Nee, niet doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als je wil slapen
Wat werkt wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, niet doen
Je moet het ruim voor je wil slapen doen want het is heerlijk om in bed te liggen maar slapen gaat je dus echt niet lukken
Bij mij iig nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Men zegt blowen maar daar heb ik geen ervaring mee.
Passiebloem misschien. Maar niet teveel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij iig nietik heb het wel gedaan maar het werkt er niet
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Passiebloem misschien. Maar niet teveel.
dan heb je er gewoon niet genoeg van genomenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij iig nietik heb het wel gedaan maar het werkt er niet
Working on itquote:
Dat kan je wel zeggen, niet op de goede manier.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, niet op de goede manier.
Hield ze van SM?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, niet op de goede manier.
Hi!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is het met de dames, friend?
hoe is dat een slechte manier?quote:
Ach, ik ook niet. Maar je weet hoe dat gaat als je je verveeltquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi!
Rustig aan het front. Heb geen nieuws om dit topic mee te vullen.
Ik heb anderhalf uur met iemand van 70 kilo rondlopen slepen omdat ze de hele tijd out ging.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
heb op de bank geslapen omdat mijn vriend zo snurkte
Verveling is het niet zo. Afgelopen dagen druk met werk, sporten, lezen. Dus deze reeks even op een laag pitje gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik ook niet. Maar je weet hoe dat gaat als je je verveelt
Hahaha, awesome!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur met iemand van 70 kilo rondlopen slepen omdat ze de hele tijd out ging.
Waardoor mijn spierpijn verergerd is.
Toen flikkerde ik in slaap in de trein en eindigde in Leiden.
Het was een topavond.
heloef lijkt me sowieso niet zo de dominante in zo'n gevalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wilde ze dominanter zijn dan hij.
ooh klinkt best gezellig toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur met iemand van 70 kilo rondlopen slepen omdat ze de hele tijd out ging.
Het was een topavond.
Ik was niet echt in staat om sletjes te hosselen.quote:
Je moest eens weten wat hij hier allemaal zegt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heloef lijkt me sowieso niet zo de dominante in zo'n geval
Nou gefeliciteerd kerel. Heb je het al aan je moeder verteld?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet echt in staat om sletjes te hosselen.
Maar ik stond serieus een half uur in een tent met 80% meisjes, lekkere meisjes ook nog eens.
Wie was het?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een topavond.
Dat lijkt Kaneel ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heloef lijkt me sowieso niet zo de dominante in zo'n geval
Pindaquote:
Wees er maar niet trots op, als er alleen maar kerels waren geweest had je tenminste een excuusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet echt in staat om sletjes te hosselen.
Maar ik stond serieus een half uur in een tent met 80% meisjes, lekkere meisjes ook nog eens.
He?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd kerel. Heb je het al aan je moeder verteld?
Ik ben er niet trots op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees er maar niet trots op, als er alleen maar kerels waren geweest had je tenminste een excuus
Daar is ook niets mis meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef heloef het volgende:
Na die hele "jeweetwel" toestand was ik ook niet echt in een hosselmood.
Ik wou gewoon zuipen.
Soms ben je echt te emotioneel manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef heloef het volgende:
Na die hele "jeweetwel" toestand was ik ook niet echt in een hosselmood.
Ik wou gewoon zuipen.
Ik?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hajoh, nu kan jij hem nog scoren toch?
Het gaat om het idee, telkens als het de goede richting op lijkt te gaan, gaat het totaal verkeerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms ben je echt te emotioneel man
Je kende haar niet eens
Wat is er mis met mij?quote:
Welke man dan wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hij voldoet toch niet aan mijn eisen dat weet je toch
Uberhaupt een man misschien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |