wensen![]()
![]()
Kan je niet uitleggen dat moet je ervarenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik was ff pisen waarom lagen ze zo in de deuk ?![]()
Omdat ze het grappig vonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik was ff pisen waarom lagen ze zo in de deuk ?![]()
Vlak Vitesse niet uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
utrecht is de meest klote club in de eredivisie die je je kan wensen![]()
"Wilfred??? Wie is Miranda!!!???"˛
Gijpie ging al aan de kant hij verwachtte een slag.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Waar heb je zoal gespeeld? Ajax, AZ en Miranda.![]()
˛
Topshow'tje weer!
De oude Gijpie gezien, koeken van Boskamp, droge opmerkingen van Johan en trollen van Genee, priceless!![]()
Jij had je broek al om 19:30 uit toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Topshow'tje weer!
De oude Gijpie gezien, koeken van Boskamp, droge opmerkingen van Johan en trollen van Genee, priceless!![]()
Door Boskamp zijn de vrijdag uitzendingen tegenwoordig bijna allemaal leuker dan de maandagquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Topshow'tje weer!
![]()
Ook hoe Boskamp aan het begin beloofde niet aan René te komen, maar aan het eind toch weer wat koeken uitdeelde![]()
![]()
Hanzenegger?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af of je je kind Hansie mag noemen...![]()
Hoop het niet. Klinkt als een Hitlerjugendjochie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Mensen die hun hond Hansie noemen zou ik al bijna naar het gesticht willen sturen, maar je zoon Hansie (Hansie) noemen ...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
![]()
Wat is die Gijp weer leuk. NOT.
Gelukkig haalt Boskampie het niveau nog een beetje omhoog
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Leuke derby dan. Halve stadion van Eindhoven voor PSVquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindhoven naar de eredivisie AUB.![]()
![]()
Ja man, niet eens tijd gehad om hier mee te posten. Goed he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij had je broek al om 19:30 uit toch?![]()
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja man, niet eens tijd gehad om hier mee te posten. Goed he.![]()
Duidelijke Marokkaanse voetballer. Speelt louter op techniek.quote:˛
Als Hansie je grote voorbeeld is, dan moet het kunnen denk ik. Er zijn ook mensen naar Nelson Mandela en Mohandas Karamchand Gandhi vernoemd...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die hun hond Hansie noemen zou ik al bijna naar het gesticht willen sturen, maar je zoon Hansie (Hansie) noemen ...![]()
Stond deze post al om 21:30 klaar?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is die Gijp weer leuk. NOT.
Gelukkig haalt Boskampie het niveau nog een beetje omhoog![]()
![]()
Godskolere. Denk je rustig de Jupiler League te kunnen kijken, Word je weer weggejaagd naar boven omdat je zus en moeder weer the voice willen zien die net thuiskomen en vrolijk de afstandsbediening uit je handen rukt.![]()
Geniet er van jongen, show'tje was ook niks mis mee. Prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:13 schreef Ties02 het volgende:
Hoppaaa lekker terugkijken zonder reclameblokken, broekie uit niks mis mee![]()
Ik denk wel dat het aandeel van alle mannen deze uitzending 25% was. Ze vulden elkaar goed aan en samen zetten ze een topshowtje neer. Een Boskamp kan het ook niet alleen, dat zie je bij Extra Time.![]()
Eerst fatsoenlijk de show kijken voor je gaat oordelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond deze post al om 21:30 klaar?
Tot zover valt Gijp erg tegen. Schelvis was een betere keuze geweest.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Alleen wel wat kort over Ajax gesproken. Het hoger beroep had wel iets meer aandacht mogen krijgen.Vond hem prima vandaag. Probeerde zich ook niet op de voorgrond te drukken. Iets wat hij vroeger nog wel eens deed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerst fatsoenlijk de show kijken voor je gaat oordelen.
Tot zover valt Gijp erg tegen. Schelvis was een betere keuze geweest.![]()
Wel bijzonder ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef msnk het volgende:
Straks leuk omkoopschandaaltje in Zwolle.![]()
hehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef msnk het volgende:
Straks leuk omkoopschandaaltje in Zwolle.![]()
![]()
waar dan? ik zie hem nog niet op rtl gemistquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:13 schreef Ties02 het volgende:
Hoppaaa lekker terugkijken zonder reclameblokken, broekie uit niks mis mee![]()
Nu welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef tech4u het volgende:
[..]
waar dan? ik zie hem nog niet op rtl gemist![]()
Rene viel een beetje tegen, maar wat een einde van de show zeg. Toch weer vijf minuten legendarische VI.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik vond René helemaal niet tegenvallen, sowieso prima uitzending, ging veel over voetbal![]()
Zin in maandag![]()
Veel over voetbal?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef Ties02 het volgende:
Ik vond René helemaal niet tegenvallen, sowieso prima uitzending, ging veel over voetbal![]()
Zin in maandag
Laat dan maar, hoef het niet terug te kijken.★★★![]()
Te weinig inderdaad. Ik zit nu wel met enkele raadsels wat ik nou van de uitspraak van het hoger beroep moet vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:17 schreef Ties02 het volgende:
Je snapt wel wat ik bedoel, niet teveel over commissies, RvC enz![]()
Wat een show, wat een show! Boskamp voor de Talentaward 2012."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef Ties02 het volgende:
Zin in maandag<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:17 schreef michaeld het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)be1249ccece294b4.mp4quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Topshowtje dus? Ik ga hem zo lekker terugkijken.
*edit; Godverdomme hij staat nog niet online!?![]()
Haha, heb pas vier minuten gekeken en voel alweer een topshowtje aankomen. Heerlijk hoe Boskamp over zichzelf kan praten![]()
![]()
Zeker, die stilte van 5 minuten halverwege de uitzending raakte ik zelfs een beetje ongemakkelijk van.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:45 schreef tjoptjop het volgende:
Matige uitzending, iedereen leek ook last te hebben van een spraakgebrek![]()
Ik hoop eigenlijk dat ze Gijp gewoon als reguliere gast gaan nemen ipv wekelijks. Kunstje is gedaan, liever dat ie dan eens in de twee weken komt of alleen op maandag oid.![]()
Tweeling HansieHansie. Vond Gijpie toch weer verrassend leuk, had ik niet gedacht na de eerste aflevering.![]()
Gijpie ook erg goed, alleen valt het mij op dat hij er niet 100% bij is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:37 schreef Grifte het volgende:
Net teruggekeken, topshow
Vooral Boskamp, wat een held
★★★![]()
Waarom werd er trouwens zo hard gelachen bij dat vrouwen meppen? Dat was op zich eigenlijk niet eens zo leuk...![]()
Jouw mening hé.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:18 schreef Pranjicc het volgende:
Waarom werd er trouwens zo hard gelachen bij dat vrouwen meppen? Dat was op zich eigenlijk niet eens zo leuk...![]()
Het was wel een goeie uitzending vond ik alleen ze moeten is stoppen met de hele tijd dat Ajax gedoe daar word je zo moe van.![]()
Zolang Ten Have en Sturkenboom zichzelf nog proberen te redden zal Derksen ze logischerwijs bashen. Verder wel een topshow gisteren!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:31 schreef Tinsuz het volgende:
Het was wel een goeie uitzending vond ik alleen ze moeten is stoppen met de hele tijd dat Ajax gedoe daar word je zo moe van.![]()
Net gekeken, was weer een topshow."Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Als ik ooit nog een praktijkvoorbeeld van karaktermoord zoek is Ten Have wel het ultieme voorbeeld. JD zet die man nu al honderden afleveringen achter elkaar als een soort crimineel, op zo'n manier dat wij er allemaal van uit gaan dat dat klopt. Nu spreken de acties van Ten Have meestal voor zichzelf, maar nu wordt hij bijna als een onmenselijke crimineel neergezet
Gisteren was er nog een schepje boven op: The Roast of Ten Have & Sturkeboom (& Theo Janssen).
Verder vond ik René alweer beter in vorm dan afgelopen maandag dus geef hem nog een paar weken en hij is weer de oude.
Bossie was helemaal top, en het laatste kwartier ofzo vond ik echt ouderwets topniveau.
Een 8,39283.![]()
Moet je de uitspraak even opzoeken en nalezen. Je verwacht toch zeker niet dat ze die anderhalf uur gaan verneuken om dat hele hoger beroep in detail door te spreken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig inderdaad. Ik zit nu wel met enkele raadsels wat ik nou van de uitspraak van het hoger beroep moet vinden.![]()
Ik ging anders ook kapot.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:18 schreef Pranjicc het volgende:
Waarom werd er trouwens zo hard gelachen bij dat vrouwen meppen? Dat was op zich eigenlijk niet eens zo leuk...
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
De zaal lachtte natuurlijk omdat ze historisch besef hebben: iedereen dacht aan die grap van VI Oranje.![]()
Johan kan zich dan gewoon niet inhouden, hij moet die grap maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:18 schreef Pranjicc het volgende:
Waarom werd er trouwens zo hard gelachen bij dat vrouwen meppen? Dat was op zich eigenlijk niet eens zo leuk...
Was ook bij Vi Oranje dat hij zei dat vrouwen in de keuken moeten.
Hij moet die grap gewoon maken.Dit, dus.![]()
Prima showetje. Ik geef het een 8-!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Wilfred zei bij 538 vanmorgen ook dat maandag geen topshow was. V. Hanegem is geen gangmaker en Gijp was zenuwachtig. Dit in tegenstelling tot de show van gisteren![]()
Heeft die gast van de Proddikul Suhns nog gewonnen eigenlijk?![]()
Gijp moest er maandag even inkomen, hartstikke begrijpelijk. Gisteren was hij weer vrijwel helemaal de oude, hij trad alleen iets minder op de voorgrond dan vroeger en dat vind ik ook geen slechte ontwikkeling.
Gewoon een topshow gisteren, en maandag waarschijnlijk ook.![]()
kwam maandag ook door Van Hanegem, niet echt een lolbroekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Gijp moest er maandag even inkomen, hartstikke begrijpelijk. Gisteren was hij weer vrijwel helemaal de oude, hij trad alleen iets minder op de voorgrond dan vroeger en dat vind ik ook geen slechte ontwikkeling.
Gewoon een topshow gisteren, en maandag waarschijnlijk ook.![]()
Idd maar eerst herhaalde Johan gewoon zijn grap van tijdens VI Oranje maar dit keer kropen de mensen nog niet over de grond van het lachen. Dus toen voegde hij er "Dat verdienen ze toch." aan toe om het nog iets aan te dikken. Zo blijft hij zijn repertoire ontwikkelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Johan kan zich dan gewoon niet inhouden, hij moet die grap maken.
Was ook bij Vi Oranje dat hij zei dat vrouwen in de keuken moeten.
Hij moet die grap gewoon maken.![]()
Met Boskamp en Hansie heeft hij natuurlijk ook vaker aan tafel gezeten dan met Willem, dus ik vind het allemaal heel logisch.![]()
Jermain Defoo.
Maandag was nog even niet zo best, veel pijnlijke stiltes. Binnenkort weer de klassieke line-up met Gijp en Hansie!![]()
Precies. Daarnaast kan ik me ook goed voorstellen dat Gijpie lichtelijk nerveus was, iedereen keek uit naar zijn terugkeer. Hij heeft zich nog best goed staande gehouden if you ask me.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met Boskamp en Hansie heeft hij natuurlijk ook vaker aan tafel gezeten dan met Willem, dus ik vind het allemaal heel logisch.![]()
Top show inderdaadOuderwets gelachen...VI was tijdens de ziekte van Gijp echt 4 mannen die over voetbal lullen...JD presteert ook een stuk beter als Gijpie er is.
De roast van Theo Janssen was wel vrij briljant overigens.So confused when you're lost in the groove![]()
Zo triest hoe Johan die grap er tussen probeert te drukken, maar tegelijkertijd toch heel erg grappig![]()
![]()
Zodra Derksen de HA-HA-HA-HA lach opzet weet ik al dat ik ook moet lachen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:49 schreef Ties02 het volgende:
Zo triest hoe Johan die grap er tussen probeert te drukken, maar tegelijkertijd toch heel erg grappig![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: