Na klachten over alle slowchat hebben de mods deze oplossing aangedragenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hoe is het hier?
Ik merk op dat er een scheiding in de versierkerk is ontstaan. Het schisma van 2012?
Ik vind het wel jammer. Ik vond de mix tussen gezelligheid en serieuze hulp wel fijn, nu voelt het zo 'zwaar' allemaal daar en mensen hebben de neiging elkaar de put in te praten. Huilen met de wolven.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Na klachten over alle slowchat hebben de mods deze oplossing aangedragenAls je in het feedback-topic terugzoekt kom je het wel tegen
Het is op zich wel goed vind ik, dat andere topic gaat rustig genoeg om goed bij te kunnen houden en hier kan je voor gezelligheid of casual advies terecht
Ach, ik zit nog tot 18 op een middelbare schoolquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
Jammer dat ik hem bijna volledig doorbreng in een cafetaria
Dat deed ik ook, ik was er binnen drie maanden nooit meer te vindenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, ik zit nog tot 18 op een middelbare schoolEn dan naar een universiteit
Spaar je al? Als jij eenmaal naar de uni mag, moet je alles zelf betalen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ach, ik zit nog tot 18 op een middelbare schoolEn dan naar een universiteit
Ik had niet eens door dat er nog één was, laat ik daar ook maar eens gaan neuzen danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Ik vond de mix tussen gezelligheid en serieuze hulp wel fijn, nu voelt het zo 'zwaar' allemaal daar en mensen hebben de neiging elkaar de put in te praten. Huilen met de wolven.
Een groot deel van de oplossing van de problematiek zit het nu juist in het minder zwaar opvatten van het leven en de liefde.
Maar goed, gezelligheid alom hier gelukkig.
Wat voor richting wil je op, denk je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:12 schreef TheFastOne het volgende:
Eerst maar eens weten wat ik ga doen.
&
Ik hoop dat m'n ouders me een beetje financieel bijstaan
Heeft papa nog een boot die te verkopen is?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:12 schreef TheFastOne het volgende:
Eerst maar eens weten wat ik ga doen.
&
Ik hoop dat m'n ouders me een beetje financieel bijstaan
Mwaah, het ging wel teveel de kant van gezelligheid op voor mensen die veel op hun hart hadden. Veel tipgevers voelden zich weggejaagd door de slowchat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Ik vond de mix tussen gezelligheid en serieuze hulp wel fijn, nu voelt het zo 'zwaar' allemaal daar en mensen hebben de neiging elkaar de put in te praten. Huilen met de wolven.
Een groot deel van de oplossing van de problematiek zit het nu juist in het minder zwaar opvatten van het leven en de liefde.
Als ik wat serieus kwijt wil post ik het nog steeds hier, bij al mijn vertrouwde FOK!vriendjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, het ging wel teveel de kant van gezelligheid op voor mensen die veel op hun hart hadden. Veel tipgevers voelden zich weggejaagd door de slowchat.
Ik ben hier geen voorstander van geweest, maar achteraf is het wel goed. De serieuze dingen daar, de slowchat en lol hier
Awwquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik wat serieus kwijt wil post ik het nog steeds hier, bij al mijn vertrouwde FOK!vriendjes
Een taal, denk ik ook over na, of iets met geschiedenis. Archeologie lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ik zit aan een taal te denken
&
Ach, ik vind wel een manierGeen boot voor ons.
Dat kan ook nog, zeker als het wat rustiger is. Ik uit hier ook regelmatig mijn frustratie. En ik heb het hier ook heel erg leuk en gezellig.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik wat serieus kwijt wil post ik het nog steeds hier, bij al mijn vertrouwde FOK!vriendjes
Hoogstwaarschijnlijk Chineesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een taal, denk ik ook over na, of iets met geschiedenis. Archeologie lijkt me wel wat.
Na een gefaalde technische studie
Maar mogelijkheden genoeg om je studie te kunnen bekostigen in elk geval. Je kunt het later toch prima terugbetalen hopelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |