Ook baasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
Ik kijk de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Skins
Ik ben weer begonnen met How I Met Your Mother, blijft een geniale seriequote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:57 schreef benzin het volgende:
Ik kijk de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Skins
Ik kon me ook goed identificeren met hemquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef heloef het volgende:
Mijn god The Inbetweeners is zo goud.
Die jongen had al 3 keer kunnen neuken, 3 keer verpest hij het vlak voordat het gaat gebeuren.
Ik moet hem nog kijken. Maar kom maar opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik kon me ook goed identificeren met hem
Ik heb nu een beetje de neiging om allemaal leuke momenten uit die serie te posten
Bah, waarom dat?quote:
Ik kom aan op de Brouwersdam, en er is gewoon helemaal niemandquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Bah, waarom dat?
Hier lekker, net uit de sportschool, boodschapjes in huis en vandaag verder helemaal niks meer doenNouja, behalve straks even koken.
Als je dan vanavond toch niets doen moet je maar nar Utrecht komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom aan op de Brouwersdam, en er is gewoon helemaal niemandToen zag ik mensen bezig aan de noordzijde, dus even daar naartoe.... zit ik net op het water, stoppen ze allemaal
Nog even gebleven en ook maar spullen gepakt grrr. Nog geen half uur op het water geweest
Daar heb ik dan een snipperdag voor genomen....
Nu kan ik morgen wel terug gaan, maar eigenlijk heb ik dan al iets... ff aankijken....
Wat is er in utrecht dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dan vanavond toch niets doen moet je maar nar Utrecht komen.
Ik ga poolen met een maat.... trainen voor een toernooi zondag. Zou zaterdag ook toernooi spelen, maar die kap ik af denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dan vanavond toch niets doen moet je maar nar Utrecht komen.
Whut zoveel, waar woon je dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga poolen met een maat.... trainen voor een toernooi zondag. Zou zaterdag ook toernooi spelen, maar die kap ik af denk ik.
Retourtje Utrecht kost me ruim 50,- .... dat gaat 'm niet worden.
Van alleen dit topic?quote:
Ik hoop dat ie beter is dat seizoen 5, die zuigde echt hard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:53 schreef benzin het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Skins_episodes#Series_6
[Radio 49] Meet op 20 januariquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van alleen dit topic?
En wie komen er allemaal?
Mwaah, het begint veelbelovend. Vind nog steeds 1 en 2 het beste, seizoen 3 en 4 had de leukste meisjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie beter is dat seizoen 5, die zuigde echt hard.
Oh okequote:
Kom danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom wel naar je kijken dan..
Gewoon daar waar we altijd zitten toch. Link in OP enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet welke chat jij je in bevindt..
The fuck daar zit ik ook :quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon daar waar we altijd zitten toch. Link in OP enzo.
Ja, heb net gedouchedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
Ik heb vandaag het nummer van een schone dame gescoord! Fuck yeah.
Vertel!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
Ik heb vandaag het nummer van een schone dame gescoord! Fuck yeah.
Op je werk of op Anja?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:42 schreef kree het volgende:
Middag allen zo dagje werken zit er weer op. Morgenochtend mag ik weer
Ik overwoog om m'n haar los te houden. Beter niet doen dus...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar zat tof. Totdat ik naar buiten stapte.
Pics (van het door wind verpeste kapsel) or it did not happenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar zat tof. Totdat ik naar buiten stapte.
Kan niet want mobielquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Pics (van het door wind verpeste kapsel) or it did not happen
Ik heb het nu nog los, maar straks doe ik een knotje in.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik overwoog om m'n haar los te houden. Beter niet doen dus...
Ik las het gister ook alquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef kutkloon7 het volgende:
"Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben."
Wut?
Last van de recessie?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:51 schreef SiIk het volgende:
Ik geef het maar op met Relatieplanet.
Ga vanavond wel m'n marktwaarde peilen.
Misschien moeten we ook ,aar een keer een volledig nieuwe tekst schrijvenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:17 schreef kutkloon7 het volgende:
"Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben."
Wut?
Deze weerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook ,aar een keer een volledig nieuwe tekst schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op 20-01-2012 00:12 schreef esperanza93
[..]
Ik wist het verschil niet. Erg bedankt voor de simpele uitleg.
Ik heb een foto van jou gezien in dat ene topic. Hoe oud ben jij? Je lijkt nogal jong.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze weerOde to the heloef?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:
1. Loop naast heloef.
2. Kijk niet steeds naar de grond maar naar heloef.
Dat is bij mij nooit zo'n succes in combinatie met dansenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb het nu nog los, maar straks doe ik een knotje in.
Vanavond staat in het teken van dansen en hosselen!quote:
Snelcursusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Wanneer maak je de sinji-dansen-voor-dummies-cursus beschikbaar voor de heren in dit topic?
Have fun girlquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanavond staat in het teken van dansen en hosselen!
Ah komopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Ik ga niet dansen denk ik, dat trek ik niet.
Met een drankje langs de kant staan / aan de bar zitten dan maar?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:47 schreef heloef het volgende:
Ik ga niet dansen denk ik, dat trek ik niet.
Die doe ik regelmatig op mijn slaapkamer, no joke.quote:
Ik vrees van wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Met een drankje langs de kant staan / aan de bar zitten dan maar?
Dat is zon bazenfilmpjequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Die doe ik regelmatig op mijn slaapkamer, no joke.
Haha.quote:
hahaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:49 schreef VacaLoca het volgende:
Ik verveel me genoeg om haast naar zo'n meet te gaan![]()
Voor eerst in maanden niet stappen dit weekend...
Stapte vroeger niet zo vaak en toen redde ik me prima maar ben het nu zo gewend dat in weekend thuiszitten nogal 'meh' is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |