Ook baasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
Ik kijk de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Skins
Ik ben weer begonnen met How I Met Your Mother, blijft een geniale seriequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
Ik kijk de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Skins
Ik kon me ook goed identificeren met hemquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef heloef het volgende:
Mijn god The Inbetweeners is zo goud.
Die jongen had al 3 keer kunnen neuken, 3 keer verpest hij het vlak voordat het gaat gebeuren.
Ik moet hem nog kijken. Maar kom maar opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik kon me ook goed identificeren met hem
Ik heb nu een beetje de neiging om allemaal leuke momenten uit die serie te posten
Bah, waarom dat?quote:
Ik kom aan op de Brouwersdam, en er is gewoon helemaal niemandquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Bah, waarom dat?
Hier lekker, net uit de sportschool, boodschapjes in huis en vandaag verder helemaal niks meer doenNouja, behalve straks even koken.
Als je dan vanavond toch niets doen moet je maar nar Utrecht komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom aan op de Brouwersdam, en er is gewoon helemaal niemandToen zag ik mensen bezig aan de noordzijde, dus even daar naartoe.... zit ik net op het water, stoppen ze allemaal
Nog even gebleven en ook maar spullen gepakt grrr. Nog geen half uur op het water geweest
Daar heb ik dan een snipperdag voor genomen....
Nu kan ik morgen wel terug gaan, maar eigenlijk heb ik dan al iets... ff aankijken....
Wat is er in utrecht dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dan vanavond toch niets doen moet je maar nar Utrecht komen.
Ik ga poolen met een maat.... trainen voor een toernooi zondag. Zou zaterdag ook toernooi spelen, maar die kap ik af denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dan vanavond toch niets doen moet je maar nar Utrecht komen.
Whut zoveel, waar woon je dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga poolen met een maat.... trainen voor een toernooi zondag. Zou zaterdag ook toernooi spelen, maar die kap ik af denk ik.
Retourtje Utrecht kost me ruim 50,- .... dat gaat 'm niet worden.
Van alleen dit topic?quote:
Ik hoop dat ie beter is dat seizoen 5, die zuigde echt hard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:53 schreef benzin het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Skins_episodes#Series_6
[Radio 49] Meet op 20 januariquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van alleen dit topic?
En wie komen er allemaal?
Mwaah, het begint veelbelovend. Vind nog steeds 1 en 2 het beste, seizoen 3 en 4 had de leukste meisjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie beter is dat seizoen 5, die zuigde echt hard.
Oh okequote:
Kom danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom wel naar je kijken dan..
Gewoon daar waar we altijd zitten toch. Link in OP enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet welke chat jij je in bevindt..
The fuck daar zit ik ook :quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon daar waar we altijd zitten toch. Link in OP enzo.
Ja, heb net gedouchedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
Ik heb vandaag het nummer van een schone dame gescoord! Fuck yeah.
Vertel!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
Ik heb vandaag het nummer van een schone dame gescoord! Fuck yeah.
Op je werk of op Anja?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:42 schreef kree het volgende:
Middag allen zo dagje werken zit er weer op. Morgenochtend mag ik weer
Ik overwoog om m'n haar los te houden. Beter niet doen dus...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar zat tof. Totdat ik naar buiten stapte.
Pics (van het door wind verpeste kapsel) or it did not happenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar zat tof. Totdat ik naar buiten stapte.
Kan niet want mobielquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Pics (van het door wind verpeste kapsel) or it did not happen
Ik heb het nu nog los, maar straks doe ik een knotje in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik overwoog om m'n haar los te houden. Beter niet doen dus...
Ik las het gister ook alquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef kutkloon7 het volgende:
"Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben."
Wut?
Last van de recessie?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef SiIk het volgende:
Ik geef het maar op met Relatieplanet.
Ga vanavond wel m'n marktwaarde peilen.
Misschien moeten we ook ,aar een keer een volledig nieuwe tekst schrijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef kutkloon7 het volgende:
"Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben."
Wut?
Deze weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook ,aar een keer een volledig nieuwe tekst schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op 20-01-2012 00:12 schreef esperanza93
[..]
Ik wist het verschil niet. Erg bedankt voor de simpele uitleg.
Ik heb een foto van jou gezien in dat ene topic. Hoe oud ben jij? Je lijkt nogal jong.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze weerOde to the heloef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:
1. Loop naast heloef.
2. Kijk niet steeds naar de grond maar naar heloef.
Dat is bij mij nooit zo'n succes in combinatie met dansenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het nu nog los, maar straks doe ik een knotje in.
Vanavond staat in het teken van dansen en hosselen!quote:
Snelcursusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Wanneer maak je de sinji-dansen-voor-dummies-cursus beschikbaar voor de heren in dit topic?
Have fun girlquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanavond staat in het teken van dansen en hosselen!
Ah komopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Ik ga niet dansen denk ik, dat trek ik niet.
Met een drankje langs de kant staan / aan de bar zitten dan maar?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Ik ga niet dansen denk ik, dat trek ik niet.
Die doe ik regelmatig op mijn slaapkamer, no joke.quote:
Ik vrees van wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Met een drankje langs de kant staan / aan de bar zitten dan maar?
Dat is zon bazenfilmpjequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Die doe ik regelmatig op mijn slaapkamer, no joke.
Haha.quote:
hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ik verveel me genoeg om haast naar zo'n meet te gaan![]()
Voor eerst in maanden niet stappen dit weekend...
Stapte vroeger niet zo vaak en toen redde ik me prima maar ben het nu zo gewend dat in weekend thuiszitten nogal 'meh' is
Jonkiequote:
Nog jonger dat dit kan op Fok!quote:
Terechte klacht. Heloef was al veel te jong, maar die 15jarige helemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
15 en nu al in het wanhopigen-topic?
Maar ik ben niet wanhopig, het is hier gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
15 en nu al in het wanhopigen-topic?
Das ook weer niet waar. Ook voor mensen die te laf zijn om ook maar iets te proberen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, dan is er toch nog zoveel mogelijk? Dit topic is voor als je echt alles al geprobeerd hebt.
Ja dat laatste voorlopig niet weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, het is daar leuk, meestal ook wel druk, momenteel niet zo, maar gisterenavond was de hele avond druk en eergisteren was er tot 4 uur snachts gezelschap.
Heb je inderdaad gelijk in, maat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das ook weer niet waar. Ook voor mensen die te laf zijn om ook maar iets te proberen...
Ga wel eens een kijkje nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, het is daar leuk, meestal ook wel druk, momenteel niet zo, maar gisterenavond was de hele avond druk en eergisteren was er tot 4 uur snachts gezelschap.
Zie ik je daar, bro!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
Als mijn computer wil kom ik ook wel op TC
Na klachten over alle slowchat hebben de mods deze oplossing aangedragenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoe is het hier?
Ik merk op dat er een scheiding in de versierkerk is ontstaan. Het schisma van 2012?
Ik vind het wel jammer. Ik vond de mix tussen gezelligheid en serieuze hulp wel fijn, nu voelt het zo 'zwaar' allemaal daar en mensen hebben de neiging elkaar de put in te praten. Huilen met de wolven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Na klachten over alle slowchat hebben de mods deze oplossing aangedragenAls je in het feedback-topic terugzoekt kom je het wel tegen
Het is op zich wel goed vind ik, dat andere topic gaat rustig genoeg om goed bij te kunnen houden en hier kan je voor gezelligheid of casual advies terecht
Ach, ik zit nog tot 18 op een middelbare schoolquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Jammer dat ik hem bijna volledig doorbreng in een cafetaria
Dat deed ik ook, ik was er binnen drie maanden nooit meer te vindenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, ik zit nog tot 18 op een middelbare schoolEn dan naar een universiteit
Spaar je al? Als jij eenmaal naar de uni mag, moet je alles zelf betalen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, ik zit nog tot 18 op een middelbare schoolEn dan naar een universiteit
Ik had niet eens door dat er nog één was, laat ik daar ook maar eens gaan neuzen danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Ik vond de mix tussen gezelligheid en serieuze hulp wel fijn, nu voelt het zo 'zwaar' allemaal daar en mensen hebben de neiging elkaar de put in te praten. Huilen met de wolven.
Een groot deel van de oplossing van de problematiek zit het nu juist in het minder zwaar opvatten van het leven en de liefde.
Maar goed, gezelligheid alom hier gelukkig.
Wat voor richting wil je op, denk je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:12 schreef TheFastOne het volgende:
Eerst maar eens weten wat ik ga doen.
&
Ik hoop dat m'n ouders me een beetje financieel bijstaan
Heeft papa nog een boot die te verkopen is?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:12 schreef TheFastOne het volgende:
Eerst maar eens weten wat ik ga doen.
&
Ik hoop dat m'n ouders me een beetje financieel bijstaan
Mwaah, het ging wel teveel de kant van gezelligheid op voor mensen die veel op hun hart hadden. Veel tipgevers voelden zich weggejaagd door de slowchat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Ik vond de mix tussen gezelligheid en serieuze hulp wel fijn, nu voelt het zo 'zwaar' allemaal daar en mensen hebben de neiging elkaar de put in te praten. Huilen met de wolven.
Een groot deel van de oplossing van de problematiek zit het nu juist in het minder zwaar opvatten van het leven en de liefde.
Als ik wat serieus kwijt wil post ik het nog steeds hier, bij al mijn vertrouwde FOK!vriendjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, het ging wel teveel de kant van gezelligheid op voor mensen die veel op hun hart hadden. Veel tipgevers voelden zich weggejaagd door de slowchat.
Ik ben hier geen voorstander van geweest, maar achteraf is het wel goed. De serieuze dingen daar, de slowchat en lol hier
Awwquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik wat serieus kwijt wil post ik het nog steeds hier, bij al mijn vertrouwde FOK!vriendjes
Een taal, denk ik ook over na, of iets met geschiedenis. Archeologie lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ik zit aan een taal te denken
&
Ach, ik vind wel een manierGeen boot voor ons.
Dat kan ook nog, zeker als het wat rustiger is. Ik uit hier ook regelmatig mijn frustratie. En ik heb het hier ook heel erg leuk en gezellig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik wat serieus kwijt wil post ik het nog steeds hier, bij al mijn vertrouwde FOK!vriendjes
Hoogstwaarschijnlijk Chineesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een taal, denk ik ook over na, of iets met geschiedenis. Archeologie lijkt me wel wat.
Na een gefaalde technische studie
Maar mogelijkheden genoeg om je studie te kunnen bekostigen in elk geval. Je kunt het later toch prima terugbetalen hopelijk.
Geen last-minutes?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef VacaLoca het volgende:
Zo irritant dat je vakanties bijtijds moet boeken wil je niet te duur uit zijn. Bedenk me net dat ik nog wel ff paar dagen wel wil deze week maar vliegtickets zijn 3x duurder dan normaal.
Ik heb bio, natuurkunde en scheikunde laten vallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Chinezen zijn tof
Ik werk nu al tijden met ze, respect voor die mentaliteit hoor.
Volgens mij is dat echt iets van vroeger, als je nu lastminute wil ben je dus alleen maar duur uit.quote:
Ik had gewoon van alle vakken boeken maar heb maar voor het minimum toetsen en examens gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb bio, natuurkunde en scheikunde laten vallen.
Talen
Tja, ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt iets van vroeger, als je nu lastminute wil ben je dus alleen maar duur uit.
Heb E&M met Latijn en Wis A + TTOquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gewoon van alle vakken boeken maar heb maar voor het minimum toetsen en examens gedaan
Maar had talent voor exacte vakken, hoewel ze me nooit zo enorm hebben geboeid, dus ben er toen maar iets mee gaan doen. Maar als je hart niet bij techniek ligt ben je daar hopeloos op de verkeerde plaats.
Het vervelendst vind ik nog dat ik m'n vakanties op het werk zo vroeg door moet geven. Deadline voor het doorgeven van de zomervakantie was bij mij eind November..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef VacaLoca het volgende:
Zo irritant dat je vakanties bijtijds moet boeken wil je niet te duur uit zijn. Bedenk me net dat ik nog wel ff paar dagen wel wil deze week maar vliegtickets zijn 3x duurder dan normaal.
Dat viel mij ook op. Waarom zou dat zo zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt iets van vroeger, als je nu lastminute wil ben je dus alleen maar duur uit.
Ik had N&T + N&G met Frans.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb E&M met Latijn en Wis A + TTO
Mijn werk is dan niet al te best maar wel belachelijk flexibelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Het vervelendst vind ik nog dat ik m'n vakanties op het werk zo vroeg door moet geven. Deadline voor het doorgeven van de zomervakantie was bij mij eind November..
Ws hebben ze op een gegeven moment bedacht dat 1 of 2 stoelen voor woekerprijzen verkopen aan mensen die echt die vlucht nog MOETEN hebben op korte termijn meer opbrengt dan laatste paar stoeltjes voor weinig weg te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Waarom zou dat zo zijn?
Werk jij toevallig bij de Chinees?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn werk is dan niet al te best maar wel belachelijk flexibel
Vliegtuigmaatschappijen hebben computersystemen die voortdurend alles doorrekenen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Waarom zou dat zo zijn?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Werk jij toevallig bij de Chinees?
Soms kan je zelfs wat onderhandelen. Ik had toen keer dat ik vlucht met American Airlines wilde boeken. Ging er steeds van uit dat die 200 euro was. Bleek dat later alleen voor mensen in de USA en de UK. Prijs voor andere landen was 380 euro. Heb daarop gebeld en voor elkaar gekregen dat ik voor de US/UK prijs kon boekenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Vliegtuigmaatschappijen hebben computersystemen die voortdurend alles doorrekenen.
Er wordt gekeken naar alternatieve vluchten waarbij meer overgestapt moet worden, alle vluchten van concurrenten, modellen van hoeveel reizigers er verwacht worden. De prijs die ze kunnen rekenen voor een vlucht verandert zo voortdurend.
Ik ken een aantal mensen die aan zulk soort systemen werken, ik kan er eens naar vragen![]()
Daarnaast worden er op bepaalde vergelijkingssites en sites van vliegtuigmaatschappijen smerige trucjes gespeeld. Ze zullen soms hogere prijzen aangeven, maar als je dan nog een paar keer kijkt ineens een lagere prijs wordt aangeboden.
Er is geen sprake van laatste stoeltjes, er worden voor veel vluchten meer stoelen verkocht dan er in het vliegtuig kunnen. Er is altijd sprake van ongeveer hetzelfde percentage no-shows, dus door de wet van grote aantallen gaat dat goed
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit hard te puzzelen voor een egoboost, en dan rickroll je me....
Alle snackbars zijn in handen van Chinezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Werk jij toevallig bij de Chinees?
Klopt ja, dat zie je de laatste tijd heel vaakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alle snackbars zijn in handen van Chinezen.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, mijn hosselpogingen op TC zijn erg falend. Ik kan niet eens tijn hosselen.
Ja, dan kan je beter stoppen. Ik bedoel als vrouw die zwanger is, heb je meer kans...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
twi je lach laat ieder zijn hart smeltenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen maakt meer kans dan debeterebob. Ik weet niet of dat een troost is...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dus ik maak stiekem nog kansquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iedereen maakt meer kans dan debeterebob. Ik weet niet of dat een troost is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:55 schreef l3east het volgende:
[..]
Dus ik maak stiekem nog kans
Dat wint iedereen van mij, ik heb namelijk geen borsthaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor je dat ik ben een beestquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wint iedereen van mij, ik heb namelijk geen borsthaar.
Heloef is verliefd op straw toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hebben we hier eigenlijk in de laatste tijd nog nieuwe ontwikkelingen? IK ben hier even niet geweest.
Heloef weer een nieuwe liefde?
Ah nu straw weer, arme meiskes allemaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heloef is verliefd op straw toch?
Gisteren was er weer zo een meet... Daar hoor je later nog wel updates van denk ik.
Straw? Nee, hij heeft een meisje meegevraagd naar een meet, maar die woont in het buitenland. Arme heloef.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gisteren was er weer zo een meet... Daar hoor je later nog wel updates van denk ik.
Impliceer je nu dat er iets mis is met buitenlanders?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Straw? Nee, hij heeft een meisje meegevraagd naar een meet, maar die kwam uit het buitenland. Arme heloef.
Ja, ze wonen in het buitenland.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat er iets mis is met buitenlanders?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef twi het volgende:
Helemaal waar, het staat er ongelukkig. Even aanpassen. Volgens mij was ze namelijk gewoon Nederlands.
Vind myr toch alleen maar opwindend... Pala ook volgens mij stiekem.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
naar mijn bedje
Ik vond het erg leuk!
Leuke mensen.
En ik heb aan het kontje van pala gezeten.
Heloef verliefd op Straw?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Op TC veel minder druk, dus heb wel een idee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar alle roddelverhalen, en wie van hier waren er allemaal?
Ach ja, hij doet toch niets terug als een meisje het probeertquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En heeft heloef nog gezoend...GAVNZMGSAVNZMG
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, hij doet toch niets terug als een meisje het probeert
K heb mn best gedaan maar helaas.quote:
Jullie zijn dan ook gewoon bazenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
K heb mn best gedaan maar helaas.![]()
Kutkloon en ik waren trouwens nog wel bijna gehosseld. Die sanne, zong nog een liedje voor ons en alles...
Wie is Sanne nou weerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
K heb mn best gedaan maar helaas.![]()
Kutkloon en ik waren trouwens nog wel bijna gehosseld. Die sanne, zong nog een liedje voor ons en alles...
ze wilde ons nog meenemen naar een andere kroeg, toen gingen we terug naar de groep en wilde iedereen weg..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook gewoon bazen
Jullie worden gewoon gehosseld.
Kom jij naar de Royco-meet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
Mooi verhaal wel mur, ik zing ook altijd liedjes voor je.
Als het goed is heb ik dan weer nieuwquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze neemt gekke kruidenextracten voor je mee
Da's wel balen. Al mocht ik het willen, mijn dromen vergeten, maar dat gebeurt nooit als het echt nodig isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
Ik baalIk werd vannacht wakker na een ontzettend gave droom, e ik dacht; dit moet ik onthouden om eens in verhaalvorm op te schrijven. En toen viel ik weer in slaap en ben ik alles vergeten..
Dit heb ik weleens met muziek.. ik probeer weleens zelf nummers te schrijven. En dan heb ik van die momenten - dan zit ik in de auto ofzo - en dan bedenk ik voor mijn gevoel iets echt heel gaafs en tegen de tijd dat ik in de gelegenheid ben om het vast te leggen ben ik het kwijtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
Ik baalIk werd vannacht wakker na een ontzettend gave droom, e ik dacht; dit moet ik onthouden om eens in verhaalvorm op te schrijven. En toen viel ik weer in slaap en ben ik alles vergeten..
Haha, precies het tegenovergestelde en net zo vervelend iddquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's wel balen. Al mocht ik het willen, mijn dromen vergeten, maar dat gebeurt nooit als het echt nodig is
Loop ik weer de halve ochtend rond met een kutgevoel.
Wait, whut?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:29 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Haha, precies het tegenovergestelde en net zo vervelend idd. Maar ik heb normaal juist nooooit dromen, en nu werd ik wakker met zo'n 'wauw' gevoel.
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef Faxie het volgende:
Ik wil wel wat van je extractjes proberen Loka
Tip: bestel Thaise kratom uit Duitsland. Goedkoop en een van de dingen die echt aan te raden zijn. Van de meeste dingen word je te misselijk of ze zijn te soft.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef Faxie het volgende:
Ik wil wel wat van je extractjes proberen Loka
Wat doet dat? Is dat die Kalmoes?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tip: bestel Thaise kratom uit Duitsland. Goedkoop en een van de dingen die echt aan te raden zijn. Van de meeste dingen word je te misselijk of ze zijn te soft.
Maar je kan zaterdag toch wel samples meenemen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tip: bestel Thaise kratom uit Duitsland. Goedkoop en een van de dingen die echt aan te raden zijn. Van de meeste dingen word je te misselijk of ze zijn te soft.
Nee, dat is ook wel leuk als je maar niet hoeft te kotsenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat doet dat? Is dat die Kalmoes?
Alleen als ik dat pakketje op tijd binnen hebquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je kan zaterdag toch wel samples meenemen?
Dat is wel lekker als je wil slapenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel leuk als je maar niet hoeft te kotsen
Kratom werkt opwekkend in kleine hoeveelheden en met meer word je er loom en zwaar in je hoofd van, een beetje verdovend.
Hihi okquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als ik dat pakketje op tijd binnen heb
Nee, niet doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als je wil slapen
Wat werkt wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, niet doen
Je moet het ruim voor je wil slapen doen want het is heerlijk om in bed te liggen maar slapen gaat je dus echt niet lukken
Bij mij iig nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Men zegt blowen maar daar heb ik geen ervaring mee.
Passiebloem misschien. Maar niet teveel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij iig nietik heb het wel gedaan maar het werkt er niet
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Passiebloem misschien. Maar niet teveel.
dan heb je er gewoon niet genoeg van genomenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij iig nietik heb het wel gedaan maar het werkt er niet
Working on itquote:
Dat kan je wel zeggen, niet op de goede manier.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, niet op de goede manier.
Hield ze van SM?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, niet op de goede manier.
Hi!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is het met de dames, friend?
hoe is dat een slechte manier?quote:
Ach, ik ook niet. Maar je weet hoe dat gaat als je je verveeltquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi!
Rustig aan het front. Heb geen nieuws om dit topic mee te vullen.
Ik heb anderhalf uur met iemand van 70 kilo rondlopen slepen omdat ze de hele tijd out ging.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
heb op de bank geslapen omdat mijn vriend zo snurkte
Verveling is het niet zo. Afgelopen dagen druk met werk, sporten, lezen. Dus deze reeks even op een laag pitje gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik ook niet. Maar je weet hoe dat gaat als je je verveelt
Hahaha, awesome!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur met iemand van 70 kilo rondlopen slepen omdat ze de hele tijd out ging.
Waardoor mijn spierpijn verergerd is.
Toen flikkerde ik in slaap in de trein en eindigde in Leiden.
Het was een topavond.
heloef lijkt me sowieso niet zo de dominante in zo'n gevalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wilde ze dominanter zijn dan hij.
ooh klinkt best gezellig toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur met iemand van 70 kilo rondlopen slepen omdat ze de hele tijd out ging.
Het was een topavond.
Ik was niet echt in staat om sletjes te hosselen.quote:
Je moest eens weten wat hij hier allemaal zegt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heloef lijkt me sowieso niet zo de dominante in zo'n geval
Nou gefeliciteerd kerel. Heb je het al aan je moeder verteld?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet echt in staat om sletjes te hosselen.
Maar ik stond serieus een half uur in een tent met 80% meisjes, lekkere meisjes ook nog eens.
Wie was het?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een topavond.
Dat lijkt Kaneel ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heloef lijkt me sowieso niet zo de dominante in zo'n geval
Pindaquote:
Wees er maar niet trots op, als er alleen maar kerels waren geweest had je tenminste een excuusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet echt in staat om sletjes te hosselen.
Maar ik stond serieus een half uur in een tent met 80% meisjes, lekkere meisjes ook nog eens.
He?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd kerel. Heb je het al aan je moeder verteld?
Ik ben er niet trots op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees er maar niet trots op, als er alleen maar kerels waren geweest had je tenminste een excuus
Daar is ook niets mis meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef heloef het volgende:
Na die hele "jeweetwel" toestand was ik ook niet echt in een hosselmood.
Ik wou gewoon zuipen.
Soms ben je echt te emotioneel manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef heloef het volgende:
Na die hele "jeweetwel" toestand was ik ook niet echt in een hosselmood.
Ik wou gewoon zuipen.
Ik?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hajoh, nu kan jij hem nog scoren toch?
Het gaat om het idee, telkens als het de goede richting op lijkt te gaan, gaat het totaal verkeerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms ben je echt te emotioneel man
Je kende haar niet eens
Wat is er mis met mij?quote:
Welke man dan wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hij voldoet toch niet aan mijn eisen dat weet je toch
Uberhaupt een man misschien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |