hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ik verveel me genoeg om haast naar zo'n meet te gaan![]()
Voor eerst in maanden niet stappen dit weekend...
Stapte vroeger niet zo vaak en toen redde ik me prima maar ben het nu zo gewend dat in weekend thuiszitten nogal 'meh' is
Jonkiequote:
Nog jonger dat dit kan op Fok!quote:
Terechte klacht. Heloef was al veel te jong, maar die 15jarige helemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
15 en nu al in het wanhopigen-topic?
Maar ik ben niet wanhopig, het is hier gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
15 en nu al in het wanhopigen-topic?
Das ook weer niet waar. Ook voor mensen die te laf zijn om ook maar iets te proberen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, dan is er toch nog zoveel mogelijk? Dit topic is voor als je echt alles al geprobeerd hebt.
Ja dat laatste voorlopig niet weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, het is daar leuk, meestal ook wel druk, momenteel niet zo, maar gisterenavond was de hele avond druk en eergisteren was er tot 4 uur snachts gezelschap.
Heb je inderdaad gelijk in, maat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das ook weer niet waar. Ook voor mensen die te laf zijn om ook maar iets te proberen...
Ga wel eens een kijkje nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, het is daar leuk, meestal ook wel druk, momenteel niet zo, maar gisterenavond was de hele avond druk en eergisteren was er tot 4 uur snachts gezelschap.
Zie ik je daar, bro!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
Als mijn computer wil kom ik ook wel op TC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |