Jonkiequote:
Nog jonger dat dit kan op Fok!quote:
Terechte klacht. Heloef was al veel te jong, maar die 15jarige helemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
15 en nu al in het wanhopigen-topic?
Maar ik ben niet wanhopig, het is hier gezelligquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:36 schreef Heathcliff80 het volgende:
15 en nu al in het wanhopigen-topic?
Das ook weer niet waar. Ook voor mensen die te laf zijn om ook maar iets te proberen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, dan is er toch nog zoveel mogelijk? Dit topic is voor als je echt alles al geprobeerd hebt.
Ja dat laatste voorlopig niet weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, het is daar leuk, meestal ook wel druk, momenteel niet zo, maar gisterenavond was de hele avond druk en eergisteren was er tot 4 uur snachts gezelschap.
Heb je inderdaad gelijk in, maat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Das ook weer niet waar. Ook voor mensen die te laf zijn om ook maar iets te proberen...
Ga wel eens een kijkje nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ja, het is daar leuk, meestal ook wel druk, momenteel niet zo, maar gisterenavond was de hele avond druk en eergisteren was er tot 4 uur snachts gezelschap.
Zie ik je daar, bro!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
Als mijn computer wil kom ik ook wel op TC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |