abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107060564
Het was wel een goeie uitzending vond ik alleen ze moeten is stoppen met de hele tijd dat Ajax gedoe daar word je zo moe van.
pi_107060711
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 10:31 schreef Tinsuz het volgende:
Het was wel een goeie uitzending vond ik alleen ze moeten is stoppen met de hele tijd dat Ajax gedoe daar word je zo moe van.
Zolang Ten Have en Sturkenboom zichzelf nog proberen te redden zal Derksen ze logischerwijs bashen. Verder wel een topshow gisteren!
pi_107061909
Net gekeken, was weer een topshow.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_107062032
Als ik ooit nog een praktijkvoorbeeld van karaktermoord zoek is Ten Have wel het ultieme voorbeeld. JD zet die man nu al honderden afleveringen achter elkaar als een soort crimineel, op zo'n manier dat wij er allemaal van uit gaan dat dat klopt. Nu spreken de acties van Ten Have meestal voor zichzelf, maar nu wordt hij bijna als een onmenselijke crimineel neergezet ;)

Gisteren was er nog een schepje boven op: The Roast of Ten Have & Sturkeboom (& Theo Janssen).

Verder vond ik René alweer beter in vorm dan afgelopen maandag dus geef hem nog een paar weken en hij is weer de oude.

Bossie was helemaal top, en het laatste kwartier ofzo vond ik echt ouderwets topniveau.
Een 8,39283.
pi_107062068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Te weinig inderdaad. Ik zit nu wel met enkele raadsels wat ik nou van de uitspraak van het hoger beroep moet vinden.
Moet je de uitspraak even opzoeken en nalezen. Je verwacht toch zeker niet dat ze die anderhalf uur gaan verneuken om dat hele hoger beroep in detail door te spreken?
pi_107062418
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 10:18 schreef Pranjicc het volgende:
Waarom werd er trouwens zo hard gelachen bij dat vrouwen meppen? Dat was op zich eigenlijk niet eens zo leuk...
Ik ging anders ook kapot. :D
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_107062460
De zaal lachtte natuurlijk omdat ze historisch besef hebben: iedereen dacht aan die grap van VI Oranje.
pi_107062495
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 10:18 schreef Pranjicc het volgende:
Waarom werd er trouwens zo hard gelachen bij dat vrouwen meppen? Dat was op zich eigenlijk niet eens zo leuk...
Johan kan zich dan gewoon niet inhouden, hij moet die grap maken.
Was ook bij Vi Oranje dat hij zei dat vrouwen in de keuken moeten.

Hij moet die grap gewoon maken.
Dit, dus.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 12:19:56 #285
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_107062610
Prima showetje. Ik geef het een 8-!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_107064780
Wilfred zei bij 538 vanmorgen ook dat maandag geen topshow was. V. Hanegem is geen gangmaker en Gijp was zenuwachtig. Dit in tegenstelling tot de show van gisteren *O*

Heeft die gast van de Proddikul Suhns nog gewonnen eigenlijk?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 15:04:22 #288
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_107066836
quote:
Heeft die gast van de Proddikul Suhns nog gewonnen eigenlijk?
Que?!
pi_107066950
Gijp moest er maandag even inkomen, hartstikke begrijpelijk. Gisteren was hij weer vrijwel helemaal de oude, hij trad alleen iets minder op de voorgrond dan vroeger en dat vind ik ook geen slechte ontwikkeling.

Gewoon een topshow gisteren, en maandag waarschijnlijk ook.
pi_107067024
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Gijp moest er maandag even inkomen, hartstikke begrijpelijk. Gisteren was hij weer vrijwel helemaal de oude, hij trad alleen iets minder op de voorgrond dan vroeger en dat vind ik ook geen slechte ontwikkeling.

Gewoon een topshow gisteren, en maandag waarschijnlijk ook.
kwam maandag ook door Van Hanegem, niet echt een lolbroek
pi_107067059
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 12:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Johan kan zich dan gewoon niet inhouden, hij moet die grap maken.
Was ook bij Vi Oranje dat hij zei dat vrouwen in de keuken moeten.

Hij moet die grap gewoon maken.
Idd maar eerst herhaalde Johan gewoon zijn grap van tijdens VI Oranje maar dit keer kropen de mensen nog niet over de grond van het lachen. Dus toen voegde hij er "Dat verdienen ze toch." aan toe om het nog iets aan te dikken. Zo blijft hij zijn repertoire ontwikkelen.
pi_107067065
Met Boskamp en Hansie heeft hij natuurlijk ook vaker aan tafel gezeten dan met Willem, dus ik vind het allemaal heel logisch.
pi_107067254
Jermain Defoo. :D

Maandag was nog even niet zo best, veel pijnlijke stiltes. Binnenkort weer de klassieke line-up met Gijp en Hansie!
pi_107067497
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met Boskamp en Hansie heeft hij natuurlijk ook vaker aan tafel gezeten dan met Willem, dus ik vind het allemaal heel logisch.
Precies. Daarnaast kan ik me ook goed voorstellen dat Gijpie lichtelijk nerveus was, iedereen keek uit naar zijn terugkeer. Hij heeft zich nog best goed staande gehouden if you ask me.
pi_107067733
Waar zijn trouwens die poststatistieken van de VI-topics te vinden?
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:12:23 #297
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_107068896
Top show inderdaad :) Ouderwets gelachen...VI was tijdens de ziekte van Gijp echt 4 mannen die over voetbal lullen...JD presteert ook een stuk beter als Gijpie er is.

De roast van Theo Janssen was wel vrij briljant overigens.
So confused when you're lost in the groove
  zaterdag 21 januari 2012 @ 16:47:37 #299
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_107069926
Defu _O-

Echt mooi hoe Boskamp alle namen van voetballers verkeerd uitspreekt.
pi_107069989
Zo triest hoe Johan die grap er tussen probeert te drukken, maar tegelijkertijd toch heel erg grappig _O-

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')