Zolang Ten Have en Sturkenboom zichzelf nog proberen te redden zal Derksen ze logischerwijs bashen. Verder wel een topshow gisteren!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:31 schreef Tinsuz het volgende:
Het was wel een goeie uitzending vond ik alleen ze moeten is stoppen met de hele tijd dat Ajax gedoe daar word je zo moe van.
Moet je de uitspraak even opzoeken en nalezen. Je verwacht toch zeker niet dat ze die anderhalf uur gaan verneuken om dat hele hoger beroep in detail door te spreken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig inderdaad. Ik zit nu wel met enkele raadsels wat ik nou van de uitspraak van het hoger beroep moet vinden.
Ik ging anders ook kapot.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:18 schreef Pranjicc het volgende:
Waarom werd er trouwens zo hard gelachen bij dat vrouwen meppen? Dat was op zich eigenlijk niet eens zo leuk...
Johan kan zich dan gewoon niet inhouden, hij moet die grap maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:18 schreef Pranjicc het volgende:
Waarom werd er trouwens zo hard gelachen bij dat vrouwen meppen? Dat was op zich eigenlijk niet eens zo leuk...
kwam maandag ook door Van Hanegem, niet echt een lolbroekquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Gijp moest er maandag even inkomen, hartstikke begrijpelijk. Gisteren was hij weer vrijwel helemaal de oude, hij trad alleen iets minder op de voorgrond dan vroeger en dat vind ik ook geen slechte ontwikkeling.
Gewoon een topshow gisteren, en maandag waarschijnlijk ook.
Idd maar eerst herhaalde Johan gewoon zijn grap van tijdens VI Oranje maar dit keer kropen de mensen nog niet over de grond van het lachen. Dus toen voegde hij er "Dat verdienen ze toch." aan toe om het nog iets aan te dikken. Zo blijft hij zijn repertoire ontwikkelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Johan kan zich dan gewoon niet inhouden, hij moet die grap maken.
Was ook bij Vi Oranje dat hij zei dat vrouwen in de keuken moeten.
Hij moet die grap gewoon maken.
Precies. Daarnaast kan ik me ook goed voorstellen dat Gijpie lichtelijk nerveus was, iedereen keek uit naar zijn terugkeer. Hij heeft zich nog best goed staande gehouden if you ask me.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met Boskamp en Hansie heeft hij natuurlijk ook vaker aan tafel gezeten dan met Willem, dus ik vind het allemaal heel logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |