Als je dan vanavond toch niets doen moet je maar nar Utrecht komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom aan op de Brouwersdam, en er is gewoon helemaal niemandToen zag ik mensen bezig aan de noordzijde, dus even daar naartoe.... zit ik net op het water, stoppen ze allemaal
Nog even gebleven en ook maar spullen gepakt grrr. Nog geen half uur op het water geweest
Daar heb ik dan een snipperdag voor genomen....
Nu kan ik morgen wel terug gaan, maar eigenlijk heb ik dan al iets... ff aankijken....
Wat is er in utrecht dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dan vanavond toch niets doen moet je maar nar Utrecht komen.
Ik ga poolen met een maat.... trainen voor een toernooi zondag. Zou zaterdag ook toernooi spelen, maar die kap ik af denk ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dan vanavond toch niets doen moet je maar nar Utrecht komen.
Whut zoveel, waar woon je dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga poolen met een maat.... trainen voor een toernooi zondag. Zou zaterdag ook toernooi spelen, maar die kap ik af denk ik.
Retourtje Utrecht kost me ruim 50,- .... dat gaat 'm niet worden.
Van alleen dit topic?quote:
Ik hoop dat ie beter is dat seizoen 5, die zuigde echt hard.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:53 schreef benzin het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Skins_episodes#Series_6
[Radio 49] Meet op 20 januariquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Van alleen dit topic?
En wie komen er allemaal?
Mwaah, het begint veelbelovend. Vind nog steeds 1 en 2 het beste, seizoen 3 en 4 had de leukste meisjesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie beter is dat seizoen 5, die zuigde echt hard.
Oh okequote:
Kom danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kom wel naar je kijken dan..
Gewoon daar waar we altijd zitten toch. Link in OP enzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet welke chat jij je in bevindt..
The fuck daar zit ik ook :quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon daar waar we altijd zitten toch. Link in OP enzo.
Ja, heb net gedouchedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
Ik heb vandaag het nummer van een schone dame gescoord! Fuck yeah.
Vertel!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
Ik heb vandaag het nummer van een schone dame gescoord! Fuck yeah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |