Hanzenegger?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me trouwens serieus af of je je kind Hansie mag noemen...
Hoop het niet. Klinkt als een Hitlerjugendjochie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Mensen die hun hond Hansie noemen zou ik al bijna naar het gesticht willen sturen, maar je zoon Hansie (Hansie) noemen ...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuke derby dan. Halve stadion van Eindhoven voor PSVquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindhoven naar de eredivisie AUB.
Ja man, niet eens tijd gehad om hier mee te posten. Goed he.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij had je broek al om 19:30 uit toch?
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja man, niet eens tijd gehad om hier mee te posten. Goed he.
Duidelijke Marokkaanse voetballer. Speelt louter op techniek.quote:
Als Hansie je grote voorbeeld is, dan moet het kunnen denk ik. Er zijn ook mensen naar Nelson Mandela en Mohandas Karamchand Gandhi vernoemd...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die hun hond Hansie noemen zou ik al bijna naar het gesticht willen sturen, maar je zoon Hansie (Hansie) noemen ...
Stond deze post al om 21:30 klaar?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
Wat is die Gijp weer leuk. NOT.
Gelukkig haalt Boskampie het niveau nog een beetje omhoog
Geniet er van jongen, show'tje was ook niks mis mee. Prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:13 schreef Ties02 het volgende:
Hoppaaa lekker terugkijken zonder reclameblokken, broekie uit niks mis mee
Eerst fatsoenlijk de show kijken voor je gaat oordelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond deze post al om 21:30 klaar?
Vond hem prima vandaag. Probeerde zich ook niet op de voorgrond te drukken. Iets wat hij vroeger nog wel eens deed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerst fatsoenlijk de show kijken voor je gaat oordelen.
Tot zover valt Gijp erg tegen. Schelvis was een betere keuze geweest.
Wel bijzonder ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef msnk het volgende:
Straks leuk omkoopschandaaltje in Zwolle.
hehequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef msnk het volgende:
Straks leuk omkoopschandaaltje in Zwolle.
waar dan? ik zie hem nog niet op rtl gemistquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:13 schreef Ties02 het volgende:
Hoppaaa lekker terugkijken zonder reclameblokken, broekie uit niks mis mee
Nu welquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef tech4u het volgende:
[..]
waar dan? ik zie hem nog niet op rtl gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |